Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:25 schreef Dave het volgende:
En dat er dan ook niemand van het hele team heeft geopperd - dit is niet zo'n goed idee.
Die jas is nu echt the least of our worries inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
En de jas ziet er eigenlijk wel prima uit op het podium.
Kan wel janken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:17 schreef marcodej het volgende:
Haha, elke danser krijgt ook zijn 15 seconds of spasme.
Serieus? 't Is net een pimp met z'n black bitches.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die jas is nu echt the least of our worries inderdaad
God ja, die draait zich om in zijn graf.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:31 schreef Momo... het volgende:
Waylon Jennings had ook geen breakdancers op het podium
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Serieus? 't Is net een pimp met z'n black bitches.
Hij zei wel in ons interview dat ie van dat standaard country beeld af wilde. Nou dat is gelukt..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:31 schreef Momo... het volgende:
Waylon Jennings had ook geen breakdancers op het podium
Zou Daniel Dekker niet hebben kunnen bedenken dat dit misschien niet de ideale setting was om het ESF in te winnen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Dat niemand heeft gezegd 'blijf maar gewoon jezelf joh, dan kom jij het best uit de verf, geen onzin met breakdancers want dat heb je normaal ook nooit.'
Het past niet bij z'n muziekstijl.
Het past niet bij hem als persoon.
En het past al helemaal niet bij een lied over een outlaw. Een loner...
En DAT is het probleem van Pannecoucke. Die man denkt er teveel over na soms. Dit is eigenlijk een herhaling van 2015. Panneoucke heeft TEVEEL naar de tekst zitten luisteren en is dat TEVEEL gaan analyseren. Walk Along had namelijk geen vrolijke tekst, echter als je het nummer hoort hoor je een vrolijk popliedje dat je wil meezingen. Op die manier hadden ze de act erom heen moeten bouwen. En tuurlijk had Trijntje daarbij de boodschap kunnen uitbeelden met één danser om mar even wat te noemen, maar die hele donkere staging en rauwlapje onzin past daar totaal niet bij.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap die 3js vergelijking niet helemaal.
De 3js was niet over nagedacht, hier is TEVEEL over nagedacht.
echt, vreselijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:17 schreef marcodej het volgende:
Haha, elke danser krijgt ook zijn 15 seconds of spasme.
Zo enorm dit, ik had er zoveel meer van verwachtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
En dan denk je dat je na afgelopen jaar en met Wai Ai Ai alles gehad had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |