Op twitterquote:
Terecht.quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 15:57 schreef Sigaartje het volgende:
Slechte beoordeling gehad van de grote baas.
Zou best wel eens kunnen zijn dat dit een signaal is dat het vroeg of laat plotseling is afgelopen hier. Och, ik treur er niet om.quote:Op zondag 29 april 2018 16:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die heeft het zinkend schip al verlaten: maar laten wij eerlijk zijn FOK! heeft met de huidige activiteit, niet meer zoveel admins en modjes nodig.
Wie wel? Ken jij mensen die nog om MySpace treuren? Of om V&D als wij het over het echte leven hebben? Uiteindelijk dien je te vernieuwen, om nog mee te tellen.quote:Op zondag 29 april 2018 16:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen zijn dat dit een signaal is dat het vroeg of laat plotseling is afgelopen hier. Och, ik treur er niet om.
Ik wel!quote:Op zondag 29 april 2018 16:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen zijn dat dit een signaal is dat het vroeg of laat plotseling is afgelopen hier. Och, ik treur er niet om.
Danny Roodbalquote:Op zondag 29 april 2018 16:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wie wel? Ken jij mensen die nog om MySpace treuren? Of om V&D als wij het over het echte leven hebben? Uiteindelijk dien je te vernieuwen, om nog mee te tellen.
En FOK! is nog steeds hetzelfde als enkele jaren geleden. Nog steeds die verouderde mobiele interface, waar je niet eens avatars van gebruikers ziet.
Tong80 is deaudt.quote:Op zondag 29 april 2018 16:45 schreef bamibij het volgende:
Topic gaat de verkeerde kant opFOK! is prima zoals het is
Alleen tong moet terug. En Yvonne.
Appjes sturen aan mensen die je ''kent'' van het FOK! forumquote:Op zondag 29 april 2018 17:10 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Heb jij hem nog gezien dan? Regeert 'ie op je appjes?
Daarom. Deaudt.quote:Op zondag 29 april 2018 18:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Appjes sturen aan mensen die je ''kent'' van het FOK! forum
Verplicht dan? misschien heeft ze wel iets beters te doen, hebben we allemaal wel eens.quote:Op zondag 29 april 2018 15:04 schreef bamibij het volgende:
Klacht: waar is Yvonne? Op twitter is ze nog wel actief
Bedoel je die foto's met die hoge laarzen in de badkamer?quote:
Inmiddels al 7 bloedjes van kinderen en aan haar 4e huwelijk begonnen. Maar geen zorgen, dit keer is het echt de ware.quote:
Gezien de persoonlijke omstandigheden vind ik dat helemaal niet vreemd.quote:Op maandag 30 april 2018 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Precies. Melde ze al maanden geleden (dacht vorig jaar ergens) dat ze niet zo veel meer op FOK! zou gaan vertoeven en haar bezigheden op FOK! ook praktisch tot 0 zou worden gereduceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |