Heel veel lager kan hij niet zakken, dus prima investeringquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:57 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb een deel van mijn hypotheek in Bitconnect, die Carlos komt echt deskundig en enthousiast over. Maar volgens jou moet ik dat dus niet doen?
Alleen in mei. Meimaand wavesmaand jeweetzquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij zat toch all-in op waves op een gegeven moment?
Prijs doet al een maand niks, shitcoin.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel veel lager kan hij niet zakken, dus prima investering
Nee, sowieso heb ik sinds 2016 al Lisk en Waves.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij zat toch all-in op waves op een gegeven moment?
Waar is al je LSK gebleven?quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, ik heb nu gespreid in 6 coins, voornamelijk ICX en VEN op t moment.
Niemand die het weet, maar het is een groot project en ik verwacht er veel van. Ga het niet verkopen voordat ik een x10 ziequote:
Toekomst ≠ Verledenquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:40 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Zit nog steeds met die BTC Dominance in mijn mik. Zo lang dat aan blijft houden heeft het geen zin om in andere coins te investeren. MaGNeT zelf zei ook dat hij meer had gehad als hij in BTC was blijven hangen.
Op welke prijs heb je gekocht, of een x10 vanaf nu?quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niemand die het weet, maar het is een groot project en ik verwacht er veel van. Ga het niet verkopen voordat ik een x10 zie
Frustraties zijn groot.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haha, die historische snapshots van coinmarketcap zijn fantastisch. Ripple is gewoon geen ene kut opgeschoten in een jaar tijd. Lekker voor die kutcoin.
Gerekend vanaf $2.18. Wil verkopen rond $25.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Op welke prijs heb je gekocht, of een x10 vanaf nu?
Dat een coin gehypet wordt zegt geen ene moer over de progressie. Als alleen goede coins zouden stijgen, had de markt er heel anders uit gezienquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Frustraties zijn groot.
Mooie coin met mooie winsten
Denken dat die in de top5 coins komtquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niemand die het weet, maar het is een groot project en ik verwacht er veel van. Ga het niet verkopen voordat ik een x10 zie
Als hij 10x gaat hoeft hij niet in de top5 te staaan, als hij nu vandaag 10x zou gaan wel ja.... maar in een volgende bullrun 10x dan staat ook de top 5 10x hoger.quote:
Kleine pot, ik schat dat ICX en VEN sneller zullen stijgen dan LISK, dat is een gokje.quote:
Max x 3 volgende bullrunquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:54 schreef EggsTC het volgende:
s hij 10x gaat hoeft hij niet in de top5 te staaan, als hij nu vandaag 10x zou gaan wel ja.... maar in een volgende bullrun 10x dan staat ook de top 5 10x hoger.
Jaartje geleden Nano 1 cent en Neo 20 cent. Wat een tijden. Snap nu wel waar Magnet zijn huis vandaan heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Frustraties zijn groot.
Mooie coin met mooie winsten
Ja, want iedere coin die nu boven ICX staat blijft natuurlijk stilstaan en krijgt geen cent hogere MC.quote:
Het komt zelden voor dat het beste product wint, er spelen zoveel andere factoren mee, waaronder hype niet te onderschatten is. Daarom beter slim investeren, inplaats van sentimenteel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat een coin gehypet wordt zegt geen ene moer over de progressie. Als alleen goede coins zouden stijgen, had de markt er heel anders uit gezien
Beste is relatief, de coin die mij het meest oplevert is voor mij de (en het) bestequote:Op woensdag 2 mei 2018 12:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het komt zelden voor dat het beste product wint, er spelen zoveel andere factoren mee, waaronder hype niet te onderschatten is. Daarom beter slim investeren, inplaats van sentimenteel.
Types als jij zijn de ergste. Als iedereen nou gewoon zou gaan voor de coins met de beste fundamentals had ik allang millionair geweestquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Beste is relatief, de coin die mij het meest oplevert is voor mij de (en het) beste
quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Beste is relatief, de coin die mij het meest oplevert is voor mij de (en het) beste
dit ja.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Types als jij zijn de ergste. Als iedereen nou gewoon zou gaan voor de coins met de beste fundamentals had ik allang millionair geweest
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Types als jij zijn de ergste. Als iedereen nou gewoon zou gaan voor de coins met de beste fundamentals had ik allang millionair geweest
jouw schuld dat ik nu nog geen lambo rijdquote:
Dat is uiteindelijk voor iedereen zo.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nog even geduldquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
jouw schuld dat ik nu nog geen lambo rijd
Mag ik DYOR nog even shillen?quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:14 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Dat deed je goed. Als zelfs een coin als Doge maar blijft stijgen, dan is uit Verge nog veel meer te slepen.
Oke over 10 minuten. Koop ik eerst nog even in.quote:
Ok, hier ook bags klaar, lets go shillmasters!quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oke over 10 minuten. Koop ik eerst nog even in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |