Banquote:Op zondag 29 april 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waterpolo is echt de kutste sport ever.
dat volg ik niet geen ideequote:Op zondag 29 april 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waterpolo is echt de kutste sport ever.
Jonguhquote:
quote:
?quote:Op zondag 29 april 2018 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij nou ook vuil gaat spelen, dan is het speelveld weer gelijk
Dat werkt niet als het zo druk is.quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik reageer wanneer ik zin heb... en ik kijk niet na wie of hoelang na iemand.
Nog leuke nieuwtjes.. vragen of gezelligheid
Was iedereen maar zoquote:Op zondag 29 april 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik reageer wanneer ik zin heb... en ik kijk niet na wie of hoelang na iemand.
quote:Op zondag 29 april 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik heb een beetje huishouding gedaan, Harry jekkers gekeken.quote:
Jekkers was goed hequote:Op zondag 29 april 2018 20:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje huishouding gedaan, Harry jekkers gekeken.
Boodschappen en visite gehad.
Ben niet helemaal fit ik heb het warm en tegelijk koud... maar geen koorts
Buikpijn.. dus net even een dutje gedaan.
Een seizoen vam bezinning voor deze zondige Tukkers. Superlouterend.quote:
veel te drukquote:Op zondag 29 april 2018 20:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje huishouding gedaan, Harry jekkers gekeken.
Boodschappen en visite gehad.
Ben niet helemaal fit ik heb het warm en tegelijk koud... maar geen koorts
Buikpijn.. dus net even een dutje gedaan.
Ja dat gedicht Breuk!! Over zn broer raakte me wel op één of andere manier.quote:
Ik heb niet meegekregen wat Ajax heeft gedaan. Miss in een spoiler ?quote:
dat vertel ik je straks wel.quote:Op zondag 29 april 2018 20:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te druk .. schat ?
quote:Op zondag 29 april 2018 20:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Souvlaki !! En dan niet de swaffelvariant
HALLO STAARTVOSquote:
Daar kom ik net vandaan.quote:Op zondag 29 april 2018 20:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
O ja en Ouzo ik moet gauw weer eens naar Duitsland naar de Griek!
Sowww
Wat voor klussen! Alla tuinbank of meer hypercryptische vaktermen waar Tante Lexy de ballen verstand van hebt.quote:
Dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 29 april 2018 20:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Uit Duitsland? Vast niet naar “mijn” Griek ...
dak maken.quote:Op zondag 29 april 2018 20:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat voor klussen! Alla tuinbank of meer hypercryptische vaktermen waar Tante Lexy de ballen verstand van hebt.
EXA is het leukste forumquote:Op zondag 29 april 2018 20:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik dan wel weer een beetje verstand van!
zal weleens gluren maar nu niet!quote:Op zondag 29 april 2018 20:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
EXA is het leukste forum
Forum.fok.nl/exa
Lekker postenquote:Op zondag 29 april 2018 20:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
zal weleens gluren maar nu niet!
Ben geen gastheer.quote:Op zondag 29 april 2018 20:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Das je laatste biertje??
Leuke gastheer laatste zelf op zuipen!
Neh hebt ik al klaar!quote:
Shoarma? Van wat voor vlees?quote:Op zondag 29 april 2018 21:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neh hebt ik al klaar!
En er ligt een broodje shoarma in de oven... moet nog eten
Niks mis met peerd toch?quote:
Tailtje van me..quote:
EXA / Voor welke vakken doe/deed je examenquote:Op zondag 29 april 2018 21:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tailtje van me..
Examensforum dat is in een ver verleden voor Tante lexy
Vannacht inhaalpoging?quote:
en paard?quote:Op zondag 29 april 2018 21:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik mag/kan geen varkensvlees meer eten alleen rund, kip, kalkoen
Beetje muziek luisteren.quote:Op zondag 29 april 2018 21:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat ben je nog meer van plan ... Dat Mag
Sinds ik Mn voedingsschema heb en ik eens varkensvlees eet.. word ik misselijk.quote:Op zondag 29 april 2018 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
Had laatst nog bakje shoarma bij de super gehaald, maar vind het tegenwoordig niet meer zo lekker als vroeger
topquote:Op zondag 29 april 2018 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Volkorenspaghetti smaakte beter dan die shoarma gisteren![]()
Zeker varkensvleesreepjes met kruiden.quote:Op zondag 29 april 2018 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ja kloptquote:Op zondag 29 april 2018 21:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zeker varkensvleesreepjes met kruiden.
Dat is geen shoarma.
Heb je weleens speltpasta?quote:Op zondag 29 april 2018 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Dan maak je je maar moe op een leuk stukje muziek.quote:Op zondag 29 april 2018 21:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik word daar alleen maar druk van..
Nee, moet ik eens proberen, maar vind het pleurisduur vergeleken met gewone pastaquote:
Bezit niet de kwalificaties, salaris is niet mis...quote:Op zondag 29 april 2018 21:38 schreef m1st1g het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)s-voor-jou~a0f86016/
Wie wil?
Maar zo lekker en je bent er zomaar vol van dus je gebruikt weinig!quote:Op zondag 29 april 2018 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, moet ik eens proberen, maar vind het pleurisduur vergeleken met gewone pasta
quote:Op zondag 29 april 2018 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan maak je je maar moe op een leuk stukje muziek.
Ja dat heb ik ook met volkorenpasta en spelt is niet perse beter dan gewone volkorentarwe. Dus koop het ook uit principe niet. Plak de naam spelt op en geef het een hoge prijsquote:Op zondag 29 april 2018 21:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar zo lekker en je bent er zomaar vol van dus je gebruikt weinig!
Ik vind de smaak wrl andersquote:Op zondag 29 april 2018 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met volkorenpasta en spelt is niet perse beter dan gewone volkorentarwe. Dus koop het ook uit principe niet. Plak de naam spelt op en geef het een hoge prijs
quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 21:49 schreef markdeajaxfan het volgende:
er zit een 5 in de klok dan neem ik nog een slok![]()
![]()
![]()
Ik vind het gewoon niet echt lekker. Geef mij maar een Brand.quote:Op zondag 29 april 2018 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik snap die haat niet zo op bavaria, vind het een prima pilsje. Zeker niet slechter dan andere grote biermerken
kloptquote:Op zondag 29 april 2018 21:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Terwijl witbier is wel lekker zit ook tarwemout in toch?
Vind het meevallen, vind het vrij zoetig net als al het Nederlands pilsquote:Op zondag 29 april 2018 21:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik lust ook geen Bavaria veel te droge nasmaak!
quote:
quote:
ik klap weleens zo'n goedkoop blikje van de dirck slijterijquote:
quote:
Heineken vind ik zo bitter jakkk!quote:Op zondag 29 april 2018 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het meevallen, vind het vrij zoetig net als al het Nederlands pils
Cola is al slecht maar die troep wil ik nog niet aanraken met een papierprikker.quote:Op zondag 29 april 2018 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik klap weleens zo'n goedkoop blikje van de dirck slijterij
Vind Heineken totaal niet bitter. Zeker vergeleken met Grolsch en Brand. Om over de Duitse ppils te zwijgenquote:Op zondag 29 april 2018 22:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heineken vind ik zo bitter jakkk!
Ik hou van een zachte frisse smaak!
HJ, Jupiler, weizenbier!
Ja dat drink ik nooit, al vind ik het wel heerlijk ruiken als Mn man het gedronken heeft.quote:Op zondag 29 april 2018 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind Heineken totaal niet bitter. Zeker vergeleken met Grolsch en Brand. Om over de Duitse ppils te zwijgen
Tja beetje jammer dit .... 7 jaar slechte sex voor ons beiden.quote:
Ik geef tenminste toe dat ik naar tetten kijk.quote:Op zondag 29 april 2018 22:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tja beetje jammer dit .... 7 jaar slechte sex voor ons beiden.
Nou dat word geen date dus
Proef je een slokje toch om te kijken of het je smaakt?quote:Op zondag 29 april 2018 22:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat drink ik nooit, al vind ik het wel heerlijk ruiken als Mn man het gedronken heeft.
Mijn reukorgaan man man man
Ooh ik niey danquote:Op zondag 29 april 2018 22:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geef tenminste toe dat ik naar tetten kijk.
Neee absoluut niet!quote:Op zondag 29 april 2018 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Proef je een slokje toch om te kijken of het je smaakt?
Of krijg je dan de zweep als je zijn bier aanraakt
quote:
Haar eerste hit natuurlijk. School girl ftw!quote:
Dat is oops i did iT again!quote:Op zondag 29 april 2018 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haar eerste hit natuurlijk. School girl ftw!
Baby One More Time is de debuutsingle van zangeres Britney Spears van het gelijknamige album. De single is in Nederland uitgebracht op 6 februari 1999, in de Verenigde Staten was dat al in 1998 gebeurd.quote:
lekker hopen!quote:
Oh ja is ook zo... ik ben ook geen Britney fan ..quote:Op zondag 29 april 2018 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Baby One More Time is de debuutsingle van zangeres Britney Spears van het gelijknamige album. De single is in Nederland uitgebracht op 6 februari 1999, in de Verenigde Staten was dat al in 1998 gebeurd.
quote:Op zondag 29 april 2018 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoopwel dat het tot het eind spannend blijft morgen.
haha hopenquote:Op zondag 29 april 2018 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoopwel dat het tot het eind spannend blijft morgen.
Oeh dark.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |