Wie heeft mij erin gezet?quote:
Ja Poesquote:
ouwe geilerdquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja Poesdaar was ik weer even om het hoekje gluren zit weer op zolder
Neeeeehhhhh GEFELICITEERDquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vandaag 32 geworden. Felicitaties met tetten mogen in mijn DM
valt me mee iddquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nah... ik gedraag me heel braaf hoor
quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tssssje had een tetten foto in dm verwacht he
oeiquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha wie maakt dan de geile donder van ons 2??
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gefeliciteerd Haags Pleziertje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
mehquote:
quote:
quote:
Zonder er iets voor te hoeven doen graag.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder er iets voor te hoeven doen graag.
quote:
quote:
Die van mij is er ook uit maar dat komt omdat ik Mn plaatje ergens anders geüpload heb denk ik. Imgur werkt slechtquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:57 schreef I. het volgende:
[..]
ONZ / [Achtste ronde]Het dodetopicspel #1463 Nikita
Daar is hij er uitgehaald
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Die van mij is er ook uit maar dat komt omdat ik Mn plaatje ergens anders geüpload heb denk ik. Imgur werkt slecht
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Die van mij is er ook uit maar dat komt omdat ik Mn plaatje ergens anders geüpload heb denk ik. Imgur werkt slecht
mwahquote:
quote:
Dat wist ik ja.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:01 schreef I. het volgende:
Wisten jullie dat er in Nederland maar 8 politie-heli's zijn?
quote:
Hij staat niet in de OPquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:01 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon van FOK!, werkt prima
quote:
haags lief aankijkenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ben er uit gegooid denk ik toen ik een sabbatical had![]()
![]()
Wist je dat Haags vandaag 32 is geworden!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk gewoon op mijn verjaardag. Ga het dit weekend wel vierenquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik ben druk vandaag !
Haha... tja het weekend heb ik al een ladiesnight fout feestje sorry !quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op mijn verjaardag. Ga het dit weekend wel vieren
Ik gok zo de vriendin van Haags!quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie wil er nou geen horde foute dames op zijn verjaardag?
Ik dacht dat jij zonder werk zat?quote:
ojawelquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha... tja het weekend heb ik al een ladiesnight fout feestje sorry !
Tenzij je een horde dames op je verjaardag wilt
hoe gaat dat?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:15 schreef I. het volgende:
[..]
Druk bezig zelf iets op te starten, daar moet wel voor gewerkt worden.
Gaat lekker. Heb nu twee projecten lopen, eentje met een oud-collega, dus daarin moet ook aardig wat tijd gestoken worden.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:15 schreef I. het volgende:
[..]
Druk bezig zelf iets op te starten, daar moet wel voor gewerkt worden.
Wel veel werk ook.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:17 schreef I. het volgende:
Nu voornamelijk inventarisatie, wat is er nodig qua informatie op alle vlakken, waar kan er geoptimaliseerd worden etc, maar leuk werk
Ik zal het in de groep gooien heb je dan ook plek voor 9 dames om te crashen?quote:
Wat voor tak van sport I.?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:17 schreef I. het volgende:
Nu voornamelijk inventarisatie, wat is er nodig qua informatie op alle vlakken, waar kan er geoptimaliseerd worden etc, maar leuk werk
quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:22 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, dat wel. Scheelt wel dat ik er nu wel tijd voor heb
Online community, forum. Zoiets als dit, alleen dan in een nieuw jasje en beter. Zal er hier niet teveel over vertellen want dat wordt niet op prijs gesteldquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Platform voor wat voor iets of is dat een secret ?
Nicequote:Op woensdag 2 mei 2018 13:28 schreef I. het volgende:
[..]
Online community, forum. Zoiets als dit, alleen dan in een nieuw jasje en beter. Zal er hier niet teveel over vertellen want dat wordt niet op prijs gesteld![]()
En daarnaast
Wordt danny dan mad ja?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:28 schreef I. het volgende:
Zal er hier niet teveel over vertellen want dat wordt niet op prijs gesteld![]()
is het nu al klaar of nie?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:28 schreef I. het volgende:
[..]
Online community, forum. Zoiets als dit, alleen dan in een nieuw jasje en beter. Zal er hier niet teveel over vertellen want dat wordt niet op prijs gesteld![]()
En daarnaast bezig met een eigen bedrijf met een collega. Internetbureau idee
Gefeliciteerd ouwequote:Op woensdag 2 mei 2018 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vandaag 32 geworden. Felicitaties met tetten mogen in mijn DM
We staan te springen om over te stappen!quote:
nopequote:Op woensdag 2 mei 2018 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey hebben jullie monitor gespot al deze ronde vannacht was hij er niet.
onbetrouwbare lul is het.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al heel lang niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Bondage zelf ook al een tijdje niet zien posten.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Bondage zelf ook al een tijdje niet zien posten.
Jij wel ?quote:
Dat mag ik toch wel hopen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We staan te springen om over te stappen!
druk druk drukquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar waar zijnme maatjes Mark Mistig Flippingcoin dit seizoen allemaal haal ze eens terug.
Allemaal ?quote:
Kunnen we al testen?quote:
Nog even de puntjes op de i zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:45 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, nog nietNog druk bezig met inventarisatie
Duurt allemaal wel even hoor.
Gelukkig is aloa er nog.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Zonder Lexy niet je dagelijkse portie tetten!
extra zacht kopen.quote:
ben je in godsnaam aan het doen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik hoef voorlopig niet meer aan krachttraining te doen fucking hell zwaar met die dozen sjouwen.
Tv’s... pc ....magnetron...logeerbed pfffffff
Met aloë veraquote:
Daar is niet iedereen blij mee.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Zonder Lexy niet je dagelijkse portie tetten!
quote:
3 jaar geleden nieuw dak gekregen ... toen was ik net bevallen dus kon de zolder niet ruim maken voor de werkmannen. Ze zouden het wel een beetje aan de kant zetten en afdekken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben je in godsnaam aan het doen dan?
Voor erbij niet ter vervanging.quote:
zo, succes he!quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
3 jaar geleden nieuw dak gekregen ... toen was ik net bevallen dus kon de zolder niet ruim maken voor de werkmannen. Ze zouden het wel een beetje aan de kant zetten en afdekken.
2 keer raden wat er gebeurde toen ik op de zolder kwam na een half jaar!!
1 grote pleuriszooi, en mijn gestructureerde brein kan daar niet tegen. Ik had namelijk een hele plattegrond vN Mn zolder.
En alles is smerig dus Mn hele zolder moet leeg, schoon en weer opnieuw ingedeeld.![]()
![]()
Hwb al teveel gezegd.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
3 jaar geleden nieuw dak gekregen ... toen was ik net bevallen dus kon de zolder niet ruim maken voor de werkmannen. Ze zouden het wel een beetje aan de kant zetten en afdekken.
2 keer raden wat er gebeurde toen ik op de zolder kwam na een half jaar!!
1 grote pleuriszooi, en mijn gestructureerde brein kan daar niet tegen. Ik had namelijk een hele plattegrond vN Mn zolder.
En alles is smerig dus Mn hele zolder moet leeg, schoon en weer opnieuw ingedeeld.![]()
![]()
Dank je ik denk nog 2 middagen maar dan heb ik ook weer wat meer rust in Mn koppie en kan ik weer verder met andere klussen. Zoals behangen, verfen ja hoor ik ben er nog lange nietquote:
quote:
Nooit geweest, maar ik ben er persoonlijk niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb je in Spanje heel veel
heerlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dank je ik denk nog 2 middagen maar dan heb ik ook weer wat meer rust in Mn koppie en kan ik weer verder met andere klussen. Zoals behangen, verfen ja hoor ik ben er nog lange niet
Ik ook niet. Deelde het alleen even ter infoquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van
Persoonlijk vind ik het niet erg.quote:
Nicequote:Op woensdag 2 mei 2018 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deelde het alleen even ter info
quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:04 schreef I. het volgende:
Mensen die tijdens kantooruren dit topic bezoeken zullen het misschien niet zo prettig vindenMaar da's hun probleem, toch?
quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:04 schreef I. het volgende:
Mensen die tijdens kantooruren dit topic bezoeken zullen het misschien niet zo prettig vindenMaar da's hun probleem, toch?
Nou het is dat ik me niet kon heugen welke *piep* dat gezegd heeft.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou het is dat ik me niet kon heugen welke *piep* dat gezegd heeft.
Want het bedrijf zegt dat was uw eigen verantwoordelijkheid.
Veel dingen stuk van emotionele waarde.
Mn trouwjurk voor oud vuil in een hoek gepropt ik kon wel janken!
Ja toch, ik zei al, zal er wel snel weer uit weg zijnquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Huh wtf. Zie net de top 3. Die is wel extreem anders sinds gister
Je staat nog wel derdequote:Op woensdag 2 mei 2018 14:07 schreef I. het volgende:
[..]
Ja toch, ik zei al, zal er wel snel weer uit weg zijn
OW nou 1 piepje en ik spoiler hem... maar er word tetten geroepen en als ik dan aanwezig ben verschijnt er wel vaak wat.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:04 schreef I. het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, bij mij verschijnt er ook wat.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
OW nou 1 piepje en ik spoiler hem... maar er word tetten geroepen en als ik dan aanwezig ben verschijnt er wel vaak wat.
I stond er al inquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, is speciaal voor dit spel een maandje daar naartoe.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I stond er al in
Die hallojo is wel grappig ventje post in de nacht vanuit nigerwawawa
Kijk dat vind ik dan ook wel weer interresant ... !! Maar ja das privéquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, bij mij verschijnt er ook wat.
hoooooo!!!quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan ook wel weer interresant ... !! Maar ja das privé
quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, is speciaal voor dit spel een maandje daar naartoe.
Dat andere spel ik toch verkeerd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:08 schreef I. het volgende:
nigerwawawaZo mogen ze het vanaf nu wel noemen
Ik stond gister boven mikey gebeurt me niet vaak dat 2 dagen volhouden.quote:
Bam!quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik stond gister boven mikey gebeurt me niet vaak dat 2 dagen volhouden.
3e dag boem 4
Je haalt me wel weer in.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik stond gister boven mikey gebeurt me niet vaak dat 2 dagen volhouden.
3e dag boem 4
quote:
Een winnares mag wel een keer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet .....hup weer aan de slag !!
Ik kom uit de buurt van Tilburg.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al gaan de punten ook goed naar Eindhoven deze keer.
Waarom ben je voor psv dan.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al gaan de punten ook goed naar Eindhoven deze keer.
Lang verhaal.quote:
Veel brabanders zijn voor Feyenoord he las ik laatst een keer in Einhoven niet maar de rest wel.quote:
Jawel joh of I gaat winnenquote:
Alles ten westen van Tillie is zo'n beetje NAC of Feyenoord. Tilburg buiten W2 veel Ajax ook. Ten oosten van Tilburg gaat het wel snel de PSV-kant op.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel brabanders zijn voor Feyenoord he las ik laatst een keer in Einhoven niet maar de rest wel.
Dus Tilburg is vaak supporters rellen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles ten westen van Tillie is zo'n beetje NAC of Feyenoord. Tilburg buiten W2 veel Ajax ook. Ten oosten van Tilburg gaat het wel snel de PSV-kant op.
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus Tilburg is vaak supporters rellen.
Er is ook een Hagenees die voor Willem 2 is.
Die van Adriaaaantje teringlijer.quote:
Dat stukje van hem bij Paul de Leeuw gezien?quote:
Ja:Dquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat stukje van hem bij Paul de Leeuw gezien?
Met die Ado supporters.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |