Ook een terechte klacht inderdaad. Het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Net zoals met mensen die zeggen niet van voetbal te houden: maar wel bij een EK of WK naar de wedstrijden van het Nederlands elftal gaan kijken.
Gaat het toch door?quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Net zoals met mensen die zeggen niet van voetbal te houden: maar wel bij een EK of WK naar de wedstrijden van het Nederlands elftal gaan kijken.
Je hebt anders wel een oranje usernaam. Hypocriet!quote:
Dit gaat nog verder dan die zwarte pieten icoontjes!quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt anders wel een oranje usernaam. Hypocriet!
Scherp! Wellicht is zijn account gehackt?quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:45 schreef hugecooll het volgende:
Het hele jaar krijg je geen fatsoenlijke volzin uit je toetsenbord, maar vandaag heb je het ineens over farizeeërs en parafernalia
Wat klets jij nou weer? Ik spreek uitstekend Nederlands. Ik ben destijds geslaagd met het eindcijfer 8,5.quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:45 schreef hugecooll het volgende:
Het hele jaar krijg je geen fatsoenlijke volzin uit je toetsenbord, maar vandaag heb je het ineens over farizeeërs en parafernalia
Ja, jij doet!quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat klets jij nou weer? Ik sprekend uitstekend Nederlands. Ik ben destijds geslaagd met het eindcijfer 8,5.
Correctie, het lijkt om slechts een marginaal groepje te gaan. Dit omdat er dus ook republikeinen zijn die wel mee doen met de festiviteiten. Dat is eigenlijk ook de kern van de klacht.quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Op een dag als deze zie je dat republikeinen maar een marginaal groepje zijn.
Dan zijn het geen republikeinen slimbo.quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Correctie, het lijkt om slechts een marginaal groepje te gaan. Dit omdat er dus ook republikeinen zijn die wel mee doen met de festiviteiten. Dat is eigenlijk ook de kern van de klacht.
Ze zijn niet principieel, maar pragmatisch wanneer het op een feestje aankomt. Dat is de klacht dus; Farizeeërs.quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan zijn het geen republikeinen slimbo.
2019 in Frankrijkquote:
Terechte klacht want zie hieronder:quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:09 schreef Hamzoef het volgende:
Gedurende het jaar laten ze weten het koningshuis een archaïsch instituut te vinden, maar die ene dag in het jaar spot je ze wel met Oranje-parafernalia.
Klacht lijkt me duidelijk.
Is gezellig toch?quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 27 april 2018 18:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat klets jij nou weer? Ik spreek uitstekend Nederlands. Ik ben destijds geslaagd met het eindcijfer 8,5.
Sure. Als je echt geslaagd was, had je geweten dat eindcijfers gehele getallen zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:48 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben destijds geslaagd met het eindcijfer 8,5.
Eindexamens niet hoor. In België misschien.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Sure. Als je echt geslaagd was, had je geweten dat eindcijfers gehele getallen zijn.
Wellicht, hetzelfde kan je zeggen over koningsdag maar vind je niet dat het een beetje hypocriet is?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |