Dat leek mij ook ja.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag vlak plus maandag overbruggingsdag. Zal wal meevallen dunkt mij?
Pas 25 deelnemers voor de subliek. Matig, slecht.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CyclingmasterNL twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 21:27:37We zijn er klaar voor! Alle wielrenners zijn van een waarde voorzien op https://t.co/BXu8dNT5hH, dus u kunt nu uw team gaan maken voor de eerste etappe van ons #Girospel. Veel succes gewenst allen! #Giro101 https://t.co/l4bwN3zrZc reageer retweet
Pas met de Tour komen er veel deelnemers en dan blijven er bij de Vuelta nog een hoop hangen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pas 25 deelnemers voor de subliek. Matig, slecht.
Cyclingmaster is kut. Ik houd het op Sportpools.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pas 25 deelnemers voor de subliek. Matig, slecht.
Wim kan als het goed is na week 1 mensen nog bannen. Na de tweede rustdag niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mensen die het alleen invullen in eerste week en daarna nooit meer komen opdagen mogen wegblijven
bvd
Aldus Sunweb is 'proloog' geen enkele meter vlak, alleen maar op en af. Van Emden heeft het nog niet verkend.
Dit verdient eigenlijk nog wel een reactie, want dit vind ik een waardeloze verdraaiing van de waarheid.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Israël vergelijken met boevenstaten als Rusland en Qatar. Ja hoor
Het is waar dat Israël nogal wat internationale kritiek te verduren krijgt, maar het grootste deel van die kritiek komt vanuit islamitische landen die heel Israël het liefst van de aardbodem zouden wegvagen. Dus dat kan ik moeilijk serieus nemen.
10/10 voor deze postquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Enfin, tot zover deze meltdown.
Een van je eerste zinnen al, 40 Palestijnen vermoord in Gaza, honderden Palestijnen rennen naar een duidelijk afgesloten grens, militair, worden gewaarschuwd, blijven gaan, aangespoord door de eikels om hun heen, zelfs al vallen de mensen om hen heen om door kogels, ze blijven rennen, moeten rennen, zijn gewaarschuwd, maar blijven bestormen. En zij worden vermoord? Ja! Door Hamas! Dat Klopt!quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk nog wel een reactie, want dit vind ik een waardeloze verdraaiing van de waarheid.
De afgelopen maand zijn er meer dan 40 Palestijnen vermoord in Gaza, en enkele duizenden zijn gewond geraakt. Dit omdat ze aan het protesteren waren bij de grens. Ze vormden, buiten het feit dat er wat stenen en autobanden werden gegooid, geen direct gevaar voor Israël, maar werden wel zonder pardon afgeschoten. Onder die slachtoffers onder meer een journalist en vier kinderen. Op meerdere manieren een walgelijke schending van mensenrechten. Onder internationaal recht heb je het recht om te protesteren. Israël doet er alleen alles aan om dat protest neer te slaan, met dus veel slachtoffers tot gevolg. Bovendien is het onder internationaal recht zo dat je pas mensen neer mag schieten als ze een direct gevaar vormen, waar in het geval van de gestorven Palestijnen weinig sprake van was. Aan Israëlische kant is geen slachtoffer gevallen, zelfs geen gewonde. Dat is ook logisch, want die scherpschutters bevinden zich op een grote afstand en lopen niet echt veel risico geraakt te worden door een geworpen steen. Aan de andere kant staan grotendeels ongewapende jonge mensen uit Gaza, die protesteren omdat ze met name dankzij Israël geen toekomst hebben. Twee miljoen mensen in Gaza, die geen kant op kunnen. Hun land is afgepakt en ze hebben nu nog een klein gebied over, met een hek eromheen. Hun vrijheid van beweging is ook nog eens afgepakt. Nog een schending van internationaal recht, staat de teller ondertussen al op drie.
Daar komt uiteraard kritiek op, wat volkomen logisch is. Kritiek vanuit de Verenigde Naties. Een vraag om een onderzoek naar de gebeurtenissen aan de grens. Daar reageert Israël dan weer direct op. Er komt geen onderzoek, Israël weigert daaraan mee te werken. Waarom zou je weigeren mee te werken aan zo'n onderzoek als je niets hebt misdaan? Ik kan wel een goede reden bedenken. Maar, belangrijker, die kritiek komt dus niet alleen vanuit wat omringende landen, maar vanuit de hele wereld minus de VS.
Overigens vind ik je opmerking over landen die Israël willen wegvagen ook wel ironisch. Buiten het feit dat Israël niet eens slechte betrekkingen heeft met alle omringende landen, maar vooral met Iran en dus Palestina, is de grap dat als het aan Israël zou liggen bepaalde landen juist zouden verdwijnen. Te beginnen met Palestina. Dat zie je aan de nederzettingen die illegaal gebouwd worden in de Palestijnse gebieden, in de muren die worden opgetrokken tussen de Israëlische en Palestijnse gebieden, in de marginalisering van Palestijnen, etc. Voor Israël zijn de Palestijnen geen mensen en daarom is het ook zo makkelijk voor ze om ongewapende mensen neer te schieten. Ik vind dat persoonlijk vrij schokkend en ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen waarom iemand kritiekloos tegenover Israël zou staan.
Bovendien kan je wel reppen over een democratie, maar de leider van die democratie heeft op het moment drie verschillende aanklachten van corruptie aan z'n reet hangen. Nu komt onze Teflon Rutte met veel weg, maar ik denk niet dat hij dit zou overleven in Nederland. Een volledig functionerende democratie is het dus ook weer niet.
Een laatste punt waar ik nog even op terug wil komen is het antisemitisme. Ik ben benieuwd of jij deze post beschouwd als antisemitisme en waarom, mocht dat zo zijn. Ik stoor mij daar nogal aan. Ik heb ook kritiek op andere landen, Saudi Arabië bijvoorbeeld. Vind ik echt een walgelijk land. Maar, maakt mij dat islamofoob? Mijns inziens niet. Ik vind het niet zo chill dat er een land is waar mensen zonder pardon worden opgehangen en waar de mensenrechten bijna niet bestaand zijn. Heeft verder weinig te maken met de achtergrond van die mensen, dat is vanuit welke overtuiging dan ook geen al te beste zaak. Zo zit dat ook met Israël. Ik heb niets tegen joden, ofzo. Ik vind alleen dat men in Israël niet altijd even goed is voor de medemens. En daar heb ik een mening over. Antisemitisme vind ik ook een vrij heftige beschuldiging, die de laatste tijd steeds minder heftig wordt. Tegenwoordig is bijna alles antisemitisme. Ik moet terugdenken aan een item van Nieuwsuur over de onverdoofde slacht, die mogelijk verboden wordt. Gaan ze naar een man met een keppeltje om naar zijn mening over dat gebeuren te vragen: Antisemitisme! Ja, dat schiet niet op natuurlijk. Het woord verliest zijn waarde, terwijl het van oorsprong toch best een heftig woord is. Dus let een beetje op met het gebruik van dat woord. Het is wel zo goed als de ware betekenis van het woord zijn waarde niet verliest, want puur antisemitisme is natuurlijk kwaadaardig.
Enfin, tot zover deze meltdown.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een van je eerste zinnen al, 40 Palestijnen vermoord in Gaza, honderden Palestijnen rennen naar een duidelijk afgesloten grens, militair, worden gewaarschuwd, blijven gaan, aangespoord door de eikels om hun heen, zelfs al vallen de mensen om hen heen om door kogels, ze blijven rennen, moeten rennen, zijn gewaarschuwd, maar blijven bestormen. En zij worden vermoord? Ja! Door Hamas! Dat Klopt!
De term antisemitisme wordt afgezwakt door droeftoeters als jij die elke keer maar roepen dat Joden en Israel zich verschuilen achter antisemitisme zonder ook maar enig bewijs. Oh het zijn de huilJoden maar. Oh ze gebruiken de Holocaust weer voor eigen gewin. Maar natuurlijk ben je tegen echt antisemitisme. Maar dat een Jood zelf mag zeggen wanneer hij zich bekedigd voelt, zonder dat dit hem door de strot wordt geduwd of gelijk gepaard gaat met dit soort minachtende meningen, dat mag niet.
Ik ben wel klaar met dit soort ongefundeerde en slecht ingelezen zelfverklaarde critici. Israel verdient het om wat meer positieve aandacht te krijgen maar dan elke keer als Israel in het nieuws komt, iets organiseert, ben ik al bang oh daar gaan we weer. Dezelfde droeftoeters die weer eens hun 'mening' moeten laten horen. Gewoon je mond houden en genieten van de Giro graag.
Goede troll weer deparo.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een van je eerste zinnen al, 40 Palestijnen vermoord in Gaza, honderden Palestijnen rennen naar een duidelijk afgesloten grens, militair, worden gewaarschuwd, blijven gaan, aangespoord door de eikels om hun heen, zelfs al vallen de mensen om hen heen om door kogels, ze blijven rennen, moeten rennen, zijn gewaarschuwd, maar blijven bestormen. En zij worden vermoord? Ja! Door Hamas! Dat Klopt!
De term antisemitisme wordt afgezwakt door droeftoeters als jij die elke keer maar roepen dat Joden en Israel zich verschuilen achter antisemitisme zonder ook maar enig bewijs. Oh het zijn de huilJoden maar. Oh ze gebruiken de Holocaust weer voor eigen gewin. Maar natuurlijk ben je tegen echt antisemitisme. Maar dat een Jood zelf mag zeggen wanneer hij zich bekedigd voelt, zonder dat dit hem door de strot wordt geduwd of gelijk gepaard gaat met dit soort minachtende meningen, dat mag niet.
Ik ben wel klaar met dit soort ongefundeerde teksten en slecht ingelezen zelfverklaarde critici. Israel verdient het om wat meer positieve aandacht te krijgen maar dan elke keer als Israel eens in het nieuws komt, iets organiseert, ben ik al bang oh daar gaan we weer. Dezelfde droeftoeters die weer eens hun 'mening' moeten laten horen. Gewoon je mond houden en genieten van de Giro graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |