Had ik gisteren ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:01 schreef Lamballert het volgende:
Ik dacht al wat is het forum still tijdens denemarken! zat ik in het verkeerde draadje te kijken.
Zelfs hoofden maken fouten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef grazz het volgende:
Er werd hem gevraagd: og3ne of waylon? Het hoofd kiest voor Og3ne
Maar vooral omdat het nummer veel betekenis voor hem heeft, omdat hij ook z'n moeder heeft verlorenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef grazz het volgende:
Als de vragensteller naar de reactievideo had gekeken had diegene dat al weken gewetenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef grazz het volgende:
Zangtechnisch OGENEquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Maar vooral omdat het nummer veel betekenis voor hem heeft, omdat hij ook z'n moeder heeft verloren
Helaas van dat nummer...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zangtechnisch OGENE![]()
![]()
Zingen kunnen ze wel
Waylon gelukkig ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zangtechnisch OGENE![]()
![]()
Zingen kunnen ze wel
Ik herhaal het in ieder geval graag voor julliequote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de vragensteller naar de reactievideo had gekeken had diegene dat al weken geweten
Straks met de Baby er bij zijn ze ook met ze drieën. Bibi, baby and the father, dan kunnen ze ook zo mooi driestemmig kwelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Beste zanger die we hebben denk ik, maar wat Ogene kan is wel uniek hoor.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Straks met de Baby er bij zijn ze ook met ze drieën. Bibi, baby and the father, dan kunnen ze ook zo mooi driestemmig kwelen.
Ik wil ook baby maken bij Bibiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Straks met de Baby er bij zijn ze ook met ze drieën. Bibi, baby and the father, dan kunnen ze ook zo mooi driestemmig kwelen.
Ik heb op het moment echt nul zenuwenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Hoe gaat het Greys, trek je het nog? Werk is zeker wel een fijne afleiding?
Ik vond je al zo rustigquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb op het moment echt nul zenuwenOok omdat m'n zelfbeschermingsmechanisme in werking is getreden inmiddels en ik uitga van het ergste. (Dat mechanisme hoeft alleen aan als ik de inzending heel tof vind, dus dit jaar staat ie op standje voluit).
Waarschijnlijk in het kwartier voordat ie moet wel hoor. Daar helpt geen mechanisme tegen ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |