Callcentershizzlequote:Op woensdag 2 mei 2018 16:32 schreef Vinamp het volgende:
Wat deed Romy eigenlijk voor werk voordat ze utopia in kwam?
Ze is niet erg nozel, en stressbestendig al helemaal niet!
quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:32 schreef Vinamp het volgende:
telefoontjes plegen volgens mij, en uiteraard promotiewerk. Zoals meerdere daar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:32 schreef Vinamp het volgende:
O echt, ze weten van gekkigheid niet wat ze doen moetenquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zouden Cabana's gebouwd worden voor het Eindfeest om huren te vermijden , maar dat is het zoveelste flauwekulletje natuurlijk.. na deze kuttafel gebeurt er weer nix meer
Volgens mij nog een beetjes scheef ookquote:
Bas opgeslijmt, cam gekeken of die gericht stond.. jup ok.. in the pocket.. op naar Nieuwe Maandagquote:
Die gooien Romy eruitquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bas opgeslijmt, cam gekeken of die gericht stond.. jup ok.. in the pocket.. op naar Nieuwe Maandag![]()
[ afbeelding ]
Dat hoopt ze dan. Denk dat die daar absoluut geen trek in heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik met je mee.
Ze was nu wel blij dat ze naar buiten mocht. Volgens mij h ad ze haar hoop weer gevestigd op Jessie
EN bijt hij niet dan heeft ze altijd nog Honza waar ze heen kan.
Wat een vreemd figuur is/heeft hij toch.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Over nutteloosheid gesproken.
Ohh jahh met al hun 6 stemmen, plus die ze nog binnenslijmen van de rest , ze maken tempo, npg 5 dagen te gaanquote:
Dat ligt er denk ik aan. Als hij via Billy publiciteit kan krijgen dan plakt hij nog wel een tijdje aan haar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoopt ze dan. Denk dat die daar absoluut geen trek in heeft.
Maar het is een vriend van Mehmet, die Billy er uit gestuurd heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat ligt er denk ik aan. Als hij via Billy publiciteit kan krijgen dan plakt hij nog wel een tijdje aan haar.
Nu nog ff die enge geest van het Utopia-terrein af, schrik met telkens de tandjesquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu nog ff die enge geest van het Utopia-terrein af, schrik met telkens de tandjes
als er weer 'n streamlock is![]()
[ afbeelding ]
Ooh sorry, dacht dat je het over Jessie had.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het is een vriend van Mehmet, die Billy er uit gestuurd heeft.
Bij haar vertrek zei ze toch ook nog dat het er niet leuker op gaat worden? Heeft iemand dat gehoord?quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
Billy heeft geen trek in de volgende Utopia.
https://www.msn.com/nl-nl(...)DRVK?ocid=spartanntp
Kloptquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:52 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Bij haar vertrek zei ze toch ook nog dat het er niet leuker op gaat worden? Heeft iemand dat gehoord?
Zitten jullie samen in het bos?quote:
Ik vind het juist een stuk leuker nu deze intrigante eindelijk weg is. De 'Farrah' van UTO.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:52 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Bij haar vertrek zei ze toch ook nog dat het er niet leuker op gaat worden? Heeft iemand dat gehoord?
Cemal denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Van wie is die grote bibs?
Lijkt wel een tank
Ben benieuwd of Jessie zich daarvoor laat gebruiken en of ze de nacht samen hebben doorgebracht.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:55 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die wil een kindje!
Met een hele grote neusquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Jessie zich daarvoor laat gebruiken en of ze de nacht samen hebben doorgebracht.
Een mix van Bill en Jessie, hoe zou zo'n kind eruit zien?
Gaan we nooit weten, gelukkigquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Jessie zich daarvoor laat gebruiken en of ze de nacht samen hebben doorgebracht.
Een mix van Bill en Jessie, hoe zou zo'n kind eruit zien?
quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:15 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Rienk doet even link met een mes en een aardappel.. Als hij uitschiet is zijn vetrol eraf
Linda ademt ook.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef kkka3 het volgende:
Linda is heel opzichtig met haar kookshow bezig
Ik niet. Maar ik vind har ook niet vreemd koken.quote:
nog meer bier en peuken voor reumsie natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:16 schreef kkka3 het volgende:
Slomy: vanavond gaan we wel goed de housewarming vieren natuurlijk
Ja, wat ze ook doet het is nooit goed. Is ze stil dan is ze te sjaggie, is ze vrolijk dan slooft ze uit.quote:
Fijn tochquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vind har ook niet vreemd koken.
Ze doet heel normaal en is prima bezig. Niks mis mee.
Ze hebben altijd wel een reden voor een feestje (zuipen en roken)quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nog meer bier en peuken voor reumsie natuurlijk
En vooral dat benoemen... iedere minuut maar weer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Linda kan bij sommigen echt geen goed doen
Zonder Linda en Ivan was Utopia helemaal dood nu.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja, wat ze ook doet het is nooit goed. Is ze stil dan is ze te sjaggie, is ze vrolijk dan slooft ze uit.
Onzin allemaal natuurlijk.
Moet dit?quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:19 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En vooral dat benoemen... iedere minuut maar weer.
Hetzelfde geldt voor heel veel andere utopianen. Ze moeten je liggen of niet. Bedoel laten we eerlijk zijn, een Romy of een tweeling doen ook weinig goeds als je de comments hier leestquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Linda kan bij sommigen echt geen goed doen
Ja mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:19 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Zonder Linda en Ivan was Utopia helemaal dood nu.
Top peperquote:
Leuk, en wie loopt trap af trap op om de drankjes te halen=quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:16 schreef kkka3 het volgende:
Linda is anders wel heeeeeel belangrijk om telkens maar weer te benoemen wat ze fout doet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor heel veel andere utopianen. Ze moeten je liggen of niet. Bedoel laten we eerlijk zijn, een Romy of een tweeling doen ook weinig goeds als je de comments hier leest
Het zit toch juist door elkander? In zo'n molentje.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Top peperalleen kan je slecht zien hoeveel erop zit omdat er lichte peper door zit
#Cos#Tip pak je toch weer even mee
Ik zou het je vooral niet aantrekken, het gaat over Linda he, niet over jou. Meningen verschillenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Linda is anders wel heeeeeel belangrijk om telkens maar weer te benoemen wat ze fout doet.
Maar maakt niet uit, ik word er alleen zo moe van keer op keer op keer op keer.
Na veel drankquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Leuk, en wie loopt trap af trap op om de drankjes te halen=
ja als je het op het eten zietquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het zit toch juist door elkander? In zo'n molentje.
Ik heb het liefst gewoon zwarte peper
Mehmet was voor mij gisteren een held en nu is het voor mij gewoon weer de lapzwans die niks uitvoert.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Na veel drankHet maakt mij weinig uit, zolang Mehmet zijn nekje maar niet breekt
![]()
Ivan mag van mij ook blijven.
De rest: imo allemaal stumperds
Net als de restquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Linda is anders wel heeeeeel belangrijk om telkens maar weer te benoemen wat ze fout doet.
Maar maakt niet uit, ik word er alleen zo moe van keer op keer op keer op keer.
I know. Ik lig er dan ook niet wakker van. Ik constateer ;-)quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:23 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik zou het je vooral niet aantrekken, het gaat over Linda he, niet over jou. Meningen verschillen
Langzaam maar zeker verdwijnen de leukste mensen. Hou je een paar van die zemelaartjes over daarquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:21 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Ik vind nuchtere Linda een verademing tussen de kweeling en gilromy.
ze moeten wel zoiets vieren anders hebben ze geen beeldmateriaal genoeg voor de uitzending, dat wordt nog wat voor de laatste week om dan nog beeldmateriaal te krijgen, vraag mij af wat we dan te zien krijgen op tv.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:16 schreef kkka3 het volgende:
Op de streams is ze niet toch?quote:
als je zo gek met bily bent wat doe je hier dan nog? een keer lachen naar billy en je mag haar hebbenquote:
Tja, het zegt meer over die mensen toch. Ik heb ook niks met een Linda of Romy maar ik zeik ze niet om alles afquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
I know. Ik lig er dan ook niet wakker van. Ik constateer ;-)
Als er dan toch een feestje komt dan laat ze maar dronken worden allemaal. Rienk die met Romy in bed beland. Ivan met de twinsquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze moeten wel zoiets vieren anders hebben ze geen beeldmateriaal genoeg voor de uitzending, dat wordt nog wat voor de laatste week om dan nog beeldmateriaal te krijgen, vraag mij af wat we dan te zien krijgen op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |