*kuch* Doe eens delen? *kuch*Al gevonden via de gebruikelijke pagina crichd.tvquote:
Wat is dat de laatste jaren, is dat ook zo'n Barry Hearn idee? Vroeger waren alles sessies 8 frames en dan zagen ze wel hoe het er in de laatste sessie voorstond. Meer kans ook op nachtelijke afloopquote:
Laten we het hopen, begin ik inmiddels te denkenquote:
O ja, die rare gewoonte van tegenwoordig.quote:
Als je al kijkt vanaf toen Higgins nog meedeed is dat tegenwoordig ja.quote:
Mja, ik kijk het een beetje op en af.quote:Op zondag 6 mei 2018 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je al kijkt vanaf toen Higgins nog meedeed is dat tegenwoordig ja.
Alex uiteraard.
Ik vond het niet leuk dat White nooit wonquote:Op zondag 6 mei 2018 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mja, ik kijk het een beetje op en af.
Eerst vond ik het niet leuk omdat Steve Davis altijd won.
Daarna vond ik het niet leuk omdat Stephen Hendry altijd won.
Ben het de laatste jaren weer een beetje aan het volgen
Misschien moeten ze niet alleen de toeschouwers maar ook de spelers een oortje met het commentaar geven.quote:
Hazel Irvine? Ik zie het niet maar die presenteert het snooker meestal.quote:
Dat lachebekje links en de interviewster mogen vanavond allebei langskomen om eens met mijn keu te spelenquote:Op maandag 7 mei 2018 16:34 schreef Max23 het volgende:
Wie is die bbc interviewster?
Edit: zij dus
[ afbeelding ]
Ik kan geen goede vergelijking vinden. Maar misschien Karthi Gnanasegaram? (is een bbc presenter en speelt zelf snookerquote:Op maandag 7 mei 2018 16:34 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lachebekje weet er volgens mij wel raad mee.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat lachebekje links en de interviewster mogen vanavond allebei langskomen om eens met mijn keu te spelen
Seema Jaswalquote:Op maandag 7 mei 2018 16:34 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
O ik dacht al dat het aan mij lag. Ik ben er niet, Williams wint alle 4 frames. Ik kijk, Higgins wint allesquote:
Het werktquote:Op maandag 7 mei 2018 17:26 schreef tja77 het volgende:
Oké doei![]()
Voor het goede doel stop ik met kijken.
Thanks! Ga vanavond maar lekker BBQ-en, veel plezier!quote:Op maandag 7 mei 2018 17:26 schreef tja77 het volgende:
Oké doei![]()
Voor het goede doel stop ik met kijken.
Ja! Damn she's cute.quote:
Ja en iedere keer als ik het hoor wordt ik verdrietig.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
Zie net dat het vanmiddag 14-7 stond. Dus als Higgins nog terug zou komen zou dat een verbetering zijn van de 8-14 van Hendry tegen White. Dat was een dramatische ineenstorting
Dat en de gemiste zwarte van de spot in het beslissende frame.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en iedere keer als ik het hoor wordt ik verdrietig.
1 van de sportmomenten waar ik voor de tv gekluisterd zat en met nog precies kan herinneren hoe ik me voelde.
Ik wil geen spannendquote:
ja wat een bizar verloop is het nu alquote:Op maandag 7 mei 2018 20:40 schreef Faraday01 het volgende:
Knappe steal van Higgins dit frame en Williams moet snel een frame winnen want van 7-14 naar 12-15 begintte worden voor Williams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |