Lijkt me sterk, dit is voor Gijs meestal de tijd voor zijn middagdutje.quote:
Daar kunnen toch wel een stel kutten bij?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boh. Ontbijtje net achter de kiezen en zo lekker bier drinken.
Hij zei toch bier.quote:
Jij welquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:14 schreef houdjemond het volgende:
Mogen we eigenlijk Willy zeggen tegen Willy?
Ik noem hem altijd Hans.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:14 schreef houdjemond het volgende:
Toch leek Alexia daarnet meer geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:14 schreef DaMook het volgende:
Spandoek: Amalia kom hier studeren. Ja ik weet wel waarom ze dat willen.
Ik niet, leg uit.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:14 schreef DaMook het volgende:
Spandoek: Amalia kom hier studeren. Ja ik weet wel waarom ze dat willen.
Ik noem hem altijd Lexie als we elkaar zienquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:14 schreef houdjemond het volgende:
Zullen ze ook wel ok vinden.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch leek Alexia daarnet meer geïnteresseerd.
Lekker stukje koninklijk vlees is toch altijd welkom.quote:
Stukje vlees? Als je die op de BBQ gooit kan de hele provincie er van vreten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zullen ze ook wel ok vinden.
[..]
Lekker stukje koninklijk vlees is toch altijd welkom.
Welnee.quote:
Ik vind alle 3 de prinsesjes er goed uitzien hoor. Zijn geen van 3 dik hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje vlees? Als je die op de BBQ gooit kan de hele provincie er van vreten.
Amalia aan een spit met een appel in d'r mond.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje vlees? Als je die op de BBQ gooit kan de hele provincie er van vreten.
Dat marktgedeelte is ook wel een aardige vergelijking toch?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Welnee.
Het ruikt er naar vis, maar daarmee houdt elke vergelijking ook wel op.
Ik zie al dat het Vishoek is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Welnee.
Het ruikt er naar vis, maar daarmee houdt elke vergelijking ook wel op.
Dat hebben wij een andere definitie van dik. En mooi.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind alle 3 de prinsesjes er goed uitzien hoor. Zijn geen van 3 dik hoor.
Sorry, ik houd al op.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:19 schreef Fokker89 het volgende:
Doe eens normaal over ons kroonprinsesje zeg.
Een vol punt erbij!quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat marktgedeelte is ook wel een aardige vergelijking toch?
En de sjieke hoeren, dus waar de prinsjes vroeger te vinden waren, zitten aan de Nieuwstad.quote:
Onflatteuze kleding dat wel, maar verder gewoon goed hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hebben wij een andere definitie van dik. En mooi.
Dat niet, al heeft Amalia wel een WA hoofdquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind alle 3 de prinsesjes er goed uitzien hoor. Zijn geen van 3 dik hoor.
Ze kan alleen in haar gezicht al 10 kilo kwijt.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Onflatteuze kleding dat wel, maar verder gewoon goed hoor.
Gewoon een beetje babyvet. Alles beter dan een panlat.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Onflatteuze kleding dat wel, maar verder gewoon goed hoor.
Daar zijn ze weggehaald. Er is nu nog maar één rosse buurt/straat. De Vishoek e.o. wordt nu een dure buurt.quote:
Pics van je eigen hoofd!quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze kan alleen in haar gezicht al 10 kilo kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |