abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_494505
Een van de leukste programma's op tv, iemand mee eens? Wel jammer dat Thomas Acda niet meer mee doet maar die marc-marie huijbrechts is minstens zo grappig...
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you..
pi_494552
zekers! maarja, 't is inderdaad jammer dat Thomas niet meer meedoet...
pi_494810
zeker mee eens, marc-marie doet het echt goed, zoniet beterdan thomas
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 26 november 2000 @ 16:24:17 #4
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_494829
als ik het goed begrepen hebt, was afgelopen zaterdag een van de laatste keren voor Marc-Marie. Daarna komt Thomas weer terug (bron: Nieuwe Revu ). En inderdaad, de heren doen niet voor elkaar onder op grappigheid.
  zondag 26 november 2000 @ 17:24:04 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_495082
Jah inderdaad, maar dan was de laatste aflevering oo kwel erg goed moe'k zeggen.. vergeleken met vorige week oo keen stuk lolliger...

trouwens die gast... die tekenaar vam Fokke & Sukke.. .da's niet de eerste keer da'k die in een spelsjow zag vandeweek

hij was ookal bij 10 voor taal laatsts en nog zo'n programma zattie ook bij... populaire gast wel

zondag 26 november 2000 @ 17:51:04 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_495217
Zeker een grappig programma. Die Jean nogwah is wel oke, maar toch vind ik de wisselwerking tussen Thomas Acda en Raoul Heertje beter. Die zaten elkaar altijd lekker af te zeiken. Ook de presentator, ben zijn naam even kwijt, is erg droog. Goed programma, absoluut.
pi_495233
helemaal gemist gisteren.
De Puta Madre
pi_495272
quote:
Op 26 november 2000 17:24 schreef Vork het volgende:
Fokke & Sukke..
in 1 woord: geweldig
quote:
da's niet de eerste keer da'k die in een spelsjow zag vandeweek

hij was ookal bij 10 voor taal laatsts en nog zo'n programma zattie ook bij... populaire gast wel

Dat valt me wel vaker op, dat BN'ers ineens een week lang in elke spelshow en ontbijtprogramma aanwezig zijn en dan weer pleite zijn

En Thomas Acda vind ik een stuk grappiger dan die Belg, ik word altijd zo nerveus van dat piepstemmetje van 'm, beetje hyper die vent

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  zondag 26 november 2000 @ 18:53:12 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_495358
Wie was dat ookal weer die ergens in een vorig seizoen op een gegeven moment nogal tekeer ging tegenover de presentator omdattie z'n opmerkingen over die nieuwsfeiten absoluut niet grappig vond...
  Redactie Frontpage zondag 26 november 2000 @ 23:06:14 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_496247
De naam van de presentator is Harm Edens. Tevens schrijver van series, waaronder SamSam. En SamSam, die beleeft morgen zijn laatste aflevering
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 november 2000 @ 23:08:22 #11
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_496250
Dit Was Het Nieuws is in ieder geval een van de betere van de BBC gekopieerde spelshows. Maar het kan niet tippen aan het origineel, Have I Got News For You.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 26 november 2000 @ 23:16:34 #12
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_496265
Voorop beginnen.

R. Heertje is een van de leukste stand-up comedy gasten van nederland, dat staat wat mij betreft buiten kijf. Dat hij daar bij DWHN het goed doet is in de lijn der verwachting. Hulde voor deze komiek. Zeker, die nieuwe gozer was ook leuk.
T. Acda, een echte theaterman. Hij komt volgend seizoen weer terug, volgens mij.Maar het punt is dat die presentator, Harm Edens, nooit leuk is. Zijn grappen, SamSam, allemaal niet leuk. Niet erg, goed voor het contrast.

log uit, je bent internetverslaafd.
  zondag 26 november 2000 @ 23:31:33 #13
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_496301
Super!!
Marc Marie doet het echt wel goed!
Ik vind het een van de leukste programma's op de Nederlandse televisie.

Aflevering van gisterenavond had ik opgenomen. Ik wilde de band vandaag gaan kijken, loopt de band bij het terugspoelen helemaal vast!!!! K*tvideorecorder

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 26 november 2000 @ 23:50:47 #14
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_496339
quote:
Op 26 november 2000 23:06 schreef Djeez het volgende:
De naam van de presentator is Harm Edens. Tevens schrijver van series, waaronder SamSam. En SamSam, die beleeft morgen zijn laatste aflevering
Grappen van Harm voor DWHN zijn geschreven door Han Sibbel (Lebbis).
Samsam is te erg voor woorden trouwens..
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  maandag 27 november 2000 @ 01:38:19 #15
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_496484
Ik vind Harm Edens geknipt als presentator, met zijn droge humor. Tuurlijk, alle grappen bij de thema's en foto's zijn bedacht door de sterke redactie (Eric van Sauers, Lebbis et. al.), maar inspelend op Raoul en Marc marie is hij altijd adrem. Inderdaad schrijft Edens zich suf wat series betreft, (zelfs onder een schuilnaam als het moet, zijn beste is het zonnetje in huis),, maar van mij mag 'ie.
Het verschil tussen Thomas en Marc marie is groot, maar het verbaast mij altijd weer hoe laatsgenoemde op gang komt, hij kan echt een klein gegeven perfect uitbouwen en wat dat aangaat vind ik hem zelfs meer een verrijking dan Acda. Maar al met al, lekker lachen geblazen, in een goede formule,,,,
pi_496537
quote:
Op 26 november 2000 23:08 schreef Tokus het volgende:
Dit Was Het Nieuws is in ieder geval een van de betere van de BBC gekopieerde spelshows. Maar het kan niet tippen aan het origineel, Have I Got News For You.
Ben het hier volledig mee eens. Ook 'A question of Sports' vind ik een erg leuk en comisch BBC programma met 2 panels.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Redactie Frontpage maandag 27 november 2000 @ 11:20:53 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_496909
Edens schrijft zijn oneliners niet zelf, maar die caberetier met die Hazelip, Jan Jaap ofzoiets, was 2 weken terug bij Kopspijkers. Ik vind MMH geniaal, beter dan TA, al past TA beter bij RH. RH heeft MMH trouwens ontdekt.

Komt in feb weer op tv.

woensdag 13 december 2000 @ 16:26:00 #18
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_547760
En dit is vandaag op Fok!zine te lezen:

"Acda terug bij Dit Was Het Nieuws
Gepost door Chris (MrBig) - woensdag 13 december 2000 @ 16:08 - Bron: Veronica Magazine
Breuls had ons via de newssubmit het volgende te melden:

Cabaretier en muzikant Thomas Acda zal in het nieuwe seizoen van het satirische nieuwsprogramma Dit Was Het Nieuws weer te zien zijn als vast panellid. Wegens persoonlijke omstandigheden was hij het afgelopen seizoen niet te zien.

Tijdens zijn afwezigheid was cabaretier Marc-Marie Huijbregts zijn vaste invaller. Nu Acda terugkomt, rijst de vraag of Marc-Marie weg moet of niet. De TROS is er in ieder geval nog niet uit. Een mogelijkheid is dat Raoul Heertje en Marc-Marie afwisselend te zien zijn naast Thomas Acda.

In februari zijn er zes nieuwe afleveringen van Dit Was Het Nieuws te zien."

En wat vinden jullie de beste combinatie?

[Dit bericht is gewijzigd door Wieteke op 13-12-2000 16:27]

Admin woensdag 13 december 2000 @ 16:43:21 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_548088
Op de Frontpage kwam al de reactie dat er gewoon drie vaste panels moeten komen. Kan leuk zijn, lijkt mij, maar is misschien iets te veel van het goede. Wat ook kan: gewoon geen gasten meer uitnodigen een een vast panel nemen van 2x2. Dus dat ze alledrie vaste panelleden zijn samen met nog iemand erbij (Amsterdam kent zat goeie cabaretiers - Peter Heerschop zou een goede zijn).
Of drie vaste leden en telkens 1 gast...

Want het zou zonde zijn als 1 van deze drie niet meer terugkeert...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 13 december 2000 @ 16:47:40 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_548140
Dan zie ik liever Raoul Heertje en Marc Marie Huibrechts en dan Thomas Acda als presentator ofzo...
  woensdag 13 december 2000 @ 17:02:27 #21
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_548237
Maar de gasten zijn juist leuk voor de afwisseling en om lekker te kunnen afzeiken! Verder vind ik het zo leuk aan MMH dat hij dode momenten in de show kan vullen met zo'n enorm lulverhaal van hem. Dat kan TA toch minder goed, maar die vind ik idd beter in de interactie met RH. MMH gaat op den duur ook wat vervelen denk ik, dus liever hem niet tevaak.

De enkele post hierboven beschreven komiek met de hazenlip is Jan-Jaap van der Wal, lid van de Comedietrain. Hij schrijft af en toe ook columns voor Spijkers met Koppen en treedt op in Toomler.

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  woensdag 13 december 2000 @ 17:24:45 #22
2934 Carin aka Trijntje
Voor wie ik liefheb....
pi_548357
Wat mij betreft moeten Thomas Acda, Marc Marie Huijbrechts en Raoul Heertje gewoon met z'n drieën daar gaan zitten en dan zou ik maar gewoon één of twee gasten nemen, bijvoorbeeld de drie Cabaretiers (drie voor allen allen voor één) tegen de gasten, stel je voor Acda, Huijbrechts en Heertje tegen bijvoorbeeld Harry Mens en Emile Ratelband, zoiets!! Lijkt mij werkelijk vuurwerk!!!!

Hee waar is mijn foto gebleven!!!!

Prijs en zegen de betovering, Want april is mijn verovering...............
  woensdag 13 december 2000 @ 17:29:12 #23
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_548378
Ik heb MMH in het theater gezien. Was erg goed overigens. Maar wisten jullie dat hij ook fantastisch kan zingen? Echt waar!
Nee, ik ben niet aardig!
  woensdag 13 december 2000 @ 19:27:52 #24
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_548682
quote:
Op 26 november 2000 23:50 schreef Is2Funky het volgende:
Grappen van Harm voor DWHN zijn geschreven door Han Sibbel (Lebbis).
Samsam is te erg voor woorden trouwens..
Dolf Janssen schrijft ook voor dat programma volgens mij...
Het is in ieder geval super goed...
quote:
Ben het hier volledig mee eens. Ook 'A question of Sports' vind ik een erg leuk en comisch BBC programma met 2 panels
Dan heb je ook nog eens 'Never mind the buzzcocks'. Weet alleen niet of het er nog op komt, maar het was eenzelfde soort opzet met muziek, geweldig...
oh, zo had je ook nog 'They think it's all over'... over sport... tenminste, volgens mij heette dat zo.
Zeker een erg grappig concept ja
  woensdag 13 december 2000 @ 20:14:04 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_548805
Het orgineel komt volgens mij ook uit Engeland, zie het weleens op de BBC maar kan er vaak geen touw aan vastknopen omdat het snel gaat en natuurlijk over Engels nieuws gaat

Alledrie of Huibrecht/Heertje afgewisseld als Thomas Acda er maar bij zit vind ik het leuk(zonder ook hoor) Jammer dat het weer even gestopt is Mag van mij t hele jaar door

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')