quote:Op zaterdag 5 mei 2018 07:37 schreef Ron1986 het volgende:
Update GvE project:Hier zit ik ook in. Fijn dat er in ieder geval wat gebeurt en leuk om te zien dat er hulp vanuit de crowd lijkt te komen. Hoe het allemaal gaat aflopen is natuurlijk nog een ander verhaal, maar we'll see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp dat de *oe*elruimers een puinruimer nodig hebbenquote:Op zondag 6 mei 2018 16:18 schreef domipost het volgende:
[..]
Hier zit ik ook in. Fijn dat er in ieder geval wat gebeurt en leuk om te zien dat er hulp vanuit de crowd lijkt te komen. Hoe het allemaal gaat aflopen is natuurlijk nog een ander verhaal, maar we'll see.
Schijf 4 zit vol. Schijf 2 gaat harder dan schijf 1. Fundingzekerheid nodig?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:56 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe SiG:
Vandaag plaatsen wij een nieuw project aan de Moerkerkestraat 15 B01 te Rotterdam dat over 48 uur live gaat.
Aanvullende informatie:
Voor schijf 2 en 4 is door SamenInGeld de zekerheid afgegeven aan de projectaanvrager, dat deze schijven, indien niet volledig gevuld tijdens de fundingperiode, het ontbrekende bedrag door SamenInGeld aangevuld zal worden.
De vergoeding aan SamenInGeld hiervoor is eenmalig ¤ 1.264,-
Het betreft een 3-kamer bovenwoning gelegen op de 1e en 3e verdieping, waarin 3 studio's gesitueerd zijn.
https://investeren.sameni(...)-15-b01-te-rotterdam
Vermoedelijk niet maar het gaat ook niet om dit ene project. Als ze dit vaker zouden doen en op deze manier dan zou het een probleem kunnen worden. Ik wacht hun reactie eerste maar eens afquote:Op zondag 6 mei 2018 18:45 schreef djh77 het volgende:
[..]
Schijf 4 zit vol. Schijf 2 gaat harder dan schijf 1. Fundingzekerheid nodig?
Correctie, 0.85 ct zal ze morgen even mailen of ze die dan van mij moeten hebben hahaquote:Op zondag 6 mei 2018 15:39 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij mist er nog 1 euro
Was dat niet die van youtube?quote:Op zondag 6 mei 2018 23:54 schreef crowdtocrowd het volgende:
Een langverwachte update betreffende Meat&Co / Stefano's:
Volgens de gerechtsdeurwaarder is de onderneming opgeheven. Stefanos woont bij zijn ouders en zit in een schuldhulpverleningstraject. De deurwaarder verwacht niet dat er binnenkort iets te halen valt bij hem.
Ik snap wel dat zijn ouders hem onderhouden, die hebben toch destijds de centen van de eerste investeerders ontvangen vanwege overname restaurant door hun zoon. Indirect wordt die dus nog steeds onderhouden door de investeerders van GVEquote:Op zondag 6 mei 2018 23:54 schreef crowdtocrowd het volgende:
Een langverwachte update betreffende Meat&Co / Stefano's:
Volgens de gerechtsdeurwaarder is de onderneming opgeheven. Stefanos woont bij zijn ouders en zit in een schuldhulpverleningstraject. De deurwaarder verwacht niet dat er binnenkort iets te halen valt bij hem.
Meer vanuit de ondernemers. Sinds de aanpassing van de schijven zit schijf 2 regelmatig eerder vol dan schijf 1. Het is niet onrealistisch dat er juist geld in schijf 1 open blijft staan.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:13 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet maar het gaat ook niet om dit ene project. Als ze dit vaker zouden doen en op deze manier dan zou het een probleem kunnen worden. Ik wacht hun reactie eerste maar eens af
Ja ¤1264 over de balk. Even afwachten of hij inderdaad rustig volloopt. Ik heb wel de indruk dat er tegenwoordig regelmatig in al wat langer openstaande projecten geīnvesteerd wordt. Toch blijft SiG een probleem houden met aanwas van nieuwe investeerders. Daarin zijn ze niet de enige trouwens.quote:Op maandag 7 mei 2018 05:23 schreef djh77 het volgende:
[..]
Meer vanuit de ondernemers. Sinds de aanpassing van de schijven zit schijf 2 regelmatig eerder vol dan schijf 1. Het is niet onrealistisch dat er juist geld in schijf 1 open blijft staan.
Die heb ik even gemist. Heeft iemand het linkje?quote:Op maandag 7 mei 2018 01:33 schreef Thomas88 het volgende:
Achja zolang die maar lekker op reis kan naar Londen en andere hotspots, inderdaad van die bekende youtube video
Bij mij klopt het inderdaad. De Cashback van mijn investeringen t/m februari 18 heb ik nu ontvangen.quote:Op maandag 7 mei 2018 10:48 schreef Ron1986 het volgende:
Problemen CB bij FNC zijn verholpen naar eigen zeggen.
Leuk om te lezen, bedankt voor het meldenquote:Op maandag 7 mei 2018 09:34 schreef paardendokter het volgende:
Moraalridder Peter Verhaar heeft zelf wegens een te lage solvabiliteit van zijn bedrijfje een draai om de oren van DNB gehad....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook een waar ik niet blij mee ben! Uit deze laatste blijkt dat Collin geld uitboekt zonder dat aan alle voorwaarden uit Pitch is voldaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wordt ik achteraf voor het blok gezet!
Op maandag 7 mei 2018 12:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]
Wellicht was het verstandiger geweest eerst het vonnis af te wachten alvorens dergelijke toezeggingen te doen en hoop te geven
quote:Op maandag 7 mei 2018 12:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Maar ook een waar ik niet blij mee ben! Uit deze laatste blijkt dat Collin geld uitboekt zonder dat aan alle voorwaarden uit Pitch is voldaan.Schandalig hoe Collin, zonder vooroverleg, met de zekerheden van de investeerders omgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wordt ik achteraf voor het blok gezet!
quote:Op maandag 7 mei 2018 12:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Afgelopen vrijdag twee updates ontvangen van Collin. een ogenschijnlijk positieve van de psychologen in Spanje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook een waar ik niet blij mee ben! Uit deze laatste blijkt dat Collin geld uitboekt zonder dat aan alle voorwaarden uit Pitch is voldaan.Eigenlijk had dit project helemaal niet mogen doorgaan, of dan toch tenminste na overleg met de investeerders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wordt ik achteraf voor het blok gezet!Pecunia non olet
Zo is het! Het is een echt KOMmetje van een jaar geleden. Eerst uitbetalen en dan pas (proberen) te regelen dat aan alle voorwaarden wordt voldaan!quote:Op maandag 7 mei 2018 13:41 schreef obligataire het volgende:
[..]
Eigenlijk had dit project helemaal niet mogen doorgaan, of dan toch tenminste na overleg met de investeerders.
De schilders zijn nog steeds niet voorbij gekomen terwijl ze oorspronkelijk voor donderdag op de planning stonden. Ik hoop niet dat er iets mee is want dit is een van de weinige leuke projecten van de laatste weken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:00 schreef obligataire het volgende:
Collin: ik denk dat de publicatie van de schilders morgen of overmorgen op de rol staat. Heeft een van onze experts al een linkje weten te achterhalen?
Wat een stunt weer - gewoon de ene borgstelling vervangen door een andere op basis van een eigen inschatting en tegen de voorwaarden voor de lening in... Als ik erin had gezeten, dan had ik me daar goed kwaad over gemaakt, ongeacht het verdere verloop van de leningquote:Op maandag 7 mei 2018 14:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Zo is het! Het is een echt KOMmetje van een jaar geleden. Eerst uitbetalen en dan pas (proberen) te regelen dat aan alle voorwaarden wordt voldaan!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |