Sorry, ik moest stiekem wel een beetje gniffelen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh dit soort dingen op Twitter kon je op wachten natuurlijk
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Of dat stille begin als schaduw. Cornald vond het 'meaningful'.quote:Op maandag 30 april 2018 19:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan hoop ik op gewoon zoiets als alle lichten uit en een kampvuur erbij
Ik ook hoorquote:Op maandag 30 april 2018 19:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Sorry, ik moest stiekem wel een beetje gniffelen.
Dat waren 13 kampvuren ofzoquote:Op maandag 30 april 2018 19:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Want dat was bij Joan Franka zo'n succes.
Wokpannenquote:Op maandag 30 april 2018 19:30 schreef Cee het volgende:
Ik vind trouwens dat jubelen best meevallen (‘het wordt verrassend, speciaal’) en ik vrees dat we iets té spectaculair denken. Dat ‘anders’ en ‘speciaal’ kan natuurlijk ook wijzen op iets dat wij nauwelijks ooit hebben gedaan bij onze acts (wanneer hebben we nou ooit pyrotechnics gehad? Behalve die paar wokpannen bij Hind of zo) maar wat we al bij 30% van de andere acts ook al zien elk jaar.
Een 9 op de schaal van 10 viel bij mij onder jubelen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:30 schreef Cee het volgende:
Ik vind trouwens dat jubelen best meevallen (‘het wordt verrassend, speciaal’) en ik vrees dat we iets té spectaculair denken. Dat ‘anders’ en ‘speciaal’ kan natuurlijk ook wijzen op iets dat wij nauwelijks ooit hebben gedaan bij onze acts (wanneer hebben we nou ooit pyrotechnics gehad? Behalve die paar wokpannen bij Hind of zo) maar wat we al bij 30% van de andere acts ook al zien elk jaar.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:25 schreef Greys het volgende:
Hier moest ik echt om lachen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:25 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Yep! Maar misschien heb ik me hopes ook iets te hoog op het moment.quote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef Chocoladesoes het volgende:
Meer mensen die al zenuwachtig zijn voor morgen?
BLOEDNERVEUS.quote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik durf nu eigenlijk niet meer te speculeren. Ik wil er blanco ingaan. Maar dat gaat niet meer.quote:Op maandag 30 april 2018 19:53 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Yep! Maar misschien heb ik me hopes ook iets te hoog op het moment.
Heb er wel zin in eigenlijk. Omdat het dan eindelijk weer eens ergens over gaatquote:Op maandag 30 april 2018 19:52 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik ga me hoop bijstellen naar: Als het perscentrum maar niet keihard in lachen uitbarst, dan is het goed.quote:Op maandag 30 april 2018 19:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik durf nu eigenlijk niet meer te speculeren. Ik wil er blanco ingaan. Maar dat gaat niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |