Ze zorgden samen wel voor een spannende race inderdaad.quote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zie het alleen liever bij andere teams.
Dan is het genieten. Gisteren stond ik tot het uitvallen strak van spanning
Er waren inderdaad maar 2 racers gisterenquote:Op maandag 30 april 2018 12:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ze zorgden samen wel voor een spannende race inderdaad.
Ik zit anders niet te wachten op een Nederlandse Bottas.quote:Op maandag 30 april 2018 12:44 schreef Smoofie het volgende:
Max moet nu wel wat minder naïef zijn en toch wat rustiger aan doen tho.
Dat is meteen weer een extreem.quote:Op maandag 30 april 2018 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zit anders niet te wachten op een Nederlandse Bottas.
Dat is een goede verliezer, Max een slechte.quote:Op maandag 30 april 2018 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zit anders niet te wachten op een Nederlandse Bottas.
Hij deed rustig, en toen had hij Daniel in z'n kofferbakquote:Op maandag 30 april 2018 12:44 schreef Smoofie het volgende:
Max moet nu wel wat minder naïef zijn en toch wat rustiger aan doen tho.
Beide reprimande.quote:Op maandag 30 april 2018 13:00 schreef XL het volgende:
Hebben de race stewards al een uitspraak over het akkefietje?
Wat niet kan volgens hun eigen regels eigenlijk:quote:
Falersquote:Unless it is clear to the stewards that a driver was wholly or predominantly to blame for an incident no penalty will be imposed.
Dat is het probleem voor degene die achter rijdt en niet voor degene die voorop rijdt.quote:Op maandag 30 april 2018 13:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
zodra je op snelheid voor een F1 auto rijd, heeft diegene achter je geen downforce, dus geen grip op de voorbanden en kan hij of zij niet remmen.
Max krijgt een oranje vlag achter z'n auto, net als kinderen op een driewieler.quote:Op maandag 30 april 2018 13:00 schreef XL het volgende:
Hebben de race stewards al een uitspraak over het akkefietje?
Die kun je dan ook uitleggen dat Ric te dicht op Max zat op dat moment. Als hij geen downforce wilde verliezen, had hij daar niet moeten zitten.quote:Op maandag 30 april 2018 13:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
uit de uitleg van SkyF1 begrijp ik dat Max het grootste aandeel heeft. zodra je op snelheid voor een F1 auto rijd, heeft diegene achter je geen downforce, dus geen grip op de voorbanden en kan hij of zij niet remmen.
dan zou je diegene nog kunnen verwijten niet op tijd te hebben uitgeweken maar dan heb je nog de vraag of Max dan ook had gewisseld van richting. ik denk zomaar dat Ric gedacht had dat Max wel terug zou gaan.
Jamaar die uitspraak hadden ze helemaal niet kunnen doen volgens hun eigen regels. Volgens de regels hadden ze dit moeten betitelen als een race-incident. Wat ze nu gedaan hebben kan niet eens.quote:Op maandag 30 april 2018 13:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Gelukkig hebben een officiële uitspraak. Allebei schuldig.
quote:Op maandag 30 april 2018 13:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is het probleem voor degene die achter rijdt en niet voor degene die voorop rijdt.
Mja, daar kan ik ze niet voor aanklagen en RBR vindt het blijkbaar ook prima.quote:Op maandag 30 april 2018 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar die uitspraak hadden ze helemaal niet kunnen doen volgens hun eigen regels. Volgens de regels hadden ze dit moeten betitelen als een race-incident. Wat ze nu gedaan hebben kan niet eens.
Juist, maar goed Connelly.quote:Op maandag 30 april 2018 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar die uitspraak hadden ze helemaal niet kunnen doen volgens hun eigen regels. Volgens de regels hadden ze dit moeten betitelen als een race-incident. Wat ze nu gedaan hebben kan niet eens.
Het was niet Grosjean die de schuld bij Ericsson legde (maar zijn engineer). Foutje van Olav.quote:Op maandag 30 april 2018 13:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Mja, daar kan ik ze niet voor aanklagen en RBR vindt het blijkbaar ook prima.
Enige wat ik kan is enorm balen dat het is gebeurt. In de eerste plaats omdat ik enorm RBR fan ben en ze de punten had gegund. In de tweede plaats omdat alle sneue trolls en onwetenden nu weer brandstof hebben om Max af te branden. Dat terwijl dit een race-incident is en Grosjean bijvoorbeeld letterlijk zelf de muur opzocht en daarvoor LeClerq Ericsson de schuld wilde gevenAls mensen dan willen klagen over domme acties...
Oh, had ik niet door. Maar vond het vooral mooi dat Ericsson op dat moment niet eens in de buurt was. LeClerq zat er achter.quote:Op maandag 30 april 2018 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het was niet Grosjean die de schuld bij Ericsson legde (maar zijn engineer).
Precies. Dan valt die reprimande nog mee natuurlijk. Ongetwijfeld dat hij direct Max de schuld wilde geven.quote:
Olav was toen ook veel te enthousiast om stokbrood af te zeiken.quote:Op maandag 30 april 2018 13:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Oh, had ik niet door. Maar vond het vooral mooi dat Ericsson op dat moment niet eens in de buurt was. LeClerq zat er achter.
Die is uiteindelijk 6de geworden (ipv Grosjean). Ericsson reed toen 15de of zo.quote:Op maandag 30 april 2018 13:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Olav was toen ook veel te enthousiast om stokbrood af te zeiken.
En was het LeClerq achter Grosjean!? Haha dat had niemand door
Nou nou nouquote:Op maandag 30 april 2018 13:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Precies. Dan valt die reprimande nog mee natuurlijk. Ongetwijfeld dat hij direct Max de schuld wilde geven.
Ik hoorde net dat alleen Max de reprimande heeft gekregen, staat in de F1 announcement.quote:Op maandag 30 april 2018 13:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Die kun je dan ook uitleggen dat Ric te dicht op Max zat op dat moment. Als hij geen downforce wilde verliezen, had hij daar niet moeten zitten.
En zo blijven we in cirkels bewegen. Gelukkig hebben een officiële uitspraak. Allebei schuldig.
Oh? Linkje?quote:Op maandag 30 april 2018 13:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat alleen Max de reprimande heeft gekregen, staat in de F1 announcement.
nee allebeiquote:Op maandag 30 april 2018 13:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat alleen Max de reprimande heeft gekregen, staat in de F1 announcement.
Klopt RIC zat er te dicht op, dan wordt je ook extra naar de auto voor je toe gezogen.quote:Op maandag 30 april 2018 13:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat ik me afvraag: zaten ze wel in de braking zone? Op de onboard van Ricciardo is goed te zien dat het pas misging toen Verstappen ging remmen. De regels over twee keer van lijn veranderen slaan op de braking zone, en volgens mij waren ze nog niet aan het remmen toen Max heen en weer ging. Al heb ik geen telemetrie gezien.
Dan had Max ook nog eens minder kans gehad om hem terug te pakken.quote:Op maandag 30 april 2018 13:40 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Klopt RIC zat er te dicht op, dan wordt je ook extra naar de auto voor je toe gezogen.
RIC had iets meer geduld moeten hebben, hij kon gewoon wachten tot de laatste paar rondes en dan de aanval doen. Voor de pits kwam die er wel goed langs, nu wilde die zo graag binnendoor proberen....
Vind ik ook, maar misschien was het wel een overstuur correctie, dat weten we ook niet.quote:Op maandag 30 april 2018 13:41 schreef wawowiewa het volgende:
Enigste fout van verstappen was die wheelbang actie, daar gaf die RIC wel echt te weinig ruimte
Daar had het team al in moeten grijpen. Maar goed achteraf makkelijk zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 13:41 schreef wawowiewa het volgende:
Enigste fout van verstappen was die wheelbang actie, daar gaf die RIC wel echt te weinig ruimte
Er zijn inderdaad twee reports van de stewards, een voor Ricciardo en een voor Verstappen.quote:
Ook gewoon 2xquote:Op maandag 30 april 2018 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
Gasly Magnussen, de beelden:
https://www.formula1.com/(...)rous-azerbaijan.html
Die HAAS vibreerde gewoon te veelquote:Op maandag 30 april 2018 14:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ook gewoon 2x![]()
Je ziet hem in de spiegel kijken, dus hij weet dat hij er zit. Levensgevaarlijk.
Als hij hem niet gezien had, was het wel heel toevallig dat hij 2x naar buiten stuurt op het moment dat Gasly er naast zit.quote:Op maandag 30 april 2018 14:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die HAAS vibreerde gewoon te veelwat een bagger auto.
Niet zozeer rustiger als wel slimmer en realistischer.quote:Op maandag 30 april 2018 12:44 schreef Smoofie het volgende:
Max moet nu wel wat minder naïef zijn en toch wat rustiger aan doen tho.
WTF! OMG zo rijden ze als je F1 online speelt lol xDquote:Op maandag 30 april 2018 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
Gasly Magnussen, de beelden:
https://www.formula1.com/(...)rous-azerbaijan.html
Ja maar dit kan toch niet ?quote:Op maandag 30 april 2018 14:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ook gewoon 2x![]()
Je ziet hem in de spiegel kijken, dus hij weet dat hij er zit. Levensgevaarlijk.
In de stad ga je geen 300+quote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef ondeugend het volgende:
Aan de andere kant....
Wanneer ik auto rij in een matig drukke stad dan kom ik 10 Magnussens tegen. Op fiets,in auto's lopend, in de bus.
Beetje relativeren ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |