Waves, het is de laatste dag van april.quote:Op maandag 30 april 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
Iemand een potentiele short-term gainer op dit moment?
Wavesmaand JAAAAAAAquote:Op maandag 30 april 2018 18:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waves, het is de laatste dag van april.
BITTTCOOONNNEEEECTquote:Op maandag 30 april 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
Dit ook, maar wel speciaal voor jou:quote:
Hoe werkt het?quote:Op maandag 30 april 2018 18:45 schreef xaban06 het volgende:
Meer mensen die aan funding doen (via Bitfinex)?
“We verwachten dat Bitcoin de komende weken flink gaat stijgen. Verwacht echter ook de bijbehorende correcties."quote:Op maandag 30 april 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
Ja ik vraag niet om een coin die gaat stijgen en dat dat 100% zeker is, maar meer of iemand een potentiele short-term gainer weet op dit moment zodat ik me ff kan DYORrenquote:Op maandag 30 april 2018 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
“We verwachten dat Bitcoin de komende weken flink gaat stijgen. Verwacht echter ook de bijbehorende correcties."
Die is al flink gegaan.quote:Op maandag 30 april 2018 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
BTS maar moet je snel zijn.
Via binance
Yes, met een groot groot bedrag.quote:Op maandag 30 april 2018 18:45 schreef xaban06 het volgende:
Meer mensen die aan funding doen (via Bitfinex)?
Nice. Ik snap alle componenten niet helemaal.quote:
Ik heb hem op 2 dagen staan en automatisch.quote:Op maandag 30 april 2018 19:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nice. Ik snap alle componenten niet helemaal.
Als je naar de orderbook kijkt is links wat de ‘takers’ willen betalen aan rente en rechts wat de ‘providers’ aan rente vragen.
Indien dat klopt, hoe kan de linkertabel een hogere rate hebben dan rechts?
Als je zin hebt om te antwoorden:
- welke periode doe jij meestal? 2? 30?
- wat is de gemiddelde rente wat jij krijgt/vraagt, van bijvoorbeeld de laatste paar dagen?
Funding op bitfinex (geld waar andere traders dus mee margin traden).quote:Op maandag 30 april 2018 19:38 schreef Weissmania het volgende:
waar gaat dit over
ik snap het niet
leer graag
Ja maar wat houdt het in?quote:Op maandag 30 april 2018 19:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
Funding op bitfinex (geld waar andere traders dus mee margin traden).
Tegen welke rente, of FRR?quote:Op maandag 30 april 2018 19:36 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik heb hem op 2 dagen staan en automatisch.
Vooral buitengewoon grote verliezen.quote:
Ja ik heb hem op FRR staan.quote:
Doe je met USD neem ik aan?quote:Op maandag 30 april 2018 18:39 schreef xaban06 het volgende:
Hier ook maar eens gestart met funding op Bitfinex. Het lijkt te mooi om waar te zijn, ben benieuwd.
Die ik je via DM geschilled heb.quote:Op maandag 30 april 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
TRX, 80% in een week.quote:Op maandag 30 april 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
Ik zit nu ook op een exchange waar alle withdraws handmatig moeten worden goedgekeurd.quote:Op maandag 30 april 2018 20:38 schreef leolinedance het volgende:
BTC withdraw op Cobinhood kan 24 uur duren? Wat is deze
Heb je je telefoontje al bij elkaar getrade?quote:Op maandag 30 april 2018 20:41 schreef Weissmania het volgende:
Die Lospedrosa is echt een zielig mannetje met zijn beter wetende houding constant
zclquote:Op maandag 30 april 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
lol neequote:Op maandag 30 april 2018 20:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je je telefoontje al bij elkaar getrade?
Uitdagende reactiequote:Op maandag 30 april 2018 20:41 schreef Weissmania het volgende:
Die Lospedrosa is echt een zielig mannetje met zijn beter wetende houding constant
Vergequote:Op maandag 30 april 2018 18:40 schreef EggsTC het volgende:
huiliequote:Op maandag 30 april 2018 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Quote Jesuisdroppie vanmiddag:
"Ven shitcoin doet niks gauw verkocht
- LosPedrosa"
Lekker over iemand lullen he? Als ie er niet bij is
Straks ook met Verge betalen voor hoeruh en zachte druks?quote:Op maandag 30 april 2018 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Verge binnenkort in Amsterdam.
https://twitter.com/vergecurrency/status/991018243795116032?s=21
Trouwens die rare munt heeft me toch een spike nu.
Ach, dat heb ik ook dus jaquote:Op maandag 30 april 2018 20:41 schreef Weissmania het volgende:
Tut tut niet huilie doenquote:Op maandag 30 april 2018 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
- LosPedrosa"
Zegt degene die iemand die hij niet kent voor paardenlul uitmaakt als die er niet bij is.quote:Op maandag 30 april 2018 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
- LosPedrosa"
Sorry Edje.quote:Op maandag 30 april 2018 22:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zegt degene die iemand die hij niet kent voor paardenlul uitmaakt als die er niet bij is.
Voor het geval de plaat voor je hoofd te dik is om dat door te hebben: ik ben Ed niet. Ik vind de manier waarop je post wel oervervelend.quote:
Je hebt het te vroeg verkocht en bent nu groot boos?quote:Op maandag 30 april 2018 21:38 schreef Klapjap het volgende:
Lisk, wat begint dat toch een kneuzen project te worden
Ik ben het er wel mee eens dat het sneller moet ja.. delay op delay op delay gaat marktaandeel kosten aan andere partijen.quote:Op maandag 30 april 2018 21:38 schreef Klapjap het volgende:
Quantstamp zie ik wel iets doen komende tijd. Maar DYORquote:Op maandag 30 april 2018 19:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik vraag niet om een coin die gaat stijgen en dat dat 100% zeker is, maar meer of iemand een potentiele short-term gainer weet op dit moment zodat ik me ff kan DYORren
Heb ff bijgelezen, en wowquote:Op maandag 30 april 2018 21:38 schreef Klapjap het volgende:
Korte samenvatting?quote:Op maandag 30 april 2018 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb ff bijgelezen, en wowlisk is broken
Nou dat valt wel mee, maar er is veel kritiek op de delays ja, en logisch ook.quote:Op maandag 30 april 2018 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 19:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nice. Ik snap alle componenten niet helemaal.
Als je naar de orderbook kijkt is links wat de ‘takers’ willen betalen aan rente en rechts wat de ‘providers’ aan rente vragen.
Indien dat klopt, hoe kan de linkertabel een hogere rate hebben dan rechts?
Als je zin hebt om te antwoorden:
- welke periode doe jij meestal? 2? 30?
- wat is de gemiddelde rente wat jij krijgt/vraagt, van bijvoorbeeld de laatste paar dagen?
Ik gebruik cryptolend (cryptolent.net, heb geen referral voor je en ken de eigenaars ook niet).quote:Op maandag 30 april 2018 19:36 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik heb hem op 2 dagen staan en automatisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkijk je niet op de rente van nu trouwens, normaal is dat stukken lager. Zie hier voor rentegeschiedenis: https://cryptolend.net/rates.html
Ze vragen 2% van je winst, maar je mag de eerste maand gratis en de eerste 4 maanden hadden ze bij mij niet door dat ik niets betaaldeZonder te betalen krijg je de budget versie met minder snelle intervals.
Je stelt op Bitfinex een API in, geeft die alleen rechten om de funden dus ze kunnen niet withdrawen of shitcoins van kopen, die API code geeft je aan cryptolend.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Ik geloof deze manquote:Op maandag 30 april 2018 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan maak je verkeerde keuzes, mijn jong....quote:Op maandag 30 april 2018 22:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik geloof deze man![]()
Alleen maar waarheid![]()
Hij is de crypto-Messi die geen Iniesta nodig heeft
Je bent zelf broken.quote:Op maandag 30 april 2018 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 22:45 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik cryptolend (cryptolent.net, heb geen referral voor je en ken de eigenaars ook niet).
Via hun kan je hele mooie leenstrategieen opzetten. Waarom wil je dat? Omdat de rentes varieren en je zo veel mogelijk dagen zo'n hoog mogelijke rente wil hebben. Dus kan je instellen dat als de rente onder x% is, je maar 2 dagen leent, en als de rente boven y% is, je 30 dagen leent. Ook kan je maximum lening bedrag instellen (ik doe dit zodat de leningen zich meer verspreiden) en een 'diepte' instellen: je wilt namelijk niet de goedkoopste zijn, maar daar iets boven zitten (hoeveel stel je zelf in), in de basis strategie kijkt bekijkt hij de fluctuaties van de afgelopen 2 uur en kiest hij zo een rente uit die zeer waarschijnlijk gevuld wordt.
dat ziet er dan zo uit:Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkijk je niet op de rente van nu trouwens, normaal is dat stukken lager. Zie hier voor rentegeschiedenis: https://cryptolend.net/rates.html
Ze vragen 2% van je winst, maar je mag de eerste maand gratis en de eerste 4 maanden hadden ze bij mij niet door dat ik niets betaaldeZonder te betalen krijg je de budget versie met minder snelle intervals.
Je stelt op Bitfinex een API in, geeft die alleen rechten om de funden dus ze kunnen niet withdrawen of shitcoins van kopen, die API code geeft je aan cryptolend.
Mobiel kan ik rate history niet goed zien, maar als de rates normaal gezien stukken lager is dan is het inderdaad te mooi om waar te zijn![]()
Dima en verkeerde keuzes in dezelfde post gebruikenquote:Op maandag 30 april 2018 22:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan maak je verkeerde keuzes, mijn jong....
Ik denk dat jij de verwarde man bent, bradder. Wat heb je gerookt lanquote:Op maandag 30 april 2018 22:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dima en verkeerde keuzes in dezelfde post gebruiken
Ben je verwarde man ofzo
sus lan mina kodumquote:Op maandag 30 april 2018 22:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de verwarde man bent, bradder. Wat heb je gerookt lan
quote:
quote:The community seems rather dead after the re-launch. I guess most people left after the dump or were just dishearten by the relaunch - which lets be honest brought nothing that much for value for a year of work. I am sorry but a Logo, Site and Lisk Hub is not a lot for a year of work with the money and size of team you have LISK HQ. The community has nothing to talk about besides complaining or spamming "Go Lisk Go" - which I am not sure if is irony tbh.
Of course what I think is on every ones mind that is invested on Lisk -delays. The almost non existent moments that Lisk is mentioned outside the Lisk maintained channels Lisk has become a synonym of delays and corrupt cartels. This is what the coin is associated in the crypto community. I am sorry LiskHQ but no matter on what magazine or what kind of PR event happens people don't eat promises. Even if we/you plant a flag on the Moon with Lisk logo the people that bother to check Lisk out will see that there is not product and missed deadlines which is off putting. After all marketing makes people check out the product, but the product makes the people buy!
I feel that LiskHQ is not really communicating with their community on topics that matter. I have seen Max himself post here. However when someone post a topic wanting to discuss the lack of roadmap or the delays there so few responses. Then again I don't know what the team can say more when Max said that roadmap is coming after Core 1.0 release and that Core 1.0 turned out to be a massive bite to chew. Guess I am hungry for something, anything after the rebrand I feel like nothing has happened.
Core 1.0 Lets address the elephant in the room. What the **** happened with it. During the rebrand Oliver said its essentially ready. After 4-6 weeks it will be out for testing. It had been a lot more than 6 weeks and true Core 1.0 is out for testing, for how long no one knows... if testing last for 6 months its not really essentially ready you know? I am also worried because Core 1.0 needs to be REWORKED to include Side Chains in the future. I have no idea how difficult would reworking Core 1.0 to include finally side chains, changing the consensus (cartel situation) and normal fees is gonna take. But Lisk HQ stated this has to happen before SDK is out and without SDK Lisk is useless. I think that if rework of Core 1.0 takes again more than a year its gonna be too much asking from the crypto community.
In continuation from my 4-th point. How long does it take to create a SDK. Max mentioned in a interview that SDK will be done this year. But please if this is a positive estimate not grounded in realism state so.
quote:Op maandag 30 april 2018 23:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Afgelopen zondag, tussen Ricciardo en Verstappen
Sorry, guilty.quote:
Ik vloekte wel even toen. Gelukkig verbeterde mijn humeur toen Twente op grandioze manier degradeerde.quote:Op maandag 30 april 2018 23:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Afgelopen zondag, tussen Ricciardo en Verstappen
Die race was verder sowieso goudquote:Op maandag 30 april 2018 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vloekte wel even toen. Gelukkig verbeterde mijn humeur toen Twente op grandioze manier degradeerde.
Ik vind het wel jammer van Twente hoorquote:Op maandag 30 april 2018 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vloekte wel even toen. Gelukkig verbeterde mijn humeur toen Twente op grandioze manier degradeerde.
Nouja, het is niet geheel onwaar wat erin staat... de delays gaan hun tol eisen, sooner or later.quote:
Toch FUD. Wat halve feitjes samengevoegd met "delays" en het klinkt allemaal heel erg.quote:Op maandag 30 april 2018 23:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, het is niet geheel onwaar wat erin staat... de delays gaan hun tol eisen, sooner or later.
Er zit een fundamentele fout in hun 'ecosysteem' ookquote:Op maandag 30 april 2018 23:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, het is niet geheel onwaar wat erin staat... de delays gaan hun tol eisen, sooner or later.
er wordt niet echt doorgewerkt als de SDK al eind 2017 gereleased zou moeten zijn en nu zijn er ook nog twijfels of het uberhaupt nog dit jaar gereleased zal wordenquote:Op maandag 30 april 2018 23:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toch FUD. Wat halve feitjes samengevoegd met "delays" en het klinkt allemaal heel erg.
Maar feitelijk wordt er prima doorgewerkt.
Die hebben bij mij de afgelopen jaren alle sympathie verspeeld. Maar ook als ze al dat gesodemieter niet geflikt hadden had ik er nog om moeten lachen. Het is met recht een wanprestatie van jewelste om als Fc Twente zo te degraderen.quote:Op maandag 30 april 2018 23:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer van Twente hoor
Ja, dat ze vechten om plekken met elkaar vind ik prima, maar dit ging wel weer erg ver. Ze hadden al verschillende keren eerder van de baan kunnen liggen.quote:En dat van Max zag je al vanaf ronde 1 aankomen. Max is geen lieverdje, maar die Ricciardo en zijn divebombs moeten ook maar eens afgelopen zijn. Die gast kan echt niet normaal inhalen.
die euforie niet snappenquote:Op maandag 30 april 2018 23:12 schreef Weissmania het volgende:
Naar racende auto's kijkendan ben je echt in een bepaalde fase van je leven blijven hangen
8tas zien verliezenquote:Op maandag 30 april 2018 23:12 schreef Weissmania het volgende:
Naar racende auto's kijkendan ben je echt in een bepaalde fase van je leven blijven hangen
Rebranding delay was 3 maandjes. Niet overdrijven.quote:Op maandag 30 april 2018 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
de rebrand een halfjaar opschuiven en dan met een nieuw logo en website komen getuigd ook niet echt van doorwerken
Banquote:Op maandag 30 april 2018 23:12 schreef Weissmania het volgende:
Goztepe geeft GS wel pakkie en gaat Basaksehir ervandoor met de kampioenschap.quote:Op maandag 30 april 2018 23:18 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ben voor GS he
met nog 2 uit wedstrijden te gaan is het keihard billen knijpen hoor
Overheid gefinancierd kut team is datquote:Op maandag 30 april 2018 23:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goztepe geeft GS wel pakkie en gaat Basaksehir ervandoor met de kampioenschap.
quote:
Antwoord.quote:[–]JanLizFontsCommunity Manager[M] [score verborgen] 7 uur geleden* stickied comment
Hey /u/PieDealerLisk, I appreciate the post and below have gone through all of your points so that I may better clarify and help you understand where things stand, here at Lisk.
1: It may be that I don't recall being that I've been so busy and focused on tending to you all, but if there has been a change in community engagement it could be because of many external things. One included, could be because of the change in the market, which is also the reason for the decline in Blockchain and Crypto Currency media coverage overall. If this is the case, it's something that is affecting every other Blockchain project, not just r/Lisk.
2: This is something that we've surely acknowledged and have worked, and still are, to change. Internally, a reform has been put in place which has already had positive results in how we work towards meeting deadlines, an example for this was the on-time release of Core 1.0 Open Beta, deployed on the 6th week of the 4-6 week stated timeline. Though it's a great change, this area is one in which we will continuously work to be better at and only see us progressing in the way we communicate and achieve our development goals in the future.
3: I respect your opinion on this, but I don't agree with it. I, myself, along with Mat, work to address any, and nearly every direct question asked related to Lisk. My post and comment history is something that can be viewed here. If you feel like you'd like me to do more, you can reach out to me directly. I'd be willing to better how I'm communicating with you all.
4: To help better address this I've quoted Oliver, word for word, on (2) things that he stated during the relaunch, about this.
To begin, his first statement was:
We have now finally arrived at the point where all of our stated goals are now essentially complete.
The goals he was referring to were:
Design and Implement a new API
Rewrite the peer to peer transport layer
Rewrite the database layer to support fully atomic block writes
Add a 64-byte data field to our type 0 transactions
Form a standards team within LiskHQ
The next relevant statement I will quote is:
We expect an open beta release within the next 4-6 weeks.
When it comes to these official statements, they both were and are true. Everything that is major in Lisk Core 1.0.0 was, and is, already complete. The same goes for the open beta release. Our team made sure to achieve the deployment of Core 1.0 open beta on the 6th week, having us successfully meet the stated deadline.
The thing that, for unknown reasons, is overlooked and neglected is how large and advanced Core 1.0 is. If it was realized and understood that it's release consists of over 4,560+ Commits and 500+ code changes/enhancements it would make sense, I hope, that a release of this magnitude would require vigorous and proper testing to prevent any mishaps or issues within the network. For this reason, our team has been doing exactly this, heavy code testing and code QA to ensure that nothing may harm, affect or weaken the network prior to releasing it publicly to the Lisk Blockchain valued at over 1 Billion dollars. If this could be grasped, only then would one begin to open their mind to the immense progress that's been made on Lisk Core, the Lisk Blockchain, and the testing that's currently on-going. It's something that can be viewed by anyone by visiting this link, I myself visit it daily.
Regarding your concern on the development speed after the release of 1.0, it's something that we've publicly addressed. The only reason for why Core 1.0 is taking its respectable time to be released is because of the major development it includes. The statistics of what it includes can be seen in the above paragraph. Upon its release, our developers will then be in the space to tackle on the upcoming milestones with much more ease and speed as the new foundation of Core 1.0 will, in ways, have aided the development of these features already. It's something that our developers have confirmed to me, again, and again. This is why it's of no real concern and why these final stages of Core 1.0 are of our focus.
5: Tying to point #2, and how we're working to better communicate and meet our development deadlines, a more detailed visual on this is set to come with the roadmap we've put in plan for after Core 1.0. Though, if Max covered this, then that would be the update on the Sidechain Development kit.
6: Awesome.
7: Yes, this is very much still happening. The under-construction WeWork building is a month away from its Grand opening and has Lightcurve HQ scheduled to be accommodated as one of the first movers. Our move will take place in the first half of June.
8: Recently, I wrote a response up for a community member with the same concern. You can find my response to this here.
9: The Answer for this can be found here. Max's Response. My Response.
Some responses I've hyperlinked Reddit comments to as they've been answered in the past
If I was not able to clearly answer or address one of the noted concerns, I also would like to remind everyone that we have a Reddit AMA in the pipeline that will include both, Oliver Beddows and Max as participants. 🙌🙂
bron: https://www.reddit.com/r/Lisk/comments/8fxqqp/i_am_worried/
Ja, maar 4. zegt nog niets over dat het useless is zonder die SDK,.. en als dat inderdaad nog een jaar gaat duren is lisk vrij fucked.quote:
Als, als, als...quote:Op maandag 30 april 2018 23:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar 4. zegt nog niets over dat het useless is zonder die SDK,.. en als dat inderdaad nog een jaar gaat duren is lisk vrij fucked.
Wat biedt LISK eigenlijk? Ik snap nog steeds geen flikker van die coin. Linux op de blockchain ofzo, toch? En dan gemaakt door saaie Duitsers. Nou, poe.quote:Op maandag 30 april 2018 23:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar 4. zegt nog niets over dat het useless is zonder die SDK,.. en als dat inderdaad nog een jaar gaat duren is lisk vrij fucked.
Waar rook is, is vuur. Zeker in crypto.quote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als, als, als...
Dat is het idee achter FUD.
Fear, uncertainty, doubt...
Waar rook is, is vaak FUD. Zeker in crypto.quote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef Drogekat het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur. Zeker in crypto.
quote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wat biedt LISK eigenlijk? Ik snap nog steeds geen flikker van die coin. Linux op de blockchain ofzo, toch? En dan gemaakt door saaie Duitsers. Nou, poe.
FUD kan ook terecht zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 23:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waar rook is, is vaak FUD. Zeker in crypto.
Snap er nog steeds geen flikker vanquote:Op maandag 30 april 2018 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Java dApps op eigen sidechains met kant-en-klare SDK
Javascripting dapps met sidechains waarbij de hoster van de dapp ook een eigen blockchain kan draaien met currency. Dat is het in het kort.quote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wat biedt LISK eigenlijk? Ik snap nog steeds geen flikker van die coin. Linux op de blockchain ofzo, toch? En dan gemaakt door saaie Duitsers. Nou, poe.
Ja, maar met een half jaar uitstellen en nu de SDK nog 6 maanden tot een jaar dan heb je óf een incompetent team, óf incompetente leiding daarop. Er moet daar wat veranderen, want als ik bij een opdrachtgever aan zou komen met; "ja sorry, het is nog 3x 6 maanden uitgesteld"....................... zet dan geen onrealistische targets, tot 3 (!!) keer toe.quote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk komt met een goede afwerking, daar zit werk in.
FUD bestaat uit halve feiten, aangedikt met onzekerheden om investeerders weg te jagen zodat de FUD'er goedkoop kan instappen of z'n trade-bot weer even aan het werk kan zetten.quote:
Wat vindt jij van XVG?quote:Op maandag 30 april 2018 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
FUD bestaat uit halve feiten, aangedikt met onzekerheden om investeerders weg te jagen zodat de FUD'er goedkoop kan instappen of z'n bot weer even aan het werk kan zetten.
Te vroeg. Er komen meerdere partnerships aan met Waves.quote:Op maandag 30 april 2018 23:36 schreef kthxbye het volgende:
Het is mij alweer duidelijk: Lisk
Ik stake ze nog daarom houd ik mijn doosje vast, maar bij de volgende bull gaan ze eruit (net als ik met Waves heb gedaan, nog zo'n topcoin met spannende updates en ontwikkelingen!)
Voorlopig doen ze het vlotter dan Duke Nukem Foreverquote:Op maandag 30 april 2018 23:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Javascripting dapps met sidechains waarbij de hoster van de dapp ook een eigen blockchain kan draaien met currency. Dat is het in het kort.
[..]
Ja, maar met een half jaar uitstellen en nu de SDK nog 6 maanden tot een jaar dan heb je óf een incompetent team, óf incompetente leiding daarop. Er moet daar wat veranderen, want als ik bij een opdrachtgever aan zou komen met; "ja sorry, het is nog 3x 6 maanden uitgesteld"....................... zet dan geen onrealistische targets, tot 3 (!!) keer toe.
Ik geloof dat de Lisk koolaid je naar je hoofd is gestegen. Aluhoedje much? FUD is gewoon gezeik en gejank op een coin (vaak ook terecht). Lisk op deze prijzen inkopen is echt te dom voor woorden zonder enig zicht op interessante development.quote:Op maandag 30 april 2018 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
FUD bestaat uit halve feiten, aangedikt met onzekerheden om investeerders weg te jagen zodat de FUD'er goedkoop kan instappen of z'n trade-bot weer even aan het werk kan zetten.
quote:Op maandag 30 april 2018 23:37 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Te vroeg. Er komen meerdere partnerships aan met Waves.
April is bijna voorbij.quote:Op maandag 30 april 2018 23:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
not sure if trollin...
anyway ik heb er nog een zooitje zodat ik met recht van spreken kan blijven trollen
Nou.quote:Op maandag 30 april 2018 23:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
not sure if trollin...
anyway ik heb er nog een zooitje zodat ik met recht van spreken kan blijven trollen
twitter:sasha35625 twitterde op zondag 29-04-2018 om 12:43:05Did you know that now we have a dedicated department in $waves focusing on gaming projects? Gaming industry is the next step in mass adoption of #blockchain tech. Expect major announcements. reageer retweet
PARTNERSHIPS!!!!twitter:biggzi twitterde op zondag 29-04-2018 om 14:41:21Update from @sasha35625 teasing us with new $WAVES partnerships to be announced! https://t.co/APCNvdyGN0 reageer retweet
sterker nog, hier in Okinawa is de WAVES MAANF AL BEGONNEN JAJAJAJAJA WE ARE XOMING IN WAVSSSSSSquote:
Ah je bedoelt die gaming industrie waar MobileGo (nog zo'n MaGNeT klapper!!) keihard aan het knallen is?quote:Op maandag 30 april 2018 23:41 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nou.twitter:sasha35625 twitterde op zondag 29-04-2018 om 12:43:05Did you know that now we have a dedicated department in $waves focusing on gaming projects? Gaming industry is the next step in mass adoption of #blockchain tech. Expect major announcements. reageer retweet
Oh, daar heb ik er ook nog een aantal van.quote:Op maandag 30 april 2018 23:43 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ah je bedoelt die gaming industrie waar MobileGo (nog zo'n MaGNeT klapper!!) keihard aan het knallen is?MobileGo, topICO! Zelfs in januari kwam ie met moeite rond de 80% van ICO prijs.
Combineer dat nu eens met Waves.quote:Op maandag 30 april 2018 23:44 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik er ook nog een aantal van.
Announcements van announcementsquote:Op maandag 30 april 2018 23:41 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nou.twitter:sasha35625 twitterde op zondag 29-04-2018 om 12:43:05Did you know that now we have a dedicated department in $waves focusing on gaming projects? Gaming industry is the next step in mass adoption of #blockchain tech. Expect major announcements. reageer retweet
PARTNERSHIPS!!!!twitter:biggzi twitterde op zondag 29-04-2018 om 14:41:21Update from @sasha35625 teasing us with new $WAVES partnerships to be announced! https://t.co/APCNvdyGN0 reageer retweet
Waves staat einde van dit jaar in de top 10.quote:Op maandag 30 april 2018 23:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Combineer dat nu eens met Waves.
Activision, Ubisoft, EA, maak je borst maar nat!
WE BE COMMING IN WABESSSS
quote:Op maandag 30 april 2018 23:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
sterker nog, hier in Okinawa is de WAVES MAANF AL BEGONNEN JAJAJAJAJA WE ARE XOMING IN WAVSSSSSS
twitter:sasha35625 twitterde op zondag 29-04-2018 om 12:43:05Sharing this amazing, glorious, SUPER and EXCITING moment of my life with all of you guys—and let me tell you that we are really changing the WORLD as we know it. The WORLD is not anymore the way it used to be, mm mm MM, NO NO NOH! reageer retweet
Dat is het doel van FUDquote:Op maandag 30 april 2018 23:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van dit bericht.
Zijn ze bij XVG ook erg goed in.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je kunt alle kritiek wel weg blijven zetten als FUD, maar het komt wel een beetje naïef over.
Het ging hier om EOS... dat bericht was FUD en is / lijkt debunked.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je kunt alle kritiek wel weg blijven zetten als FUD, maar het komt wel een beetje naïef over.
quote:Op maandag 30 april 2018 23:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
https://twitter.com/bytemaster7/status/991065530374283264?s=19
joe
quote:Op maandag 30 april 2018 23:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
https://twitter.com/bytemaster7/status/991065530374283264?s=19
joe
Nogal een zwaktebod van Larimer. Ze hadden het platform ook zo kunnen ontwerpen zodat de smart contracts in een sandbox draaien en het niet zomaar op allerlei willekeurige geheugenlocaties kunnen schrijven.quote:The problem is not a security vulnerability, as they represent, but the result of poor coding practices. There is nothing a smart contract platform can do to prevent developers for making mistakes. Such mistakes are not security vulnerabilities in the underlying platform.
Draai EA eens omquote:Op maandag 30 april 2018 23:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Combineer dat nu eens met Waves.
Activision, Ubisoft, EA, maak je borst maar nat!
WE BE COMMING IN WABESSSS
https://www.tokendaily.co/blog/a-deep-dive-into-makerdaoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 02:15 schreef Gehrman het volgende:
Wordt dit de Tether killer?
The Dai Stablecoin is a Game Changer for Ethereum and the Entire Cryptocurrency Ecosystem
Het concept klinkt best goed.
Dus ze hebben een announcement van een announcement gedaan. Whoohoo! Moonshots fired!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 02:50 schreef BadVlad het volgende:
Yes. Rentberry komt vandaag met een partnership announcement.
En "it is big".quote:Op dinsdag 1 mei 2018 02:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus ze hebben een announcement van een announcement gedaan. Whoohoo! Moonshots fired!
PUMPEN DIE SHITCOINS, PUMPEN.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 02:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus ze hebben een announcement van een announcement gedaan. Whoohoo! Moonshots fired!
Heb jij wel eens Siberische koffiebonen door je keel laten glibberen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:07 schreef pnxsinned het volgende:
Pff wat is het koud geworden.
TIJD VOOR EEN HOT KOFFIE
Ik ben de master van shittokens op Waves vriend. Kijk uit wat je zegtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:24 schreef hodlwave het volgende:
Nog iemand MOON TOKEN, of BIT2MUSICTOKEN overnemen?
Of liever wat Fuck You en/of syphilis?
Iedere keer weer moet ik lachen als er zo'n dump in je wallet komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben de master van shittokens op Waves vriend. Kijk uit wat je zegt
Roger Verquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:13 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat commotie hebben ze hun website toch aangepast.
https://bitinfocharts.com(...)ge.html#3m&search=doquote:
Is gewoon regelrechte fraude. Ooit gaat hij net over het randje en zien we hem weer de bak in vliegen met zijn gekunstelquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
Bcash, bch, bitcoin het zal allemaal wel. Maar mensen misleiden is echt kansloos.
🍱🍜🍙🍚🍣🍢🥡🥠🥟🍡quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Mijn huidig PF. CPC en TFD nog op de 'wil ik opzich wel hebben' lijst.
VEN was een stuk kleiner qua aandeel een paar dagen terug. Dit ziet er niet echt gezond uit zo...
[ afbeelding ]
WAT EEN FANTASTISCHE PARTNERSHIP OHNEE ALLIANCE!! MOOOOOOON.twitter:Rentberry_ twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 06:58:29Rentberry strikes a powerful alliance with Cushman & Wakefield Texas Multifamily Advisory Team!The two teams plan to join forces to showcase how apartment owners can improve leasing performance and property values by implementing Rentberry’s efficient and seamless technology. reageer retweet
Als ze dan ook nog met Stock, Aitken & Waterman in zee gaan, dan heb je binnen een maand een Lambo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:51 schreef BadVlad het volgende:
WAT EEN FANTASTISCHE PARTNERSHIP OHNEE ALLIANCE!! MOOOOOOON.twitter:Rentberry_ twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 06:58:29Rentberry strikes a powerful alliance with Cushman & Wakefield Texas Multifamily Advisory Team!The two teams plan to join forces to showcase how apartment owners can improve leasing performance and property values by implementing Rentberry’s efficient and seamless technology. reageer retweet
Dit is wel het Cushman & Wakefield Texas Multifamily Advisory Team he. Onderschat dat niet. Lambo is al besteld!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:55 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog met Stock, Aitken & Waterman in zee gaan, dan heb je binnen een maand een Lambo.
Nee nee, dit moet zeker niemand onderschatten! Meteen 100% overgestapt van BTC naar Rentberry.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:58 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dit is wel het Cushman & Wakefield Texas Multifamily Advisory Team he. Onderschat dat niet. Lambo is al besteld!
Hahaha godverdomme wat een slechte kutcoin.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:51 schreef BadVlad het volgende:
Je mist ICX, de grootste schakel in de AOIN, WAN, ICON alliancequote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Mijn huidig PF. CPC en TFD nog op de 'wil ik opzich wel hebben' lijst.
VEN was een stuk kleiner qua aandeel een paar dagen terug. Dit ziet er niet echt gezond uit zo...
[ afbeelding ]
Huilen van het lachen denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:06 schreef BadVlad het volgende:
Ik weet serieus niet of ik moet lachen of huilen.
Heb jij toevallig interesse in 1 mijn Waves coins: eFranken, Vader-Day, Gold Babwee of HungaryCoin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd of ze ook een cut van de omzet krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:13 schreef MaGNeT het volgende:
De aankondiging van Waves is vermoedelijk ook uitgelekt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben zelfs groter nieuws in mei!!!!! Het houd niet op mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Al die rebelse allianties van tegenwoordig.
Huilen/lachen met de pet(s.com)
verkoop aan Kyran die spaart coins hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:13 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Heb jij toevallig interesse in 1 mijn Waves coins: eFranken, Vader-Day, Gold Babwee of HungaryCoin?
Waarom heb ik Gold Babwee nog niet? Dat klinkt als een werelddeal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:13 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Heb jij toevallig interesse in 1 mijn Waves coins: eFranken, Vader-Day, Gold Babwee of HungaryCoin?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:13 schreef MaGNeT het volgende:
De aankondiging van Waves is vermoedelijk ook uitgelekt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finality is a bitchquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:38 schreef metallicelmo het volgende:
Manmanman Cryptopia wil wel heel veel confirmations hebben als je iets deposit. Duurt lang!
Probeer eens met Ripplequote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:38 schreef metallicelmo het volgende:
Manmanman Cryptopia wil wel heel veel confirmations hebben als je iets deposit. Duurt lang!
Heel goedquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:42 schreef Maikuuul het volgende:
USD/XVG pairings op Bitfinex binnenkort.
Moge de andere exchanges snel volgen
Geen testnet adressen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:50 schreef EggsTC het volgende:
Waarom generate electrum invalid bitcoin adressen, en nee, ik heb gewoon standaard gekozen ipv segwit... tot 2 keer toe
Dit lijkt mij een valide adres;quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een valide adres;
https://blockchain.info/a(...)1Q16uC9B3QWsWzCZVDwe
Maar als ik er naartoe withdraw krijg ik een error op bittrex dat het een invalid adres is.... wtf
Ben allang blij dat ze het aangeven en dat niet mijn BTC in 1 keer pleite isquote:
Nee zit er nog volledig in, maar ze zijn langzaam hun hele project om zeep aan het helpen. Net als de Cartels, wat is dat toch lachwekkend, "decentralized" ammehoela.quote:Op maandag 30 april 2018 22:22 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Je hebt het te vroeg verkocht en bent nu groot boos?
Denk dat het voor veel crypto projecten zo is dat het enthousiasme om te innoveren afneemt als het geld binnenstroomt. Dan hoeven ze niet meer zo nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:07 schreef Klapjap het volgende:
[..]
Nee zit er nog volledig in, maar ze zijn langzaam hun hele project om zeep aan het helpen. Net als de Cartels, wat is dat toch lachwekkend, "decentralized" ammehoela.
En wat vind je verder van de flinke stijging?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:21 schreef kthxbye het volgende:
Ik vind het ook wel weer iets aandoenlijks hebben, dat Verge en die community. Een beetje alsof je zo'n uitje van geestelijk gehandicapten over straat ziet slingeren, eentje met een petje op, de andere schreeuwt net even te hard, dan een andere die achter elkaar op de knop van de oversteekplaats blijft rammen, nog twee die met moeite hun broek kunnen ophouden. En dan een begeleider erbij die de boel probeert in het gareel te houden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:21 schreef kthxbye het volgende:
Ik vind het ook wel weer iets aandoenlijks hebben, dat Verge en die community. Een beetje alsof je zo'n uitje van geestelijk gehandicapten over straat ziet slingeren, eentje met een petje op, de andere schreeuwt net even te hard, dan een andere die achter elkaar op de knop van de oversteekplaats blijft rammen, nog twee die met moeite hun broek kunnen ophouden. En dan een begeleider erbij die de boel probeert in het gareel te houden.
Wel een mooie analogie inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:21 schreef kthxbye het volgende:
Aangepast.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:21 schreef kthxbye het volgende:
Ik vind het ook wel weer iets aandoenlijks hebben, crypto en die community. Een beetje alsof je zo'n uitje van geestelijk gehandicapten over straat ziet slingeren, eentje met een petje op, de andere schreeuwt net even te hard, dan een andere die achter elkaar op de knop van de oversteekplaats blijft rammen, nog twee die met moeite hun broek kunnen ophouden. En dan een begeleider erbij die de boel probeert in het gareel te houden.
Ik heb het ook opgegeven met die lui hoor. Het is inderdaad een beetje zoals het neefje met het down syndroom. Ook al smeert hij zijn stront aan de muren van je toilet dan nog kun je er niet boos op worden. Hij weet ook niet beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:21 schreef kthxbye het volgende:
Waarom neem jij eigenlijk niet je winst om dat vervolgens in een meer solide coin te stoppen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij en Nattekat een maandje of 2 terug zeiden dat Verge naar 1 cent zou gaan en het dus beter was alles te verkopen.
Ondertussen groeit de coin steeds verder. Mindgeek, creditcards in samenwerking met TokenPay en nu USD/XVG.
Geen idee waarom je er zo tegen bent (Monero fanboy toevallig?).
Ik blijf gewoon holden met elke cent dat XVG stijgt pak ik een heerlijke winst. En dat terwijl ik vandaag heb leren surfen
Segwit adress? Volgens mij ondersteunt Bittrex die nog niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een valide adres;
https://blockchain.info/a(...)1Q16uC9B3QWsWzCZVDwe
Maar als ik er naartoe withdraw krijg ik een error op bittrex dat het een invalid adres is.... wtf
Omdat ik denk dat de toekomst van Verge er positief uitziet met de huidige ontwikkelingen. Mijn portfolio is 65% Verge en 35% Bitcoin/andere altcoins.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Waarom neem jij eigenlijk niet je winst om dat vervolgens in een meer solide coin te stoppen?
Nee, een standaard.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Segwit adress? Volgens mij ondersteunt Bittrex die nog niet.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat de toekomst van Verge er positief uitziet met de huidige ontwikkelingen. Mijn portfolio is 65% Verge en 35% Bitcoin/andere altcoins.
Ik heb wel een aantal sale orders klaarstaan. Waarom zou ik juist nu uitstappen? Het wordt mensen juist nu makkelijk gemaakt om Verge aan te schaffen. En ik ben ook zeer beniewd wat de introductie van creditcards met de waarde van de munt gaat doen.
Ik denk dat het potentieel een belangrijke speler gaat worden in de cryptomarkt.
Ik hold dus het grootste gedeelte van mijn Verge. De samenwerkint met TokenPay en Mindgeek heeft mij doen besluiten juist niet te verkopen.
Dit sowieso wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:57 schreef fathank het volgende:
Maikuuul laat je niet gek maken joh. Als jij je verge wil houden moet je dat lekker doen. Lekker boeiend wat een stel fokkers daar van vindt.
En aan de anderen, wat kan jullie het verrotten wat iemand anders voor coins heeft en wat z'n exitstrategie is.
Het zou een stuk leuker zijn als er niet iedere keer op de man gespeeld wordt.
Tenzij winstgevend dan zijn alle crypto’s wel lekker kutquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:04 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dit sowieso wel.
Los daarvan vind ik Verge ook kut hoor, maar ik vind 95% van alle crypto's kut.
Gelukkig neemt niemand jou serieus.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Als je Verge gaat verdedigen, word je afgebrand.
First love syndroom geldt voor mij bij Ethereum wel jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:08 schreef dimmak het volgende:
Het is natuurlijk voor heel veel mensen ook wel een first love syndroom in combinatie met te duur ingekochte bags.
USD waarde is de minst relevante metric als je kijkt naar hoe goed/slecht een project is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tenzij winstgevend dan zijn alle crypto’s wel lekker kut
twitter:delpieroale twitterde op donderdag 26-04-2018 om 12:08:29Happy to be a part of @helbizofficial, a #blockchain project coming soon shaping the future of peer-to-peer car sharing and cryptocurrencies, rent out your car without manual involvement. Booking to unlocking doors is all done directly through the phone. #Helbiz #HBZ #HelbizPay https://t.co/eFKoZEz8gt reageer retweet
Ligt aan Bittrex. Meer mensen met dezelfde klacht de afgelopen weken: https://twitter.com/search?f=tweets&q=bittrex%20invalid&src=typdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ze het aangeven en dat niet mijn BTC in 1 keer pleite is
Interessante bijkomstigheid is dat ik de seed van electrum, ook niet kan restoren in Exodus, omdat die ook zegt dat het geen geldige seed/adres is.... het probleem lijkt m dus in electrum te zitten. Wtf is dit voor iets vaags
ik heb nooit een prijsverwachting over Verge gegeven, dat is gewoon niet waar. wel heb ik je in januari gezegd dat je je winst moest pakken. van 50 euro bijna 100.000 gemaakt, toch? en dan niet je winst pakken danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij en Nattekat een maandje of 2 terug zeiden dat Verge naar 1 cent zou gaan en het dus beter was alles te verkopen.
Ondertussen groeit de coin steeds verder. Mindgeek, creditcards in samenwerking met TokenPay en nu USD/XVG.
Geen idee waarom je er zo tegen bent (Monero fanboy toevallig?).
Ik blijf gewoon het grootste gedeelte holden met elke cent dat XVG stijgt pak ik een heerlijke winst. Af en toe wat verkopen en dit weer in andere muntjes stoppen (Ven). En dat terwijl ik vandaag heb leren surfen
Hmm apart. Bedankt voor je post.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ligt aan Bittrex. Meer mensen met dezelfde klacht de afgelopen weken: https://twitter.com/search?f=tweets&q=bittrex%20invalid&src=typd
Dat je de seed niet kan restoren in Exodus klopt. Electrum heeft z'n eigen implementatie en volgt niet de gestandaardiseerde BIP.
Waarom zo haten op elkaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ik heb nooit een prijsverwachting over Verge gegeven, dat is gewoon niet waar. wel heb ik je in januari gezegd dat je je winst moest pakken. van 50 euro bijna 100.000 gemaakt, toch? en dan niet je winst pakken danhou toch op man
geestelijk gehandicapten hebben ook meer chromosomen, maar helaas betekent dat niet dat ze daardoor goed in orde zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
En wat vind je verder van de flinke stijging?
Maar wat vind je nou van de stijging dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
geestelijk gehandicapten hebben ook meer chromosomen, maar helaas betekent dat niet dat ze daardoor goed in orde zijn
Waarom trade je dan. Je moet bijkopen in plaats van tradenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Als mijn trade nu weer foutief uitpakt ga ik dit hele zooitje wegleggen voor maanden
Omdat je het intellect mist om mij te begrijpen.quote:
Dus als iets stijgt is het een goede coin? Of wat probeer je te zeggen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:38 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Maar wat vind je nou van de stijging dan?
Ik probeer een vraag te stellen. Ik begrijp dat haten niet, het lijkt wel jaloezie.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dus als iets stijgt is het een goede coin? Of wat probeer je te zeggen?
De afkeer van Verge uit dit topic komt voort uit het feit dat er een incapabele dev aan het roer staat die heel veel beloofd, maar weinig laat zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik probeer een vraag te stellen. Ik begrijp dat haten niet, het lijkt wel jaloezie.
Dat dus. Lekker op jacht naar je shot endorfine door je als een jaloerse exvriendin te gedragen op het internet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik probeer een vraag te stellen. Ik begrijp dat haten niet, het lijkt wel jaloezie.
Ja nou en dat je een coin kut vindt. Dat betekent toch niet dat je bij mensen die wel potentie zien in een coin op de man moet gaan spelen? Leven en laten leven.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
De afkeer van Verge uit dit topic komt voort uit het feit dat er een incapabele dev aan het roer staat die heel veel beloofd, maar weinig laat zien.
Een partnership hier of daar gaat er niets aan veranderen.
Weinig laat zien?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
De afkeer van Verge uit dit topic komt voort uit het feit dat er een incapabele dev aan het roer staat die heel veel beloofd, maar weinig laat zien.
Een partnership hier of daar gaat er niets aan veranderen.
Dan praten we over de technische kant heh, niet over een partnership.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Weinig laat zien?![]()
Bijzondere conclusie.
Ach ja... je moet soms wat gokken ipv hodl oneindig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Waarom trade je dan. Je moet bijkopen in plaats van traden
Ik speel hier niemand op de man. Ik stel een vraag en beantwoord een vraag.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Lekker op jacht naar je shot endorfine door je als een jaloerse exvriendin te gedragen op het internet.
Wie is er nou de mongool.
[..]
Ja nou en dat je een coin kut vindt. Dat betekent toch niet dat je bij mensen die wel potentie zien in een coin op de man moet gaan spelen? Leven en laten leven.
ik heb het ook niet over jou, maar ik zie alweer een paar opmerkingen voorbij komen waarvan ik denk "gast laat die vent lekker z'n Verges houden, kan jou het verrotten."quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik speel hier niemand op de man. Ik stel een vraag en beantwoord een vraag.
Dan zou ik dat wat duidelijker formuleren. Dat je het alleen over de technische kant hebt bleek niet uit je post.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan praten we over de technische kant heh, niet over een partnership.
Zit wat zuur in je leidingwater.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat je het intellect mist om mij te begrijpen.
Ik praat toch over een dev (developer/ontwikkelaar) en daarna over partnerships?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:48 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan zou ik dat wat duidelijker formuleren. Dat je het alleen over de technische kant hebt bleek niet uit je post.
Technische kant, tjah. Nikolai Tesla had technisch gezien ook prachtige dingen, maar Edison zat uiteindelijk flink in de slappe was.
Zonde van die petjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:49 schreef kthxbye het volgende:
Jongens, ik heb al mn petjes verkocht en ben all-in op Verge.
fat hank, de white knight in de crypto spherequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:47 schreef fathank het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou, maar ik zie alweer een paar opmerkingen voorbij komen waarvan ik denk "gast laat die vent lekker z'n Verges houden, kan jou het verrotten."
Maar iedereen moet weer vanuit z'n eigen bubbel een plasje plegen over een ander. Treurig.
Jah, daar kan ik niet uit opmaken dat je het alleen over de technische kant ervan hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik praat toch over een dev (developer/ontwikkelaar) en daarna over partnerships?
Ah, goede manier om ze kwijt te raken iigquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nah valt wel mee want ik droeg ze toch alleen maar achterstevoren
Een developer gaat toch over de technische kant.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, daar kan ik niet uit opmaken dat je het alleen over de technische kant ervan hebt.
Nou, in dit geval doet de developer wel wat meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een developer gaat toch over de technische kant.
Lijkt wel kutnijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef Kyran het volgende:
De noodzaak om een wild vreemde op een forum te overtuigen van je gelijk gaat soms wel erg ver.
Ik vind Verge een kut coin, snap echt niet dat iemand daar veel geld in kan laten zitten. Dit uiten is prima, iemand waarschuwen met je onderbouwing is ook prima, maar waarom de noodzaak om koste wat het kost overtuigen en als dat niet lukt te gaan schelden. Wat wordt daar mee bereikt?
Ik vind het schitterend om te zien dat sommige verzuurde figuren hier zich druk maken om iemands anders coin. Het kan mij dan ook echt 0.0 interresseren wat iemand in zijn portfolio heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:57 schreef fathank het volgende:
Maikuuul laat je niet gek maken joh. Als jij je verge wil houden moet je dat lekker doen. Lekker boeiend wat een stel fokkers daar van vindt.
En aan de anderen, wat kan jullie het verrotten wat iemand anders voor coins heeft en wat z'n exitstrategie is.
Het zou een stuk leuker zijn als er niet iedere keer op de man gespeeld wordt.
Schitterende ad hominem wel hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk vooral dat de mensen die zo negatief over iemand anders wallet wellicht jaloers zijn of gefrustreerd omdat ze verlies maken?
Hoe was het eigenlijk afgelopen toen je naar dat klooster geweest was? (Het was toch een klooster)?quote:
Een soort klooster ja. Vipassana is een meditatie die zijn oorsprong vond in India. Was een heftige 10 dagen, waarbij het niet praten/mogen maken van handgebaren eigenlijk nog het makkelijkst was.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:48 schreef ITrade het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk afgelopen toen je naar dat klooster geweest was? (Het was toch een klooster)?
Koop ik liever een premium pornhub abboquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een soort klooster ja. Vipassana is een meditatie die zijn oorsprong vond in India. Was een heftige 10 dagen, waarbij het niet praten/mogen maken van handgebaren eigenlijk nog het makkelijkst was.
Je staat om 4 uur snachts op en stopt om 21:00 met daartussen 2x heerlijk vegetarisch eten. In de tussentijd leer je de techniek van Vipassana.
Ik kan het zeker aanraden maar het is wel vrij zwaar (een aantal mensen stopten op dag 2 en 6). Ik heb tot het einde volgehouden maar makkelijk is het absoluut niet. Je kan het ook gewoon in Nederland of Belgie doen.
Haal je nog enige bevrediging uit Vergequote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koop ik liever een premium pornhub abbo
Mja, op een retraite als dit kom je jezelf goed tegen. Je kunt beter al gedegen ervaring hebben met mediteren alvorens je dit gaat doen, want je gaat een gevecht aan met je mind.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een soort klooster ja. Vipassana is een meditatie die zijn oorsprong vond in India. Was een heftige 10 dagen, waarbij het niet praten/mogen maken van handgebaren eigenlijk nog het makkelijkst was.
Je staat om 4 uur snachts op en stopt om 21:00 met daartussen 2x heerlijk vegetarisch eten. In de tussentijd leer je de techniek van Vipassana.
Ik kan het zeker aanraden maar het is wel vrij zwaar (een aantal mensen stopten op dag 2 en 6). Ik heb tot het einde volgehouden maar makkelijk is het absoluut niet. Je kan het ook gewoon in Nederland of Belgie doen.
Dit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:00 schreef Afwazig het volgende:
Heel veel mensen gaan tekeer tegen Verge omdat het een regelrechte scam is. Prima dat je erin zit maar die shit shillen moet je niet doen. Noobs die hier meelezen raken zo alles kwijt.
Gewoon een tripje DMT tochquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, op een retraite als dit kom je jezelf goed tegen. Je kunt beter al gedegen ervaring hebben met mediteren alvorens je dit gaat doen, want je gaat een gevecht aan met je mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |