abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178971557
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 07:37 schreef Ron1986 het volgende:
Update GvE project:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit ik ook in. Fijn dat er in ieder geval wat gebeurt en leuk om te zien dat er hulp vanuit de crowd lijkt te komen. Hoe het allemaal gaat aflopen is natuurlijk nog een ander verhaal, maar we'll see.
pi_178971946
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 16:18 schreef domipost het volgende:

[..]

Hier zit ik ook in. Fijn dat er in ieder geval wat gebeurt en leuk om te zien dat er hulp vanuit de crowd lijkt te komen. Hoe het allemaal gaat aflopen is natuurlijk nog een ander verhaal, maar we'll see.
Ik begrijp dat de *oe*elruimers een puinruimer nodig hebben O-)
pi_178974153
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:56 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe SiG:
Vandaag plaatsen wij een nieuw project aan de Moerkerkestraat 15 B01 te Rotterdam dat over 48 uur live gaat.
Aanvullende informatie:
Voor schijf 2 en 4 is door SamenInGeld de zekerheid afgegeven aan de projectaanvrager, dat deze schijven, indien niet volledig gevuld tijdens de fundingperiode, het ontbrekende bedrag door SamenInGeld aangevuld zal worden.
De vergoeding aan SamenInGeld hiervoor is eenmalig ¤ 1.264,-

Het betreft een 3-kamer bovenwoning gelegen op de 1e en 3e verdieping, waarin 3 studio's gesitueerd zijn.

https://investeren.sameni(...)-15-b01-te-rotterdam
Schijf 4 zit vol. Schijf 2 gaat harder dan schijf 1. Fundingzekerheid nodig?
pi_178980267
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:45 schreef djh77 het volgende:

[..]

Schijf 4 zit vol. Schijf 2 gaat harder dan schijf 1. Fundingzekerheid nodig?
Vermoedelijk niet maar het gaat ook niet om dit ene project. Als ze dit vaker zouden doen en op deze manier dan zou het een probleem kunnen worden. Ik wacht hun reactie eerste maar eens af :7
pi_178980444
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:39 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Nou, volgens mij mist er nog 1 euro :')
Correctie, 0.85 ct zal ze morgen even mailen of ze die dan van mij moeten hebben haha
pi_178980844
Een langverwachte update betreffende Meat&Co / Stefano's:

Volgens de gerechtsdeurwaarder is de onderneming opgeheven. Stefanos woont bij zijn ouders en zit in een schuldhulpverleningstraject. De deurwaarder verwacht niet dat er binnenkort iets te halen valt bij hem.
pi_178981374
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:54 schreef crowdtocrowd het volgende:

Volgens de gerechtsdeurwaarder is de onderneming opgeheven. Stefanos woont bij zijn ouders en zit in een schuldhulpverleningstraject. De deurwaarder verwacht niet dat er binnenkort iets te halen valt bij hem.
Was dat niet die van youtube?
pi_178981715
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:54 schreef crowdtocrowd het volgende:

Ik snap wel dat zijn ouders hem onderhouden, die hebben toch destijds de centen van de eerste investeerders ontvangen vanwege overname restaurant door hun zoon. Indirect wordt die dus nog steeds onderhouden door de investeerders van GVE :+
Achja zolang die maar lekker op reis kan naar Londen en andere hotspots, inderdaad van die bekende youtube video.
pi_178982154
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:13 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Vermoedelijk niet maar het gaat ook niet om dit ene project. Als ze dit vaker zouden doen en op deze manier dan zou het een probleem kunnen worden. Ik wacht hun reactie eerste maar eens af :7
Meer vanuit de ondernemers. Sinds de aanpassing van de schijven zit schijf 2 regelmatig eerder vol dan schijf 1. Het is niet onrealistisch dat er juist geld in schijf 1 open blijft staan.
pi_178982220
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 05:23 schreef djh77 het volgende:

[..]

Meer vanuit de ondernemers. Sinds de aanpassing van de schijven zit schijf 2 regelmatig eerder vol dan schijf 1. Het is niet onrealistisch dat er juist geld in schijf 1 open blijft staan.
Ja ¤1264 over de balk. Even afwachten of hij inderdaad rustig volloopt. Ik heb wel de indruk dat er tegenwoordig regelmatig in al wat langer openstaande projecten geīnvesteerd wordt. Toch blijft SiG een probleem houden met aanwas van nieuwe investeerders. Daarin zijn ze niet de enige trouwens.
pi_178983789
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 01:33 schreef Thomas88 het volgende:
Achja zolang die maar lekker op reis kan naar Londen en andere hotspots, inderdaad van die bekende youtube video
Die heb ik even gemist. Heeft iemand het linkje?
pi_178984049
Moraalridder Peter Verhaar heeft zelf wegens een te lage solvabiliteit van zijn bedrijfje een draai om de oren van DNB gehad....
pi_178985173
Problemen CB bij FNC zijn verholpen naar eigen zeggen.
pi_178985304
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:48 schreef Ron1986 het volgende:
Problemen CB bij FNC zijn verholpen naar eigen zeggen.
Bij mij klopt het inderdaad. De Cashback van mijn investeringen t/m februari 18 heb ik nu ontvangen.
pi_178985542
ik nog niet.
pi_178985737
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:34 schreef paardendokter het volgende:
Moraalridder Peter Verhaar heeft zelf wegens een te lage solvabiliteit van zijn bedrijfje een draai om de oren van DNB gehad....
Leuk om te lezen, bedankt voor het melden :)
pi_178986555
Was al gemeld dat HCN/Trash Ibiza al is geplaatst en volgeboekt?
Denk er aan de automatische instellingen weer te wijzigen :)

Er is trouwens vandaag een project geplaatst op HCN: Trattoria da Roberto Veghel, 2 sterren, maar zit al vol . Geen zekerheden, starter, dus zelf overgeslagen.
https://www.horecacrowdfunding.nl/
Pecunia non olet
pi_178986870
Afgelopen vrijdag twee updates ontvangen van Collin. een ogenschijnlijk positieve van de psychologen in Spanje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook een waar ik niet blij mee ben! Uit deze laatste blijkt dat Collin geld uitboekt zonder dat aan alle voorwaarden uit Pitch is voldaan.
SPOILER
En nu wordt ik achteraf voor het blok gezet!
pi_178987162
[quote]0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Afgelopen vrijdag twee updates ontvangen van Collin. een ogenschijnlijk positieve van de psychologen in Spanje:
SPOILER
[quote]

Wellicht was het verstandiger geweest eerst het vonnis af te wachten alvorens dergelijke toezeggingen te doen en hoop te geven
pi_178987857
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:

Maar ook een waar ik niet blij mee ben! Uit deze laatste blijkt dat Collin geld uitboekt zonder dat aan alle voorwaarden uit Pitch is voldaan.
SPOILER
Schandalig hoe Collin, zonder vooroverleg, met de zekerheden van de investeerders omgaat.
pi_178988194
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:
SPOILER
SPOILER
Eigenlijk had dit project helemaal niet mogen doorgaan, of dan toch tenminste na overleg met de investeerders.
Pecunia non olet
pi_178988713
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:41 schreef obligataire het volgende:

[..]

Eigenlijk had dit project helemaal niet mogen doorgaan, of dan toch tenminste na overleg met de investeerders.
Zo is het! Het is een echt KOMmetje van een jaar geleden. Eerst uitbetalen en dan pas (proberen) te regelen dat aan alle voorwaarden wordt voldaan! :(

[ Bericht 3% gewijzigd door NaRegenDeZon op 07-05-2018 14:21:54 ]
pi_178989126
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:00 schreef obligataire het volgende:
Collin: ik denk dat de publicatie van de schilders morgen of overmorgen op de rol staat. Heeft een van onze experts al een linkje weten te achterhalen? :)
De schilders zijn nog steeds niet voorbij gekomen terwijl ze oorspronkelijk voor donderdag op de planning stonden. Ik hoop niet dat er iets mee is want dit is een van de weinige leuke projecten van de laatste weken.
pi_178989494
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Zo is het! Het is een echt KOMmetje van een jaar geleden. Eerst uitbetalen en dan pas (proberen) te regelen dat aan alle voorwaarden wordt voldaan! :(

Wat een stunt weer - gewoon de ene borgstelling vervangen door een andere op basis van een eigen inschatting en tegen de voorwaarden voor de lening in... Als ik erin had gezeten, dan had ik me daar goed kwaad over gemaakt, ongeacht het verdere verloop van de lening
pi_178989961
even een kleine tsunami aan nieuwe FNC projecten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')