SPOILER: ONZ-MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nu de echteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:
Nice enjoy als je me spoilert maak ik je afquote:
Wacht maar afquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice enjoy als je me spoilert maak ik je af
Hulk smashquote:
Dan breng me niet in een gemene stemmingquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hulk smash
Ik block je hoor wil niet weten
Nooitquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan breng me niet in een gemene stemming
Hex opvullenquote:
Hoezo gemene stemming.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
En je zou me toch niet in een gemene stemming brengen?
Jij bent de klos, mister!
Het betekent dat ik Infinity War ga spoilerennnn!!!quote:
engquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:14 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het betekent dat ik Infinity War ga spoilerennnn!!!
* Hexx. doet de heksenlach
Wooeaaahahahahahahaaaaa!!!!
quote:
Dan krijg je mepquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:14 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het betekent dat ik Infinity War ga spoilerennnn!!!
* Hexx. doet de heksenlach
Wooeaaahahahahahahaaaaa!!!!
quote:Op zondag 29 april 2018 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hebben jullie al een date gepland?
Nee, hoor. Niet gevoelig, gewoon wat geergerd.quote:
wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 29 april 2018 08:09 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, hoor. Niet gevoelig, gewoon wat geergerd.
Is gewoon dat wanneer ik met een man praat dat iedereen altijd vraagt wanneer we gaan daten. Terwijl iedereen weet dat ik niet date![]()
![]()
hoi, het is mij Haags.quote:Op zondag 29 april 2018 08:11 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Moet de man nog vinden die mij zover kan krijgen
Go your gang.quote:Op zondag 29 april 2018 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vind je het goed als ik even ejaculeer?
te laatquote:Op zondag 29 april 2018 08:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Go your gang.
Maar ik wil wel tenminste een plaatje ervan zien.
Oei!quote:Op zondag 29 april 2018 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kom niet graag in speeltuinen
Niet zo springen. Die "Oei!" was omdat ík een ondoordachte opmerking heb gemaaktquote:Op zondag 29 april 2018 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die mag je opvatten zoals je zelf wilt
ja nee geeft nietquote:Op zondag 29 april 2018 08:24 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niet zo springen. Die "Oei!" was omdat ík een ondoordachte opmerking heb gemaakt
Kom danquote:
Op je billenquote:
Zat eerst te denken aan cornflakes, maar bij nader inzien heb ik ook wel zin in een broodje ei.quote:
Ik heb ook zin in brood. Ik denk aan Subwayquote:Op maandag 30 april 2018 11:06 schreef I. het volgende:
[..]
Zat eerst te denken aan cornflakes, maar bij nader inzien heb ik ook wel zin in een broodje ei.
Oeh, da's ook lekker idd.quote:Op maandag 30 april 2018 11:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in brood. Ik denk aan Subway
quote:Op maandag 30 april 2018 11:11 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niet echt. Ze smaken allemaal hetzelfde
Sowieso nooooooiiiittttt varken nemenquote:Op maandag 30 april 2018 11:12 schreef I. het volgende:
[..]Da's niet helemaal waar toch? Had laatst een pulled-pork sub, met een shitload aan pulled pork, dat was niet te doen.
quote:
Dan hebben we een meet in NY en kan ik zien wie dik is of dun, lelijk of mooi, zwart of wit...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat de verwachte datum voor de baby?
Spannend. Ik geloof dat Flip speciaal aan het trainen is om extra gespierd over te komenquote:Op woensdag 2 mei 2018 07:03 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan hebben we een meet in NY en kan ik zien wie dik is of dun, lelijk of mooi, zwart of wit...
quote:
Hexxquote:
Ik ben geen bakker, he. Ik ben een kokquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hexx
Heb jij een goed recept voor spekkoek?
Maar...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:22 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik ben geen bakker, he. Ik ben een kok
Spekkoek is zo lekker vooral die groene.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:22 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik ben geen bakker, he. Ik ben een kok
Waarom heet het spekkoek als het niet van spek gemaakt is?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Spekkoek is zo lekker vooral die groene.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:24 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waarom heet het spekkoek als het niet van spek gemaakt is?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spekkoekquote:Spekkoek was vroeger een pannenkoek gebakken in varkensvet, maar tegenwoordig wordt er een laagjescake mee bedoeld, afkomstig uit Nederlands-Indië, de Indische spekkoek.
Waarom geen groot succes?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spekkoek
Er lekker en je kunt het ook makkelijk zelf maken (zelf maar 1x gedaan en het was geen groot succes, maar ik bak nooit cake)
De laagjescake was wel lekker, maar ook erg droog.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom geen groot succes?
En ik maak wel eens cakes en die zijn wel heerlijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:35 schreef devzero het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)-oetker-kleurstoffen
Ze deleten je postsquote:
Waarom is die dicht ?quote:
nouquote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ongelooflijk hoe een groepje volwassenen mannen zo kinderachtig kunnen doen
Okequote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja er is nu wel genoeg over gezegd en geschreven.
ONZ-SC is er ook nog om gezellig te praten met z'n allen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien dat spel maar gewoon dichtgooien voor onbepaalde tijd
ja precies. Mee eensquote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ONZ-SC is er ook nog om gezellig te praten met z'n allen.
Je moet ook Je eigen gedrag niet vergeten.quote:
hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
ja allemaal mee doen zonder punten goed idee
Ja vind je het gek met al die gekken daarquote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor de hele avond alleen maar sirenes hier. Wtf joh
Dan kan je dus net zo goed in deze SC verderquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
ja allemaal mee doen zonder punten goed idee
Nee dat lullen over niks is boeiend. Elkaar virtuele veren in de kont duwen.quote:
er wonen hier ook goede mensen, ik bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vind je het gek met al die gekken daar
hoi Mikequote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat lullen over niks is boeiend. Elkaar virtuele veren in de kont duwen.
Oalaquote:
Jij was als eerste verslagenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
Dan maar eens werk zoeken en mijn studie uiteindelijk afronden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |