Nietquote:
Wat is er mis gegaan dan? Alle homo's op FOK! hebben toch hun naam in het blauw?quote:
Kut mellenial.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan? Alle homo's op FOK! hebben toch hun naam in het blauw?
Niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kut mellenial.
ik ben van 2001 lekker puhh
Ja man die kinderen zijn 3. Wou al zeggen doe eens normaal met je pics.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wanneer je zo gestoord bent![]()
#geenhoopmeer
Goed verhaal weer vogeltjesdans.quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:59 schreef Anneloos het volgende:
David is echt een goede naam.. kende ooit een David.. god wat was dat een geile gozer
Ik ben David.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed verhaal weer vogeltjesdans.
David de kabouter.quote:
Vogeltjesdans da fuck? Zit jij aan de pillen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed verhaal weer vogeltjesdans.
Doe eens rustig joh jezusquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vogeltjesdans da fuck? Zit jij aan de pillen?
Ken ik niet maar klinkt als een vriendelijke homofielquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, David Hyland.
Die homo, die zowat elke avond bezopen is omdat ie met z'n gevoelens zit.
Ik ben heel vriendelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ken ik niet maar klinkt als een vriendelijke homofiel
Het geloof kan me rug op.quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik doe rustig. Wil jij godverdomme niet schelden met belangrijke figuren uit het geloof
Omdat je homo bent?quote:Op vrijdag 27 april 2018 02:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het geloof kan me rug op.
Het geloof heeft geen respect voor mij ik dus ook niet voor het geloof.
Jezus was ook een nicht hoorquote:Op vrijdag 27 april 2018 02:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het geloof kan me rug op.
Het geloof heeft geen respect voor mij ik dus ook niet voor het geloof.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:22 schreef Jordy-B het volgende:
Dan zet je met een viltstift "Maria" en "niet Maria" op hun voorhoofdjes.
Onderbuikgevoelens in zijn endeldarm zetten hem daartoe aanquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom voel je toch de behoefte dat in elk topic te melden?
bij een eeneiige tweeling zijn beide kinderen altijd van hetzelfde geslacht. Dus tenzij een van beiden transgender is, is het geen eeneiige tweeling.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:36 schreef -river- het volgende:
Ik heb daar bij mijn neefje en nichtje geen moeite mee en zijn ook een eeneiige tweeling
Lol.....quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
bij een eeneiige tweeling zijn beide kinderen altijd van hetzelfde geslacht. Dus tenzij een van beide transgender is, is het geen eeneiige tweeling.
Zodat hij net als moslims de discriminatie kaart kan trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha trekkenquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Zodat hij net als moslims de discriminatie kaart kan trekken.
Volgens mij wil hij serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
iseewhatyoudidthere.jpgquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij serieus genomen worden.
Totdat ze volwassenen zijn, wat je het grootste deel van je leven bent. Reken maar dat mensen zachtjes gniffelen als Vlinder met haar rollator komt aanrukken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:43 schreef MichaelScott het volgende:
Maria en Agnes zijn bijna ergere namen dan Vlinder en Sterre.
Maria heb ik geen moeite mee, maar Agnes... aggggggnes aagggggggneeeessssssssquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:43 schreef MichaelScott het volgende:
Maria en Agnes zijn bijna ergere namen dan Vlinder en Sterre.
Ik ken ook totaal geen leuke Agnessen... Op de een-of-andere manier zijn dat allemaal ontzettende zeikwijven.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maria heb ik geen moeite mee, maar Agnes... aggggggnes aagggggggneeeessssssss
Gewoon lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |