Je moet 18 zijn om op Tinder te zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:56 schreef jigggy het volgende:
Geen enkele chick van boven de 8 liked mij terug
is dat zo? Ik weet nog dat ik vroeger als 16 jarig ventje ook al tinderde,maar dan kon je alleen maar mensen onder de 18 vinden,weet niet of dit is aangepastquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je moet 18 zijn om op Tinder te zitten.
Nu is het minimaal 18 iig, geen idee of dat ooit anders is geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
is dat zo? Ik weet nog dat ik vroeger als 16 jarig ventje ook al tinderde,maar dan kon je alleen maar mensen onder de 18 vinden,weet niet of dit is aangepast
Met mij is het triester gesteld: geen enkele chick onder de 58 liked mij terug.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:56 schreef jigggy het volgende:
boy ik ga niet eens boven 21quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met mij is het triester gesteld: geen enkele chick onder de 58 liked mij terug.
ik moet nog steeds een reboundquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tinder is tegenwoordig een composthoop van borderliners, meisje met een verleden, allemaal trauma's, HSP-patiënten etc. 'T is net een circus#issuegirl
zes maandag nog welquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ehm een rebound doe je meteen, niet na zes maanden.
Wat is dit, Tinder voor vereniging Martijn leden?quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:56 schreef jigggy het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is dit, Tinder voor vereniging Martijn leden?
Wow. Als je zelfs geen aandacht of likes op tinder krijgt is het wel heel slecht gesteld. Zelfs de grootste klapjostis krijgen daar likes en neuken zich suf.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:56 schreef jigggy het volgende:
Geen enkele chick van boven de 8 liked mij terug ,alleen maar magere 6jes die je alleen zou doen op de zaterdagavond met 6 baco in de mik praten tegen mij
Klacht : mijn standaarden liggen te hoog
Klacht 2 : lekkere chicks op tinder hebben vrij spel,ze weten toch dat iedere man ze liked
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |