Idd, even los van het feit of het nou wel of niet gebeurd is, dat https://sceptr.net/ met hun "Machtig Nieuws" is natuurlijk een enorm twijfelachtige bron.quote:
Een 35 euro hoodie uit de online shopquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:21 schreef ChrisCarter het volgende:
Met je blikje kapitalistenbier en je sovjetshirtje op de foto
Rode ster hequote:Op woensdag 2 mei 2018 10:21 schreef ChrisCarter het volgende:
Met je blikje kapitalistenbier en je sovjetshirtje op de foto
Net als extreemlinks, is extreemrechts ook nutteloos tuig.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus hoe meer rechts hoe meer intelligent? Wat een slimme uitspraak zeg, poeh.
Tevens
Neerlands' knapste koppen
[ afbeelding ]
Doen ze ieder jaar, lekker ff rellen, plunderen en in brand stekenquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:28 schreef AchJa het volgende:
Maar begrijp ik nou goed dat linkse anarchisten een links anarchistische feestdag hebben lopen verstieren?
Volgens mij zijn ze juist naar hun maatstaven hard aan het feesten geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:28 schreef AchJa het volgende:
Maar begrijp ik nou goed dat linkse anarchisten een links anarchistische feestdag hebben lopen verstieren?
Mee eens hoor. Ik heb weinig met links noch met rechts. Aan rechts kan ik alleen gemakkelijker een hekel hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Net als extreemlinks, is extreemrechts ook nutteloos tuig.
Nou, sorry dan. Ben zelf redelijk rechts.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Ik heb weinig met links noch met rechts. Aan rechts kan ik alleen gemakkelijker een hekel hebben
Er zijn altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, sorry dan. Ben zelf redelijk rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |