No shit, ik ben dan ook geen crew, dus heb ik een topic even omgetoverd tot hoe het er altijd uitzag met dat crew icoontjequote:
ach ach achquote:Op maandag 30 april 2018 13:58 schreef I. het volgende:
[..]
No shit, ik ben dan ook geen crew, dus heb ik een topic even omgetoverd tot hoe het er altijd uitzag met dat crew icoontje
En die heb je allemaal al gebruikt of ook echt opgespaardquote:Op maandag 30 april 2018 14:25 schreef I. het volgende:
Sinds m'n Pathé abonnement een aantal jaren geleden heb ik 97 bioscoopkaartjes bij elkaar gespaard. Bijna een mijlpaaltje bereikt.
Allemaal gebruikt jaquote:Op maandag 30 april 2018 14:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En die heb je allemaal al gebruikt of ook echt opgespaard
nicequote:Op maandag 30 april 2018 14:25 schreef I. het volgende:
Sinds m'n Pathé abonnement een aantal jaren geleden heb ik 97 bioscoopkaartjes bij elkaar gespaard. Bijna een mijlpaaltje bereikt.
Oké gelukkig moet er niet aan denken dat ik 97 bioskaartjes moest opmaken in 1 jaar. (Zijn een jaar geldig toch)quote:
En toch scoort aloa punten.quote:
Geen ideequote:Op maandag 30 april 2018 14:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké gelukkig moet er niet aan denken dat ik 97 bioskaartjes moest opmaken in 1 jaar. (Zijn een jaar geldig toch)
Pfffff Haha!quote:Op maandag 30 april 2018 14:30 schreef I. het volgende:
[..]
Geen ideeDit zijn echt de kaartjes van de film zelf
Toegangskaartjes
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op maandag 30 april 2018 14:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Pfffff Haha!
Wel leuk om te bewaren!
Ik heb sinds vanochtend ook alweer 7 punten gescoord.quote:Op maandag 30 april 2018 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch scoort aloa punten.
Ik zal je nog eens een kans geven om te scoren
En welke! Ik ga 1 keer per 3 maanden ongeveer naar de film.quote:Op maandag 30 april 2018 14:34 schreef I. het volgende:
[..]
ZekerLeuk om te zien hoeveel films ik nou eigenlijk gezien heb in die tijd
Euh ik heb nog een huis schoon te maken, de was te doen. Boodschappen te halen.quote:Op maandag 30 april 2018 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch scoort aloa punten.
Ik zal je nog eens een kans geven om te scoren
Moi 30 +quote:Op maandag 30 april 2018 14:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanochtend ook alweer 7 punten gescoord.![]()
Wtf.
quote:Op maandag 30 april 2018 14:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En welke! Ik ga 1 keer per 3 maanden ongeveer naar de film.
Met de ladies... naar de Bios.
arnhem bios is mooi gewordenquote:Op maandag 30 april 2018 14:39 schreef I. het volgende:
[..]Idd!
Ik ga zo'n beetje elke twee weken wel, soms vaker, ligt er maar net aan welke films er in de bios zijn. En dan ga ik richting Zwolle of Arnhem.
Jeetje kilometervreter!quote:Op maandag 30 april 2018 14:39 schreef I. het volgende:
[..]Idd!
Ik ga zo'n beetje elke twee weken wel, soms vaker, ligt er maar net aan welke films er in de bios zijn. En dan ga ik richting Zwolle of Arnhem.
Waaromquote:Op maandag 30 april 2018 14:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga echt nooit naar de film
als iemand dat als date voorstelt wimpel ik dat gelijk af
is saaiquote:
Dat is pas saaiquote:Op maandag 30 april 2018 14:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is saai
ga liever naar het park beetje chillen
Idd in de bios slaap ik na 5 minuten.quote:Op maandag 30 april 2018 14:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is saai
ga liever naar het park beetje chillen
ja precies jij snapt hetquote:Op maandag 30 april 2018 14:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Idd in de bios slaap ik na 5 minuten.
Nou ik vind op de noorderdwarsvaart de film net zo mooi of slecht als in Arnhem.quote:
Ben je wel eens in de grote zaal in Arnhem geweest? Da's echt wel een andere beleving hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 14:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik vind op de noorderdwarsvaart de film net zo mooi of slecht als in Arnhem.
Daarnaast heb ik thuis betere stoelen om in zitten. Die krengen in de bios leveren mij altijd een bezoekje aan de fysio op.quote:
Als ik na mijn after-work-powernap nog eerste sta, is het afgelopen.quote:
Dan ga je naar de verkeerde bioscoopquote:Op maandag 30 april 2018 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik thuis betere stoelen om in zitten. Die krengen in de bios leveren mij altijd een bezoekje aan de fysio op.
ja preciesquote:Op maandag 30 april 2018 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik thuis betere stoelen om in zitten. Die krengen in de bios leveren mij altijd een bezoekje aan de fysio op.
De prijs maakt mij niet zoveel uit maar die stoelen zijn echt overal bagger.quote:Op maandag 30 april 2018 14:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja preciesen gaar daarna
en overpriced eten/drinken bij de bios maaaar.. dat hoort bij de beleving![]()
Zeker niet.quote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De prijs maakt mij niet zoveel uit maar die stoelen zijn echt overal bagger.
meer vetjes kwekenquote:Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De prijs maakt mij niet zoveel uit maar die stoelen zijn echt overal bagger.
Ik probeer juist een beetje vet kwijt te raken.quote:Op maandag 30 april 2018 14:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
meer vetjes kweken
miss helpt dat
Oja. En hoe gaat het?quote:Op maandag 30 april 2018 14:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik probeer juist een beetje vet kwijt te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |