Waylon noemde het zelf ook tijgerpakquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
PANTERJAS!!! Geen tijgerjas!!!!
Omg, ik wordt hysterisch van deze dag
Wiwi William vond het dus juist weer geweldig. You sound like home. En dat het zo real was. Dus dat is idd misschien meer iets dat ons stoort. Maar kan me voorstellen dat het totaalpakket soms idd arrogant overkomt. En juist omdat we hem zelf hebben besproken kan ik wel janken dat ie die persoon daar niet laat zien kennelijk. Die echte. Die aardige.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, juist een beetje té goed ofzo. Heel erg nonchalant, zekertjes, té ontspannen, té erg de popster die media gewend is.
En nu ik dit zo typ weet ik niet precies wat er erg is aan die dingen, maar toch roept het weerstand op. Misschien omdat ik Nederlander ben, en vind een Amerikaan zoiets juist helemaal geweldig.
Het is zo'n opeenstapeling van enorme miskleunen...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hier in het topic riep nog iemand na het zien van de outfit ‘het wordt in elk geval geen blauw licht’. Bijna goed
Ik wilde dit ook al voorstellen jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:53 schreef Em31 het volgende:
Misschien kunnen we hier verder gaan?ESF / [2018] Nederland: Waylon - Outlaw in 'Em - #58 Niet als de eerste keer
Want gaat nu in twee topics over hetzelfde! Misschien handig om het daar te doen
Ja eens. Sorry. Deed het zelf ook 'fout'.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:53 schreef Em31 het volgende:
Misschien kunnen we hier verder gaan?ESF / [2018] Nederland: Waylon - Outlaw in 'Em - #58 Niet als de eerste keer
Want gaat nu in twee topics over hetzelfde! Misschien handig om het daar te doen
De nitwitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:53 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Waylon noemde het zelf ook tijgerpak
Als de act zo blijft zou het niet onterecht zijn als ie ondanks het goede lied niet naar de finale ging. Hij leidt alle aandacht af van goede lied door de idiote act. Helaas.quote:
Da's het erge, hij was een van mijn favo's, ben zelden zo enthousiast geweest vanaf moment 1 dat ik het hoordequote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge verwachtingen meerHet kan me NU (morgen is dat vast anders
) niet schelen of hij de semi doorkomt of niet. Ik ga mn eigen favorieten supporten.
Wat denk jij dan? Is het een grap of geloof jij dat deze act blijft?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's het erge, hij was een van mijn favo's, ben zelden zo enthousiast geweest vanaf moment 1 dat ik het hoorde
Ik ben bang dat dit het is, maar ik hoop dat die dansers zo min mogelijk spastisch in beeld komen. Maar ik ben wel definitief klaar met Pannecoucke dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Is het een grap of geloof jij dat deze act blijft?
Maar dansers meenemen voor alleen een grap?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:10 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/c/1985961/ Nu hoop ik niet dat deze al is geplaatst en hoop dat ik dat de link goed werkt. Ben nog zo’n nitwit hiero! Maar dit scenario uit het artikel zou natuurlijk een STUNT zijn!! Oh laat maar... is al geplaatst in andere topic. Sorry!!
Ik ga het gewoon volgen hoor, maar ik ben dan ook niet in rouwstemming. Ik had toch al niks met Waylon.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef aarontje112 het volgende:
Wat is het schema voor vandaag? HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN??
twitter:yaalbanias twitterde op woensdag 02-05-2018 om 09:50:36WOOOOOOWWWWWWW https://t.co/4oTHwgkq5a reageer retweet
Ook al zou er minder gedanst worden, het feit dat er geen echte muzikanten gitaar staan te spelen, en je een drumstel hoort maar er geen ziet staan: dat neemt al zo veel authenticiteit weg!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit het is, maar ik hoop dat die dansers zo min mogelijk spastisch in beeld komen. Maar ik ben wel definitief klaar met Pannecoucke dan.
Als liefhebber van subtiliteit in stemgebruik walg ik hiervan. Dit is toch veel te veel (zoals Albanië vorig jaar ook was, met die lange noot van 20 seconden)quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:36 schreef lashatumbai het volgende:
Filmpje Albanie: je ziet het hier een stukje met de cameravoering!
twitter:yaalbanias twitterde op woensdag 02-05-2018 om 09:50:36WOOOOOOWWWWWWW https://t.co/4oTHwgkq5a reageer retweet
quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:51 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heeft er iemand toevallig linkje van de stream?
Jawel. Na de halve finale hebben ze nog even tot de finalequote:Op woensdag 2 mei 2018 11:03 schreef libranl het volgende:
Het Hoofd: I'm okay with it, the more I think about it.... Waylon likes to be unpredictable
Maar kijkers hebben niet een nachtje om hierover na te denken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |