Het rommelt en het regent, maar geen drama’s. Volgens buienradar komen we heel even in een rood vlekje, maar de andere roodjes gaan net aan ons voorbij.quote:Op maandag 30 april 2018 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het nu ten oosten van je langs.
Ongetwijfeld! Voor dat soort nieuws hebben we Tilly aangetrokken.quote:Op maandag 30 april 2018 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Tilly al op Instagram gezien hebben dat spange papi Dreetje Hazes weer single is?
Misschien kan ze ook de streamverslagen op zich nemen.quote:Op maandag 30 april 2018 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Voor dat soort nieuws hebben we Tilly aangetrokken.
Nee, dat is niets voor haar. Zij doet social media.quote:Op maandag 30 april 2018 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan ze ook de streamverslagen op zich nemen.
Ze kan er toch nog wel wat bij doen in de zomer? Ze komt toch niet buiten als het warmer dan 16 graden is.quote:Op maandag 30 april 2018 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is niets voor haar. Zij doet social media.
Daar zit wel iets in natuurlijk. Dan hoeven we tenminste ook niet zelf te kijken hoe treurig Utopia 2 wordt.quote:Op maandag 30 april 2018 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kan er toch nog wel wat bij doen in de zomer? Ze komt toch niet buiten als het warmer dan 16 graden is.
Dat was ik sowieso al niet van plan.quote:Op maandag 30 april 2018 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zit wel iets in natuurlijk. Dan hoeven we tenminste ook niet zelf te kijken hoe treurig Utopia 2 wordt.
Je hebt wel wat beters te doen?quote:Op maandag 30 april 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al niet van plan.
Dat zou wel redelijk naïef zijn inderdaad. Zou John de Mol nog ergens in een talkshow gaan uitleggen dat het deze keer wel echt écht wordt? Of zou-ie het wel best vinden?quote:Op maandag 30 april 2018 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dat ook weer niet maar ik geloof er niet zo in dat er nu wel 'een echte Utopia' komt.
Sowieso raar, want vorige keer was het ook allemaal echt. Dat moeten we dan nu maar even vergeten. Ik stem toch ook niet op de VVD?quote:Op maandag 30 april 2018 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel redelijk naïef zijn inderdaad. Zou John de Mol nog ergens in een talkshow gaan uitleggen dat het deze keer wel echt écht wordt? Of zou-ie het wel best vinden?
Daarom denk ik dat John zich niet zal laten zien. Of hij komt in een programma waar ze zo kritiekloos zijn dat ze gewoon dat hele onderwerp niet bespreken, dat is ook goed mogelijk.quote:Op maandag 30 april 2018 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso raar, want vorige keer was het ook allemaal echt. Dat moeten we dan nu maar even vergeten. Ik stem toch ook niet op de VVD?
Hoe lang heeft Humberto nog te gaan?quote:Op maandag 30 april 2018 01:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat John zich niet zal laten zien. Of hij komt in een programma waar ze zo kritiekloos zijn dat ze gewoon dat hele onderwerp niet bespreken, dat is ook goed mogelijk.
Tot 1 juli, dus dat kan nog mooi.quote:Op maandag 30 april 2018 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe lang heeft Humberto nog te gaan?
quote:Op maandag 30 april 2018 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Tilly al op Instagram gezien hebben dat spange papi Dreetje Hazes weer single is?
True, maar kunnen jullie het wel aan om streamverslagen te lezen vol met 'de onweer' etc?quote:Op maandag 30 april 2018 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kan er toch nog wel wat bij doen in de zomer? Ze komt toch niet buiten als het warmer dan 16 graden is.
Op vakantie voor een laatste poging het huwelijk te redden?quote:Op maandag 30 april 2018 01:55 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik lees eigenlijk nooit Nederlandse achterklap, maar zag vanochtend toevallig wat voorbijkomen bij nu.nl. Toch even instagram gecheckt, en ze is pas nog in beeld geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, en ik zie nu deze post van Monique, 7 uur geleden gepost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze posten beiden over dat ze bijna op vakantie gaan, dan vermoed ik toch met elkaar. Zo, jullie zijn weer op de hoogte.
Wie weetquote:Op maandag 30 april 2018 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op vakantie voor een laatste poging het huwelijk te redden?
Ik lees ze nooit. Ze vielen me laatst opeens weer op. Ik weet niet waaromquote:Op maandag 30 april 2018 01:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
True, maar kunnen jullie het wel aan om streamverslagen te lezen vol met 'de onweer' etc?
Ah, dank voor deze boeiende informatie! Nu kan ik rustig gaan slapen.quote:Op maandag 30 april 2018 01:55 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik lees eigenlijk nooit Nederlandse achterklap, maar zag vanochtend toevallig wat voorbijkomen bij nu.nl. Toch even instagram gecheckt, en ze is pas nog in beeld geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze posten beiden over dat ze bijna op vakantie gaan, dan vermoed ik toch met elkaar. Zo, jullie zijn weer op de hoogte.
Neem anders een es in de dakgoot.quote:Op maandag 30 april 2018 01:58 schreef chufi het volgende:
Ík heb geen eens plek voor een eik op mn balkon
UTO is buitenlandse achterklap dan?quote:Op maandag 30 april 2018 01:55 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op maandag 30 april 2018 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees ze nooit. Ze vielen me laatst opeens weer op. Ik weet niet waarom
Trustequote:Op maandag 30 april 2018 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dank voor deze boeiende informatie! Nu kan ik rustig gaan slapen.
Welterusten!
roodharig? Geintje ook geen dakgoot ...quote:Op maandag 30 april 2018 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neem anders een es in de dakgoot.
Trustequote:Op maandag 30 april 2018 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ik ga ook slapen. Morgen even de belastingaangifte doen.
[ afbeelding ]
Trusten
KIJK GEWOON IS BLIJquote:Op maandag 30 april 2018 14:54 schreef mootie het volgende:
Het is gewoon van dat irritante weer waarbij je niks buiten kunt doen. Stromende regen, 10 minuten later weer een zonnetje, oh wacht, stromende regen, de zon is er weer over 3 minuten.
Hier nog geen zonnetje gezien vandaag.quote:Op maandag 30 april 2018 14:54 schreef mootie het volgende:
Het is gewoon van dat irritante weer waarbij je niks buiten kunt doen. Stromende regen, 10 minuten later weer een zonnetje, oh wacht, stromende regen, de zon is er weer over 3 minuten.
Valt me mee dat-ie z'n zoon herkent en niet een willekeurig ander blond kind optilt.quote:Op maandag 30 april 2018 14:54 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ff een Tonnekreekmomentje, met een speciale toegift voor mootie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijsje zal wel van het paaltje weken.quote:Op maandag 30 april 2018 15:01 schreef mootie het volgende:
En ik wil zo graag de voortuin afmaken, dat gaat zo niet.
Rennen!quote:Op maandag 30 april 2018 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is het even gestopt met stortregenen. Ik doe m'n laarzen aan en ga boodschappen doen. Wish me luck.
wie heb je allemaal op facebook ?quote:Op maandag 30 april 2018 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo cosser hebben niet vele facebook
vele nietquote:Op maandag 30 april 2018 15:17 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
wie heb je allemaal op facebook ?
Het aanloopje was eigenlijk wel grappigquote:Op maandag 30 april 2018 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt me mee dat-ie z'n zoon herkent en niet een willekeurig ander blond kind optilt.
wat vind je nu met deze stemming?quote:Op maandag 30 april 2018 15:17 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
wie heb je allemaal op facebook ?
Succes! Pas op dat je je niet aanstelt.quote:Op maandag 30 april 2018 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is het even gestopt met stortregenen. Ik doe m'n laarzen aan en ga boodschappen doen. Wish me luck.
ik heb het niet gezien jammer dat de tweeling op de bank zitquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 15:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien jammer dat de tweeling op de bank zit
demi gaat er volgende week uitquote:Op maandag 30 april 2018 15:22 schreef mario390 het volgende:
Fay will nach Chip maar vind het erg voor demi
hoopelijk nietquote:Op maandag 30 april 2018 15:25 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
demi gaat er volgende week uit
Droog overgekomen, aanstellen was dus niet nodig.quote:Op maandag 30 april 2018 15:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Succes! Pas op dat je je niet aanstelt.
Zie je, valt best mee met dat weer!quote:Op maandag 30 april 2018 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Droog overgekomen, aanstellen was dus niet nodig.
Deed je dan zo’n Willy hairswing om ze af te schudden?quote:Op maandag 30 april 2018 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kreeg wel allemaal druppels op m'n hoofd toen ik onder bomen door liep.
Nee, ik heb woedend mijn vuist gehevenquote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deed je dan zo’n Willy hairswing om ze af te schudden?
Inmiddels een beetje bijgekomen van deze rampzalige toestand, of zit je nog steeds te schuimbekken van woede?quote:Op maandag 30 april 2018 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb woedend mijn vuist geheven
Ik ga zo voor straf een rondje door de stad lopen. Ik zal ze leren, die druipersquote:Op maandag 30 april 2018 17:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Inmiddels een beetje bijgekomen van deze rampzalige toestand, of zit je nog steeds te schuimbekken van woede?
Is een zuidwester niets voor jou? Zo’n gele met bijpassende mootie regenjas.quote:Op maandag 30 april 2018 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga zo voor straf een rondje door de stad lopen. Ik zal ze leren, die druipers
Ik heb al een regenjas met capuchon, een zwarte uiteraard. Maar je wil niet weten hoe vaak het niet regent als ik die jas aan hebquote:Op maandag 30 april 2018 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is een zuidwester niets voor jou? Zo’n gele met bijpassende mootie regenjas.
quote:Op maandag 30 april 2018 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb al een regenjas met capuchon, een zwarte uiteraard. Maar je wil niet weten hoe vaak het niet regent als ik die jas aan heb
quote:
Tja, 's nachts ga je niet met een GoPro op je hoofd in de bomen hangen.quote:Op maandag 30 april 2018 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
we hadden wél enorme onweer vannacht. Dat is dan wel weer leuk. Maar ja.
Ik heb er een special strap voor die om je hoofd gaat en daar kun je hem aan monteren. Heel normaal tochquote:Op maandag 30 april 2018 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, 's nachts ga je niet met een GoPro op je hoofd in de bomen hangen.
Af en toe zie ik hier wel eens een toerist met zo'n ding op z'n hoofd.quote:Op maandag 30 april 2018 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er een special strap voor die om je hoofd gaat en daar kun je hem aan monteren. Heel normaal toch![]()
Ben je er niet wakker van geworden.quote:Er zit een nacht stand op die timelapse functie dus ik zou hem s nachts op de statief kunnen zetten en dan gewoon op laten nemen. Maar als ik aan het slapen ben denk ik daar niet zo snel aan.
Toeristen zijn raar.quote:Op maandag 30 april 2018 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe zie ik hier wel eens een toerist met zo'n ding op z'n hoofd.
[..]
Ben je er niet wakker van geworden.
Vertel mij watquote:
Kutweerquote:Ja wel wakker maar ja. Dan is het te laat. En té koud. Dus. Ach.
ik zou er knettergek van worden, van die touristen, Ik snap wel dat ze nodig zijn en in het buitenland ben ik er ook wel een maar toch. De houding van sommigen. Ik heb hele slechte ervaringen met Italianen.quote:Op maandag 30 april 2018 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel mij watDit weekend was er opeens een invasie Fransen. Eerst wilde een Fransoos mij tegenhouden op een bruggetje omdat een vriendje van hem verderop een foto stond te maken van hun vriendinnetjes, even verderop kreeg een grote groep bejaarde Fransen uitleg van hun gids in een steeg en waren niet van plan om andere mensen te laten passeren. Dat laatste had ik nog nooit meegemaakt.
[..]
Kutweer
Nooit last van.quote:Op maandag 30 april 2018 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is ook speciale radar voor Tilly.
Het wordt mij soms zelfs te veel. Slechtste ervaringen heb ik met Spanjaarden, die denken echt dat zij met hun groepje de enige mensen op de wereld zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zou er knettergek van worden, van die touristen, Ik snap wel dat ze nodig zijn en in het buitenland ben ik er ook wel een maar toch. De houding van sommigen. Ik heb hele slechte ervaringen met Italianen.
Ik mag er niet meer over klagen van Til.quote:En ja. Echt geen weer(behalve voor Tilly dan)
Heb je daar last van Til? Lijkt me echt zo niet fijnquote:
ja dan is het beter te luisteren anders zijn de gevolgen niet te overzienquote:Op maandag 30 april 2018 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
.
Ik mag er niet meer over klagen van Til.
Het is een ijskoudequote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dan is het beter te luisteren anders zijn de gevolgen niet te overzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |