KAUWEN!quote:
Wtf i just watchedquote:
quote:Op zondag 29 april 2018 22:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
I like
[ afbeelding ]
Some of you like
Het gezicht van de eerste is wel leukquote:Op zondag 29 april 2018 22:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
I like
[ afbeelding ]
Some of you like
quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 23:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar de tieten te groot voor jou
quote:
quote:
Haha cool kies dan maar b dan ben ik niet zo alleen in Mn tettensmaakquote:
quote:
quote:
Hier ook net.quote:
Spoken bestaan niet.quote:
Daarom zijn wij ook niet bang.quote:
quote:
Dat is de spiegelquote:
quote:
Plakkertje over je webcam plakken.quote:
Oeh lalaquote:
zware weekend?quote:Op zondag 29 april 2018 23:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zijn jullie al bijgekomen van het zware weekend?
Je had hem toch gekocht.quote:Op zondag 29 april 2018 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ja was wel zwaar koningsdag, hele tijd beeldjes stampen
quote:
Vertel wat is vaag, ik ben een vrouw... misschien kan ik je op weg helpenquote:Op maandag 30 april 2018 00:10 schreef Amoeba het volgende:
Dus mijn Tinder matchis studente communicatie ofzo maar ze is zo vaag als wat
Wij studeren allebei in een andere stad (zij in Nimma, ik in Eindhoven) maar toevallig komen we uit hetzelfde kutdorp (Deurne)quote:Op maandag 30 april 2018 00:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vertel wat is vaag, ik ben een vrouw... misschien kan ik je op weg helpen![]()
Hmzzz maar jij kan naar Deurne komen..? Wat is dan het probleem?quote:Op maandag 30 april 2018 00:19 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik denk dat onze klik dood aan het gaan is.
Fijne maandag markjesdansquote:
Ja dat zei ik dus maar doodse stiltequote:Op maandag 30 april 2018 00:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hmzzz maar jij kan naar Deurne komen..? Wat is dan het probleem?
En als je denkt dat ze smoesjes verzint vraag het gewoon als je een lulverhssl krijgt weet je het.
Thanks jij ookquote:
Afkappen en zoek een leukerequote:
Morgen nog ff een andere ingang zoeken met dit gesprek.. ze twijfelt.quote:
Vertaling:quote:Op maandag 30 april 2018 00:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Morgen nog ff een andere ingang zoeken met dit gesprek.. ze twijfelt.
Anders zei ze niet ik verveel me, vakantie etc!
Exact, het voelde niet als een afwijzing maar pure twijfel.quote:Op maandag 30 april 2018 00:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Morgen nog ff een andere ingang zoeken met dit gesprek.. ze twijfelt.
Anders zei ze niet ik verveel me, vakantie etc!
Toetjesgodquote:
Dat zijn andere plantjesquote:Op maandag 30 april 2018 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zit ook graag achter planten hehehe
Ik kan ook prima een avondje netflixen hoor maar ik ben gewoon niet zo makkelijk in huis te houden. Ik kan letterlijk zaterdagmiddag mn vrienden appen, in de auto springen en om 7 uur 's ochtends zondag eens thuis komenquote:
Lol heb je die new kids film gezien?quote:
Al het hele weekend nauwelijks geblowdquote:Op maandag 30 april 2018 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zit ook graag achter planten hehehe
Ik al maanden niet meerquote:Op maandag 30 april 2018 01:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Al het hele weekend nauwelijks geblowd
Ja ik heb de film gezien maar weet niet meer hoe het precies ging. Straks maar ff opzoeken.quote:Op maandag 30 april 2018 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol heb je die new kids film gezien?
Ah dan zit die ene gast toch ook heel zijn huis vol planten staan met isolatie tegen de muur zit die er gewoon tussen.quote:Op maandag 30 april 2018 01:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja ik heb de film gezien maar weet niet meer hoe het precies ging. Straks maar ff opzoeken.
Ik zie het weer voor mijquote:Op maandag 30 april 2018 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dan zit die ene gast toch ook heel zijn huis vol planten staan met isolatie tegen de muur zit die er gewoon tussen.
Ik was vorig jaar fucking 5 weken gestoptquote:Op maandag 30 april 2018 01:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer stoppen gaat het best.
Dom om dan weer te beginnenquote:Op maandag 30 april 2018 01:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar fucking 5 weken gestopt
Ik woonde weer tijdelijk bij mn ouders omdat ik tijdelijk kasplantje was maar was niet z'n slimme zet inderdaadquote:
Mwah ik rook verder niet dus afkicken van 2 joints per dag moet meevallen tochquote:Op maandag 30 april 2018 01:38 schreef m1st1g het volgende:
Juist als je weer thuis woont kan je makkelijker afkicken.
Dat moet idd een makkie zijnquote:Op maandag 30 april 2018 01:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mwah ik rook verder niet dus afkicken van 2 joints per dag moet meevallen toch
Nee dat is een teken van gewoonte. Zodra je dat kan verbreken, kan je afkicken.quote:Op maandag 30 april 2018 01:47 schreef Amoeba het volgende:
Het is ook echt alleen als ik 's avonds alleen ben dat ik er zin in heb. Alsof mijn junkbrein weet wat de tijd is om echt zin te hebben in een sticky.
Niet aan toegeven is toch gewoon key?quote:Op maandag 30 april 2018 01:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee dat is een teken van gewoonte. Zodra je dat kan verbreken, kan je afkicken.
Jepquote:Op maandag 30 april 2018 01:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet aan toegeven is toch gewoon key?
Wel als je nuchter in een verlaten staalfabriek rondloopt en de koperdieven zijn er ookquote:
Begin eens mat dat om te draaien. Die waanideeën zijn ontstaan door die thcquote:Op maandag 30 april 2018 01:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel als je nuchter in een verlaten staalfabriek rondloopt en de koperdieven zijn er ookwiet killt die paranoia, snap je
Dat is allemaal echt gebeurd hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 02:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Begin eens mat dat om te draaien. Die waanideeën zijn ontstaan door die thc
Jep. Laat ze lekker in hun eigen ellende wentelen.quote:Op maandag 30 april 2018 02:10 schreef Amoeba het volgende:
Nee maar snap je dan nu hoe wiet verbonden is in mijn leven? Al mijn maten zijn junks, dagjes weg wordt er alleen maar gejunkt, je snapt het.
Niet meelopen maar weglopen.quote:Op maandag 30 april 2018 02:10 schreef Amoeba het volgende:
Nee maar snap je dan nu hoe wiet verbonden is in mijn leven? Al mijn maten zijn junks, dagjes weg wordt er alleen maar gejunkt, je snapt het.
Neh dat niet, doe ik niet meer aanquote:Op maandag 30 april 2018 02:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Toch nog een nachtje proberen of je punten kan pakken?
Ja maar ik kan bepaalde jongens gewoon niet laten vallen, dat zit echt veel dieper. Dat heeft verder niks met smoken te makenquote:Op maandag 30 april 2018 02:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jep. Laat ze lekker in hun eigen ellende wentelen.
Gewoon laten vallen. Je krijgt er alleen maar ellende vanquote:Op maandag 30 april 2018 02:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja maar ik kan bepaalde jongens gewoon niet laten vallen, dat zit echt veel dieper. Dat heeft verder niks met smoken te maken
Heb het er dan met ze over, en zeg dat het jou kapot maakt, en of ze je daarin willen steunen, door je niet te stimuleren door te blijven smoken.quote:Op maandag 30 april 2018 02:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja maar ik kan bepaalde jongens gewoon niet laten vallen, dat zit echt veel dieper. Dat heeft verder niks met smoken te maken
Dat is vanzelfsprekend man. Geen druk, niks.quote:Op maandag 30 april 2018 02:12 schreef I. het volgende:
[..]
Heb het er dan met ze over, en zeg dat het jou kapot maakt, en of ze je daarin willen steunen, door je niet te stimuleren door te blijven smoken.
Nee je hoeft alleen die figuren niet meer te zien. Daar begint het mee.quote:Op maandag 30 april 2018 02:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend man. Geen druk, niks.
Ik hoef alleen mezelf te overtuigen
Ook daar kan je hun hulp in gebruiken natuurlijk. Zelf stoppen is lastig, maar als anderen je daarin helpen kan dat een flinke duw in je rug zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 02:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend man. Geen druk, niks.
Ik hoef alleen mezelf te overtuigen
Gewoon niet naar die figuren toegaanquote:Op maandag 30 april 2018 02:13 schreef Amoeba het volgende:
Maar weet je hoe moeilijk dat is als je matties zitten te dampen en je wilt zelf ook wel
Dat kan echt niet man, heb aan 2 gasten gewoon letterlijk mn leven te dankenquote:Op maandag 30 april 2018 02:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee je hoeft alleen die figuren niet meer te zien. Daar begint het mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |