trouwens die gast... die tekenaar vam Fokke & Sukke.. .da's niet de eerste keer da'k die in een spelsjow zag vandeweek
hij was ookal bij 10 voor taal laatsts en nog zo'n programma zattie ook bij... populaire gast wel
quote:
Op 26 november 2000 17:24 schreef Vork het volgende:
Fokke & Sukke..
quote:Dat valt me wel vaker op, dat BN'ers ineens een week lang in elke spelshow en ontbijtprogramma aanwezig zijn en dan weer pleite zijn
da's niet de eerste keer da'k die in een spelsjow zag vandeweekhij was ookal bij 10 voor taal laatsts en nog zo'n programma zattie ook bij... populaire gast wel
En Thomas Acda vind ik een stuk grappiger dan die Belg, ik word altijd zo nerveus van dat piepstemmetje van 'm, beetje hyper die vent
R. Heertje is een van de leukste stand-up comedy gasten van nederland, dat staat wat mij betreft buiten kijf. Dat hij daar bij DWHN het goed doet is in de lijn der verwachting. Hulde voor deze komiek. Zeker, die nieuwe gozer was ook leuk.
T. Acda, een echte theaterman. Hij komt volgend seizoen weer terug, volgens mij.Maar het punt is dat die presentator, Harm Edens, nooit leuk is. Zijn grappen, SamSam, allemaal niet leuk. Niet erg, goed voor het contrast.
Aflevering van gisterenavond had ik opgenomen. Ik wilde de band vandaag gaan kijken, loopt de band bij het terugspoelen helemaal vast!!!! K*tvideorecorder
quote:Grappen van Harm voor DWHN zijn geschreven door Han Sibbel (Lebbis).
Op 26 november 2000 23:06 schreef Djeez het volgende:
De naam van de presentator is Harm Edens. Tevens schrijver van series, waaronder SamSam. En SamSam, die beleeft morgen zijn laatste aflevering
quote:Ben het hier volledig mee eens. Ook 'A question of Sports' vind ik een erg leuk en comisch BBC programma met 2 panels.
Op 26 november 2000 23:08 schreef Tokus het volgende:
Dit Was Het Nieuws is in ieder geval een van de betere van de BBC gekopieerde spelshows. Maar het kan niet tippen aan het origineel, Have I Got News For You.
Komt in feb weer op tv.
"Acda terug bij Dit Was Het Nieuws
Gepost door Chris (MrBig) - woensdag 13 december 2000 @ 16:08 - Bron: Veronica Magazine
Breuls had ons via de newssubmit het volgende te melden:
Cabaretier en muzikant Thomas Acda zal in het nieuwe seizoen van het satirische nieuwsprogramma Dit Was Het Nieuws weer te zien zijn als vast panellid. Wegens persoonlijke omstandigheden was hij het afgelopen seizoen niet te zien.
Tijdens zijn afwezigheid was cabaretier Marc-Marie Huijbregts zijn vaste invaller. Nu Acda terugkomt, rijst de vraag of Marc-Marie weg moet of niet. De TROS is er in ieder geval nog niet uit. Een mogelijkheid is dat Raoul Heertje en Marc-Marie afwisselend te zien zijn naast Thomas Acda.
In februari zijn er zes nieuwe afleveringen van Dit Was Het Nieuws te zien."
En wat vinden jullie de beste combinatie?
[Dit bericht is gewijzigd door Wieteke op 13-12-2000 16:27]
Want het zou zonde zijn als 1 van deze drie niet meer terugkeert...
De enkele post hierboven beschreven komiek met de hazenlip is Jan-Jaap van der Wal, lid van de Comedietrain. Hij schrijft af en toe ook columns voor Spijkers met Koppen en treedt op in Toomler.
Hee waar is mijn foto gebleven!!!!
quote:Dolf Janssen schrijft ook voor dat programma volgens mij...
Op 26 november 2000 23:50 schreef Is2Funky het volgende:
Grappen van Harm voor DWHN zijn geschreven door Han Sibbel (Lebbis).
Samsam is te erg voor woorden trouwens..
quote:Dan heb je ook nog eens 'Never mind the buzzcocks'. Weet alleen niet of het er nog op komt, maar het was eenzelfde soort opzet met muziek, geweldig...
Ben het hier volledig mee eens. Ook 'A question of Sports' vind ik een erg leuk en comisch BBC programma met 2 panels
Alledrie of Huibrecht/Heertje afgewisseld als Thomas Acda er maar bij zit vind ik het leuk(zonder ook hoor
) Jammer dat het weer even gestopt is
Mag van mij t hele jaar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |