No shit, ik ben dan ook geen crew, dus heb ik een topic even omgetoverd tot hoe het er altijd uitzag met dat crew icoontjequote:
ach ach achquote:Op maandag 30 april 2018 13:58 schreef I. het volgende:
[..]
No shit, ik ben dan ook geen crew, dus heb ik een topic even omgetoverd tot hoe het er altijd uitzag met dat crew icoontje
En die heb je allemaal al gebruikt of ook echt opgespaardquote:Op maandag 30 april 2018 14:25 schreef I. het volgende:
Sinds m'n Pathé abonnement een aantal jaren geleden heb ik 97 bioscoopkaartjes bij elkaar gespaard. Bijna een mijlpaaltje bereikt.
Allemaal gebruikt jaquote:Op maandag 30 april 2018 14:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En die heb je allemaal al gebruikt of ook echt opgespaard
nicequote:Op maandag 30 april 2018 14:25 schreef I. het volgende:
Sinds m'n Pathé abonnement een aantal jaren geleden heb ik 97 bioscoopkaartjes bij elkaar gespaard. Bijna een mijlpaaltje bereikt.
Oké gelukkig moet er niet aan denken dat ik 97 bioskaartjes moest opmaken in 1 jaar. (Zijn een jaar geldig toch)quote:
En toch scoort aloa punten.quote:
Geen ideequote:Op maandag 30 april 2018 14:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké gelukkig moet er niet aan denken dat ik 97 bioskaartjes moest opmaken in 1 jaar. (Zijn een jaar geldig toch)
Pfffff Haha!quote:Op maandag 30 april 2018 14:30 schreef I. het volgende:
[..]
Geen ideeDit zijn echt de kaartjes van de film zelf
Toegangskaartjes
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op maandag 30 april 2018 14:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Pfffff Haha!
Wel leuk om te bewaren!
Ik heb sinds vanochtend ook alweer 7 punten gescoord.quote:Op maandag 30 april 2018 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch scoort aloa punten.
Ik zal je nog eens een kans geven om te scoren
En welke! Ik ga 1 keer per 3 maanden ongeveer naar de film.quote:Op maandag 30 april 2018 14:34 schreef I. het volgende:
[..]
ZekerLeuk om te zien hoeveel films ik nou eigenlijk gezien heb in die tijd
Euh ik heb nog een huis schoon te maken, de was te doen. Boodschappen te halen.quote:Op maandag 30 april 2018 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch scoort aloa punten.
Ik zal je nog eens een kans geven om te scoren
Moi 30 +quote:Op maandag 30 april 2018 14:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanochtend ook alweer 7 punten gescoord.![]()
Wtf.
quote:Op maandag 30 april 2018 14:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En welke! Ik ga 1 keer per 3 maanden ongeveer naar de film.
Met de ladies... naar de Bios.
arnhem bios is mooi gewordenquote:Op maandag 30 april 2018 14:39 schreef I. het volgende:
[..]Idd!
Ik ga zo'n beetje elke twee weken wel, soms vaker, ligt er maar net aan welke films er in de bios zijn. En dan ga ik richting Zwolle of Arnhem.
Jeetje kilometervreter!quote:Op maandag 30 april 2018 14:39 schreef I. het volgende:
[..]Idd!
Ik ga zo'n beetje elke twee weken wel, soms vaker, ligt er maar net aan welke films er in de bios zijn. En dan ga ik richting Zwolle of Arnhem.
Waaromquote:Op maandag 30 april 2018 14:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga echt nooit naar de film
als iemand dat als date voorstelt wimpel ik dat gelijk af
is saaiquote:
Dat is pas saaiquote:Op maandag 30 april 2018 14:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is saai
ga liever naar het park beetje chillen
Idd in de bios slaap ik na 5 minuten.quote:Op maandag 30 april 2018 14:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is saai
ga liever naar het park beetje chillen
ja precies jij snapt hetquote:Op maandag 30 april 2018 14:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Idd in de bios slaap ik na 5 minuten.
Nou ik vind op de noorderdwarsvaart de film net zo mooi of slecht als in Arnhem.quote:
Ben je wel eens in de grote zaal in Arnhem geweest? Da's echt wel een andere beleving hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 14:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik vind op de noorderdwarsvaart de film net zo mooi of slecht als in Arnhem.
Daarnaast heb ik thuis betere stoelen om in zitten. Die krengen in de bios leveren mij altijd een bezoekje aan de fysio op.quote:
Als ik na mijn after-work-powernap nog eerste sta, is het afgelopen.quote:
Dan ga je naar de verkeerde bioscoopquote:Op maandag 30 april 2018 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik thuis betere stoelen om in zitten. Die krengen in de bios leveren mij altijd een bezoekje aan de fysio op.
ja preciesquote:Op maandag 30 april 2018 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik thuis betere stoelen om in zitten. Die krengen in de bios leveren mij altijd een bezoekje aan de fysio op.
De prijs maakt mij niet zoveel uit maar die stoelen zijn echt overal bagger.quote:Op maandag 30 april 2018 14:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja preciesen gaar daarna
en overpriced eten/drinken bij de bios maaaar.. dat hoort bij de beleving![]()
Zeker niet.quote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De prijs maakt mij niet zoveel uit maar die stoelen zijn echt overal bagger.
meer vetjes kwekenquote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De prijs maakt mij niet zoveel uit maar die stoelen zijn echt overal bagger.
Ik probeer juist een beetje vet kwijt te raken.quote:Op maandag 30 april 2018 14:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
meer vetjes kweken
miss helpt dat
Oja. En hoe gaat het?quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik probeer juist een beetje vet kwijt te raken.
echtwelquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar zet ik zoiets tegenover
[ afbeelding ]
Dus bij jou bestaat er alleen slecht en goed, en wat jij thuis hebt is goed, en al het andere is slecht.quote:Op maandag 30 april 2018 14:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jawel. Het ging over slechte stoelen in de bios en dat ik thuis betere heb.
Hoe pak je dat aan? Sport je er ook bij of eet je gebalanceerd?quote:Op maandag 30 april 2018 14:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu nog 10. Die gaan alleen een stuk moeilijker.
Nee zo bedoel ik het niet. Ik zeg dat ik niet goed in die stoelen in de bios kan zitten.quote:Op maandag 30 april 2018 14:56 schreef I. het volgende:
[..]
Dus bij jou bestaat er alleen slecht en goed, en wat jij thuis hebt is goed, en al het andere is slecht.
Prima.
quote:Op maandag 30 april 2018 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gezonder en minder eten.quote:Op maandag 30 april 2018 14:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe pak je dat aan? Sport je er ook bij of eet je gebalanceerd?
Ja, dat was mij duidelijk, en mijn punt was dus, dat niet alle bioscoopstoelen het zelfde zijn, en er dus ook echt wel comfortabele bioscoopstoelen zijn. Bijvoorbeeld die in de nieuwere Pathé's. Het is al lang niet meer zo dat alle bioscopen van die goedkope harde klapstoeltjes hebben.quote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Ik zeg dat ik niet goed in die stoelen in de bios kan zitten.
[..]
Wat het meeste scheelt is dat ik niet meer zo vaak proef wat ik heb gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2018 15:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat scheelt dan al een hoop.
Nee maar ik ben dan ook geen filmfreak het zijn dezelfde soort stoelen en als het beeld iets minder is vind ik niet erg.quote:Op maandag 30 april 2018 14:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ben je wel eens in de grote zaal in Arnhem geweest? Da's echt wel een andere beleving hoor.
Ahquote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat het meeste scheelt is dat ik niet meer zo vaak proef wat ik heb gemaakt.
quote:Op maandag 30 april 2018 15:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee maar ik ben dan ook geen filmfreak het zijn dezelfde soort stoelen en als het beeld iets minder is vind ik niet erg.
Wat miss ook helpt is minderen met drinken (weet niet of je dat vaak doet?) maar dat is ook een kcalbomquote:
quote:
Water en thee overdag en 's avonds 1 baco als ik er echt trek in heb.quote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat miss ook helpt is minderen met drinken (weet niet of je dat vaak doet?) maar dat is ook een kcalbom
Nou hoe breder het beeld hoe moeilijker voor Mn ogen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:07 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gigantisch schermEn dolby surround sound
Maakt echt wel een verschil, maar je mist het pas als je er een keertje bent geweest
ah ja, nou dat valt reuze meequote:Op maandag 30 april 2018 15:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Water en thee overdag en 's avonds 1 baco als ik er echt trek in heb.
Ja echt wel! Animatiefilms vind ik ook erg leuk om te kijken met mn zoon in de bios.quote:Op maandag 30 april 2018 15:10 schreef I. het volgende:
[..]
Die animatiefilms worden ook steeds beter, damn.
quote:
vond het wel een leuke film!quote:Op maandag 30 april 2018 15:10 schreef I. het volgende:
[..]
Die animatiefilms worden ook steeds beter, damn.
Voor mij inmiddels wel onmisbaarquote:Op maandag 30 april 2018 15:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou hoe breder het beeld hoe moeilijker voor Mn ogen.
En surroundgeluid leuk maar niet onmisbaar.
quote:Op maandag 30 april 2018 15:13 schreef murp het volgende:
[..]
vond het wel een leuke film!
Kwam er wel achter dat dit een deeltje 2 was
Nope, 1 keer geweest, maar qua parkeren daar is het heel onpraktisch en ik vind het maar kleine krappe zaaltjesquote:Op maandag 30 april 2018 15:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ga je ook weleens naar Groningen naar Pathé?
Ik ga meestal met de bus of ik parkeer bij AH garage damsterdiep.quote:Op maandag 30 april 2018 15:22 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, 1 keer geweest, maar qua parkeren daar is het heel onpraktisch en ik vind het maar kleine krappe zaaltjes![]()
quote:Op maandag 30 april 2018 15:26 schreef m1st1g het volgende:
We zullen doorgaan
Met de stootkracht
Van de milde kracht
Om door te gaan
In een sprakeloze nacht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn
We zullen doorgaan
Met de wankelende zekerheid
Om door te gaan
In een mateloze tijd
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn
We zullen doorgaan
Met het zweet op ons gezicht
Om alleen door te gaan
In een loopgraaf zonder licht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn
We zullen doorgaan
Telkens als we stil staan
Om weer door te gaan
Naakt in de orkaan
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn
We zullen doorgaan
Als niemand meer verwacht
Dat we weer doorgaan
In een sprakeloze nacht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we samen zijn
Ga jij elke wedstrijd?quote:Op maandag 30 april 2018 15:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
vanacht mijn seizoenskaart verlengt![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2018 15:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
![]()
wat kost dat tegenwoordig...quote:Op maandag 30 april 2018 15:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
![]()
Veel plezier komend seizoen.quote:Op maandag 30 april 2018 15:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
![]()
Helemaal niks in Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op maandag 30 april 2018 15:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ajakkes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Doei Borrelquote:
Maak er een leuke dag van.quote:
Waarom nou nog zoveel punten gepaktquote:
komt goedquote:
Dag schatjequote:Op maandag 30 april 2018 15:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
komt goed
andersom ook natuurlijk (en alle anderen)
peace out
QFTquote:
puntenquote:Op maandag 30 april 2018 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom nou nog zoveel punten gepakt
Gefeliciteerd met de overwinning.quote:
quote:
ga je volgende maand weer voor de titel ?quote:
Mwah vind de nachtrust wel fijn.quote:Op maandag 30 april 2018 15:38 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ga je volgende maand weer voor de titel ?
quote:Op maandag 30 april 2018 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
We are red and white super dynamite.
Meeste prijzen in de afgelopen seizoenen helemaal niks in Amsterdam
#fctout
quote:Op maandag 30 april 2018 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hash coke en pillen zo gaan we maandag op stap.
Kquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
We are red and white super dynamite.
Meeste prijzen in de afgelopen seizoenen helemaal niks in Amsterdam
#fctout
Deze klopt welquote:Op maandag 30 april 2018 15:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Sorry ik ben irri maar ik heb een quotetic
[ afbeelding ]
Zo voel ik me nu Mn huis lijkt wel alsof er wervelwinden doorheen zijn gekomen.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 15:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En voor het geval je me irritant vind.. pech in de heg..
De telefoon heeft een mooi verhaaltje aan smiley's. Jammer dat FOK! niet zoveel heeft, anders had ik nog een verhaaltje gedaanquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 16:01 schreef Hexx. het volgende:
[..]
De telefoon heeft een mooi verhaaltje aan smiley's. Jammer dat FOK! niet zoveel heeft, anders had ik nog een verhaaltje gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |