Mensen die online zich zo uitlaten over de toekomstige koningin, moeten niet raar opkijken als ze van het bed gelicht worden. Het is gewoon Majesteitschennis, door je negatief over Amalia te uiten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik keur het niet goed maar kan er ook niet van wakker liggen.
Dat is hun probleem. Ik doe er niet aan mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mensen die online zich zo uitlaten over de toekomstige koningin, moeten niet raar opkijken als ze van het bed gelicht worden. Het is gewoon Majesteitschennis, door je negatief over Amalia te uiten.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik keur het niet goed maar kan er ook niet van wakker liggen.
Nou, inderdaad zeg.... Het valt niet mee op de dinsdagochtendquote:
Zelfs voor vmbo erg triest.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg.... Het valt niet mee op de dinsdagochtend
Zegt de FOK!er die doet alsof ie werkt, maar in werkelijkheid gewoon werkeloos is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Gelukkig heeft ze al onze belasting centen op haar bankrekening staan om mee uit te huilen. Behalve die van jou dan aangezien jij ook een luiwammes bent TS
Oh, vertel?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zegt de FOK!er die doet alsof ie werkt, maar in werkelijkheid gewoon werkeloos is.
Lekker jankenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mensen die online zich zo uitlaten over de toekomstige koningin, moeten niet raar opkijken als ze van het bed gelicht worden. Het is gewoon Majesteitschennis, door je negatief over Amalia te uiten.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:35 schreef Plompzakker het volgende:
Niet weten dat vogeltjesdans keizer wordt![]()
Represailles zullen niet mals zijn
Zo "gewoon" is dat niet. Je negatief uitlaten over een (toekomstig) staatshoofd is niet automatisch majesteitsschennis. Gelukkig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Het is gewoon Majesteitschennis, door je negatief over Amalia te uiten.
HANG ZE IN DE KRANEN!!1!1!1!!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Toen WA 14 was, waren er nog geen social media.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Willem werd toch ook gepest met zijn uiterlijk en zijn gedrag?
Maar nu het een meisje is, is het ineens kwalijk.
Dit dusquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef JeMoeder het volgende:
Het is toch echt wel diep triest dat je als volwassene anoniem via Twitter of welk medium dan ook een kind voor van alles uitmaakt. Dan ben je toch wel echt totaal mislukt als mens.
Jezus what the fuck. Dat had ik nog niet gehoord, gadverdammequote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus
Of die gast wat Dionne Stax op Twitter foto’s stuurt met daarop zijn lul en sperma op een uitgeprinte foto van haar
Kolere.
Dan weet je meer dan ik. Voor zover ik weet werk ik hier al sinds het afronden van mijn studie +- 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zegt de FOK!er die doet alsof ie werkt, maar in werkelijkheid gewoon werkeloos is.
Lisa: " Ja..ik vind haar te dik."quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:25 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dankzij jullie, krijgen wij straks een Koningin die de zogenaamde democratie ontmanteld. En weer keihard op Majesteitschennis gaat handhaven!
Alleen omdat een groepje lafaards anoniem op internet, haar hebben zitten beledigenAls ze straks Koningin word: dan gaat ze gewoon wraak nemen!
Klacht mensen, die onze toekomstige Koningin pesten. En er denken mee weg te komen: want het is gewoon Majesteitschennis! Binnenkort brengt de politie dus bezoek, bij een paar van die internethelden.
Ogen uitgestokenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:00 schreef BlauweHoofd het volgende:
Zijn we vergeten dat har opa een linkse dictator is in Argentinie die niet eens in Nederland mag komen;
en nu komt het nageslacht van hem ONZe koning PIMPEN en zijn kleinkinderen gaan dit land heerschen.
serieus... FUCK de koninginb4 bedlichting wegens majesteitsschennis... ik heb het niet zo bedoeld!
Linkse boomknuffelaar gespotquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef JeMoeder het volgende:
Het is toch echt wel diep triest dat je als volwassene anoniem via Twitter of welk medium dan ook een kind voor van alles uitmaakt. Dan ben je toch wel echt totaal mislukt als mens.
Opa is dood.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:00 schreef BlauweHoofd het volgende:
Zijn we vergeten dat har opa een linkse dictator is in Argentinie die niet eens in Nederland mag komen;
en nu komt het nageslacht van hem ONZe koning PIMPEN en zijn kleinkinderen gaan dit land heerschen.
serieus... FUCK de koninginb4 bedlichting wegens majesteitsschennis... ik heb het niet zo bedoeld!
Dat was hij niet, hij was destijds staatssecretaris van Landbouw.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:00 schreef BlauweHoofd het volgende:
Consequenties zullen nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:35 schreef Plompzakker het volgende:
Niet weten dat vogeltjesdans keizer wordt![]()
Represailles zullen niet mals zijn
Ook Amalia is gewoon een mensquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |