Er telt natuurlijk maar 1 spelquote:Op donderdag 3 mei 2018 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben je net te laat voor een spelletje
Zo vroeg al?quote:
ja goed idee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 05:32 schreef Hallojo het volgende:
Morgen vroeg op en een stuk rijden door de bergen
Snap je toch nie?quote:
Dat nieuw babylon, moest dat er trouwens eigenlijk nou wel zo nodig komen?quote:
zo komt die ooievaar....quote:Op donderdag 3 mei 2018 05:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat nieuw babylon, moest dat er trouwens eigenlijk nou wel zo nodig komen?
Kwart Hageneesquote:
Godverdommequote:
Denk het.quote:
quote:
#nosleeptill3000jeweetog!quote:Op donderdag 3 mei 2018 06:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gekke grrrrr al bijna 500 pu ten joh die gozer stopt niet.
Succes ik ga niet me best doen je in te halen.quote:
Dafuq? Da's gewoon een knakworst in principe. Dat is voordat het verpakt wordt al door en door gegaard.quote:Op donderdag 3 mei 2018 06:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hotdog waarschijnlijk een dag in de koelkast trekken die dingen niet.
het kan er maar uit zijnquote:Op donderdag 3 mei 2018 06:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hotdog waarschijnlijk een dag in de koelkast trekken die dingen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:50 schreef noodgang het volgende:
mijn 6 punten?Nouuuuuuu ik ga weer ... Mn humeur word er niet beter op zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet but not that sweet !
wordtquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nouuuuuuu ik ga weer ... Mn humeur word er niet beter op zo
Fock jou... Mn taalskills met mijn jou jouw etc zijn bad evenals d’s en t’s.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
wordt![]()
Nee, geintje, is maar een beetje plagen hoorNiet teveel van aantrekken
ach wat maakt het uit idd.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Fock jou... Mn taalskills met mijn jou jouw etc zijn bad evenals d’s en t’s.
Mn spelling als in moeilijke woorden dictee dikke 10 dus excuse me
echt hequote:Op donderdag 3 mei 2018 10:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Precies jullie weten wat ik bedoel en zolang ik nog steeds tetten goed spel.. zit ik goed hier![]()
moedtquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
idd...
Zolang ik kan lezen wat er staat kan mij het niet boeien of het met een d of t moet
ik kom nooit online.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Haags tover dat lekkere ding maar weer terug... dan word ik nog blijer als je online komt
Soms kan ik je wel achter het behang plakken maar ik hou nog wel een beetje van je hoorquote:
waaromquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Soms kan ik je wel achter het behang plakken maar ik hou nog wel een beetje van je hoor
Moet je ook niet willenquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou zeg gelukkig dat was ook wat laatst sta je bij de winkel poefff geld weg
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja belachelijke prijzen! Bij de dirk nu wel goedkoop 2,50 voor de hele dag
Ja dat ook maar I. Woont in de binnenstad en tarieven voor parkerenquote:
ik kan hem hier vlakbij gratis neerzettenquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Of is dat te ver voor je?? Op zich binnendoor ben je er zo..
jaquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Kun je bij Tpark nog gratis parkeren?
Zodra mijn gemeente wordt geannexeerd door Leiden gaat dat hier 100% zeker ook gebeurenquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat ook maar I. Woont in de binnenstad en tarieven voor parkeren
waardeloos is datquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Toen ik in de binnenstad woonde kostte het me elke dag 2,00 behalve op zondag
Haha ik las het.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:25 schreef I. het volgende:
Mensen komen de winkels hier niet meer in, ze krijgen hun auto's niet meer uit de garage, pure chaos.
Hoe kom je dan bij Drachten uit?quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan ergens in Friesland.
Omdat daar een stroomstoring is.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hoe kom je dan bij Drachten uit?
lollolllllquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dracht het niet. HHahhahaha
Haags in elkaar meppen?quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Anders komen we met een knokploeg naar Den Haag![]()
Haha contactquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:26 schreef I. het volgende:
http://liander.nl/contactstoringen
Haha, contactgestoord.
quote:
jazekerquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:54 schreef I. het volgende:
hoe gaat 't met haags? beetje bijgekomen van je verjaardag?
Wat heb je gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Yes Yes yess want ben ik trots op mezelf !!
(Dat zeg ik niet zo vaak) :
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |