quote:
Ja, ik was lekker privé bezig en toen kwam jij er weer tussen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Haaai gggrrrr hebben we weer een privesessie?
Nou zo goed gemaaktquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik was lekker privé bezig en toen kwam jij er weer tussen.
Mwah.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou zo goed gemaakt![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2018 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Grrrrrrrr / 346 / 515
2. Dr.Mikey / 254 / 445
3. I. / 227 / 680
4. aloa / 158 / 257
5. Sexy_Lexy_83 / 157 / 338
6. Hallojo / 147 / 257
7. noodgang / 112 / 68
8. Nattekat / 67 / 94
9. Borrelnootje00 / 35 / 110
10. markdeajaxfan / 35 / 162
11. LCMS / 16 / 37
12. HeaN82 / 14 / 5
13. tailfox / 8 / 2
14. ijs_beer / 4 / 1
15. Amoeba / 1 / 21
16. -sabine- / 1 / 10
17. Rozevla / 1 / 1
18. sp3c / 1 / 7
19. FlippingCoin / 1 / 14
20. devzero / 0 / 15MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Wannen held wa?quote:
bolk lexy!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja nou is het aan blokken tot de max!!
Goed planquote:
Helaas voor de Here !!! Ben ik een beetje eigenwijs... en ga ik lekker naar de sauna!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Heere is zeer wijs in dat soort aangelegenheden!
Wat nou de Here ... remember!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De overbuuf mag hier ook wel naakt op visite komen.
Toch wel man en vrouw gescheiden mag ik hopen?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Helaas voor de Here !!! Ben ik een beetje eigenwijs... en ga ik lekker naar de sauna!
Thats the spirit!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan zal het me jeuken wat de Heere daar van vindt.
Echt niet!!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch wel man en vrouw gescheiden mag ik hopen?
Moet ook je leeft maar 1 keer ik wou dat ik wT dat betreft er wat meer van had genomen (lees maar wat anders)quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook the Grrrrrrrr vervalt wel eens tot zonde.
KOUD??? Wat ben jij voor mietjequote:Op woensdag 2 mei 2018 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou ook best willen fietsen, maar te koud voor ondertussen om dat nog echt lekker te vinden.
Vrouw, jij BENT een recalcitrante bui!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
KOUD??? Wat ben jij voor mietje
(Ben in een recalcitrante bui)
nergens meer gepost?quote:
Neuuhhh dat valt best wel mee, je zou me eens in RL moeten meemaken!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouw, jij BENT een recalcitrante bui!
Aan zijn pohi te zien kwam hij ook nauwelijks buiten deze reeks. Dus wel logisch dan als hij gekapt is.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ONZ / [Zevende ronde]Het dodetopicspel #1455 Bijna nieuwe ronde
Dit is zijn laatse.
Hij ging iig niet meer fanatiek doen had ik begrepen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar had hij gezegd dat hij kapte!! ??
quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging iig niet meer fanatiek doen had ik begrepen.
En hij wilde écht winnen vorige maand en heeft er tyfusveel tijd in gestoken. Denk dat de motivatie op is.
Tja. Het is ook gewoon gekkenwerk als je hier fanatiek voor de winst wilt gaan.quote:
Heb jij ook fanatiek gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Echt wel Mn eerste dagen en nachten hier
Kom haten danquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja. Het is ook gewoon gekkenwerk als je hier fanatiek voor de winst wilt gaan.
Ik wil wel wat om aan te frunniken hebben en dat het dan ook wat beweegtquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Curves, strak, als het er maar leuk uitziet.
Oh dat lukt wel maar dat bedoelde ik niet billen en borsten die lekker meebewegenquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je het goed doet gaat ze vanzelf wel bewegen!
Al een paar uur hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Gigigigi proest!! Hallojo je bent pas net droog achter je oren!
Is het een jonkie?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Gigigigi proest!! Hallojo je bent pas net droog achter je oren!
Weet niet maar ik had het over het spel!! Maar ik loer wel even om het hoekje...quote:
Ik had je vader kunnen zijn als je moeder terug had van een kwartje.quote:
Uhuh ..! Dan heb jij mazzel ik was je worst nightmare geweestquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik had je vader kunnen zijn als je moeder terug had van een kwartje.
Wat voor worst?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Uhuh ..! Dan heb jij mazzel ik was je worst nightmare geweest
Ik heb nig wel worst... maar das droge worst.. geen zin in!quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Me too, gelukkig niks in huis. Anders ging heel de worst eraan
Crackers... hmm die heb ik ook!quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou die droge worst zo aan stukken hakken en met wat crackers naar binnen werken als ik 'm had liggen.
Stand?quote:
Ik heb ook niks op die beste man tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou nou das echt een toffe gast hoor!
Weleens een gastles van gehad
Kom maar op als je durft!quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:49 schreef markdeajaxfan het volgende:
Fryslân boppe vriezen moet je schoppen
Ga jij maar naar fok.frquote:
peeshevee!quote:
En een baasquote:
Voor het offerfeest?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had ik al gezegd dat ze lammetjes in het weitje bij mij op de hoek hebben staan?
Prrrrrrrr.quote:
Fijn dat je er bent!quote:
Vroeger had ik een oom die aardappelboer was en op een stuk land waar hij niks mee kon altijd een paar kalfjes neer pleurde. Die konden dan lekker grazen en doen en tegen de tijd dat ze volwassen werden gingen ze naar het slachthuis. Manmanmanman, dat was me godverdomme lekker vlees. Serieus nooit beter spul geproefd.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb er net één opengetrokken, fuck it!
dat vind ik niet lekkerquote:
mcTaggart?quote:
Siquote:
Die eet ik soms ook erg handig.quote:
Gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:41 schreef Amoeba het volgende:
Yes15 studiepuntjes in de rugzak deze tentamenweken
Dankquote:
TR's? Voor dit topic?quote:
Ik heb vertrouwen in je!! Je kunt het kom op peper in je reet en gaan met die banaanquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dank2 dikke achten en een genade zesje.
Wel een hertentamen gescoord voor een van die hardcore theoretische wiskundevakken maar ik heb wel de skills om dat nog een beetje op te lossen hoop ik
mooiquote:
Ik heb op mijn eindexamen wiskunde destijds bij een opgave die nogal wat punten opleverde de x en y-as omgewisseld bij het uitlezen van de grafiek.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:46 schreef Amoeba het volgende:
Had echt 19 punten en 22 nodig voor een 6 en eigenlijk de meest simpele opdrachten fout gedaan.
Das kut... gewoon zenuwen!quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb op mijn eindexamen wiskunde destijds bij een opgave die nogal wat punten opleverde de x en y-as omgewisseld bij het uitlezen van de grafiek.
Ik rekenen, alle uitkomsten leken totale onzin. "Dit kan gewoon niet kloppen. Godverdomme, wat doe ik toch fout man?!?!" Alles drie keer gedaan. Uiteindelijk toch maar de onzinuitkomsten opgeschreven omdat de tijd op was en net op het moment dat ik het blaadje neerlegde om op te staan zag ik het. Ogen uit m'n kop geschaamd.
Had nog net een voldoende voor het examen maar het verneukte wel m'n gemiddelde op mijn eindlijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |