Veel radicale moslims daar in die stad van jouquote:
Lolquote:Op zaterdag 28 april 2018 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
zeg ken jij de moslimman, moslimman, moslimman?
die woont in schilderswijk
Blok!quote:
Dat komt alleen maar omdat ik 8 uur per dag niet kan postenquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Tot nu toe ga ik iedere keer als eerste de nacht in.
Valt maandag daar ook onder toevallig?quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat ik 8 uur per dag niet kan posten
Nopequote:Op zaterdag 28 april 2018 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt maandag daar ook onder toevallig?
Ik heb iets gelezen dat hij ermee stopte maar het fijne weet ik er niet van.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is I. gebleven? Dacht dat die mij wel ruim gepasseerd zou zijn.
Je vriendin?quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutleven
Ik heb wat te doen komende nachten.
Dat kan ie me niet aandoen!quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb iets gelezen dat hij ermee stopte maar het fijne weet ik er niet van.
Stuur een DM. Misschien dat je dan meer duidelijkheid krijgt.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Wat puntjons om van aloa af te komen. Ik ga toch vannacht toeslaan.
Informatica. Daar gaat het niet lukkenquote:
Vaker naar de studentencafés gaan is dan de oplossing.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Informatica. Daar gaat het niet lukken
En sinds de bachelor afgelopen is, ken ik er helemaal niemand meer.
Alleen is meh.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vaker naar de studentencafés gaan is dan de oplossing.
Eén van mijn teamgenoten is daar wel geschikt voor, maar die zit 7 maanden per jaar in het buitenland.quote:
Er zijn toch wel oude studiegenoten waarmee je kan gaan stappen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén van mijn teamgenoten is daar wel geschikt voor, maar die zit 7 maanden per jaar in het buitenland.
Die zijn allemaal Leiden uit geëmigreerd, afhakersquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er zijn toch wel oude studiegenoten waarmee je kan gaan stappen?
Rijnstraat heeft toch leuke gewillige meiden?quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn allemaal Leiden uit geëmigreerd, afhakers
Dan ga je toch bij hen in de stad stappen. Leer je ook nieuwe meiden kennen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn allemaal Leiden uit geëmigreerd, afhakers
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rijnstraat heeft toch leuke gewillige meiden?
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rijnstraat heeft toch leuke gewillige meiden?
Ik heb één voordeel: ik woonde hier al voor m'n studie. Tis niet zo dat ik verder niemand ken ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan ga je toch bij hen in de stad stappen. Leer je ook nieuwe meiden kennen.
Jij hebt dat al veel vaker gegoogeldquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan ook naar Herenstraat 7 gaan zag ik
En die zijn allemaal al onder de plak en mogen niet meer stappen ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één voordeel: ik woonde hier al voor m'n studie. Tis niet zo dat ik verder niemand ken ofzo
Klopt ik ben behulpzaamquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij hebt dat al veel vaker gegoogeld
[..]
En die zijn allemaal al onder de plak en mogen niet meer stappen ?
Gebeurt niet vaak genoeg neequote:Op zaterdag 28 april 2018 21:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij hebt dat al veel vaker gegoogeld
[..]
En die zijn allemaal al onder de plak en mogen niet meer stappen ?
Ook een goed planquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak genoeg nee
Moet eens kijken of m'n collega's eens te porren zijn.
Sterker nog, heb nog 2 andere adressen gevonden in Leiden. Wat een hoerestad zeg. Dat mensen nog naar de veel te vieze drukke Wallen gaanquote:
Dat krijg je met al die studentes die extra geld willen hebben om te kunnen feesten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sterker nog, heb nog 2 andere adressen gevonden in Leiden. Wat een hoerestad zeg. Dat mensen nog naar de veel te vieze drukke Wallen gaan
quote:
quote:
Iddquote:Op zaterdag 28 april 2018 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
gaat snel hoor.
Zomer, herfst....Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |