Toen ik vroeger moest leren voor examens genoot ik altijd het meeste van gamen. In tijden dat ik wel even alle tijd had genoot ik er opeens minder van.quote:Op vrijdag 27 april 2018 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kinderen ja/ nee?
Heb ook weken van 40+8 luch en dan nog 2 en half uur per dag reizen gehad.
Echt leuk ja.Kun je in de avond nog even snel je eten opwarmen en daarna je kind een kusje geven als ie vijf minuten later naar gaat, vijf dagen per week. Jottum wat een leven.
Dat is wel lekker idd. Ik zal daar ook naar informeren of het mogelijk is 1 dag per week thuis te werken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 21:49 schreef epicbeardman het volgende:
Ik werk 40uur met 2 dagen thuis per week, aankomende week zelfs hele week thuis i.v.m. dat er onderhoud is aan spoor.
Kan zelf kiezen welke dagen ik thuiswerk, als ik me niet lekker voel/verslaap kan ik ook thuis blijven.
Afgelopen week toen heb ik ook lekker 2 dagen in de zon gezeten tijdens werktijd!
Als host bij McD kan dat niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 21:53 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker idd. Ik zal daar ook naar informeren of het mogelijk is 1 dag per week thuis te werken.
Leef jij wel in deze wereld?quote:Op vrijdag 27 april 2018 22:01 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe vrouwen 40 uur werken?! Die menstrueren! Stel dat ze op een open werkplek werken, dus naast en tegenover heb je collega's en je wil je verschonen...hoe doen ze dat dan?!
Respect voor vrouwen.
Gewoon onder je bureau ziet niemandquote:Op vrijdag 27 april 2018 22:01 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe vrouwen 40 uur werken?! Die menstrueren! Stel dat ze op een open werkplek werken, dus naast en tegenover heb je collega's en je wil je verschonen...hoe doen ze dat dan?!
Respect voor vrouwen.
Natuurlijk, een week non stop is ook erg intensief. Ze vragen nogal wat van je en er is 0,2% ruimte voor jezelf als ze wakker zijn en als je werkt heb je dat gewoon wel. Maar toch, meer tijd voor je nazaat hebben dan in het weekend is wel zo fijn voor iedereen behalve het bedrijf waar je werkt.quote:Op vrijdag 27 april 2018 21:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toen ik vroeger moest leren voor examens genoot ik altijd het meeste van gamen. In tijden dat ik wel even alle tijd had genoot ik er opeens minder van.
Datzelfde heb ik nu ook beetje maar dan op gebied van wat jij zegt
What the fuck boeien die extra twee uurtjes?quote:Op vrijdag 27 april 2018 21:35 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dit. Voor 38 uur teken ik. 40 is een ramp!
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 21:32 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Als ik 24 uur zou werken, bijv van maandag - woensdag...kan ik de resterende 4 dagen op vakantie 1 keer per maand. Bijv 4 dagen Spanje, 3 dagen Frankrijk, 4 dagen Kroatië etc. Dat wil ik eigenlijk, maar zo'n baan vind en krijg ik niet...
Dit. Volgens mij zoekt TS gewoon redenen om niet aan deze baan te hoeven beginnen. Ik ben ook recruiter (en inkoper, 2 parttime functies binnen hetzelfde bedrijf) en ik had ook 32u kunnen gaan werken. Maar 40u = meer salaris en dus werk ik nu 40 uur. Vind het ook wel veel, maar ben nu nog jong. Minder werken kan altijd nog wel. Nu als starter op de arbeidsmarkt wil ik gewoon ervaring op doen en volledig meedraaien binnen het bedrijf. Voordeel is wel dat mijn werk 10 minuten van mn bed af is. Wekkertje gaat om half 8quote:Op vrijdag 27 april 2018 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
What the fuck boeien die extra twee uurtjes?
De echte klacht hier is dat je recruiter bent. Zout van de aarde, die beroepsgroepquote:Op vrijdag 27 april 2018 23:01 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zoekt TS gewoon redenen om niet aan deze baan te hoeven beginnen. Ik ben ook recruiter en ik had ook 32u kunnen gaan werken. Maar 40u = meer salaris en dus werk ik nu 40 uur. Vind het ook wel veel, maar ben nu nog jong. Minder werken kan altijd nog wel. Nu als starter op de arbeidsmarkt wil ik gewoon ervaring op doen en volledig meedraaien binnen het bedrijf. Voordeel is wel dat mijn werk 10 minuten van mn bed af isik zou er niet aan moeten denken 1 of 1.5 uur te moeten reizen sochtends én savonds. Dat zou voor mij het grootste probleem zijn in de situatie van TS. Dat is bij minder werken (bijv. 4 dagen) nog steeds kut. Zoek het dichterbij TS! Maar belangrijkste...ga het gewoon ervaren en doen. Vanuit die situatie kan je altijd verder kijken en je werkt wél aan je ervaring en je cv waardoor je ook interessanter wordt.
Je denkt echt dat die 8 uur minder "ervaring" per week je een minder competent mens maken?quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:01 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij zoekt TS gewoon redenen om niet aan deze baan te hoeven beginnen. Ik ben ook recruiter (en inkoper, 2 parttime functies binnen hetzelfde bedrijf) en ik had ook 32u kunnen gaan werken. Maar 40u = meer salaris en dus werk ik nu 40 uur. Vind het ook wel veel, maar ben nu nog jong. Minder werken kan altijd nog wel. Nu als starter op de arbeidsmarkt wil ik gewoon ervaring op doen en volledig meedraaien binnen het bedrijf. Voordeel is wel dat mijn werk 10 minuten van mn bed af isik zou er niet aan moeten denken 1 of 1.5 uur te moeten reizen sochtends én savonds. Dat zou voor mij het grootste probleem zijn in de situatie van TS. Dat is bij minder werken (bijv. 4 dagen) nog steeds kut. Zoek het dan dichterbij TS! Maar belangrijkste...ga het gewoon ervaren en doen. Vanuit die situatie kan je altijd verder kijken en je werkt wél aan je ervaring en je cv waardoor je ook interessanter wordt.
Das grappig, ik doe ongeveer 32 uur werk in 40 uur.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:05 schreef Spanky78 het volgende:
Ts gaat straks in 32 uur voor 40 uur werk doen.
Ja, vastquote:Op vrijdag 27 april 2018 21:12 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun heeft gister baan aangeboden gekregen ala recruiter. Topsalaris, bedrijfsauto, laptop, eigen mobiel. Mijn ouders zijn lyrisch!!! Eindelijk ga je carriere maken, Kluunzoon...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |