quote:
Mada madaquote:
Nee, toen ging ik verhuizen en werken en solliciteren en een auto kopen en werken en allemaal dingen doen die niet bij een FOK!kers bestaan passen, maar ach, nu ben ik weer terug bij afquote:
Aha!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:38 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, toen ging ik verhuizen en werken en solliciteren en een auto kopen en werken en allemaal dingen doen die niet bij een FOK!kers bestaan passen, maar ach, nu ben ik weer terug bij af
wat vervelendquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:39 schreef I. het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je niet aan die puntjes aloa
Alles goed dame ?quote:
Moekequote:
Have you been a goodgirl ?quote:
quote:You said, "Oh my freaking God?" How about praying to God. He's there to help, He's a wonderful God, not freaking. Pray to the Father thru Jesus. He cares about you.
I dont belive that.quote:
Mja sorry geurquote:
quote:
quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:52 schreef LCMS het volgende:
Nog steeds in de top 10 zie ik. Puike prestatie
Lekker gewerkt pik.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:52 schreef LCMS het volgende:
Nog steeds in de top 10 zie ik. Puike prestatie
quote:
Echt hè, maar nu is het te laat hoor, ik blijf binnenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:54 schreef I. het volgende:
Het is nu ook gewoon echt mooi weer buitenWat kut.
Ja ik ook, kans is verkekenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, maar nu is het te laat hoor, ik blijf binnen
Sorryquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer weer een ander en mij doet het pijn.
Zit je nou verdomme gewoon Nick & Simon te luisteren?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer weer een ander en mij doet het pijn.
Nee dat gaat wat ver.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:57 schreef I. het volgende:
[..]
Zit je nou verdomme gewoon Nick & Simon te luisteren?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Flauw, een kampioenschap zou nooit moeten vervelen
Rosanne lalalallala lalalallalala smakeloosquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:59 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb nu wel dat kutnummer in mijn hoofd.
Bedankt he.
huhquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt door hexxmaar was niet aan het luisteren naar muziek
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:59 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb nu wel dat kutnummer in mijn hoofd.
Bedankt he.
quote:
Van wie?quote:
Dat hebben wel meer mensenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:02 schreef I. het volgende:
[..]
Van wie?
Tong heeft een ban toch? Kereltje is verslaafd en kan niet van de drank af blijven.En ook niet van FOK!
Das een beter nummerrquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:06 schreef I. het volgende:
Herman rekent af en staat dan op
Hij heeft eindelijk de wind weer in z'n kop
Okéquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, weet niet eens waar het is. Had dit nummer in mijn hoofd zitten
quote:
maar de nacht duurt geen 10 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:16 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker niet, vannacht lig ik hopelijk zo'n 10 uur te slapen.
Hier en daar wat uurtjes bij smokkelenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar de nacht duurt geen 10 uur
quote:
quote:
Da's nou Famke!quote:
En wat is er zo speciaal aan.quote:
Gewoon Famke!quote:
Ik merkte dat er nogal wat schorde aan haar naamsbekendheid in deze contreien, dat kan natuurlijk niet.quote:
Ze is zo speciaal omdat ze niet zo speciaal is maar toch een stormachtige selfmade carrière aan het maken is.quote:
Is het familie of kennissen van je dat je haar zo promoot?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is zo speciaal omdat ze niet zo speciaal is maar toch een stormachtige selfmade carrière aan het maken is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is zo speciaal omdat ze niet zo speciaal is maar toch een stormachtige selfmade carrière aan het maken is.
Ze is ook weer vrijgezellig.., he he ... niet wat voor jou?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waaaaay out of my league.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ze is ook weer vrijgezellig.., he he ... niet wat voor jou?
Niet zo onzeker.quote:
Je hebt gelijk, ik ga haar meteen stalken op sosjul media om haar mijn bewondering en liefde duidelijk te maken.quote:
Zo’n sprookje ken ik ook... of laat ik zeggen ik dacht dat het waaaaay out of my league wasquote:
Stuur haar maar een dickpic zou ze vast waarderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga haar meteen stalken op sosjul media om haar mijn bewondering en liefde duidelijk te maken.
Bovendien kan ik haar vader zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo’n sprookje ken ik ook... of laat ik zeggen ik dacht dat het waaaaay out of my league was
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stuur haar maar een dickpic zou ze vast waarderen.
quote:
Ze valt op oudere mannen toch.quote:
quote:
Grap ws beter geweest met een foto van Jesse Klaver Kat.quote:
Niet hier..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef LCMS het volgende:
volgens mij heb ik vandaag bijna net zoveel posts als Haags gemaakt
Die lul van groenlinks.quote:
Wrom nie?quote:
Veel glijmiddel en goed oprekken voor je aan het echte werk begint.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, hier voelt het soms nog wat ongemakkelijk
Wat een vieze praat. Ik word er ongemakkelijk vanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel glijmiddel en goed oprekken voor je aan het echte werk begint.
Dat gaat wel over.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat een vieze praat. Ik word er ongemakkelijk van
quote:
quote:
grrrrinnikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, hier voelt het soms nog wat ongemakkelijk
Ech wel.quote:
Dik betalen die jongen! Is het waard.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
''Kluivert wil best betaalde Ajacied worden''
Ik las het net jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
''Kluivert wil best betaalde Ajacied worden''
Arrogant ventje heeft nog niks laten zien riep ook al de nieuwe Neymar te worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dik betalen die jongen! Is het waard.
Ja mooi toch, beetje heibel in de tent daar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Arrogant ventje heeft nog niks laten zien riep ook al de nieuwe Neymar te worden.
Die El-ghazi ging ook de redder van het Nederlands elftal worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja mooi toch, beetje heibel in de tent daar.
Redder gaat ie niet worden nee. Daarom mag er van mij ook best heibel rondom hem ontstaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die El-ghazi ging ook de redder van het Nederlands elftal worden.
Niks van geworden nu dit ventje weer.
Gekloot in Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Redder gaat ie niet worden nee. Daarom mag er van mij ook best heibel rondom hem ontstaan
Bah, heel die tetten verpest.quote:
Ziet er niet gezond uitquote:
Dan zijn je eigen tieten toch beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tetten verpest, logo verpest die tetten
quote:
Lok quotequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
En hij doet het ook, volgens een vriend.
Wie is dit?quote:
Welkom dev vriend.quote:
Dat zijn flinke jetsers jonguh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |