SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron: NOS)quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.
Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."
Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks![]()
OH ja, kan niet wachten!quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou serieus geld over hebben voor een eerlijke reactie van Anouk nu
Of ik heb de uiteindelijke act goed gegokt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je punt was te goed, en dat kan hij niet hebben.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:06 schreef Kyran het volgende:
Ik hoop dat je laatste wordt in de halve finale Waylon. Mensen dom noemen omdat ze je act niet leuk vinden. Lekker met kritiek omgaan man. Wat een onprofessionele kleuter.
Die zogenaamde helden van je draaien zich om in hun graf door je misplaatste arrogantie.
Alle negatieve reacties zijn verdwenen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Aw, mijn reactie is verwijderd volgens mij... op z’n insta hahaha.
‘I just didn’t get it!’quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH ja, kan niet wachten!'What the Hell..!?'
Dat dacht ik ook, maar hij leest blijkbaar allesquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de neiging om wat naar Waylon te tweeten, al is dat natuurlijk vrij zinloos.
Ze was juist positiefquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Alle negatieve reacties zijn verdwenen.
Dat was de laatste druppel.
(Of snap ik insta niet, en kan ik ze niet terugvinden?)
Qua aantal mensen op het podium. Die mensen zeggen toch nergens dat ie nul licht mag daarbij. Je hebt een beetje moeite met begrijpend lezen, of niet? Kan je beter gewoon eerlijk over zijn, dan hebben mensen mss ook wat meer begrip voor je posts. We hebben allemaal zo onze dingen. Maar het valt me bij jou op dat je vaak dingen echt niet leest of niet kunt/wilt begrijpen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar veel mensen zeggen ja alleen jij met gitaar en je stem. Dat is echt totaal verkeerd. Er moet wel wat gebeuren.
Alles is zwart om hem heenquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:08 schreef Em31 het volgende:
Echt niemand bedoelt met ‘alleen staan’ dat alles zwart is en er verder niets gebeurt. Man man man
In It Takes 2. Wordt zaterdag uitgezonden. Geloof ik. Of vrijdag. Dit weekend ergens.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:07 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Waylon gaat Outlaw in 'Em als duet zingen
Ik bedoel meer in de zin van dat ik er zelf niks mee opschiet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij leest blijkbaar alles
Ik was echt positief en heb niks lelijks gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter zwart dan blauwquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:08 schreef Em31 het volgende:
Echt niemand bedoelt met ‘alleen staan’ dat alles zwart is en er verder niets gebeurt. Man man man
Jawel joh en dan leggen we een Turkse vlag op het podium en hopen we op lekker veel diasporaquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:08 schreef Em31 het volgende:
Oh zo, ja truequote:Op woensdag 2 mei 2018 15:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van dat ik er zelf niks mee opschiet.
Zwart kan best tof zijn hoor, als je het goed aanpakt. Denk dat het met zijn cape en hoedje wel wat had kunnen worden met alles zwart. Het is ten alle tijden beter dan dat blauwe licht dat die nu heeft.quote:
Suggesties worden niet gewaardeerd. Want wat weet de random Nederlander nou?quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:09 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik was echt positief en heb niks lelijks gezegd.
Ga weg met die Turkenquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel joh en dan leggen we een Turkse vlag op het podium en hopen we op lekker veel diaspora
Ik moet een beetje oppassen want straks neemt Avrotros me nog in dienst
Niks. Daarom staat hij daar en wij nietquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Suggesties worden niet gewaardeerd. Want wat weet de random Nederlander nou?
jaja in een tv programmaquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:07 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Waylon gaat Outlaw in 'Em als duet zingen
Ik denk dat het niet gaat werkenquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
In It Takes 2. Wordt zaterdag uitgezonden. Geloof ik. Of vrijdag. Dit weekend ergens.
Zo te zien snapt hij er ook niet al te veel van.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks. Daarom staat hij daar en wij niet
Coke doet veel met mensen (alhoewel hij niet meer gebruikt denk ik) moest ik het grapje toch even makenquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:11 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wow, ik ben even boodschappen doen, kom terug en er is een hoop gebeurd![]()
Hij kan duidelijk niet tegen kritiek. Maar ook dat hoort erbij. Ik snap best dat het rot voelt, maar wat laat hij zich kennen nu. Wat onprofessioneel zeg.
Mijne is ook wegquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:08 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel joh en dan leggen we een Turkse vlag op het podium en hopen we op lekker veel diaspora
Ik moet een beetje oppassen want straks neemt Avrotros me nog in dienst
Hij staat daar, jij niet want geen talentquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo te zien snapt hij er ook niet al te veel van.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Krijg je schijnbaar als je heel veel bagger typt
Stuur mij volgende keer maar als director.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Suggesties worden niet gewaardeerd. Want wat weet de random Nederlander nou?
Dan my mistake misschien, maar ik zie bijvoorbeeld die van richie ook niet meer terug, waar Waylon nog op reageerde.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:11 schreef Greys het volgende:
Ik zie nog zat negatieve reacties op z'n Insta die er al stonden en nog staan. En heb het expres opnieuw geopend.
Was een goede post!quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:09 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik was echt positief en heb niks lelijks gezegd.
Ah, dan had ik het dus toch wel goed gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Mijne is ook weg
Maar ik kreeg de melding “Your post has been removed. We’ve removed your post because it doesn’t follow our community guidelines”
Wat een gast zeg
BIBI HEEFT INGEGREPEN! Dit kan haar hoofdje niet aanquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan my mistake misschien, maar ik zie bijvoorbeeld die van richie ook niet meer terug, waar Waylon nog op reageerde.
Dan is het aan die melding te zien gerapporteerd door anderen. Niet verwijderd door hem volgens mij. Want er staan nog zat negatieve reacties die er voor jou ook al stonden?quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Mijne is ook weg
Maar ik kreeg de melding “Your post has been removed. We’ve removed your post because it doesn’t follow our community guidelines”
Wat een gast zeg
Dit meen je toch niet. Jezus zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Mijne is ook weg
Wat een gast zeg
Klopt ja. Dan ben je gerapporteerd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het aan die melding te zien gerapporteerd door anderen. Niet verwijderd door hem volgens mij. Want er staan nog zat negatieve reacties die er voor jou ook al stonden?
Ik pretendeer ook niet dat ik daar wil staan, dus dat is een kul opmerking.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij staat daar, jij niet want geen talentMaar zn aanpak is wel uhhh bijzonder
Ik denk niet dat Bibi iets te zeggen heeft thuis.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BIBI HEEFT INGEGREPEN! Dit kan haar hoofdje niet aan
Denk ik ook niet alhoewel hij wel lief voor de vrouwtjes is denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet wat Bibi iets te zeggen heeft thuis.
Denk dat de die hard Waylon fans sommige posts hebben gerapporteerd. Insta heeft het verwijderd volgens mij anders krijg je die melding niet dat het tegen 'onze regels' ging.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan my mistake misschien, maar ik zie bijvoorbeeld die van richie ook niet meer terug, waar Waylon nog op reageerde.
Greys is scherpquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat de die hard Waylon fans sommige posts hebben gerapporteerd. Insta heeft het verwijderd volgens mij anders krijg je die melding niet dat het tegen 'onze regels' ging.
Nee mijne is dan niet verwijderd door hemzelf idd, ik ben dan gerapporteerd jaquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het aan die melding te zien gerapporteerd door anderen. Niet verwijderd door hem volgens mij. Want er staan nog zat negatieve reacties die er voor jou ook al stonden?
Nee je moet mensen niet met gast aanspreken. Door mongool te zeggen maak ik juist een punt. Met gast aansprekenquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Je moet trouwens mongool in plaats van gast zeggen, heb ik vandaag geleerd.
Ze heeft in ieder geval de broek niet aangehouden, weten we sinds een paar dagen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bibi iets te zeggen heeft thuis.
Zijn geen fotos van gvdquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval de broek niet aangehouden, weten we sinds een paar dagen.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval de broek niet aangehouden, weten we sinds een paar dagen.
Door al z'n fan accounts denk ik. Maar wel raar dat Insta een post zonder gescheld etc verwijdert omdat anderen het niet leuk vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee mijne is dan niet verwijderd door hemzelf idd, ik ben dan gerapporteerd ja
Maar door wie
Zoals het heurtquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Je moet trouwens mongool in plaats van gast zeggen, heb ik vandaag geleerd.
Laten we Joelle Witschge even vragenquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Waylon heeft dan ook wel een goeie sex drive gok ik.
Ik heb het zere been geraakt denk ik. Geen idee hoe though.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Door al z'n fan accounts denk ik. Maar wel raar dat Insta een post zonder gescheld etc verwijdert omdat anderen het niet leuk vinden.
Denk het niet. Man van uitersten, heel lief of opgefokt. Waar andere mannen altijd de middenweg zoeken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk ik ook niet alhoewel hij wel lief voor de vrouwtjes is denk ik
Dat van Bibi was wel terecht. Walgelijk dat half Nederland psychische stoornissen nog steeds niet serieus neemt. Dat zijn geen grappen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:16 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hij heeft al eerder dit soort uitbarstingen gehad, ook al een keer op twitter iets over TVOH. En over Bibi toen. En tijdens It Takes Two. Boeide me niet zo. Maar dit vind ik te ver gaan.
Dat is Gordon meer denk ik. Waylon is wel work-aholic denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het niet. Man van uitersten, heel lief of opgefokt. Waar andere mannen altijd de middenweg zoeken.
Was die niet klaar met het feit dat alles om hem draaide?quote:
Denk het ook.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb het zere been geraakt denk ik.
Hoop wel dat hij het nog gelezen heeft. For what it's worth.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb het zere been geraakt denk ik. Geen idee hoe though.
Ja dat vind ik ook een beetje raarquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Door al z'n fan accounts denk ik. Maar wel raar dat Insta een post zonder gescheld etc verwijdert omdat anderen het niet leuk vinden.
Dat eerste inderdaad. Alhoewel ze is zelf ook model dus ook zelden thuis dus wat dat betreft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die niet klaar met het feit dat alles om hem draaide?
Of was ze een slechte verliezer.
Totdat Biebster iets doet dat hem niet zint. Mad.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is Gordon meer denk ik. Waylon is wel work-aholic denk ik.
Die Bibi is wel ontzettend mooi damnquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totdat Biebster iets doet dat hem niet zint. Mad.
Zolang je hem geen gast hebt genoemd vast niet hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar kan me niet voorstellen dat dit over de community guidelines heengaat
Waylon neemt Hans zijn achternaam overquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:19 schreef Andromache het volgende:
Dit is echt godgeklaagd. Hoe kun je zo omgaan met kritiek?
Hoe bedoel je ‘verliezer’?quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die niet klaar met het feit dat alles om hem draaide?
Of was ze een slechte verliezer.
Dat heb ik dus wel gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Zolang je hem geen gast hebt genoemd vast niet hoor.
Hm. Dit vind ik dan weer een beetje 'enge' opmerking.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totdat Biebster iets doet dat hem niet zint. Mad.
Maar ho. Overdrijven we niet een béétje? Als het we het bij de feiten houden: hij is dom geweest om die ene persoon met zijn 'white ass' teksten te beamen in die tweet en het daarbij te hebben over 'smart enough', maar hij zit toch niet zelf nu comments te verwijderen, of wel?quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:19 schreef Andromache het volgende:
Dit is echt godgeklaagd. Hoe kun je zo omgaan met kritiek?
Wat deed ze dat goed. 19 jaar.quote:
Ja dat is als suggestie van Twitter aan jou.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:20 schreef Dave het volgende:
Ik ben ook geen fervent twitter gebruiker, maar zie dat hij daar z'n insta geretweet heeft, maar wat me verder opvalt is dat bij 'Who to follow" als eerste Ilse de Lange staat.
Jazeker wel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ho. Overdrijven we niet een béétje? Als het we het bij de feiten houden: hij is dom geweest om die ene persoon met zijn 'white ass' teksten te beamen in die tweet en het daarbij te hebben over 'smart enough', maar hij zit toch niet zelf nu comments te verwijderen, of wel?
Ja, daarover heeft hij zeker niet gelogenquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:20 schreef -sabine- het volgende:
Hij ging iets doen wat nog nooit gedaan is.
Dat klopt!
Hahaha, die heb ik vanochtend nog geluisterd.quote:
Ja, nee heb je gelijk in. Maar omdat hij zo opvliegend bij kritiek is.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Dit vind ik dan weer een beetje 'enge' opmerking.We weten absoluut niet hoe hij thuis is. Er is geen ex die ooit heeft gezegd dat ie agressief is volgens mij.
Ja ik kan mij inderdaad ook voorstellen dat het heel zuur is. En volgens mij wordt hij er hartstikke onzeker van, maar schiet hij daardoor ook meteen fel in de verdediging. Publiekelijk. Niet handig.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:20 schreef Aoibhin het volgende:
Hij wordt ook wel faliekant afgemaakt overal; ik kan me voorstellen dat dit hem veel doet. Maar dan nog... Maakt zulke domme keuzes.
Ik bedoelde vooral haar zelfverzekerdheid.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die levende poppen was best leuk vond ik!
Ze haalde toch nog bijna de finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |