Bij de Tour is dat aandeel nog veel groterquote:
TDF / [Etappe 2] York-Sheffield #2 - Côte de Jenkin Roadquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de Tour is dat aandeel nog veel groter
Al heb je dan ook nare figuren als Bizantxiici of hoe die vent ook heet
Californië —> deze giroquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:21 schreef Masterminded het volgende:
In de week van 13 mei ook nog een weekje middernachtwielrennen in Californië, genot.
Hamas-terrorist volgens DeParoquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Palestijntje is ZIEDEND.
Wat gaat de tijd toch hard.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 2] York-Sheffield #2 - Côte de Jenkin Road
Met dank aanhet archief
.
4 jaar later doen we het nog met bijna exact dezelfde users, toch knap.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 2] York-Sheffield #2 - Côte de Jenkin Road
Met dank aanhet archief
.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Palestijntje is ZIEDEND.
Voorpagina van de krant vandaag:quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet je wel nog even een goede sneer uitdelen aan bepaalde 'critici' die er niets van snappen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
On topic: wel echt verbaasd dat Dennis een klassement wil gaan rijden en dan de Giro kiest?Iets als de Tour lijkt mij dan veel geschikter voor zijn type renner? Niet dat ik denk dat hij uberhaupt mee kan, maar raaaaarrre berichten van hem...
Jack does it in real time...
quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voorpagina van de krant vandaag:Hahaha wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
Het is allemaal ook zo heerlijk schaamteloos he?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
[..]
Voorpagina van de krant vandaag:Ronald de Boer en Xavi zijn hier trots op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
On topic: wel echt verbaasd dat Dennis een klassement wil gaan rijden en dan de Giro kiest?Iets als de Tour lijkt mij dan veel geschikter voor zijn type renner? Niet dat ik denk dat hij uberhaupt mee kan, maar raaaaarrre berichten van hem...
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
[..]
Voorpagina van de krant vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
Gelukkig is er Oman, baken van rustLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Toen was ik er nog niet. Hopelijk komt dat pouletjesgezeik terug.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 jaar later doen we het nog met bijna exact dezelfde users, toch knap.
[..]
Voorpagina van de krant vandaag:"A model of coexistence of people with different religions and cultures"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comedy capers deze regio. Wat een landen.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is eigenlijk gewoon wel waar, gezien de hoeveelheid 'buitenlanders'.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"A model of coexistence of people with different religions and cultures"![]()
![]()
quote:
Toch jammer dat 'ie een beetje een act is geworden...wat een talent. Vorig jaar toen hij af en toe fit was ook direct weer SCHROEIEN, jammer dat dit alleen niet vaak gebeurt...quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Bananito is van plan zich deze Giro te gaan meten met de groten der aarde. We gaan een ooit glorieuze tijd herbeleven.
Richie > Bananitoquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Bananito is van plan zich deze Giro te gaan meten met de groten der aarde. We gaan een ooit glorieuze tijd herbeleven.
Nouja, ik neem aan dat een aantal buitenlanders wel een ander ideaalbeeld hebben bij die "coexistence"quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon wel waar, gezien de hoeveelheid 'buitenlanders'.
Ja genot. Ooit ga ik er eens een paar weken heen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon wel waar, gezien de hoeveelheid 'buitenlanders'.
[..]Oman
Schitterend land.
Tour of Oman is ook telkens weer genieten, daarbij moeten ze ook eens ri. Salalah gaan koersen ofzo, genoeg te doen.
[..]
Toch jammer dat 'ie een beetje een act is geworden...wat een talent. Vorig jaar toen hij af en toe fit was ook direct weer SCHROEIEN, jammer dat dit alleen niet vaak gebeurt...
quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is voor Spanjaarden heel normaal om elkaars dijen aan te rakenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat zijn eigen kind? Anders heeft hij zijn hand wel op een hele dubieuze plek leggen
Nog wat andere quotejes bij Sporzaquote:"Openingstijdrit is perfect voor mij"
Vrijdag is Dumoulin meteen al een van de favorieten om de roze trui te veroveren. In de openingstijdrit zal hij het gevecht moeten aangaan met onder meer Rohan Dennis en onze landgenoot Victor Campenaerts.
"Ik ga wel echt voor de winst in de openingstijdrit", zegt Dumoulin. "Ik heb het parcours nog niet verkend. Maar als ik het roadbook bekijk en hier over straat loop, dan concludeer ik dat het enkel maar op en neer gaat en van links naar rechts. Dat is perfect voor mij."
Is dit Duitsland 2006?quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is voor Spanjaarden heel normaal om elkaars dijen aan te raken
[ afbeelding ]
Renaat is ter plekke.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog wat andere quotejes bij Sporza
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.3190294
Wat zijn we weer leuk vandaag.quote:
Volgens mij is dit niet op een groot toernooi.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat zijn eigen kind? Anders heeft hij zijn hand wel op een hele dubieuze plek leggen
Als het echt alleen maar op en af is weet ik nog niet of ik Djos wel ga kiezen. Aan de andere kant is de afstand wel perfect voor hem..quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Wel balen dat je net zo'n mooi darkhorse team op Cyclingmaster heb samengesteld maar dan ben vergeten dat je Djos en Kamperaars nog niet hebt.
Als Zjos zich daar helemaal op toelegt kan hij dat wel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het echt alleen maar op en af is weet ik nog niet of ik Djos wel ga kiezen. Aan de andere kant is de afstand wel perfect voor hem..
Ah, ik dacht al. Puyol, Xavi, een zeer jonge El Nino.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet op een groot toernooi.
Edit: googlen geeft mij Spanje - Litouwen, 4 juni 2005
Nog 8 te gaanquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Puyol, Xavi, een zeer jonge El Nino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |