Achterbakse grap van Ivan,quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
Zo, nu nog effe de telefoon terug..onduidelijk Ivan-grap
[ afbeelding ]
Echt he ze trekken het schuim het vel over de oren,quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Topdeal.
[ afbeelding ]
Zeurbultquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou op zijn buik? Nog een bult?
O, Wie heeft de elektra dan gemaakt?quote:
Ivan heeft de boel gereset.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, Wie heeft de elektra dan gemaakt?
Kunnen ze ook een nieuwe telefoon bestellen
Ik hoop dat ze een keer eerlijk is, en dat meen ik echtquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
Billy heeft geen trek in de volgende Utopia.
https://www.msn.com/nl-nl(...)DRVK?ocid=spartanntp
quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer eerlijk is, en dat meen ik echt
Dank je FFquote:
Ze beweert daar wel dat ze er vaak voor gevraagd is.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer eerlijk is, en dat meen ik echt
Jahh die BS kennen we inmiddels wel.. als UTO 2 goed op gang is, wordt Jetje weer als 15e kut geplaatst voor de Fuckquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
Billy heeft geen trek in de volgende Utopia.
https://www.msn.com/nl-nl(...)DRVK?ocid=spartanntp
Is ook al terug.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je FF
Goed van hem, nu de tel nog ff terug geven
Sneaky actie van Bas volgens mij.. Ze hadden in 2016 ook al VIP kaarten daar zijn er toen 2 van verkocht. Die mensen komen regelmatig langs. Laatste maanden niet meer in de verkoop gezien. Tot Ivan dacht te kunnen besluiten om ze het volle pond voor het eindfeest te laten betalen.. Iedereen was tegen, dus het gebeurt niet. Bas heeft toen wel de kaart hernieuwd op de site gezet ...quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Topdeal.
[ afbeelding ]
Ja, vast door het schuim.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze beweert daar wel dat ze er vaak voor gevraagd is.
Jee, ga je ff een middagje weg, kom je terug alles weer bij het oudequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee, ga je ff een middagje weg, kom je terug alles weer bij het oude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |