abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178849240
Vorig jaar heb ik mijn relatie verbroken na bijna 8 jaar. De reden die me ertoe aanzette kwam onverwachts maar is voor het beste geweest. Ik sta nog steeds achter deze beslissing ook al heb ik er soms nog verdriet van (dat het zo gelopen is).

Die relatie was op zijn zachtst gezegd nogal een rollercoaster, intens. Extreme ups en downs.
2 maanden erna besloot ik voorzichtig daten uit te proberen.

(Even ter info: sinds mijn 14e heb ik vooral relaties gehad. De kortste duurde 3 maanden, de langste dus bijna 8 jaar. Langer dan 3 maanden ben ik niet vrijgezel geweest.)

Al snel had ik een date met een aardige gozer. 2 dates later besloot ik dat ik geen zin meer in hem had, we waren te verschillend.

Een kleine tijd daarna begon ik met daten met een andere jongen, waar het goed mee klikt. We hebben het nog steeds erg leuk samen en kunnen goed praten. Dit is sinds eind januari aan de gang. We zien elkaar bijna elk weekend, dit vanwege de afstand. Blijkbaar vind hij mij genoeg de moeite waar om bijna 2 uur naar me toe te komen rijden voor een paar uurtjes, omdat hij de volgende dag bijv. moet werken en we elkaar pas weer een paar dagen later kunnen zien.

Hij is erg fanatiek met sport, maar ook dit is iets dat hij sporadisch afzegt voor mij - iets dat volgens zijn vrienden 'niks voor hem is'. Het gaat goed tussen ons dus.

Nu komt het; ik ben eind 20, hij is midden 20. Ik wil sowieso kinderen, hij weet het niet. We hebben officieel geen relatie omdat we beiden dat stukje vrijheid nog willen houden nu. Een paar maanden voordat ik mijn relatie verbrak, verbrak zijn ex die van hun.

Anywho..we zijn beiden gek van reizen. Avontuur, spanning, nieuwe dingen doen en zien. Hij is daarin alleen een stuk onrustiger dan ik. Als het aan hem lag zou hij morgen een baan in het butienland aannemen. Bij wijze van.

Ondanks dat wij niet officieel een setje zijn merk ik dat ik dit ontzettend moeilijk (begin te) vind(en). En dat ik bijna op het punt zit om met hem te stoppen. Alleen vanwege dit punt.
Mijn vrienden, collega's en ouders zeggen 'geniet gewoon van het moment, van hoe het nu is'. Maar dat vind ik moeilijk. Ik begin hem meer dan leuk te vinden, hij vind mij ook erg leuk. En toch knaagt dat stemmetje 'ja maar hij zou zo naar het buitenland gaan, en dat zit jij daar..met je goeie gedrag'. En 'hij wil je alleen om de leegte op te vullen'. Maar aan de andere kant; waarom zou hij dan zijn ultieme hobby/sport aan de kant schuiven soms om mij te kunnen zien..honderden kilometers rijden om met me in slaap te kunnen vallen??

Misschien komt dit gevoel omdat ik het al eens eerder heb meegemaakt. Ik was 10 jaar geleden stapelverliefd op een jongen die na 2 maanden niks meer van zich liet horen. Niet toe was aan een vriendin maar in die 2 maanden ineens een relatie kreeg toen hij weer aan het reizen was. Dat is nu overigens een van mijn betere vrienden, een relatie gaat het nooit meer worden.

Kort samengevat:
- sinds 8 jaar weer vrijgezel
- gek op een jongen sinds 4 maanden die iets jonger is en ook reislustig is
- Hij doet moeite om me te zien, ook al is het maar heel kort
- Hij heeft oprecht interesse in me, behandeld me met respect (iets dat nieuw is voor me op mannengebied)
- Hij zou zo naar het buitenland verhuizen, voor onbeperkte tijd, als dat qua werk uit zou komen of hij de kans aangeboden kreeg.
- Dat fuckt met mijn gevoel.
- Alle fijnheid opgeven omdat het met mijn gevoel fuckt? Ik weet het niet. Maakt me verdrietig.

Iemand tips of iets soortgelijks meegemaakt?
  maandag 30 april 2018 @ 22:16:04 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_178849342
Wat verwacht je dan? Dat je na 4 maanden opeens gaat samenwonen en aan de kinderen gaat?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_178849388
Gewoon genieten van wat je nu hebt, het is tijd om lekker te leven.
pi_178849413
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
Wat verwacht je dan? Dat je na 4 maanden opeens gaat samenwonen en aan de kinderen gaat?
Zeker niet. Maar dat iemand na 4 maanden (of straks langer) toch als de kans zich voordoet voorgoed naar het buitenland zou gaan. Kinderen of samenwonen zijn nu een ver van m'n bed show.
pi_178849499
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Gewoon genieten van wat je nu hebt, het is tijd om lekker te leven.
Dat lukt vaak ook! Dan heb je de 'maar-en'..Hij vroeg bijna direct om exclusiviteit. We zijn dus wel exclusief aan elkaar wat seks en niet met anderen daten betreft. Ik zoen alleen wel eens sporadisch een ander.

Dat clasht dus..exclusief willen zijn, alleen mij willen maar wel dat buitenland verhaal.
pi_178849596
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:19 schreef ladieda00 het volgende:

[..]

Dat lukt vaak ook! Dan heb je de 'maar-en'..Hij vroeg bijna direct om exclusiviteit. We zijn dus wel exclusief aan elkaar wat seks en niet met anderen daten betreft. Ik zoen alleen wel eens sporadisch een ander.

Dat clasht dus..exclusief willen zijn, alleen mij willen maar wel dat buitenland verhaal.
Heeft die gast echt mogelijkheden qua buitenland werk, of is het gewoon iets wat hij graag wilt? Ik zou mij daar eerlijk gezegd niet te druk om maken.
pi_178849635
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:21 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

Heeft die gast echt mogelijkheden qua buitenland werk, of is het gewoon iets wat hij graag wilt? Ik zou mij daar eerlijk gezegd niet te druk om maken.
Hij heeft 2x een mogelijkheid gehad, alleen niet gedaan omhet het echt derde wereldlanden waren. Het houdt hem wel erg bezig. Ik ben van het 'alles of niks'. Niet een beetje. Ik wil niet -even ver vooruitkijkend- na een jaar ineens weer opnieuw moeten beginnen met iemand anders en weer door dat verdriet heen moeten.
  maandag 30 april 2018 @ 22:31:53 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_178849947
Stop er dan maar mee en begin geen nieuwe relatie ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_178850039
quote:

[..]

Haha wtf is dat toch tegenwoordig :’) weet hij dat ook?
know'm sayin?
word? word.
pi_178850100
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:22 schreef ladieda00 het volgende:

[..]

Hij heeft 2x een mogelijkheid gehad, alleen niet gedaan omhet het echt derde wereldlanden waren. Het houdt hem wel erg bezig. Ik ben van het 'alles of niks'. Niet een beetje. Ik wil niet -even ver vooruitkijkend- na een jaar ineens weer opnieuw moeten beginnen met iemand anders en weer door dat verdriet heen moeten.
Natuurlijk wil je dat niet, dat wil niemand. Maar de zekerheid dat je over een jaar niet 'ineens' weer opnieuw moet beginnen en weer door dat verdriet heen zal moeten, heb je nooit, ook niet als hij niet naar het buitenland zou vertrekken als de kans zich voordoet.
pi_178850127
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
Stop er dan maar mee en begin geen nieuwe relatie ;)
^^dit dus
pi_178850196
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:13 schreef ladieda00 het volgende:

Iemand tips of iets soortgelijks meegemaakt?
https://zenpencils.com/co(...)meone-set-them-free/
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_178850847
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ftfy
pi_178851424
Waarom zoende jij met iemand anders dan??
pi_178851495
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 23:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ftfy
Schitterend. Ik wilde ook net zoiets zeggen, maar beter dan dit wordt het niet.
Somebody that I used to know
pi_178852419
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 22:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

Natuurlijk wil je dat niet, dat wil niemand. Maar de zekerheid dat je over een jaar niet 'ineens' weer opnieuw moet beginnen en weer door dat verdriet heen zal moeten, heb je nooit, ook niet als hij niet naar het buitenland zou vertrekken als de kans zich voordoet.
Precies. Er kan van alles gebeuren, met wie je ook bent. Het gaat er om of je een stap durft te maken en jezelf kwetsbaar op te stellen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 00:18:02 #17
60456 Gesloten
Niet open
pi_178852424
Ik zit in een soortgelijke situatie. In oktober heb ik iemand ontmoet waarmee ik vanaf het begin een bijzondere klik mee had, maar waarbij ik bij de tweede ontmoeting op de hoogte werd gesteld van haar emigratieplannen. Heb toen nagedacht of ik daar wel mijn energie en liefde in wil steken, omdat ik niet houd van het verdriet dat bij het afscheid komt. Ben tot de conclusie gekomen dat ik niets anders wilde dan met haar samen zijn, omdat ik haar zo verdomd leuk vind. Dat gaat het verdriet allemaal waard zijn!

Over zes daagjes is het zo ver en vertrekt ze naar een ander land, zonder mij. Ik weet dat ik haar nu moet laten gaan en dat gaat niet makkelijk zijn. De tijd zal leren of we elkaar ooit weer zullen vinden. En zijn een van de meest intense en mooiste maanden van mijn leven geweest.

Mijn tip voor jou is dat je jezelf af moet vragen of hij voor jou leuk genoeg is om hiermee door te gaan en eventueel met verdriet achter te blijven. Als je dat duidelijk voelt is de keuze makkelijk en als het andersom is kun je er misschien beter mee ophouden. Als je niet zou weten dat hij misschien naar het buitenland gaat heb je ook geen garantie dat jullie nog jaren samen zullen zijn.

En van die strip schoot het me even vol. Erg mooi en precies hoe ik er in sta en het voel.
pi_178852590
quote:

[..]

Dan mag hij ook anderen zoenen dus? Je houdt hem aan het lijntje, gebruikt hem even als fuckbuddy en kijkt waar het loopt. Kleine beloning voor de moeite die hij erin steekt. 100 km is alsnog minder dan 50 euro... goede deal voor beiden dus. Jij ook zijn fuckbuddy. Hij gaat uiteindelijk gewoon z’n eigen kant op zonder jou.

Waarom is het beter dat je vorige relatie uit is? Hij wist dat je vreemdging? Misschien was een open relatie met hem bespreken wel een optie en heb je iets moois weggegooid.

[ Bericht 2% gewijzigd door whatdafuck op 01-05-2018 00:47:22 ]
pi_178855052
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 22:34 schreef alors het volgende:

[..]

Haha wtf is dat toch tegenwoordig :’) weet hij dat ook?
Ja echt heh - je bent exclusief maar zoent sporadisch met een ander!
pi_178855072
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:18 schreef Gesloten het volgende:
Ik zit in een soortgelijke situatie. In oktober heb ik iemand ontmoet waarmee ik vanaf het begin een bijzondere klik mee had, maar waarbij ik bij de tweede ontmoeting op de hoogte werd gesteld van haar emigratieplannen. Heb toen nagedacht of ik daar wel mijn energie en liefde in wil steken, omdat ik niet houd van het verdriet dat bij het afscheid komt. Ben tot de conclusie gekomen dat ik niets anders wilde dan met haar samen zijn, omdat ik haar zo verdomd leuk vind. Dat gaat het verdriet allemaal waard zijn!

Over zes daagjes is het zo ver en vertrekt ze naar een ander land, zonder mij. Ik weet dat ik haar nu moet laten gaan en dat gaat niet makkelijk zijn. De tijd zal leren of we elkaar ooit weer zullen vinden. En zijn een van de meest intense en mooiste maanden van mijn leven geweest.

Mijn tip voor jou is dat je jezelf af moet vragen of hij voor jou leuk genoeg is om hiermee door te gaan en eventueel met verdriet achter te blijven. Als je dat duidelijk voelt is de keuze makkelijk en als het andersom is kun je er misschien beter mee ophouden. Als je niet zou weten dat hij misschien naar het buitenland gaat heb je ook geen garantie dat jullie nog jaren samen zullen zijn.

En van die strip schoot het me even vol. Erg mooi en precies hoe ik er in sta en het voel.
Dapper dat je zo een relatie bent begonnen. Waarom ga je niet mee met haar? Als de liefde echt zo sterk is, kan je altijd met haar meegaan in plaats van te wachten tot zij terugkomt (als dat al het geval is)!
pi_178855114
Zou het juist enger vinden als hij direct al zijn dromen opzij schuift omwille van zo'n prille relatie. Bovendien ben jij ook reislustig, dus een baan in het buitenland zou niet per se direct einde relatie hoeven te betekenen. En jullie willen ook vrijheid (wat blijkbaar o.a. anderen zoenen betekent, verder is het me niet duidelijk), dus mij lijkt dat je beter moet communiceren over je wensen en verwachtingen.

En wat een onzin ook dat jullie niet officieel een setje zouden zijn. Je gedraagt je gewoon zo, maar omwille van een soort bindingsangst mag het blijkbaar niet zo heten.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 08:25:56 #22
54408 Parzival
Where it happens
pi_178855247
In het buitenland wonen is super fijn!.. afhankelijk van de plaats heb je lekker weer, kun je vaker zwemmen in je eigen zwembad, rijden in je droom-auto omdat de benzine nu wel betaalbaar is.. en rondreizen...

je klinkt een beetje als iemand die net een lange relatie achter de rug heeft en nog het droombeeld heeft van huisje-boompje-beestje-kindje.. je bent vrij nu!.. ga ervan genieten.. echt.. er zijn nog duizenden andere leuke jongens te vinden.. klamp je niet zo vast aan je rebound
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_178855737
Wees eens minstens een jaar vrijgezel
pi_178856550
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:18 schreef Deckard het volgende:
Wees eens minstens een jaar vrijgezel
Helemaal mee eens. EN dat gebeurt niet vaak.
pi_178857088
Praat er met hem over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')