Je kan best een bot een tijdje laten runnen om een reactie te plaatsen binnen een minuut als er iemand je blokt. Alleen niet onmenselijk lang en onfeilbaar. Wat inhoud betreft, niemand die er van staat te kijken als je 20 keer een variant op 'tetten' post, wat smileyspam doet of "BOLK" roept. Dat is vrij normaal gedrag hierquote:Op donderdag 3 mei 2018 03:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ja dan zit je met ranges van 5 a 10 minuten te werken, dat schiet voor geen kloot op
De inhoud van die posts nog daargelaten.
Laatst ook een experimentje mee gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2018 03:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan best een bot een tijdje laten runnen om een reactie te plaatsen binnen een minuut als er iemand je blokt. Alleen niet onmenselijk lang en onfeilbaar. Wat inhoud betreft, niemand die er van staat te kijken als je 20 keer een variant op 'tetten' post, wat smileyspam doet of "BOLK" roept. Dat is vrij normaal gedrag hierHet wordt wat moeilijker als je hele epistels over de Heere wilt posten natuurlijk
Als je bedenkt dat korte wedstrijdverslagen al geschreven worden door software verbaast me dat niks.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:49 schreef I. het volgende:
[..]
Laatst ook een experimentje mee gedaanAutomated generated content. Ging nog verdacht goed.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:52 schreef I. het volgende:
Een andere salontafel is de kans om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen
quote:
Dat is nou automated contentquote:
quote:
Godverdommequote:Op donderdag 3 mei 2018 03:56 schreef I. het volgende:
Dit komt ook nog wel eens voor; Met de naam van de werkdag in huis en inrichting en het was een van de werkdag in huis en inrichting en het was een van de werkdag in huis en inrichting en het was een van de werkdag in huis en inrichting en het was een van de werkdag in huis en inrichting en het was een van de werkdag in huis en inrichting
Ook dat jaquote:
Ik zou er in dat geval liever iets anders in hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2018 03:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zand in je vagina, dat schijnt ook kut te zijn. Ik zou willen dat ik een vagina had om het uit te proberen.
Sambal?quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou er in dat geval liever iets anders in hebben
Ik gebruik ook wel eens de random woorden die mijn foon mij voorstelt om hier onzin te posten.quote:
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 3 mei 2018 04:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik ook wel eens de random woorden die mijn foon mij voorstelt om hier onzin te posten.
lolquote:Op donderdag 3 mei 2018 04:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik ook wel eens de random woorden die mijn foon mij voorstelt om hier onzin te posten.
Het principe is vrijwel hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2018 04:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn epistels over de Heere zijn echter altijd pure inspiratie die mij van Hogerhand is ingegeven.quote:
lolololquote:Op donderdag 3 mei 2018 04:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leeuwarden, more like, GEEUWARDEN LOLOLOLOLOLOLOL
lolquote:Op donderdag 3 mei 2018 04:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat het Veronica Meimaand Filmmaand is en dat je dan 2 dagen achter elkaar Champions league krijgt
Is toch godverdomme zo. Op tv de hele tijd reclame voor de filmmaand, op internet, wil je kijken, zit je tegen titanenvoetbal aan te kijken.quote:
Kattert!quote:
Ja, ik zie het. Maar ik bedoelde dat het (bijna) niemand wat uitmaakt dat je een bot gebruikt. Zolang je het maar niet te overduidelijk doet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:24 schreef I. het volgende:
[..]
^ Dit, was jouw directe reactie op dit:
[..]
Dat was mij niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Maar ik bedoelde dat het (bijna) niemand wat uitmaakt dat je een bot gebruikt. Zolang je het maar niet te overduidelijk doet.
JA ONS DUS WEL HE!quote:Op donderdag 3 mei 2018 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Maar ik bedoelde dat het (bijna) niemand wat uitmaakt dat je een bot gebruikt. Zolang je het maar niet te overduidelijk doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even dit topic als kladblok gebruiken
Niet elke nachtquote:Op donderdag 3 mei 2018 04:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Midden in de nacht is het hier gewoon de slechtste tijd om punten te scoren. Fokkers
eensquote:Op donderdag 3 mei 2018 04:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is toch godverdomme zo. Op tv de hele tijd reclame voor de filmmaand, op internet, wil je kijken, zit je tegen titanenvoetbal aan te kijken.![]()
Zwaar teleurgesteld!
Wel zin in finale kijken. Hup Liverpool!
Haags is de grootste "bot" op het forumquote:Op donderdag 3 mei 2018 04:12 schreef I. het volgende:
Volgens mij vinden modjes het ook niet heel leuk
EN PLEUR GODVERDOMME DIE VITESSE-UI ERUIT MAN!1!!1quote:
hallo hey.quote:Op donderdag 3 mei 2018 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags is de grootste "bot" op het forum
quote:Op donderdag 3 mei 2018 04:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
EN PLEUR GODVERDOMME DIE VITESSE-UI ERUIT MAN!1!!1
Waar is onze camera man uit colombia gebleven? Ik dacht dat die wel wat puntjes zou kunnen krijgen, maar misschien heeft hij wel weer een banquote:Op donderdag 3 mei 2018 04:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Midden in de nacht is het hier gewoon de slechtste tijd om punten te scoren. Fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |