abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 14:14:17 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178834713
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gasten zijn iets teveel in hun eigen fabeltjes gaan geloven. Schijnt een Twents kwaaltje te zijn.
Mwa.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178836694
Hoe zit het eigenlijk met het onderzoek van de FIOD?
  maandag 30 april 2018 @ 15:30:03 #53
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178836877
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:23 schreef Maastoren het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het onderzoek van de FIOD?
afgerond binnen 14 dagen
they have money for war but can't feed the poor.
  maandag 30 april 2018 @ 15:30:44 #54
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178836901
claim lijkt mee te vallen door wat meevallers met betrekking tot de "tadic deal"
they have money for war but can't feed the poor.
pi_178836949
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:23 schreef Maastoren het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het onderzoek van de FIOD?
Hij ging er vanuit dat de aanslag niet meer zou zijn dan de reservering en die was 5 miljoen meen ik?
A mind with a heart of it's own
pi_178838799
quote:
Velderman heeft me gezworen, dat ze alles zullen doen om de club weer op de been te krijgen en te promoveren. Daar moeten we dan maar op vertrouwen.


Hahahahaha :D

VeldermanGod dat hij iemand dit nog wijs kan maken.
pi_178840048
Woensdag meer info over de seizoenskaartverlenging.
pi_178840294
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Serieus denken dat Tukkers/Twentesupporters arrogant zijn :')
Twente heeft juist de meest arrogante supporters van Nederland. Zelfs gisteren kregen ze het weer voor elkaar.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 17:38:47 #60
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178840478
quote:
9s.gif Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Twente heeft juist de meest arrogante supporters van Nederland. Zelfs gisteren kregen ze het weer voor elkaar.
Hahahaha _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178840601
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hahahaha _O-
Jullie worden nog meer uitgekotst dan Ajax, dat zegt toch eigenlijk alles?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_178840619
quote:
9s.gif Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Jullie worden nog meer uitgekotst dan Ajax, dat zegt toch eigenlijk alles?
NO ONE LIKES US WE DON'T CARE
pi_178840649
Even de Jupiler League samenvattingen kijken van afgelopen tijd.
pi_178841088
quote:
Onze liefde verandert nooit!

Beste supporters,

Zondag 29 april 2018. De dag dat we degradeerden. In Arnhem, één speelronde voor het einde, na een 5-0 nederlaag. Teleurstelling, woede, pijn, schaamte, verdriet, berusting, leegte; er gingen gisteren allerlei emoties en gevoelens door ons heen. Nog steeds. Iedereen die Twente liefheeft werd vanochtend met een heel onwerkelijk gevoel wakker. Het zal nog wel even duren voordat het besef volledig is ingedaald.

Het is de keiharde realiteit. We spelen volgend seizoen in de Eerste Divisie. Marino zei het gisteren goed; je degradeert niet in 1 of 2 wedstrijden, maar over een heel seizoen. En net zoals we in 2010 verdiend kampioen werden, zo zijn we nu - acht jaar later - verdiend gedegradeerd. En net zoals we in ons kampioensjaar het succes vierden, zo zullen we nu de pijn moeten dragen en moeten toegeven dat we gefaald hebben. Dit was een klote seizoen. Iedere keer als we dachten dat de ommekeer zou komen, bleef die uit. De trainerswissels waren ronduit pijnlijk. We zakten steeds verder weg in het sportieve moeras, totdat we er niet meer uit konden komen.

Veel steun buiten Twente kregen we niet. “FC Twente krijgt zijn verdiende loon”, werd er zelfs weleens gezegd. Er is, ondanks al die straffen die we hebben ondergaan, blijkbaar nog steeds veel oud zeer over wat een aantal individuen met onze club heeft gedaan. Het zij zo. Wij zijn er als medewerkers altijd voor de club geweest. Naar eer en geweten. Dat blijft zo. Net zoals dat voor jullie geldt. Want jullie hebben de club nog nooit laten vallen. Ondanks al die teleurstellingen en tegenslagen. Ook dit seizoen was jullie steun uniek. Iedere thuiswedstrijd met minimaal 25.000, iedere uitwedstrijd bomvolle Twente-vakken. Gisteren weer. Dat is Twente. Dat is onze club. Het is niet alleen wat we zijn, het is alles wat we hebben. Wij moeten bij elkaar blijven! Samen vormen we en bewaken we de basis van deze club. Juist ook als er dingen gebeuren die niet goed zijn of ons allemaal raken. Op ons moet de club altijd terug kunnen vallen: medewerkers en supporters.

In ’83 overkwam het ons ook. Toen waren we binnen een jaar terug. Dat zal nu ook moeten: uithuilen, ons weer oprichten en de strijd aangaan. Natuurlijk weten wij ook dat er pijnlijke beslissingen moeten worden genomen. We worden fors teruggeworpen in inkomsten. En dat gaan we ook voelen op de werkvloer. Maar laten we er met zijn allen voor zorgen dat we één ding rechtovereind houden: de onvoorwaardelijke steun voor onze club. Laat ze straks maar vol verbazing kijken naar al die Tukkers, die iedere vrijdagavond – en die paar keer op maandag – massaal naar De Grolsch Veste blijven komen en steeds ieder uitvak tot de nok toe vullen. Laat ze maar zien dat onze liefde echt nooit verandert!

In Twente weten we wat knokken is, weten we dat onze club veel meer is dan alleen 90 minuten voetbal. Het is onze passie, onze vreugde en ons verdriet. FC Twente zit in de ziel van deze regio. In onze harten.

Namens de medewerkers van FC Twente.

Wij knokken en komen altijd terug!
pi_178841132
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 18:02 schreef Heubach het volgende:

[..]

Seizoenskaart al verlengd?
pi_178841190
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Seizoenskaart al verlengd?
Dat kan nog niet Lenny, woensdag komt er meer duidelijkheid over de prijzen en wanneer het mogelijk is. Ik ben het wel van plan.
pi_178841416
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:06 schreef Heubach het volgende:

[..]

Dat kan nog niet Lenny, woensdag komt er meer duidelijkheid over de prijzen en wanneer het mogelijk is. Ik ben het wel van plan.
Oh, duurt lang. Kon hier een paar weken terug al.

Hadden ze beter bij jullie ook kunnen doen. Vast wat naïeve supporters die hem toen zouden verlengen voor de volle mep, maar dat nu niet meer gaan doen.
pi_178841585
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oh, duurt lang. Kon hier een paar weken terug al.

Hadden ze beter bij jullie ook kunnen doen. Vast wat naïeve supporters die hem toen zouden verlengen voor de volle mep, maar dat nu niet meer gaan doen.
Ik las vandaag dat men de keuze wordt geboden, of de oude prijs te betalen of de helft ongeveer. Wel goed bedacht op zich.
pi_178841719
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:22 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ik las vandaag dat men de keuze wordt geboden, of de oude prijs te betalen of de helft ongeveer. Wel goed bedacht op zich.
Goed bedacht? Dit is echt heel debiel. Niemand gaat dan de volle mep betalen.

KingRoland, marketing expert van Fok!, kan dit beamen.

quote:
6s.gif Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef KingRoland het volgende:
Lokquote
pi_178841767
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Goed bedacht? Dit is echt heel debiel. Niemand gaat dan de volle mep betalen.

KingRoland, marketing expert van Fok!, kan dit beamen.

[..]

Oh nu moet ik zeker weer gaan happen? LOL!

er zijn zat mensen die bereid zijn dat te doen
  maandag 30 april 2018 @ 18:31:31 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178841771
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Goed bedacht? Dit is echt heel debiel. Niemand gaat dan de volle mep betalen.

KingRoland, marketing expert van Fok!, kan dit beamen.

[..]

Er is in ieder geval de optie, mensen die dan graag opgelicht willen worden betalen dan toch gewoon de volle mep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178841779
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is in ieder geval de optie, mensen die dan graag opgelicht willen worden betalen dan toch gewoon de volle mep.
Zo is het!
pi_178841919
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 18:31 schreef Heubach het volgende:

[..]

Oh nu moet ik zeker weer gaan happen? LOL!

er zijn zat mensen die bereid zijn dat te doen
Dat zeggen ze nu, maar dat is natuurlijk gelul. Niemand gooit zomaar 150 Euro (oid) over de balk. Helemaal als verder toch niemand het ziet. Als je een beetje weet over consumentengedrag, dan snap je dit. Vandaar dat ik KingRoland even lok.

Maar natuurlijk zullen supporters het wel voor zichzelf moeten verkopen dat ze de club 'naaien'. Denk aan:
"ik koop wel een nieuw shirt om ze te sponsoren"
"ik steun liever de supportersvereniging met 100 Euro voor de geweldige doeken die ze maken"
"ik maak het liever direct aan Jan van Halst over"
pi_178841996
Consumentengedrag _O-

Je hebt het over fans die gek zijn van hun club, niet over Henk en Ingrid bij de mediamarkt. Ik kan het wel missen in ieder geval, maar dan wil ik eerst wat meer duidelijkheid over komende jaren (technisch beleid, bestuur en RvC), gok dat meer supporters er zo over denken.
pi_178842007
Wtf naast ibood bol coolblue ziggo nu ook al de mediamarkt

Danny vuile slet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')