SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, Jessie.quote:
Ja Romy zo zijn er meer die zich vergissen in jouquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:08 schreef rowan634 het volgende:
romy: ik heb me heel erg vergist in mensen
Ivan heeft lopen lobbyen hoor. niet vergeten.quote:
Ik sta even stil bij kkka3, die had Mehmet meteen al hoog zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:10 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
[ afbeelding ]
aanbid deze Demi-God![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik sta even stil bij kkka3, die had Mehmet meteen al hoog zitten.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Alocanda het volgende:
Ach, ik denk dat papa en mama van Jessie wel een wasmachine hebben. Wat een geluk dat ze nu in een appartementje wonen, lekker dicht op elkaar met hun aankomende schoondochter en kleinkinderen.
Neuken.quote:
Mehmet wilde dit al doen. Maar Ivan is ook een held inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ivan heeft lopen lobbyen hoor. niet vergeten.
Dat droomde hij denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:11 schreef rowan634 het volgende:
cemal: maakt niet uit lieffie, jij, ik en 800.000 kijkers weten beter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:11 schreef snetje het volgende:
En ze was al zo zeker dat ze ging winnen....
[ afbeelding ]
Rls in de maakquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die zet alles op alles om asap per ongeluk zwanger te raken.
Jessie is sooo fucked.
vervelend ..dat groter groeienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn een paar cossers die al beloofd hebben op ivan te stemmenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Er zal toch geen idioot zijn die Zondag NIET op de demi god stemt??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef DaniqueV het volgende:
Ow owwwwwwww
Bill tegen Bas , heb er echt zin in.
Neuken vanavond!!!!
Die heeft in haar kop al weer verkering met Jessie.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef DaniqueV het volgende:
Ow owwwwwwww
Bill tegen Bas , heb er echt zin in.
Neuken vanavond!!!!
ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
De kaarten zijn nog niet gespeeld, ik vind deze verandering erg leuk
Ja ze heeft gisteren Jessie weer gezien.quote:
Romy die haar keuze af liet hangen aan Ramona,de toneelspeelster van utopia.Dat zegt toch al genoeg.Romy kan de volgende wel eens zijn die op de bank komt!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja Romy zo zijn er meer die zich vergissen in jou
Dat monster zou verplicht gesteriliseerd moeten worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Jessie is sooo fucked.
Meer verdrietig over wat er over haar gezegd wordt dan het vertrek van Billy...quote:
Ja dat kan wat worden , die mag gaan onderduikenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
[..]
Die heeft in haar kop al weer verkering met Jessie.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef lonneberga het volgende:
Heerlijk dat Billy eruit gaat,maar wat mij betreft 4 jaar te laat.
John de Mol had ons preventief moeten beschermen tegen deze lelijke vlinder.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef lonneberga het volgende:
Heerlijk dat Billy eruit gaat,maar wat mij betreft 4 jaar te laat.
En terecht vind ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Romy die haar keuze af liet hangen aan Ramona,de toneelspeelster van utopia.Dat zegt toch al genoeg.Romy kan de volgende wel eens zijn die op de bank komt!
Yep!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
[..]
Die heeft in haar kop al weer verkering met Jessie.
Allebei!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat monster zou verplicht gesteriliseerd moeten worden.
Cemal is aardig door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
Cemal maakt opmerkingen om zich schoon te praten. Verheug me op het gesprek met linda en mehmet.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lieve Jessie.
Het is bijna zover, we hebben nu een accuwissel ik kom er zo aan.
Het is zo lief van je dat je me opwacht en dat we vanavond sex gaan hebben.
En zo lief van je dat ik bij je in kan komen wonen, en dat we samen kindjes gaan maken.
Tot zo moppie.
Liefs Billy.
Fixedquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef BirdsEyeView het volgende:
Billy wil eerst nu gewoon naar [s]huis) leger des Heils[/s]
Dan is een openstaand raampje of glazen ruitje naast de deur genoegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:14 schreef chufi het volgende:
Waar staat haar huis en heeft ze wel een sleutel? Dr hele familie zit in Spanje
Gisteren daar zo lief tegen haar zijn was zijn grootste fout. Wat zal hij daar een spijt van krijgenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Jessie is sooo fucked.
dat komt wel als billy weg is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik vind d'r nog rustig. Had gedacht dat ze uit d'r plaat zou gaan
hou nou opquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:15 schreef Poeka-san het volgende:
Ik geloof het pas als ze buiten de poort staat. Komt er straks alsnog een enveloppe😅
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy is er klaar voor.
Jessie succes kerel.
ze wil a la ruud vertrekkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:16 schreef yaello het volgende:
Dit was de snelste exit ooit. Ze is nu al klaar om te vertrekken
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:16 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja zo is romy he nu zijn de twins weer goed
Ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Er zal toch geen idioot zijn die Zondag NIET op de demi god stemt??![]()
![]()
Als ik hem was zat ik al in een off-grid blokhut ergens in Wyoming ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy is er klaar voor.
Jessie succes kerel.
Ik hoop echt niet dat Romy wint, wie wel, geen ideequote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:16 schreef -sabine- het volgende:
Deze gaat je pijn doen, zegt ze tegen Ivan.
May the best man win en dat is Romy.
dat deed ze achter zijn rug om tegen cemal en romyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef yaello het volgende:
Eerlijk, Billy neemt haar verlies wel goed. Ze had ook los kunnen gaan op Mehmet
Wat heeft dat voor zin. Ze heeft haar zinnen op iets anders gezet. Je gaat toch wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef yaello het volgende:
Eerlijk, Billy neemt haar verlies wel goed. Ze had ook los kunnen gaan op Mehmet
Vanavond. Dat zal haar eerste en tevens laatste optreden zijn denk ik. Hoop ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats volgende week aan de Shownieuwsbalie ??
Dat durft ze niet, die kan haar genoeg voorbeelden geven dat Bil zelf niet te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef yaello het volgende:
Ik niet. Een gruwel was het.quote:
Ja maar dat is beter dan in zijn gezicht toch. Dat is precies wat Mehmet wilt namelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat deed ze achter zijn rug om tegen cemal en romy
Ze komen al lang niet meer bij Shownieuws als ze Utopia verlatenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond. Dat zal haar eerste en tevens laatste optreden zijn denk ik. Hoop ik.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Als ik hem was zat ik al in een off-grid blokhut ergens in Wyoming ofzo.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats volgende week aan de Shownieuwsbalie ??
Bas de vrolijke noot.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:20 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het gaat saai worden. Gelukkig zijn Bas, Ivan en Mehmet er.
thnx, had hem gemizt xxxxxquote:
Irritainment!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We? Ik heb me aan één stuk door kapot geergerd aan dat rotwijf.
Zo echt wel. Die had nooit terug moeten komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zij nog wel, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komen al lang niet meer bij Shownieuws als ze Utopia verlaten
Dat is nou het leuke van deze shitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gun het Bas, omdat ik het Do gun.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Vergeet tussen deze emotionele bullshit niet deze held: [ afbeelding ]
Lijkt me logisch toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Ranah het volgende:
waarom neemt ze het mehmet wel kwalijk en bas en ivan niet?
Droom scenario.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Romy en Chemal op de bank zou ook niet verkeerd zijn.
Zal mamma blij mee zijn. Die trekken meteen bij haar in.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zei Billy nou tegen Rienk dat ze hem volgende week ophaalt uit Roden om bij Mamma koffie te gaan drinken?
chemal heeft tot nu toe niks fout gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mehmetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Vergeet tussen deze emotionele bullshit niet deze held: [ afbeelding ]
Maak het niet te bont, zei ze.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:23 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
De rest is een heel stuk uitgebreider.
Ja Cemal is te dom om gemeen te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
chemal heeft tot nu toe niks fout gedaan
Ouwehoert niet (tot nu toe dan)
Ik zeker niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik gun het Bas, omdat ik het Do gun.![]()
Billy spreekt ze stuk voor stuk tie. Demi belooft er te zullen zijn voor Romy.
Hij staat bovenin de poll.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daarom juist even op de bank en Romy mag dan weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En het arbeidsburo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ga nou maar weg, vies wijf.
Dan ben je misschien nog op tijd voor de gaarkeuken.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:24 schreef lorrie03 het volgende:
room maakt de zelfde geluidjes als clown Bassie als ze huilt
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:24 schreef Cargamelk het volgende:
Moeders houd uw zonen binnen .. Billy is buiten.
Ik weet niet of ik het goed verstond.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal mamma blij mee zijn. Die trekken meteen bij haar in.
Cemal heeft een paar keer niet op marjet gestemd. Dat heeft ie fout gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze zei het al ''net als ruud''quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:25 schreef DaniqueV het volgende:
Ivan zei al. dit is de snelste naar huis gaan. Zou Bill soms bang zijn dat als ze niet snel genoeg weg was er mensen staan die ze nu liever nog niet ziet of zo?
Vond het zo opvallend dat ze zo haast had om weg te gaan
quote:
Ze spelen geen spelletjes,quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:26 schreef BirdsEyeView het volgende:
Romy gaat direct maar in gesprek met Linda.
Stabiel moment ook
Oké die heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze zei het al ''net als ruud''
die ging ook zo snel
Linda trapt daar niet in.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
kut Romy nu met Linda damagecontrole doen
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
Morgen in de krant:
6 jonge mannen van de fiets getrokken in Laren.
6 jonge mannen zijn verkracht in de bosjes, vlak bij het televisieprogramma Utopia.
De dader is een vrouw, tussen de 40 en 50 en lijkt op een gremlin, met een opvallend grote neus.
Heeft u iets gezien? Bel dan de politie.
En een SL als Linda zegt wat Madi wel heeft gezegd en wanneerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Linda zegt wat er gezegd is. Romy ontkent alles.
Je laat zo'n smerig wijf toch niet in je nieuwe volkswagen zitten.quote:
Zoals altijd.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Linda zegt wat er gezegd is. Romy ontkent alles.
Hihiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
Morgen in de krant:
6 jonge mannen van de fiets getrokken in Laren.
6 jonge mannen zijn verkracht in de bosjes, vlak bij het televisieprogramma Utopia.
De dader is een vrouw, tussen de 40 en 50 en lijkt op een gremlin, met een opvallend grote neus.
Heeft u iets gezien? Bel dan de politie.
quote:
He jammer sl terwijl linda verteld dat ze voor doe borden stonden aan te wijzen wie er weg konden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
gelukkig kan Linda deze domme kut heel goed aan kwa gesprek
Ja, en volgens mij zelf gezien heeft.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He jammer sl terwijl linda verteld dat ze voor doe borden stonden aan te wijzen wie er weg konden.
Romy en Cemal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:29 schreef Pinkpoes het volgende:
Ben benieuwd wie haar kamer inpikt. Had liever die twin zien gaan maar hey.... boeien.. de ellende gaat verder..
De twins moeten toch uit het hutje ? dus ik zou zeggen pik in die ruimte .quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:29 schreef Pinkpoes het volgende:
Ben benieuwd wie haar kamer inpikt. Had liever die twin zien gaan maar hey.... boeien.. de ellende gaat verder..
Hoe mooi zou het zijn als mehmet hem neemt.quote:
quote:
Wat een mongool. De ergste die er ooit geweest is. Ruud is een held vergeleken met hem. Ik hun haar aan hem.quote:
En dat bedoelt Ivan, bij de twins weet je het. Maar deze twee blijven volhouden ze puur zijn.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Weer als het al zo zou zijn. Ze geeft ook nooit iets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |