Toen ze nog een consequent onderpresterend team warenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Puyol, Xavi, een zeer jonge El Nino.
Je bent geen schoolmeester.quote:
Ik kijk niet geconcentreerd naar dat plaatje of zo.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Herken je Mestalla serieus niet? (lol)
Iemand moet wat doen, hier. Je krijgt over het algemeen weinig inhoud uit die jongens in VBL.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zag dat Stijn de moeite had genomen veertien A4'tjes over Spanje te typen. Wat dat betreft is het enorm zonde dat ze het niet gaan winnen van de Seleçao.
Wel kampioen digitaal voetbal hoorquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Nou, dat Ajax heeft ook een moeizaam seizoen gehad he? Keizer exit. Hag in. En Feyenoord dan? Die zijn vorig seizoen nog kampioen geworden. En PSV is dit jaar kampioen geworden. En misschien wordt Ajax volgend seizoen wel kampioen, of misschien ook niet.
Ik zal eens kijken of ik dit weekend tijd heb om een stukje over Frankrijk te typen. Stukjequote:Op woensdag 2 mei 2018 18:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Iemand moet wat doen, hier. Je krijgt over het algemeen weinig inhoud uit die jongens in VBL.
Is die Deschamps al een keer opgerot? Wat een waardeloze gozer vind ik dat.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik dit weekend tijd heb om een stukje over Frankrijk te typen. Stukje
Die heeft een syndroom van down hoofdje.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die Deschamps al een keer opgerot? Wat een waardeloze gozer vind ik dat.
Een van de weinige matige Basken.
Is dat een Bask?! Weer wat geleerd. Heeft Marseille toch mooi aan hun laatste kampioenschap geholpen, dus ik heb wel een beetje een zwak voor 'm.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die Deschamps al een keer opgerot? Wat een waardeloze gozer vind ik dat.
Een van de weinige matige Basken.
Deschamps is een zenuwpees, die gaat normaal gesproken niets winnen met Frankrijk. Lekker nageltjes bijten in de dugoutquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat een Bask?! Weer wat geleerd. Heeft Marseille toch mooi aan hun laatste kampioenschap geholpen, dus ik heb wel een beetje een zwak voor 'm.
Neem aan dat ie niet door mag als ze niet minstens de finale halen.
Waar blijft Babs?quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft een syndroom van down hoofdje.
Wil jij serieus een foto van BB in dit topic? Om het nog erger te maken ben ik er vandaag achter gekomen dat ik Bracha van Doesburgh net ben misgelopen.quote:
Komt uit Bayonne.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat een Bask?! Weer wat geleerd. Heeft Marseille toch mooi aan hun laatste kampioenschap geholpen, dus ik heb wel een beetje een zwak voor 'm.
Neem aan dat ie niet door mag als ze niet minstens de finale halen.
Ik ga ze aangeven bij de mods.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is voetbal toch een ontzettend saaie sport.
Met of zonder Daan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil jij serieus een foto van BB in dit topic? Om het nog erger te maken ben ik er vandaag achter gekomen dat ik Bracha van Doesburgh net ben misgelopen.
Ken mij dat nou schele. Ik had Bracha appeltaart kunnen serveren, en misschien wel meer.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken mij dat nou schele. Ik had Bracha appeltaart kunnen serveren, en misschien wel meer.
Je bent serieus een loopjongen van Annemieke?quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken mij dat nou schele. Ik had Bracha appeltaart kunnen serveren, en misschien wel meer.
Dit wordt wel erg persoonlijk, laten we het over fietsen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je bent serieus een loopjongen van Annemieke?
Scorito is - geroyeerd -quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:21 schreef franklop het volgende:
maar goed, er is dus geen FOK! scorito dit jaar?
Helaas.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt wel erg persoonlijk, laten we het over fietsen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |