Dat hoopt ze dan. Denk dat die daar absoluut geen trek in heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik met je mee.
Ze was nu wel blij dat ze naar buiten mocht. Volgens mij h ad ze haar hoop weer gevestigd op Jessie
EN bijt hij niet dan heeft ze altijd nog Honza waar ze heen kan.
Wat een vreemd figuur is/heeft hij toch.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Over nutteloosheid gesproken.
Ohh jahh met al hun 6 stemmen, plus die ze nog binnenslijmen van de rest , ze maken tempo, npg 5 dagen te gaanquote:
Dat ligt er denk ik aan. Als hij via Billy publiciteit kan krijgen dan plakt hij nog wel een tijdje aan haar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoopt ze dan. Denk dat die daar absoluut geen trek in heeft.
Maar het is een vriend van Mehmet, die Billy er uit gestuurd heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat ligt er denk ik aan. Als hij via Billy publiciteit kan krijgen dan plakt hij nog wel een tijdje aan haar.
Nu nog ff die enge geest van het Utopia-terrein af, schrik met telkens de tandjesquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu nog ff die enge geest van het Utopia-terrein af, schrik met telkens de tandjes
als er weer 'n streamlock is![]()
[ afbeelding ]
Ooh sorry, dacht dat je het over Jessie had.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het is een vriend van Mehmet, die Billy er uit gestuurd heeft.
Bij haar vertrek zei ze toch ook nog dat het er niet leuker op gaat worden? Heeft iemand dat gehoord?quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
Billy heeft geen trek in de volgende Utopia.
https://www.msn.com/nl-nl(...)DRVK?ocid=spartanntp
Kloptquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:52 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Bij haar vertrek zei ze toch ook nog dat het er niet leuker op gaat worden? Heeft iemand dat gehoord?
Zitten jullie samen in het bos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |