Ik ga zometeen een thesis over het grandioze WK in Qatar neerpennen als de absolute waarheid!quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DeParo heeft een tijdje in Israël gewoond, dus nu moet de rest van de wereld z'n bek houden.
Dan moet je wel nog even een goede sneer uitdelen aan bepaalde 'critici' die er niets van snappen!quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een thesis over het grandioze WK in Qatar neerpennen als de absolute waarheid!
Ze moeten gewoon hun mond houden en genieten van het voetbal verdommequote:Op woensdag 2 mei 2018 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet je wel nog even een goede sneer uitdelen aan bepaalde 'critici' die er niets van snappen!
Het WK in Qatar draagt bij aan wereldvrede. Prijzenswaardig evenement, nu al.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon hun mond houden en genieten van het voetbal verdomme
Kan je prima inscrollen op Unibet. Zo slim ben ik ook wel weer. Alleen is het nadeel dat ze bij het darten al voor de laatste beurt eruit vliegen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Legaal of illegaal? Mini schermpje op unibet tv weegt toch niet op tegen een hd stream?
Wordt een matige Giro dan. Ik hoop toch niet dat ik de renners ga zien discussiëren over Israël en het WK voetbal in Qatarquote:
Bij de Tour is dat aandeel nog veel groterquote:
TDF / [Etappe 2] York-Sheffield #2 - Côte de Jenkin Roadquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de Tour is dat aandeel nog veel groter
Al heb je dan ook nare figuren als Bizantxiici of hoe die vent ook heet
Californië —> deze giroquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:21 schreef Masterminded het volgende:
In de week van 13 mei ook nog een weekje middernachtwielrennen in Californië, genot.
Hamas-terrorist volgens DeParoquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Palestijntje is ZIEDEND.
Wat gaat de tijd toch hard.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 2] York-Sheffield #2 - Côte de Jenkin Road
Met dank aanhet archief
.
4 jaar later doen we het nog met bijna exact dezelfde users, toch knap.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 2] York-Sheffield #2 - Côte de Jenkin Road
Met dank aanhet archief
.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Palestijntje is ZIEDEND.
Voorpagina van de krant vandaag:quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet je wel nog even een goede sneer uitdelen aan bepaalde 'critici' die er niets van snappen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
On topic: wel echt verbaasd dat Dennis een klassement wil gaan rijden en dan de Giro kiest?Iets als de Tour lijkt mij dan veel geschikter voor zijn type renner? Niet dat ik denk dat hij uberhaupt mee kan, maar raaaaarrre berichten van hem...
Jack does it in real time...
quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voorpagina van de krant vandaag:Hahaha wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
Het is allemaal ook zo heerlijk schaamteloos he?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
[..]
Voorpagina van de krant vandaag:Ronald de Boer en Xavi zijn hier trots op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
On topic: wel echt verbaasd dat Dennis een klassement wil gaan rijden en dan de Giro kiest?Iets als de Tour lijkt mij dan veel geschikter voor zijn type renner? Niet dat ik denk dat hij uberhaupt mee kan, maar raaaaarrre berichten van hem...
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
[..]
Voorpagina van de krant vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
Gelukkig is er Oman, baken van rustLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |