SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Over de stemmingen.quote:Op maandag 30 april 2018 14:47 schreef lorrie03 het volgende:
iemand gevolgd waar mehmet en linda het over hebben?
Volgens mij over de waarschuwing van Madi en José over Romy.quote:Op maandag 30 april 2018 14:47 schreef lorrie03 het volgende:
iemand gevolgd waar mehmet en linda het over hebben?
okay topquote:Op maandag 30 april 2018 14:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij over de waarschuwing van Madi en José over Romy.
Ze heeft ook zussen thuisquote:Op maandag 30 april 2018 14:48 schreef mario390 het volgende:
ja maar het is verdrietig van haar zus te gaan
Meestal fluisterend. Karma, heerlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef magnaal het volgende:
Ach nu zijn de twins verbolgen over Romy..Ze kletsen over iedereen en zijn altijd verontwaardigd, soms onbegrijpelijk, zoals nu over Ivan.. Altijd dat agressieve van Fay..
Ze doen allemaal niet onder voor elkaar.quote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef magnaal het volgende:
Ach nu zijn de twins verbolgen over Romy..Ze kletsen over iedereen en zijn altijd verontwaardigd, soms onbegrijpelijk, zoals nu over Ivan.. Altijd dat agressieve van Fay..
#hetisnieteerlijkquote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef magnaal het volgende:
Onderschat Demi niet,die lijkt me nog een tikkeltje erger.quote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef magnaal het volgende:
Vind ik ookquote:Op maandag 30 april 2018 14:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onderschat Demi niet,die lijkt me nog een tikkeltje erger.
2 vreselijk zielige wijvenquote:Op maandag 30 april 2018 14:51 schreef yaello het volgende:
Romy en Billy zijn elkaar zo aan het opfokken weer.
quote:Op maandag 30 april 2018 14:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou snel naar buiten, ze hebben de juiste vriendjes getroffen...quote:Op maandag 30 april 2018 14:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Twins hebben meerdere keren tactisch op Madi gestemd ook, die zijn al tijden bezig
ja jammer dat ze dat niet weetquote:Op maandag 30 april 2018 14:52 schreef rowan634 het volgende:
romy: bas wil met alle utopianen overblijven
die had bijna op cemal gestemd vandaag kut
Toch wel en zo was het afgesproken met Ivan ....je had dan deze bank gehad als Ivan er 3 op Mehmet had gedaan..quote:Op maandag 30 april 2018 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp er helemaal niks van.....het had niks uit gemaakt.....
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Bas - Billy - IIIIII Cemal - Demi - Fay - IIIIIIIIIIIIIII Ivan - Linda - Mehmet - IIIIII Romy - |
ik denk dat ivan dat zelf ook nog niet weetquote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef mario390 het volgende:
waarom ze boos op ivan zijn snap ik niet die heeft er niet op fay gestemt
Waarom zou Ivan er 3 op Mehmet moeten doenquote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch wel en zo was het afgesproken met Ivan ....je had dan deze bank gehad als Ivan er 3 op Mehmet had gedaan..
[ code verwijderd ]
Fay- Demi Bas Ivan
Billy- Romy Cemal Linda
Mehmet-
En was Mehmet naar huis gegaan
Juist! TeamRomy voor even.quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef Prulke het volgende:
Je gaat toch niet als een hysterisch wijf achter me aanrennen
ik denkd at het geen vaste afspraak was, want rob en ivan hebben het er geen moment over gehadquote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch wel en zo was het afgesproken met Ivan ....je had dan deze bank gehad als Ivan er 3 op Mehmet had gedaan..
[ code verwijderd ]
Fay- Demi Bas Ivan
Billy- Romy Cemal Linda
Mehmet-
En was Mehmet naar huis gegaan
Ivan had op Mehmet moeten stemmen zodat hij ook op de bank zou komen.quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef mario390 het volgende:
hmm misschienquote:Op maandag 30 april 2018 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ivan had op Mehmet moeten stemmen zodat hij ook op de bank zou komen.
quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef mario390 het volgende:
Metoo.... in deze kwestie danquote:
Ja vraag ik me ook af, maar ik denk dat Chip op de streams heeft gehoord, dat Ivan wellicht op Mehmet zou gaan stemmen en dat heeft hij niet gedaanquote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef mario390 het volgende:
Dat was het plan.Ga nou koken.quote:
Ze zijn echt boos dat hun tactisch plannetje mislukt is.quote:Op maandag 30 april 2018 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was op het laatst nog afgesproken bij de Beau hut ....quote:Op maandag 30 april 2018 14:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Waarom zou Ivan er 3 op Mehmet moeten doen
ik ook niet, of het moet zijn dat iemand er ook vrijwillig uit mag voor geld, dan zijn we demi ook kwijtquote:Op maandag 30 april 2018 14:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop niet op een enveloppe morgen .....
Oh, okay. Wat vaagquote:Op maandag 30 april 2018 14:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat was op het laatst nog afgesproken bij de Beau hut ....
Dat was niet zo afgesproken, je kent Ivan toch? Die maakt geen stemmen bekend van te voren.. Maar Chip heeft iets op de streams gehoord, Ivan was aan het twijfelen... Ja dat moet je de Twins niet flikken natuurlijkquote:Op maandag 30 april 2018 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 14:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
Fay is gewoon blij dat ze naar chipp kan
Damage control.quote:Op maandag 30 april 2018 14:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
Fay is gewoon blij dat ze naar chipp kan
Ik denk zomaar dat Chipp het voorstelde en dat de twins het klakkeloos hebben overgenomen..ik zie Ivan ook al helemaal niet meewerken aan zoiets en het zou ook tactisch stemmen zijn geweest ...quote:Op maandag 30 april 2018 14:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denkd at het geen vaste afspraak was, want rob en ivan hebben het er geen moment over gehad
Denk dat die twins nog 1 van de weinige zijn die misschien nog naar Rienk zijn gelul willen luisterenquote:Op maandag 30 april 2018 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zit die rienk zich nu in te likken bij die tweeling
Nee, Ivan dacht erover naquote:Op maandag 30 april 2018 14:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat was op het laatst nog afgesproken bij de Beau hut ....
Morgen heeft ze weer nieuwe.quote:Op maandag 30 april 2018 14:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die heeft straks geen tranen meer over
Chipp heeft er met Ivan over gesproken.quote:Op maandag 30 april 2018 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Chipp het voorstelde en dat de twins het klakkeloos hebben overgenomen..ik zie Ivan ook al helemaal niet meewerken aan zoiets en het zou ook tactisch stemmen zijn geweest ...
Ff serieus aub!!quote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef mario390 het volgende:
hebben niet alle gestemt? demi niet of?
zij hulit om dat zij boos is niet in erster linie om fay naar huis gaatquote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Morgen heeft ze weer nieuwe.
Ik ben wel benieuwd wat Demi gaat doen, volgens mij gaat ze het nog geen paar dagen volhouden zonder Fay.
met bas zei ze net, do vindt de twins leuk en demi zei net "ik speel met bas verder"quote:Op maandag 30 april 2018 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar staat ze dan alleen in volgende weekAls ze er dan nog is...
quote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef schizolientje het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat Bil;lie straks laat weten wel weg gestemd te willen worden omdat Jessie haar komt halen. Ze heeft weer te veel hoop
quote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef mario390 het volgende:
hebben niet alle gestemt? demi niet of?
quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef schizolientje het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat Bil;lie straks laat weten wel weg gestemd te willen worden omdat Jessie haar komt halen. Ze heeft weer te veel hoop
Dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 30 april 2018 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij hulit om dat zij boos is niet in erster linie om fay naar huis gaat
quote:
Ivan heeft niets serieus gezegd... Hij was nog helemaal niet zekerquote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chipp heeft er met Ivan over gesproken.
yep bas zei tegen chip en zo dat ie op cemal ging net voor de stemming. toen wilden chip enz van romy naar cemal switchen. Maar uiteindelijk ging bas gewoon op mehmetquote:Op maandag 30 april 2018 14:56 schreef yaello het volgende:
[..]
Niet alleen Romy. Ook Bas en Ivan zijn door de mand gevallen
Demi Gaat Romy KAPOT maken!!!....quote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Morgen heeft ze weer nieuwe.
Ik ben wel benieuwd wat Demi gaat doen, volgens mij gaat ze het nog geen paar dagen volhouden zonder Fay.
Ja dat is de stemming die er vandaag was.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 15:01 schreef mario390 het volgende:
ja demi blijvt en gaat op Romy![]()
![]()
met en betje gelijk blijvt ook Fay
Juist nietquote:Op maandag 30 april 2018 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
Billy vergeet te zeggen dat jessie wilde dat ze op cemal zou gaan.
ja dat weet ikquote:Op maandag 30 april 2018 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat is de stemming die er vandaag was.
Morgen gaan de bewoners stemmen of Billy of Fay naar huis gaat.
Dat is nou meerdere keren uitgelegd.
quote:Op maandag 30 april 2018 15:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Reacties op stream 2 en 3 volgen nog, moet ik eerst monteren ....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties - 30 april 2018.
x6inyqm
Jessie wil juist dat Cemal gaat winnen.quote:
Neee, Jessie wilt juist dat Cemal de winnaar gaat wordenquote:Op maandag 30 april 2018 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
ivan heeft nu zwaar tactisch gestemd, rob zei tijdens het opschijven nog "als je ivan wil blijven dan stem je op mehmet, die vindt je het minst UVDE", toen ging de switch naar billy omdat rob het ook wel grappig vond.quote:Op maandag 30 april 2018 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Chipp het voorstelde en dat de twins het klakkeloos hebben overgenomen..ik zie Ivan ook al helemaal niet meewerken aan zoiets en het zou ook tactisch stemmen zijn geweest ...
tochquote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Demi dan nog veel te zeggen heeft.
Douchen,hmmmm.quote:Op maandag 30 april 2018 15:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze gaat nu lekker douchen, heeft het heel koud
Als ze gaat samenwerken met haar vijanden Linda, Ivan en Mehmet.quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef snetje het volgende:
Fluisterde Billy nu net tegen Romy dat Baas ook voor haar gaat?...
Dat dus,en Mehmet morgen naar huis.Plannetje mislukt.quote:Op maandag 30 april 2018 15:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Twins hadden gegokt op 3 man op de bank en Ivan die op Mehmet zou stemmen
quote:Op maandag 30 april 2018 15:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hij vond Cemal een terechte winnaar eventueel
quote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jaja demi dat zal vast indruk maken op ivan dat die twee losse flodders boos op hem zijn.
Maar leg dat de twins maar eens uit ...quote:Op maandag 30 april 2018 15:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ivan heeft niets serieus gezegd... Hij was nog helemaal niet zeker
En nu?quote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Chipp en Senna zijn heel boosnou indrukwekkend
het ergste is nog dat billy het in eerste instantie tegen jessie zei dat ze dat wilde doen. Jessie wilde dat niet want hij gunde cemal de overwinningquote:Op maandag 30 april 2018 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
Heerlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus,en Mehmet morgen naar huis.Plannetje mislukt.
Welnee, maar ja zo denken de twins...Kan die twee soms niet vatten hoorquote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hun plannetje is gewoon mislukt.Heeft ivan dan zijn woord gegeven aan die tweeling dat hij op mehmet zou gaan.
Ivan zal wel bang zijn ondertussen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef rowan634 het volgende:
demi: ik denk dat chipp en senna heel boos zijn!
Samen met die domme Senna en Chipp....wat een faalhaasjes.quote:Op maandag 30 april 2018 15:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Twins hadden gegokt op 3 man op de bank en Ivan die op Mehmet zou stemmen
Chipp gaat stenen over het hek gooien.quote:
Welke van de 4?quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chipp gaat stenen over het hek gooien.
De twins bedoel ik.quote:Op maandag 30 april 2018 15:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Welke van de 4?
Linda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gevaarlijke mannen, die Chipp en Senna.quote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef rowan634 het volgende:
demi: ik denk dat chipp en senna heel boos zijn!
Demi kan heul heul heul boos worden hoor....quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar ze staat er dan wel alleen voor.quote:Op maandag 30 april 2018 15:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Demi kan heul heul heul boos worden hoor....
Failliete Jut en Jul.quote:
idioten zijn ze,niemandsquote:Op maandag 30 april 2018 15:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Gevaarlijke mannen, die Chipp en Senna.
Ja maar....bakstenen en aardbeien naar je hoofd kunnen pijn doen hoor...Ben benieuwd hoe het schuim er nu weer over denkt...Ivan mag wel op het hek lettenquote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ivan zal wel bang zijn ondertussen.
ze verdienen als enige veel geldquote:Op maandag 30 april 2018 15:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Fay ik weet niet wat ik fucking verkeerd doe, erm even kijken hoor
Geld oppotten voor jezelf
al maanden tactisch stemmen en konkelen
nooit geen moer voor de groep doen
enz enz
Nee, ze roddelen niet veel maar héél veel, fluisterendquote:
Volgens mij is Romy weer de boosdoener op de krantquote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar....bakstenen en aardbeien naar je hoofd kunnen pijn doen hoor...Ben benieuwd hoe het schuim er nu weer over denkt...Ivan mag wel op het hek letten
Met zijn cryptomunten.Cees wist daar iets over en maakte een opmerking,dat vond Jessie niet zo leuk.quote:
dikkes krengquote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef pullup het volgende:
Hmmm, dus Ramona heeft haar zin gekregen. Ze heeft er in ieder geval haar best voor gedaan
Ja die kan beter nu alvast gaan beginnen ...wil ze morgen alles ingepakt hebben...quote:Op maandag 30 april 2018 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Stop met janken en ga je jaren 80 kledingcollectie inpakken Fay
ik hoop op een vervolgquote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooiste moment van vanmiddag tot nu toe .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Twins en Romy na de stemming.
x6inz05
quote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef rowan634 het volgende:
twins pakken het schuim in
even over hoe lief beau en johan waren met de limo
En Senna airenbeienquote:Op maandag 30 april 2018 15:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chipp gaat stenen over het hek gooien.
Pakte wel weer haar momentje de aandachtsh**rquote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef pullup het volgende:
Hmmm, dus Ramona heeft haar zin gekregen. Ze heeft er in ieder geval haar best voor gedaan
Mooi dat het schuim morgen niet hoeft te stemmen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef rowan634 het volgende:
twins pakken het schuim in
even over hoe lief beau en johan waren met de limo
quote:Op maandag 30 april 2018 15:09 schreef Flow3r het volgende:
Romy zo boos op de twins, zo jammer dat Ramona niet even verteld heeft wat Billy over Romy zei tegen Mehmet toen ze geen ruzie had met Romy, namelijk dat ze Romy nog 1 keer of zo zou zien en verder niet want ze was slechts een passant in haar leven
ze roddelen allemaal daar maar BIl is wel een echte backstabber met haar i love you![]()
quote:
Haalde hij het DSB-debacle aan? Of het museum van Dirk?quote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Met zijn cryptomunten.Cees wist daar iets over en maakte een opmerking,dat vond Jessie niet zo leuk.
dat werd moderworstelenquote:Op maandag 30 april 2018 15:10 schreef yaello het volgende:
Ik heb nu al zin in het gesprek tussen Romy en Fay
Dat niet eens,iets over blut zijn.Jessie was not amused.quote:Op maandag 30 april 2018 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haalde hij het DSB-debacle aan? Of het museum van Dirk?
Ze gaan er in ieder geval niet uitkomen denk ik. Romy is te overtuigd van haar zaak, en Fay idemquote:
ja zij is de jongste hoorquote:Op maandag 30 april 2018 15:11 schreef snetje het volgende:
Voor de stemming..
[ afbeelding ]
En nu...
[ afbeelding ]
Met groot gemak.quote:
niet mee gekregenquote:Op maandag 30 april 2018 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haalde hij het DSB-debacle aan? Of het museum van Dirk?
Die doet die twinnies vierendelen en dan heb je acht lelijke stukjesquote:
op wie dan?quote:Op maandag 30 april 2018 15:13 schreef magnaal het volgende:
Och och Rienk bemoeit zich nergens mee, maar laat wel even horen, hoe hij gestemd zou hebben...
quote:Op maandag 30 april 2018 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die doet die twinnies vierendelen en dan heb je acht lelijke stukjes
quote:Op maandag 30 april 2018 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die doet die twinnies vierendelen en dan heb je acht lelijke stukjes
Hij zei dat hij LInda, Madi en Ivan als het clubje vide zag...., dat vond Cemal totaal niet en toen was er weer een SLquote:
Jaja, net ook dikke laag slagroom eropquote:Op maandag 30 april 2018 15:14 schreef PTLe het volgende:
En de zwerver vreet weer , alles gratis , ondertussen een beetje voeren .
Hij groeit ook langzaam dicht, maar goed dat het nog maar 4 weken zijn, anders moeten ze een takelwagen voor hem bestellenquote:Op maandag 30 april 2018 15:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaja, net ook dikke laag slagroom erop
quote:Op maandag 30 april 2018 15:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij groeit ook langzaam dicht, maar goed dat het nog maar 4 weken zijn, anders moeten ze een takelwagen voor hem bestellen
eens, en romy raakt totaal in paniek als ze ook maar denkt dat ze stemmen gaat krijgen. vergeet nooit meer dat jessie een keer dat zei in het verleden. Dat ie dacht dat ze stemmen ging krijgen, ze raakte totaal in paniek en werd boos op hemquote:Op maandag 30 april 2018 15:16 schreef a_b het volgende:
Ikben van niemand meet fan ,maar op dit moment ben ik een beetje team twins en alleen maar om Romy haar gedrag.
Twins mogen niet zeggen dat koppels (waaronder cemal en romy vallen) uit elkaar gehaald moeten worden , maar Romy mag wel zeggen dat de twins uit elkaar gehaald moeten worden.
Valt wel op dat bij elke nominatie Romy een soort van hoofdrol speelt , en al heeft ze er niks mee te maken dan zorgt ze wel dat ze op de voorgrond treedt
Lijkt me wel. Linda, Romy, Cemal, Mehmet. Dan ben je er al.quote:
komt bas zeker weer met zijn vragen of zal dat met deze sfeer niet doorgaanquote:Op maandag 30 april 2018 15:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Twin bij Bas
gaan we vanavond wat doen
kan wel Fay's laatste avond zijn
Bas ; wil je wat doen dan
nah hoe geen kampvuurtje of zo
Ik zeg doenquote:Op maandag 30 april 2018 15:18 schreef DaniqueV het volgende:
Rienk, als alles en iedereen nu drank gaat drinken dan is het vannacht iedereen janken
quote:Op maandag 30 april 2018 15:20 schreef lorrie03 het volgende:
ivan al bezig met het beauhutje hoor ik
nee en twins ook nietquote:Op maandag 30 april 2018 15:20 schreef yaello het volgende:
Billy en Romy zullen elkaar vandaag niet uit het oog verliezen gok ik zo
als demi nu langsloopt en dat ziet doet ze hem wat aanquote:Op maandag 30 april 2018 15:20 schreef lorrie03 het volgende:
ivan al bezig met het beauhutje hoor ik
Hij kan morgen altijd draaien en voor Billy gaan.quote:Op maandag 30 april 2018 15:21 schreef mijntjexx het volgende:
ivan heeft het het slechtst gespeeld, de twins tegen zich en billy. Hij had voor mehmet moeten kiezen, dan had ie steun van de 2ling en linda in de toekomst. Ik snap het ook niet want ivan had echt zin om chip weer te zien, en ze hadden het idd over op mehmet stemmen vtv. Hij heeft zich vergist denk ik ,en baalt nu ook
onder het mom we hebben het uitgesprokenquote:Op maandag 30 april 2018 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij kan morgen altijd draaien en voor Billy gaan.
Yep.quote:Op maandag 30 april 2018 15:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
onder het mom we hebben het uitgesproken
Met heel veel pijn in zijn hart zei hij erbij die stemt Bats niet weg hoorquote:Op maandag 30 april 2018 15:23 schreef Ranah het volgende:
maar uiteindelijk stemde ivan toch op billy om haar naar huis te stemmen?
3x op de bank is scheepsrecht zeiden ze nog
dat zou je toch denken dat ivan fay gaat houden
Smoel houden Rienk,dat willen we juist zien.quote:Op maandag 30 april 2018 15:18 schreef DaniqueV het volgende:
Rienk, als alles en iedereen nu drank gaat drinken dan is het vannacht iedereen janken
Romy houdt Billy er ook in. Die gaat echt niet voor de twins kiezen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:23 schreef Ranah het volgende:
maar uiteindelijk stemde ivan toch op billy om haar naar huis te stemmen?
3x op de bank is scheepsrecht zeiden ze nog
dat zou je toch denken dat ivan fay gaat houden
En weer is die luxezwerver niet naar huis gestuurdquote:Op maandag 30 april 2018 15:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Smoel houden Rienk,dat willen we juist zien.
klopt, maar het was hun motivatie in het krotwoodquote:Op maandag 30 april 2018 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met heel veel pijn in zijn hart zei hij erbij die stemt Bats niet weg hoor
Komt door het slechte weer.quote:Op maandag 30 april 2018 15:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En weer is die luxezwerver niet naar huis gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |