SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Opvallend hoe Slomy wanhopig de camera's in de gaten houdt. Viel me net voor het eerst echt op. Totale paniekquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy en Kemmel durven straks niet meer te praten
Zit die gast nu nog steeds op zijn reet en nu lekker te schommelen terwijl de stroom het al tijd niet meer doet?quote:
Jet was een Regie-Implantaat net als Bas en Ivan die ook eerder vertrekken dan de "echte" die doorgaan naar de Finale.. Reums Sjemiel, Mehh en de Kweelingquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:53 schreef Gladiolio het volgende:
GA.
Bil weg. Wat een verrassing.
Jessie heeft niet veel moeite hoeven doen om haar die tent uit te lokken.
Bil was veel te rustig, wilde weg. Heeft zich volgens mij overgegeven.
Jessie lekker snoepen van de PR van Bil en ook een beetje van Bil zelf en geeft haar dan weer over een tijdje een schop.
Naieve, maar doortrapte Bil leert het nooit. Ze is AL 36
Alleen als ze zien dat het rode lampje niet brandt op de cameraquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef lorrie03 het volgende:
zullen room en cemal nog wel samen over de stemmingen durven te kletsen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jet was een Regie-Implantaat net als Bas en Ivan die ook eerder vertrekken dan de "echte" die doorgaan naar de Finale.. Reums Sjemiel, Mehh en de Kweeling
LOL dat zei Ivan net ook alquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:06 schreef lorrie03 het volgende:
bas over penthouse tegen cemal: het is vervloekt deze plek. Kijk maar uit
Van de week. Baldr was er 1 dag uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:07 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop dat ze beelden van elkaar gaan zien
Bonnie & Clyde unmasked![]()
ohhh laat zien svpquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:09 schreef DKUp het volgende:
Madi, Senna en Chipp verafschuwen Romy echt![]()
Ik zag net allemaal posts over Romy
Werd dit eerder ook door oudinwoners gedaan? Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:09 schreef DKUp het volgende:
Madi, Senna en Chipp verafschuwen Romy echt![]()
Ik zag net allemaal posts over Romy
haha gaaf ! thanxquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou goed kunnen, ophouden dat het je niks doet en het prima vindt kost veel energiequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:12 schreef Mjelleke het volgende:
Billy is snel vertrokken omdat ze mss wel op ploffen stond. Op t filmpje zei ze ook dat ze stond te shaken.
Die stort helemaal in die kan niet meer in de samenleving buiten utopiaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:12 schreef Mjelleke het volgende:
Billy is snel vertrokken omdat ze mss wel op ploffen stond. Op t filmpje zei ze ook dat ze stond te shaken.
liep billy dat niet altijd te verkondigen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
Volgens Cemal zijn er maar 1000 paspoorthouders, de streamers, die mogen stemmen.
Die heeft niet goed opgelet.
Ik heb de exit van Billy niet gezien. Was dat echt zo snel dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:19 schreef Ranah het volgende:
de snelste exit ever zegt linda
cemal zou het ook zo doen
geen idee hoe lang maar het was snel wat spullen pakken en wegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb de exit van Billy niet gezien. Was dat echt zo snel dan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:18 schreef Ranah het volgende:
[..]
liep billy dat niet altijd te verkondigen?
Exit Stage Left mind the step... Jet is Regie's eerst Inplant die weg moest ivm de Finale Bas en Ivan volgen snelquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:19 schreef Ranah het volgende:
de snelste exit ever zegt linda
cemal zou het ook zo doen
Uurtje zakken pakken, Romy troosten en roken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb de exit van Billy niet gezien. Was dat echt zo snel dan?
Mehmet zegt net dat ze "dat opgefokte" had en dat waarschijnlijk niet wilde laten blijken en dat ze daarom zo'n haast hadquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:21 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee hoe lang maar het was snel wat spullen pakken en weg
Ja echt he? Zat geen systeem of niks in. Alles werd in zakken gepropt, tussendoor een paar peukjes, afscheidsspeech en prrrrrrt weg was ze.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:21 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee hoe lang maar het was snel wat spullen pakken en weg
precies wat mjelleke ook schreef eerderquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mehmet zegt net dat ze "dat opgefokte" had en dat waarschijnlijk niet wilde laten blijken en dat ze daarom zo'n haast had
Sinds gisteren wilde hij ook wel huisvader wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waarom was die lul dan met het leger bezig?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:24 schreef Prulke het volgende:
[..]
Sinds gisteren wilde hij ook wel huisvader worden
Ze weet, dat dat nageleverd wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats die dingen laat liggen is wel heul raar
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mehmet zegt net dat ze "dat opgefokte" had en dat waarschijnlijk niet wilde laten blijken en dat ze daarom zo'n haast had
quote:
En ze word door 3 van haar ''vrienden'' een mes in haar rug gestoken ook nog even, Bas Ivan en Mehmetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Al die keren dat ze die monologen in het penthouse gaf waarin ze telkens zei dat ze ging winnen.
In haar hoofd had ze al lang gewonnen natuurlijk.
En dan is het behoorlijk zuur om dan uitgerekend Fay te moeten verliezen.
Geen finale, geen titel, geen geld, geen spullen om mee te nemen, en dan ook nog zowat niemand die haar opwacht bij de poort. Er stond niet eens een camerateam van SBS of RTL. Wat ze natuurlijk wel had verwacht, want als er een team de poort binnen kwam was ze er als de kippen bij om de shine te pakken.
Maar ik gun het haar wel, gewoon terug naar de gangkast van d'r moeder.
Zonder vrienden, zonder geld en zonder baan.
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Al die keren dat ze die monologen in het penthouse gaf waarin ze telkens zei dat ze ging winnen.
En dan is het behoorlijk zuur om dan uitgerekend van Fay te moeten verliezen.
Geen finale, geen titel, geen geld, geen spullen om mee te nemen, en dan ook nog zowat niemand die haar opwacht bij de poort. Er stond niet eens een camerateam van SBS of RTL. Wat ze natuurlijk wel had verwacht, want als er een team de poort binnen kwam was ze er als de kippen bij om de shine te pakken.
Die cameraploeg kreeg niet eens de kans om daar te komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
O nee sjipsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:04 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet zo praten over je favoriete utopiaan van de week van 1 mei 2018 he![]()
Zeer terecht ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:30 schreef kkka3 het volgende:
Slomy probeert nu alvast zielig te doen
Ze heeft het gevoel er volgende week op te zitten![]()
![]()
volgens mij geniet mehmet van binnen wel van die angstquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:30 schreef kkka3 het volgende:
![]()
Echt een viezerik ze kunnen hem beter dood negerenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij geniet mehmet van binnen wel van die angst
Ik heb haar ook niet meer horen gillen,ze praat zelfs zachtjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:30 schreef kkka3 het volgende:
![]()
En wachtend wat voor spannend de FEBO nu in een zwarte brief te melden heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
En weer een lekker weekje potverteren en de boel fucken alsof ze het echt menen![]()
Incl een Parasitaire Meevreter die zich "De Zwerver" noemt en die niemand durft wegsturen ivm Regie![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor ze heeft al wel gegild helaasquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb haar ook niet meer horen gillen,ze praat zelfs zachtjes.
ik kan best soms om hem lachen maar ik vertrouw hem ook niet, hij is mij te medogenloosquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een viezerik ze kunnen hem beter dood negeren
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een viezerik ze kunnen hem beter dood negeren
Nee, staat benedenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Bed van Billy is ook weg, zou ze die ook hebben meegenomen?
Echt welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Als een slang zou kunnen praten, zou deze als Mehmet klinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:32 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik kan best soms om hem lachen maar ik vertrouw hem ook niet, hij is mij te medogenloos
Dat kan best wel eens gaan gebeurenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:32 schreef lorrie03 het volgende:
Daar heeft mehmet wel een leuk scenario. Dat de mensen die tot nu toe zijn weggestemd mogen stemmen
Heerlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
En terecht!!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kemmel is bang voor payback van de Twins
jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Heerlijk
Mehmet over hoe dingen gezien kunnen worden, hoe dingen over komen
Slomy in paniek over haar gesprek met Fay: neee, dat was een heel positief gesprek hoor
Ofzoiets![]()
![]()
Ach ,een note meer of minder.Het gaat om Vlinder.quote:
Maar met Jessie......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja heel langzaam gaat die mond erbij open hahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
achhh kijk die halve hersencel (spliterwt) helemaal alleen zitten.
Fladdert bij Jessies papa en mama thuis.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ach ,een note meer of minder.Het gaat om Vlinder.
Zielig hequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kemmel klinkt alsof hij helemaal niet in het penthouse wil slapen
De Zwarte Enveloppen, ze moeten nu wel weer iets verzinnen om de spanning er in te houdenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wachtend wat voor spannend de FEBO nu in een zwarte brief te melden heeft
Wie mogen de Utopianen volgende week helpen met overleggen wie er moet vertrekken
Ok, waarom niet in het penthouse?quote:
Ik denk dat ze naar Maranka gaat.quote:
Jessie heeft iets geregeld zegt Ceesquote:
Tuurlijk is Jessie van alles op de hoogte..die weet ook dat Jet geen thuiskomen heeft dus gratis neuken in the pocketquote:
quote:
vanwege dit soort opmerkingen heb ik nog steeds een zwak voor cemalquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kemmel nu : hoe arrogant kon ik zijn om te denken dat ik meer recht zou hebben als langste inwoner ?
Tja dat zei BIll vanmorgen al tegen Bas, Ik ga vanavond neuken! hahahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk is Jessie van alles op de hoogte..die weet ook dat Jet geen thuiskomen heeft dus gratis neuken in the pocket
En dan gaan kijken wie nog wat doet voor Utopia ....hij zelf dan?...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kemmel nu : hoe arrogant kon ik zijn om te denken dat ik meer recht zou hebben als langste inwoner ?
Die was toch op wereldreis? Las ik laatst hier.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was toch op wereldreis? Las ik laatst hier.
Ja en vooral niet naar Romy luisteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
Mehmet tegen cemal dat ivan dingen zegt om cemal te beinvloeden en dat hij voor zichzelf moet denken.
Ik hoef géén Geile FB plaatjes te zien van dat "Happy Couple"quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tja dat zei BIll vanmorgen al tegen Bas, Ik ga vanavond neuken! hahahaha![]()
Renée.........Maar vind het wel zielig dat haar fam niet thuis is nu is ze alleen .dat zal best zuur zijn voor haar
Cees Utopia Nee hoor Renée, daar is door Jessie een oplossing geregeld.
Jessie kan wel iets beter neuken dan pijpopoe.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Renée.........Maar vind het wel zielig dat haar fam niet thuis is nu is ze alleen .dat zal best zuur zijn voor haar
Heb ik ook nog niet gevondenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoef géén Geile FB plaatjes te zien van dat "Happy Couple"
Ze kan toch naar d'r ex van de camping.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze kan toch naar d'r ex van de camping.
Of is ze daar ook niet welkom?
Maranka zit nu in een caravan in Nederland.Leuke meid trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was toch op wereldreis? Las ik laatst hier.
ja die gaat doodliggen met masker op . Heb met verwondering toen naar die beelden gekekenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie kan wel iets beter neuken dan pijpopoe.
Kan ze alle kamers inzegenen met Jessiequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Verzondering? wasda?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja die gaat doodliggen met masker op . Heb met verzondering toen naar die beelden gekeken
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan ze alle kamers inzegenen met Jessie
quote:
PTSS. in Utopia.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:54 schreef Ranah het volgende:
cemal vertelt hoe hij zichzelf een tijdje kwijt was en egoïstisch
Tsjipp? die sukkel?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef lorrie03 het volgende:
wie wilde chipp te lijf gaan? iemand gehoord?
Chipp had een fittie met Ivan en rende weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef lorrie03 het volgende:
wie wilde chipp te lijf gaan? iemand gehoord?
mehmet had het er over. een ruzie met pottenbakken ooit en nu een lange slquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsjipp? die sukkel?
Dan zal het vast weer Bierrie-Praat zijn
thanxquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chipp had een fittie met Ivan en rende weg.
Zal wel bang geweest zijn dat zijn kapsel in de war zou rakenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chipp weet nog niet eens hoe hij dat woord moet spellenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bang dat Ivan dat debiele hoofdje eraf trok eerderquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal wel bang geweest zijn dat zijn kapsel in de war zou raken
Hij ging op een afstandje zijn verhaal halen,heel typerend.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Chipp weet nog niet eens hoe hij dat woord moet spellen
MehhMehh….quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
mehmet had het er over. een ruzie met pottenbakken ooit en nu een lange sl
mooi zoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MehhMehh…. [ afbeelding ]
MehhMehh lult meer dan goed voor 'm is merk ik , ontpopt al een misselijk viespeuk "waarheden" spuien als een mestkar… die gluiperd zou zomaar kunnen winnen
ik moet er niet aan denken, mehmet en de twins de top 3quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MehhMehh lult meer dan goed voor 'm is merk ik , ontpopt al een misselijk viespeuk "waarheden" spuien als een mestkar… die gluiperd zou zomaar kunnen winnen
Mooi toch, laat zien hoe het hele programma uiteindelijk flink geflopt isquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je ziet die gast de hele tijd doorlopend eten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:08 schreef zodeju het volgende:
Rienk blijft maar door knabbelen bij het vuur......Die trekt die hele fietstocht naar groningen niet meer.....
Dat is iedere keer na een stemming logisch ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:09 schreef Yaksa het volgende:
Ik weet het niet, maar met het vertrek van Billy lijkt de sfeer in de loods toch wat losser oftewel vrolijker geworden te zijn. Inwoners zijn (op een paar na) wat minder gespannen of zo.
In elkaars reet kruipen voor as Maandag bedoel je waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:09 schreef Yaksa het volgende:
Ik weet het niet, maar met het vertrek van Billy lijkt de sfeer in de loods toch wat losser oftewel vrolijker geworden te zijn. Inwoners zijn (op een paar na) wat minder gespannen of zo.
Kan je nagaan als die nooit meehad gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:09 schreef Yaksa het volgende:
Zo'n gevoel alsof je onuitstaanbare, doch steenrijke schoonmoeder net is overleden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:09 schreef Yaksa het volgende:
Meer zo'n gevoel alsof je eindelijk, na jaren, van een pijnlijke kies verlost bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo'n gevoel alsof je onuitstaanbare, doch steenrijke schoonmoeder net is overleden.
Dat is lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:12 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Meer zo'n gevoel alsof je eindelijk, na jaren, van een pijnlijke kies verlost bent.
Heb je dan een betonnen plaat voor je harses of niet?quote:
Mooi werk. Er waren er daar een paar veel te veel overtuigd van dat ze ontastbaar warenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:13 schreef Ranah het volgende:
ik denk dat het vertrouwen flink geschaad is, iedereen weet nu dat je zomaar weg kunt zijn
zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi werk. Er waren er daar een paar veel te veel overtuigd van dat ze ontastbaar waren
Ben benieuwd welk scenario ze nu uit de kast halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Zwarte Enveloppen, ze moeten nu wel weer iets verzinnen om de spanning er in te houden
ik ook. hoop dat we het snel wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk scenario ze nu uit de kast halen.
Ja hij duikt straks nog in een Utopia psychose, Billy ging hem voor en je ziet waar haar dat gebracht heeft..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Hoop dat de tweeling haar lekker alleen latenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:17 schreef DaniqueV het volgende:
Kleine Billy, toen was het voor zo'n kleintje ook al een aardige gok hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Toen onze Bily een Marjetje was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
vind haar wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toch....niets geen latere door sport gebroken neusquote:
Die kan niet loslaten en waant er nog rond de Marjet die nu buiten is heeft geen zielquote:
quote:
Ja hoor, maar vind kleine kids meestal wel cutequote:
Ik ben bang dat dat niet in hun karakter ligt. Maar het zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat de tweeling haar lekker alleen laten
Persoonlijk heb ik met beider exits geen moeite.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:22 schreef Ranah het volgende:
dat billy ging was anders moeilijk dan met madi vindt rienk
Wat valt er nog te vergaderen ?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:21 schreef magnaal het volgende:
Ben heel erg benieuwd wie de vergaderingen nu gaat verstieren...Romy zal het wel proberen..en Fay zit er vaak niet bij, anders zij..Maar het zal Linda wel worden...
Ik had vandaag ook met beider exits geen moeite...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik met beider exits geen moeite.
Maar gelukkig ging er maar een. En ook nog de goeie.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook met beider exits geen moeite...
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteldquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
2 of 3 of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Yaksa het volgende:
Zijn er nog kaartjes voor het eindfeest verkocht vandaag?
ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld
Ik ook niet. Hoe eerder die freeloader vertrokken is hoe beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ow goshquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld
Heerlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoe eerder die freeloader vertrokken is hoe beter.
Die landloper hadden ze allang een holpunter over het hek moeten geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoe eerder die freeloader vertrokken is hoe beter.
Hij is een landfietser...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die landloper hadden ze allang een holpunter over het hek moeten geven.
Begrijp ook echt niet wat de toegevoegde waarde van die zwatelaar is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die landloper hadden ze allang een holpunter over het hek moeten geven.
en regelmatig hoofdschuddend lezen als rienk kijktquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat zou ik ook doen de hele dag dat rare boek gaan zitten opdreunen
Je bent waarschijnlijk Ivan best wel dankbaar zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Mehmet. Zijn switch was cruciaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk Ivan best wel dankbaar zeker.
Ja, arme Jessie ......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats die zit al op het nieuwe terrein waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats die zit al op het nieuwe terrein waarschijnlijk
ik heb met niemand geen moeite meer iedereen mag wel wegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
een foto van romy op het moment toen mehmet niet voor bil ging?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die harses van Slomy gisteren toen Ivan zijn vraag stelde ......![]()
[ afbeelding ]
Misschien zit die hierin, zelf nog niet teruggekeken .....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:48 schreef lorrie03 het volgende:
heb je ook
een foto van romy op het moment toen mehmet niet voor bil ging?
ok thanxquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien zit die hierin, zelf nog niet teruggekeken .....![]()
[ afbeelding ]
Reacties op de andere stream - 1 mei 2018.
x6iq70x
niet gezien, demi was meestal in beeld, wel 2 tellen later toen ze begon te huilenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:48 schreef lorrie03 het volgende:
heb je ook
[..]
een foto van romy op het moment toen mehmet niet voor bil ging?
ok jammerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
niet gezien, demi was meestal in beeld, wel 2 tellen later toen ze begon te huilen
Ja, dat klopt de stream stond op Demi, niet op Romy. Dit was vlak daarna ....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:50 schreef Ranah het volgende:
niet gezien, demi was meestal in beeld, wel 2 tellen later toen ze begon te huilen
Dat zou dan weer grappig zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy heeft de telefoon meegenomen, het zal toch niet waar zijn ......
Ik was net te laat met cappen. Maar dat hoofd van Fay nadat meh zijn stem uitsprak sprak boekdelenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt de stream stond op Demi, niet op Romy. Dit was vlak daarna ....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy heeft de telefoon meegenomen, het zal toch niet waar zijn ......
ga cosquote:
ja die mond viel geluidloos open en bleef zo hangenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was net te laat met cappen. Maar dat hoofd van Fay nadat meh zijn stem uitsprak sprak boekdelen
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja die mond viel geluidloos open en bleef zo hangen
Ik moest zo lachen toen meh zei dat hij voor Fay ging dat ik helemaal op mijn knopje vergat te drukkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja die mond viel geluidloos open en bleef zo hangen
jammer dat er zo weinig reacties in beeld waren, voornamelijk van demiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen meh zei dat hij voor Fay ging dat ik helemaal op mijn knopje vergat te drukken
Ja het waren hele rare camerabeelden. Geen totaaloverzichtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
jammer dat er zo weinig reacties in beeld waren, voornamelijk van demi
Denk donderdag al. Ze maken een sprongetje dus ze lopen nu wel 3 dagen op de streams eindelijk.quote:
Mag Billy wel heel zuinig zijn, de oplader ligt daar nogquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:58 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ga cos
ik zou er ook niet vreemd van staan te kijken
ze heeft niks meer
en een telefoon met een gratis abo zou dan handig zijn om onderdak te versieren
en shownieuwsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:03 schreef mazaru het volgende:
Cees stond er trouwens ook voor haar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |