preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, ja, dan kun je gewoon dronken op 't werk verschijnen, boeit nog niemand het
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef noodgang het volgende:
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/beta/?naam=Plilsies
Veel te strakke spijkerbroeken om dat onding in te proppen en dan in de kontzak en dan krakkk... of je broekzak die verslijt heb je zo’n mooi 90 graden hoekje in je spijkerbroek.quote:
whehe lolquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Veel te strakke spijkerbroeken om dat onding in te proppen en dan in de kontzak en dan krakkk... of je broekzak die verslijt heb je zo’n mooi 90 graden hoekje in je spijkerbroek.
als je nu al zo erg bentquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef I. het volgende:
Ik werk thuis, kan opzich ook gaan drinken. Weet alleen niet of dat goed gaat komen
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef I. het volgende:
Ik werk thuis, kan opzich ook gaan drinken. Weet alleen niet of dat goed gaat komen
Nee dan red bullquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef I. het volgende:
[..]
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/beta/?naam=poep
vandaar dat je er zoveel bentquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:16 schreef I. het volgende:
Ik heb een nachtje geen slaap gehad, normaal ben ik nog veel energieker.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als je nu al zo erg bent
als je nuchter bent
waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb een nachtje geen slaap gehad, normaal ben ik nog veel energieker.
Werk voor mezelfquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vandaar dat je er zoveel bent
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beetje speed erbij, dan komt t wel goed
Kom jij 't leveren?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beetje speed erbij, dan komt t wel goed
Gezellig hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:20 schreef I. het volgende:
Wat ben ik verdomme weer een partij aan het spammen
Dat dan weer niet helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat dan weer niet helaasOhhh dat weet ik te vinden ik kom eraan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Matig.quote:
Zware leef man. Letterlijk en figuurlijk.quote:
Afvallen een optie?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zware leef man. Letterlijk en figuurlijk.
Vast wel.quote:
Dood binnen een week denk ik.quote:
Lijkt mij zeker een goed planquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar mijn lichaam heeft mij wel te kennen gegeven dat ik mijn alcoholintake moet matigen.
En ik denk dat het verstandig is dat ik daar naar luister.
Prima verwoordingquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bwahahaha, stoppen met drinken.Zoals een vriend van me het dit weekend mooi verwoordde:"Nooit!".
Matigen kan ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bwahahaha, stoppen met drinken.Zoals een vriend van me het dit weekend mooi verwoordde:"Nooit!".
Wat een held!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat we het daar altijd over hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:36 schreef I. het volgende:
Waarom hebben we het over piemels en niet over tetten?
Terechtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omdat we het daar altijd over hebben
succes lexyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Veel succes met de tetten ik ga nog ff danoontje powerrrrrrrrr de zolder doen !
nopequote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:38 schreef Nattekat het volgende:
I. Zegt wel van niet, maar hij gaat vol voor plek 1.
Ik geloof ook niet dat er verder concurrentie is op het moment.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:38 schreef Nattekat het volgende:
I. Zegt wel van niet, maar hij gaat vol voor plek 1.
Jij?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat er verder concurrentie is op het moment.
nooooooooooope. Ik hecht teveel waarde aan mij geestelijke gesteldheid om hier nog fanatiek mee te doen.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nooooooooooope. Ik hecht teveel waarde aan mij geestelijke gesteldheid om hier nog fanatiek mee te doen.
balance is keyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nooooooooooope. Ik hecht teveel waarde aan mij geestelijke gesteldheid om hier nog fanatiek mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |