SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-RehearsalsKoel en donker bewaren
Die tv show waar Rybak laatst verkleed als Conchita zong, was dat Russisch? Of ander land, weet jij dat nog?quote:Op maandag 30 april 2018 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dit is iets wat ze lijkt me niet op TV willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Geen idee, ik heb geen Russische zenders in m'n pakket.quote:Op maandag 30 april 2018 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die tv show waar Rybak laatst verkleed als Conchita zong, was dat Russisch? Of ander land, weet jij dat nog?
Ja was Russisch.quote:Op maandag 30 april 2018 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die tv show waar Rybak laatst verkleed als Conchita zong, was dat Russisch? Of ander land, weet jij dat nog?
Het zijn toch gewoon 2 beste vriendjes die door de straten aan het dansen zijn?quote:Op maandag 30 april 2018 19:11 schreef Greys het volgende:
Als ze dat uitzenden zullen ze toch ook wel even een oogje toe kunnen knijpen voor twee dansende jongemannen?
Die brakke beelden en brak geluid is wel sowieso kut vaak ja. Dat je denkt 'IS DIT ALLES' en dat het er straks op camera honderd keer zo tof uit blijkt te zienquote:Op maandag 30 april 2018 19:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk voornamelijk negatief eigenlijkGewoon omdat het toch nauwelijks onze verwachtingen of wensen zal waarmaken, zeker niet aan de hand van wat brakke beelden.
Ja maar in Rusland valt het al snel onder homopropagandaquote:Op maandag 30 april 2018 19:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het zijn toch gewoon 2 beste vriendjes die door de straten aan het dansen zijn?
Precies! In jongenskleren ook nog eens!quote:Op maandag 30 april 2018 19:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker het esf nooit meer uitzenden en ook niet meer meedoenquote:Op maandag 30 april 2018 19:13 schreef croissantlechat het volgende:
[..]
Ja maar in Rusland valt het al snel onder homopropaganda
Ja, ik vind al die rehearsal-beelden tot nu toe supermwe, maarja, je kan er pas wat van zeggen als het echt uitgezonden wordt.quote:Op maandag 30 april 2018 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die brakke beelden en brak geluid is wel sowieso kut vaak ja. Dat je denkt 'IS DIT ALLES' en dat het er straks op camera honderd keer zo tof uit blijkt te zien
quote:Op maandag 30 april 2018 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker het esf nooit meer uitzenden en ook niet meer meedoen
Wacht maar tot ze de voordeur achter zich dichttrekken.quote:Op maandag 30 april 2018 19:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zenden ze de eerste halve finale uberhaupt uit? Of is dat verplicht?quote:Op maandag 30 april 2018 19:11 schreef Greys het volgende:
Als ze dat uitzenden zullen ze toch ook wel even een oogje toe kunnen knijpen voor twee dansende jongemannen?
quote:Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de voordeur achter zich dichttrekken.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de voordeur achter zich dichttrekken.
Daar hebben we sowieso geen last van mop. Niemand hoeft verplicht te hyperenquote:Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben morgen de hele dag aan het werk, dus jullie hebben in ieder geval geen last van m'n negativiteit.
Volgens mij weinig tot geen. Maar weet niet zeker.quote:Op maandag 30 april 2018 19:16 schreef Dave het volgende:
Was er vandaag veel vertraging? Ik ben waarschijnlijk om 17.00 nog niet thuis.
Ik las laatst ergens dat België semi 2 niet live uitzendt. Geen idee alleen of het waar is, want het was een tweet van een particulier.quote:Op maandag 30 april 2018 19:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Zenden ze de eerste halve finale uberhaupt uit? Of is dat verplicht?
Laat mij even in de waan dat ik iets van een impact heb op andere mensen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hebben we sowieso geen last van mop. Niemand hoeft verplicht te hyperen
Altijd die Belgen weer.quote:Op maandag 30 april 2018 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat België semi 2 niet live uitzendt. Geen idee alleen of het waar is, want het was een tweet van een particulier.
Hmm ja begon in ieder geval niet om 5 uur, 10/15 later geloof ikquote:Op maandag 30 april 2018 19:16 schreef Dave het volgende:
Was er vandaag veel vertraging? Ik ben waarschijnlijk om 17.00 nog niet thuis.
Ja dat kan natuurlijk ook nog hè, dat het een 'gewoon' optreden is, slechts met wat leuke cameravoering. Ik zou dat wel underwhelming vinden.quote:Op maandag 30 april 2018 19:20 schreef Momo... het volgende:
Maar Waylon gaat echt geen gekke dingen doen, geen motors, cactussen etc.
Die gaat gewoon 3 minuten lang zijn ding doen.
Duurt altijd even voordat ze kunnen beginnen met het eerste optreden natuurlijkquote:Op maandag 30 april 2018 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja begon in ieder geval niet om 5 uur, 10/15 later geloof ik
quote:Op maandag 30 april 2018 19:20 schreef Momo... het volgende:
Ohquote:Op maandag 30 april 2018 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat mij even in de waan dat ik iets van een impact heb op andere mensen.
Dat gaat het vermoedelijk wel worden. Ik verwacht althans geen absurde gimmicks.quote:Op maandag 30 april 2018 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook nog hè, dat het een 'gewoon' optreden is, slechts met wat leuke cameravoering. Ik zou dat wel underwhelming vinden.
Dan zouden we bijna wíllen dat hij half ontbloot op een paard aankwam (wel votes van Rusland dan!)
Maar waarover is Cornald dan zo dolenthousiast?quote:Op maandag 30 april 2018 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gaat het vermoedelijk wel worden. Ik verwacht althans geen absurde gimmicks.
Schroeien tot de vellen er bij hangen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:20 schreef Momo... het volgende:
Maar Waylon gaat echt geen gekke dingen doen, geen motors, cactussen etc.
Het geheelquote:Op maandag 30 april 2018 19:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar waarover is Cornald dan zo dolenthousiast?
Heb wel het idee dat er IETS gaat zijn.
Maar een gewoon optreden met nul aparte dingen zou Cornald niet zo over jubelen denk ik. En dan zou Waylon niet zo benadrukken dat het sexy en anders zou worden.quote:Op maandag 30 april 2018 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook nog hè, dat het een 'gewoon' optreden is, slechts met wat leuke cameravoering. Ik zou dat wel underwhelming vinden.
Dan zouden we bijna wíllen dat hij half ontbloot op een paard aankwam (wel votes van Rusland dan!)
Oprol-projectiescherm. Laptopje met powerpoint erbij. Wel een goedkoop netbookje want budget.quote:Op maandag 30 april 2018 19:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Passen de visuals in een gewone toeristenbus?
Dan hoop ik op gewoon zoiets als alle lichten uit en een kampvuur erbijquote:Op maandag 30 april 2018 19:27 schreef Greys het volgende:
Absurde dingen verwacht ik uiteraard ook absoluut niet. Ik denk dat het begin apart gaat zijn.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh dit soort dingen op Twitter kon je op wachten natuurlijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |