heel veel jaquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou het even opzoeken hema
Tonijn wat sneller dacht ik maar denk dat je wel echt véél moet eten.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als dat geen neuken wordt
quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen, niet geil worden van stofzuigen
tonijn valt wel mee qua hoeveelheid wat ik heb gegeten. Maar die haringfilet wel wat meer van gegetenquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou het even opzoeken hema
Tonijn wat sneller dacht ik maar denk dat je wel echt véél moet eten.
komt goed johquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tonijn valt wel mee qua hoeveelheid wat ik heb gegeten. Maar die haringfilet wel wat meer van gegeten
Geen fleshlight meer nodigquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
is dat wat?quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn broer gaat bruce banner wiet voor me kopen.
Hoop het wel slimme marketing hebben ze sinds deze week tijdens justice league hadden ze opeens kryptonitequote:
Hi vriendquote:
ahaquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoop het wel slimme marketing hebben ze sinds deze week tijdens justice league hadden ze opeens kryptonite
mooi, zo dronken worden dat je die saaie gesprekken niet meer hoortquote:
Dat kan jij maatje ik geloof in je.quote:
jij snapt hetquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi, zo dronken worden dat je die saaie gesprekken niet meer hoort
Dank je vriendquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kan jij maatje ik geloof in je.
Volgens moet je jezelf dan echt finaal misselijk eten voor een paar dagen maar durf dat niet met zekerheid te zeggen als je echt bang bent zou ik het even opzoeken of in CUL vragen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tonijn valt wel mee qua hoeveelheid wat ik heb gegeten. Maar die haringfilet wel wat meer van gegeten
Freddie Mercurryquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja denk dat het wel in orde is. Maar ik vroeg me wel ff afquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens moet je jezelf dan echt finaal misselijk eten voor een paar dagen maar durf dat niet met zekerheid te zeggen als je echt bang bent zou ik het even opzoeken of in CUL vragen.
quote:
Flopquote:
Helemaal niet, een paar kansloze figuren zijn bezig met een postopkrikspel.quote:
zo is hetquote:Op zaterdag 28 april 2018 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eeuwige nummer 2 op alle fronten
Oppassen jongen op de valreepquote:
Ik zou mark even roepenquote:Op zaterdag 28 april 2018 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal niet, een paar kansloze figuren zijn bezig met een postopkrikspel.
hoost hierquote:Op zaterdag 28 april 2018 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok naar buiten gaan was geen succes
pleinvrees?quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok naar buiten gaan was geen succes
dan ben jij 2equote:Op zaterdag 28 april 2018 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Jawel hoor, eerst m1st1g binnenhengelen, dan laat ik je met rust.
challazquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:23 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar krullen en dan naar de bios. Laterzzz
nu al?quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk schokkend om te horen hoor. Even een pilsje nemen
Begrijpelijk vriendquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal drink ik niet voor 9 uur 's avonds, maar dit kan mijn hart niet goed aan
nou ja.. dat laatste is voor iedereen goedquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:32 schreef devzero het volgende:
Straks ga je zeggen dat hema geen moeder grappen maar gaat maken of dat streepje stopt met Fok!ken
Welquote:
Geboren molquote:
Met je kop door de helftquote:
Dat doet handleiding welquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:32 schreef devzero het volgende:
Straks ga je zeggen dat hema geen moeder grappen maar gaat maken of dat streepje stopt met Fok!ken
Die maakt genoeg je moeder grappen voor heel FOK!quote:
Kans is groter dat ik stop met moedergrappen dan dat ik stop met bier of dikke tieten lekker te vindenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die maakt genoeg je moeder grappen voor heel FOK!
snap ikquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kans is groter dat ik stop met moedergrappen dan dat ik stop met bier of dikke tieten lekker te vinden
Niet voor 21.00 drinkenquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal drink ik niet voor 9 uur 's avonds, maar dit kan mijn hart niet goed aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |