Ik ben zijn fanclub, sluit je gerust aan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij een fanclub? Kan die ook trucjes?
De tekst heeft ook nog wel een paar aardige vondsten en de flow valt ook niet tegen voor een lokaal product.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:04 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Leuke clip...(met het geluid uit).
Wanneer komen we samen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben zijn fanclub, sluit je gerust aan.
Of van Erwin Koeman.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Koeman had zo een broer van Willem kunnen zijn.
Fanclubdag in De Drie Gezusters.quote:
Tsja, aangezien ik in de vorige draad ook al referenties aan 'koe' vernam... lachen allemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Koeman had zo een broer van Willem kunnen zijn.
Hoe sneu ben jij dan....quote:
Ook qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:10 schreef Guanabana het volgende:
Amalia doet me aan Beatrix denken qua maniertjes soms.
Het is wat allemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hoe sneu ben jij dan....
jij bent t type veilig achter je pctje dat dit soort aso opmerkingen maakt he
Ik hoor de LuckyTv al. Ja leuk hoor, echt leuk, goed gedaan enzo. Kom op Max snel wegwezen hier.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef Magere_Gein het volgende:
Cringe altijd die dansgroepjes met ingestudeerde meuk
Lucky tv is ook aids.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor de LuckyTv al. Ja leuk hoor, echt leuk, goed gedaan enzo. Kom op Max snel wegwezen hier.
Nou ja zeg. Houden we het een beetje netjes?quote:
Deze neger buigt voor niemand.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:13 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt!
Haar wraak zal zoet zijn wanneer ze Koningin is
#Mani4modquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Houden we het een beetje netjes?
Bij gebrek aan dwddd zullen ze nu wel iets in de Kwis erover bedenken morgen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor de LuckyTv al. Ja leuk hoor, echt leuk, goed gedaan enzo. Kom op Max snel wegwezen hier.
twitter:Triton_Tools_UK twitterde op vrijdag 27-04-2018 om 10:21:25Our very own King of Darts has a message on a special day in the Netherlands. Happy #kingsday2018 from everyone at Triton Tools and our ambassador @Raybar180 https://t.co/zujFnD3LYY reageer retweet
Hep die al een lintje?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:14 schreef Mani89 het volgende:
Een bericht van onze 4de in de lijn van troonopvolging.twitter:Triton_Tools_UK twitterde op vrijdag 27-04-2018 om 10:21:25Our very own King of Darts has a message on a special day in the Netherlands. Happy #kingsday2018 from everyone at Triton Tools and our ambassador @Raybar180 https://t.co/zujFnD3LYY reageer retweet
Ja maar meedoen aan al die sport- en speldingen, dat zou niemand moeten doen, wat een armoe.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze met het jaar meer op haar gemak lijkt.
Statig, dat woord komt ook vaak bij me op als ik haar zie.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:13 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Amalia er mooi en statig uitzien.
Klopt. Ze doet me zo denken aan haar oma.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Statig, dat woord komt ook vaak bij me op als ik haar zie.
Ze is pas 14, maar komt echt heel volwassen over af en toe.
Voor dat geld wat ze krijgen, zou ik het ook lachend doen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar meedoen aan al die sport- en speldingen, dat zou niemand moeten doen, wat een armoe.
flink genomen door de presus vanochtendquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef Toby56 het volgende:
Standaard-hese doorzuipstem van een corps-prinsesje.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef Toby56 het volgende:
Ze begint ook al een onderkin te kweken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef Toby56 het volgende:
Dit mag je niet zeggen veilig achter je pc.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze begint ook al een onderkin te kweken.
Niks bijzonders. Zo standaardquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef Toby56 het volgende:
Ik doe dat gewoon.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen veilig achter je pc.
Je leert wel snelquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen veilig achter je pc.
Van die meiden vind ik het wel knap eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor dat geld wat ze krijgen, zou ik het ook lachend doen.
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:17 schreef Toby56 het volgende:
Hoe zou jij zo'n dag opvullen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die meiden vind ik het wel knap eigenlijk.
Op die leeftijd, enthousiasme opbrengen voor dingen die je misschien niet enorm boeien.
Thuis lekker tompouce eten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hoe zou jij zo'n dag opvullen dan?
Net in beeldquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:20 schreef Klepper272 het volgende:
Is die pandjes sjacheraar er ook bij ?
Ze hoeven tenminste niet naar die vreselijke botenparade van een paar jaar geleden..quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die meiden vind ik het wel knap eigenlijk.
Op die leeftijd, enthousiasme opbrengen voor dingen die je misschien niet enorm boeien.
Ze zijn de muziek van de dj ook zat.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:20 schreef Postbus100 het volgende:
Ze lopen bij de Nos wat te kutten met het geluid
Die zitten allemaal al aan het bier. Stagair zoek het uit.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:20 schreef Postbus100 het volgende:
Ze lopen bij de Nos wat te kutten met het geluid
Precies. Als puber wil je gewoon stiekem blowen en drinken bij vrienden.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dat van de drie prinsessen Amalia het mooiste gezicht heeft.
Vind het wel beetje genant dat ze nu met wildvreemden allemaal spelletjes moeten doen en zwaaien en lachen naar iedereen. Lijkt me vreselijk. Tenenkrommend gedoe.
Zeker op Koningsdag.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Precies. Als puber wil je gewoon stiekem blowen en drinken bij vrienden.
Ik vind het gênant dat in een democratie mensen nog steeds bevooroordeeld worden puur op basis van hun DNA.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het wel beetje genant dat ze nu met wildvreemden allemaal spelletjes moeten doen en zwaaien en lachen naar iedereen. Lijkt me vreselijk. Tenenkrommend gedoe.
Heroine spuiten bedoel je.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Precies. Als puber wil je gewoon stiekem blowen en drinken bij vrienden.
Juul was ook mollig.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef Toby56 het volgende:
Trix was ook een mollige ronde verschijning. Alles komt goed met Amalia.
[ afbeelding ]
De foto van Alexia bij de nieuwe staatsiefoto's was wel heel mooiquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
De 3 van Willy zijn bijna een afspiegeling van de eerste 3 van Juul.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
De foto van Alexia bij de nieuwe staatsiefoto's was wel heel mooi
[ afbeelding ]
Maxima ziet er toch prachtig uit?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:27 schreef Klepper272 het volgende:
Misschien had Maxima beter een baseball cap op kunnen zetten, dit ziet er niet uit.
Barettenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maxima wilde weer een baret, net als in 2004.
Vind het ook een beetje ehh té. Zeker voor een kind van 12.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel veel weg van haar moeder, wie ziet er trouwens zo uit op z'n twaalfde
Iemand van koninklijke huizenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel veel weg van haar moeder, wie ziet er trouwens zo uit op z'n twaalfde
Was te verwachten....quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:34 schreef Caland het volgende:
Nou vanaf nu heeft in ieder geval de rest van Nederland ook kunnen zien dat ze in Groningen buiten gas winnen echt helemaal niks kunnen.
De mooiste meiden wonen in Groningen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:34 schreef Caland het volgende:
Nou vanaf nu heeft in ieder geval de rest van Nederland ook kunnen zien dat ze in Groningen buiten gas winnen echt helemaal niks kunnen.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De mooiste meiden wonen in Groningen.
DE PLATTELANDSVROUWEN
De meiden, de meiden mogen ons graag verleiden
En hier zo in het Noorden, gaat dat met weinig woorden.
Midwolda, Midwolda, wat had ik toch een lol daar
Maar ik kan ook uren gluren naar Mien uit Siddeburen
Nicole, Nicole, weisst du was ich wolle?
Mit dir under de Wolle, hab' ich ja grosse Lolle!
Gezina, Gezina, als ik weer 's vreemd ga
Dan doe ik dat bij jou daar in 't prachtige Nieuw Scheemda
Suzanne, Suzanne, ik ga met jou behangen
In 't mooie Wensterwolde, in Jipsingboertange.
O Inge, O Inge, wat zijn dat toch voor dingen?
Mag ik dat over zinge, oh Inge uit Ezinge?
Ivonne, Ivonne, ik wou dat wij's konne
Maar nu woon je bij Azing, met dubbele beglazing.
Oh Grietje, oh Grietje, dat was geen akkefietje
Toen wij daar rollebolden in 't mooie Finsterwolde.
O Martha, O Martha, waarom zit jij in Beerta?
Het was toch in 't verleden veel leuker in Harkstede?
De wichter, de wichter, hes zwoare en hes lichte
Hes dikken en hes dunnen hier in provincie Grunnen.
Ja luuster, ja luuster, ains kom ik in het duuster
En dan goan wie hand in hand
Deur 't Grunninger platteland - An Kant !!
Werden ze nu maar weggedrukt.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:37 schreef Protoplanet het volgende:
Die twee oude dames worden weggedrukt
Voor een relatief klein deel hoor. Het is niet dat elke Groninger in kapotte huizen woont.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:36 schreef Revanches het volgende:
Moeilijk he mensen, maar dit is gewoon realiteit voor de Groningers. Heel lastig te begrijpen wellicht.
Nouja dat wel maar dat komt niet door de aardbevingen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor een relatief klein deel hoor. Het is niet dat elke Groninger in kapotte huizen woont.
Willy vindt het ook niet erg; hij is hier zelf mee akkoord gegaan, en komt regelmatig buurten in het bevingsgebied.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:36 schreef Revanches het volgende:
Moeilijk he mensen, maar dit is gewoon realiteit voor de Groningers. Heel lastig te begrijpen wellicht.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja dat wel maar dat komt niet door de aardbevingen.
plaggenhutten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja dat wel maar dat komt niet door de aardbevingen.
ik ben Groninger maar ik vind dit echt beschamendquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:36 schreef Revanches het volgende:
Volgens mij warmt hij zich aan de scheten van Maxima.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef Klepper272 het volgende:
Moet je eens kijken wat Willy verstookt in al die paleizen.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:41 schreef Caland het volgende:
We kunnen ook een keer Kluivert vol gas door Groningen laten rijden, kijken of ze dat leuk vinden.
Ze komen nog langs Soestdijk straksquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:41 schreef Guanabana het volgende:
WA wil er vanaf, je ziet het. Hij wil aan het bier.
Willem heeft nergens iets over te vertellen, dus waarom zenden we die hele Koningsdag überhaupt uit? Verspilling van gemeenschapsgeld.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:41 schreef Klepper272 het volgende:
Willem heeft er niks over te vertellen, dus hou er nu maar over op.
mee eens maar dit sloeg toch nergens op?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Kom, kom mensen... misschien is het hier niet de juiste plaats geweest maar toch.....
Ik heb huizen gezien met scheuren waardoor je zo naar buiten kon kijken....
Sommige huizen zijn vreselijk hoor.....
De mens wil gewoon duidelijkheid hebben!
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:41 schreef Caland het volgende:
We kunnen ook een keer Kluivert vol gas door Groningen laten rijden, kijken of ze dat leuk vinden.
Het is maar Groningen he. Dat kunnen we gewoon evacueren als het moet, plek zat in Nederland.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Kom, kom mensen... misschien is het hier niet de juiste plaats geweest maar toch.....
Ik heb huizen gezien met scheuren waardoor je zo naar buiten kon kijken....
Sommige huizen zijn vreselijk hoor.....
De mens wil gewoon duidelijkheid hebben!
Nee, maar ze pakken alles aan om het onder de aandacht te brengen....quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
mee eens maar dit sloeg toch nergens op?
Had je dan gehoopt dat ze het er niet over zouden hebben?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
mee eens maar dit sloeg toch nergens op?
En terecht.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, maar ze pakken alles aan om het onder de aandacht te brengen....
Erg flauw om haar die aardbevingen te verwijten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:44 schreef Fokker89 het volgende:
En dan Amalia er ook nog mee lastig vallen
Fixed.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:45 schreef LTVDK het volgende:
Ja leuk geweest met dat gas, ze kunnen nog beter DJ Ozzy weer vol gas aanzetten.
Mikado met marshmallows, mis alleen nog het open vuur, hadden ze maar een gaspitje staan ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:45 schreef LTVDK het volgende:
Ja leuk geweest met dat gas, ze kunnen nog beter DJ Ozzy weer vol aanzetten.
Ja mag dat ook eens 1 dag per jaar, nog 364 andere dagen om te klagen over gas.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:46 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het wel goed. Anders is het ook alleen maar één grote poppenkast en 'kijk ons het eens gezellig hebben'.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:48 schreef potjecreme het volgende:
Dat apparaat kan je ook voor andere zaken gebruiken.
Hoi GGMM.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:48 schreef Zwansen het volgende:
Willem denkt dit geluid kan ik vanuit de kamer van Amalia.![]()
Te oud.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het kleinste prinsesje wel GGMM material is
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Mani89 het volgende:
Heel Groningen ontruimen en volplempen met windmolens, geweldig plan.
Kolenmijnen in Limburg weer open.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Sked het volgende:
Weg met de gaswinning, we zetten gewoon op elke vierkante meter een windmolen.
Er zit een knop op je teevee.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef byah het volgende:
Gaat het nou echt alleen maar over dat gas?
Godverdomme wat is dit kuuuuut. Ze zijn obsessed met energie daar.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef byah het volgende:
Gaat het nou echt alleen maar over dat gas?
Niet. Dit gaat gewoon nog 3 uur lang over gas.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet. Dit gaat gewoon nog 3 uur lang over gas.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef Caland het volgende:
Ja het is inderdaad ontzettend vervelend
Ik begrijp de frustratie
Ze kunnen zo bij een klantenservice gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |