preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, ja, dan kun je gewoon dronken op 't werk verschijnen, boeit nog niemand het
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef noodgang het volgende:
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/beta/?naam=Plilsies
Veel te strakke spijkerbroeken om dat onding in te proppen en dan in de kontzak en dan krakkk... of je broekzak die verslijt heb je zo’n mooi 90 graden hoekje in je spijkerbroek.quote:
whehe lolquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Veel te strakke spijkerbroeken om dat onding in te proppen en dan in de kontzak en dan krakkk... of je broekzak die verslijt heb je zo’n mooi 90 graden hoekje in je spijkerbroek.
als je nu al zo erg bentquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef I. het volgende:
Ik werk thuis, kan opzich ook gaan drinken. Weet alleen niet of dat goed gaat komen
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef I. het volgende:
Ik werk thuis, kan opzich ook gaan drinken. Weet alleen niet of dat goed gaat komen
Nee dan red bullquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef I. het volgende:
[..]
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/beta/?naam=poep
vandaar dat je er zoveel bentquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef I. het volgende:
Ik heb een nachtje geen slaap gehad, normaal ben ik nog veel energieker.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als je nu al zo erg bent
als je nuchter bent
waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb een nachtje geen slaap gehad, normaal ben ik nog veel energieker.
Werk voor mezelfquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vandaar dat je er zoveel bent
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beetje speed erbij, dan komt t wel goed
Kom jij 't leveren?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beetje speed erbij, dan komt t wel goed
Gezellig hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:20 schreef I. het volgende:
Wat ben ik verdomme weer een partij aan het spammen
Dat dan weer niet helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat dan weer niet helaasOhhh dat weet ik te vinden ik kom eraan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Matig.quote:
Zware leef man. Letterlijk en figuurlijk.quote:
Afvallen een optie?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zware leef man. Letterlijk en figuurlijk.
Vast wel.quote:
Dood binnen een week denk ik.quote:
Lijkt mij zeker een goed planquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar mijn lichaam heeft mij wel te kennen gegeven dat ik mijn alcoholintake moet matigen.
En ik denk dat het verstandig is dat ik daar naar luister.
Prima verwoordingquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bwahahaha, stoppen met drinken.Zoals een vriend van me het dit weekend mooi verwoordde:"Nooit!".
Matigen kan ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bwahahaha, stoppen met drinken.Zoals een vriend van me het dit weekend mooi verwoordde:"Nooit!".
Wat een held!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat we het daar altijd over hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:36 schreef I. het volgende:
Waarom hebben we het over piemels en niet over tetten?
Terechtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omdat we het daar altijd over hebben
succes lexyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Veel succes met de tetten ik ga nog ff danoontje powerrrrrrrrr de zolder doen !
nopequote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:38 schreef Nattekat het volgende:
I. Zegt wel van niet, maar hij gaat vol voor plek 1.
Ik geloof ook niet dat er verder concurrentie is op het moment.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:38 schreef Nattekat het volgende:
I. Zegt wel van niet, maar hij gaat vol voor plek 1.
Jij?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat er verder concurrentie is op het moment.
nooooooooooope. Ik hecht teveel waarde aan mij geestelijke gesteldheid om hier nog fanatiek mee te doen.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nooooooooooope. Ik hecht teveel waarde aan mij geestelijke gesteldheid om hier nog fanatiek mee te doen.
balance is keyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nooooooooooope. Ik hecht teveel waarde aan mij geestelijke gesteldheid om hier nog fanatiek mee te doen.
Er is slechts 1 emmer water voor nodigquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Steeds maar tetten moeten roepen. Smileyspammen, verhalen over de Heere moeten vertellen. Mensen zijn van minder doorgeflipt.
Zonder geestelijke gesteldheid hou je het niet de hele maand vol .quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anderen geestelijk ongesteld makenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Steeds maar tetten moeten roepen. Smileyspammen, verhalen over de Heere moeten vertellen. Mensen zijn van minder doorgeflipt.
wat saaiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al blijf ik hier wel komen voor de postopkrikspam.
Is er een prima plek voor.quote:
Welnee, duikt vanzelf wel iemand op.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:45 schreef I. het volgende:
Lijkt er op dat iedereen het spel een beetje zat is geworden, net als ik
Wanneer ga je weer meedoen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die gaat dit geen maand volhouden
Geen concurrentie hebben kan dit seizoen wel eens genoeg zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel als ie de enige is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga dit geen maand volhouden
Ben je nog steeds wakker?quote:
Heeft vast wel geslapen.quote:
niet!quote:
quote:
Wel de goede kant op hè.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:17 schreef I. het volgende:
[..]
Dat doe ik vanavond, als ik voor m'n bedje sta
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is nog geen juni dus hoef niet te douchen
Ik ben meer van de Vrouwe.quote:
Ja, de Heilige Maagd speelt een grote rol in het Geloof.quote:
Nu moet ik nog een keerquote:
wat nou?quote:
Goeie snollebek.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor vandaag gelingeriede tetten
Haha geinig, ik wist niet dat 8217; automatisch werd omgezet in een postquote:
Ben jij dit?quote:
Alsof jij niet weet hoe ik er naakt uitzie.... och sorry dat mocht ik niet zeggen !quote:
Is ook een goede snol.quote:
Niet helemaal ::Dquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dit is meer jouw cup of tea ... ofniey!
[ afbeelding ]
hallo haagsquote:
merk hetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ja man, ik ben me er eentje. Ben in een dolle bui hoor, vandaag.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik stop dr mee wat een lelijke wijven die lingerie showen!!
ga zelf op de foto danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik stop dr mee wat een lelijke wijven die lingerie showen!!
stay strong!quote:
Zie je vaak idd, dat er zo'n rotkop op zitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja de lingerie is dan mooi maar die kop bbbbrrrr.. !!
[ afbeelding ]
Jouw tetten mogen hier ook hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Je weet wel ... sta ik genoeg dit dat... niet juiste topic
dmquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Je weet wel ... sta ik genoeg dit dat... niet juiste topic
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ok fruit eendje.
[ afbeelding ]
Braaf i know
quote:
quote:
Weet niet ligt eraan plaatje of als het voor je staat.. ik pel het met liefde afquote:
Timmert hard aan de wegquote:
Dat is kimmetje toch.quote:
Ga er maar voor gewoon onthouden als mensen naar gaan doen dst het niet persoonlijk is.quote:
nee, dan zijn het gewoon nare mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga er maar voor gewoon onthouden als mensen naar gaan doen dst het niet persoonlijk is.
Als jij niet gelijk uit de bocht vliegt als ik eens een opmerking maak die ik tegen Mark of Haagse ook kan maken bij wijze van kunnen we het best wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ben je nu van plan weer normaal te doen of wat?
Ga fietsen met je Mickey spaarlamp.quote:
zo bovenop je mickey makker!quote:
Jij maakt het altijd zo persoonlijk.. je kunt ook op een andere manier grappig zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga er maar voor gewoon onthouden als mensen naar gaan doen dat het niet persoonlijk is.
Brabo de gekstuhquote:
Ja sorry maar soms moet ik echt opeens denken aan bep brul als ik je met mistig zie posten ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij maakt het altijd zo persoonlijk.. je kunt ook op een andere manier grappig zijn.
Onthoud jij dat komen we er vast beter uit dan nu.
Ja loenatik personage laat maar als je dat niet kent.quote:
Toch een gemis deed niet onder voor oppassen Zaai samsam etc.quote:
Leuk man heerlijke vpro humor.quote:
Moet van twee kanten komen als jjj er voor kiest om alles negatief te zien zo als laatst terwijl er niet zoveel aan de hand was schiet het niet op.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja mikey je lult jezelf alleen maar vaster ... gewoon normaal doen tegen me lijkt me niet teveel gevraagd
en anders geen tetten!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja mikey je lult jezelf alleen maar vaster ... gewoon normaal doen tegen me lijkt me niet teveel gevraagd
Mij tokkiesnee oid noemen hoe moet ik dat positief zien. Sexy betekent niet Hoer!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet van twee kanten komen als jjj er voor kiest om alles negatief te zien zo als laatst terwijl er niet zoveel aan de hand was schiet het niet op.
Voor jou altijd honneponnetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |