Hawkins speelt ijzersterk en ik zie Ding niet zo maar terugkomen. Vloek van de Cruciblequote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:49 schreef Szura het volgende:
Manman die oervervelende Hawkins loopt almaar verder weg
Hawkins-Ding 8-5, Wilson-Allen 7-5.quote:
Mja... Da's niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ding is gewoon aan het prutsen. De druk van 300000000 Chinezen voor de buis is hem kennelijk toch te hoog.
Hawkins heeft dat probleem niet. Die heeft toch geen fans.quote:
Ik had vernomen dat z'n zus en moeder meekeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hawkins heeft dat probleem niet. Die heeft toch geen fans.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hawkins heeft dat probleem niet. Die heeft toch geen fans.
Druk? Ik denk niet dat het dat is. Hij heeft gewoon wat velen hiervoor ook al hebben gehad: een slechte dag op The Crucible. Dat is matchplay: je kunt niet altijd scherp zijn. Het gaat erom hoe je dat oppakt als je de kans krijg om er iets aan te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:50 schreef EP3 het volgende:
Ding is uitgedingest. Denk eerlijk gezegd niet dat ie ooit zal zegevieren at The Crucible. Kan simpelweg de druk niet aan.
Bloody hell zeg, wat een bijzonder domme opmerkingquote:It gives them an opportunity to get their act together and realise that we’re in the entertainment business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |