Ja, ik vroeg me ook al af of de computer lege plaatsen invulde. Maar eigenlijk lijkt het me ook wel sterk, want ik heb ook wel eens vrij lang op medespelers moeten wachten. Maar inderdaad, sommigen die je veel ziet langskomen, doen het wel bedroevend slecht.
Maar trouwens:
quote:Dat kun je net zo goed weghalen, want sinds jij meespeelt is dat voor ons niet meer weggelegd.
Op woensdag 25 december 2002 01:17 schreef Zander het volgende:
en maak kans op mooie prijzen en eeuwige roem.
quote:Sorry...
Op woensdag 25 december 2002 01:24 schreef Seborik het volgende:
Ai, net weer vreselijk van Jane verloren.
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat er muzikaal is aan de vraag:
Wat is geen strandpaviljoen in Bloemendaal?
Worden daar party's gehouden, of zo?
quote:Het goede antwoord, de Now & Wow is een partytent. In Rotterdam geloof ik..
Op woensdag 25 december 2002 01:26 schreef Jane het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat er muzikaal is aan de vraag:Wat is geen strandpaviljoen in Bloemendaal?
Worden daar party's gehouden, of zo?
Ik wil even weten of de goden ook nog menselijke trekjes hebben
quote:Ja hoor, vaak zat. Vooral als je tegen andere Top 10-spelers moet, dan is het puur een kwestie van wie het snelste klikt.
Op woensdag 25 december 2002 01:30 schreef Fogerty het volgende:
Zander en Jane, vertel eens, zijn jullie nou ooit wel eens in de eerste ronde al afgevallen?
quote:Nou, van Zander betwijfel ik het ook, maar ik vaak genoeg hoor. Alhoewel de laatste tijd wat minder. Maar soms heb je zo'n ronde dat je nare vragen krijgt en dan ga je van de zenuwen misklikken (dat gebeurt mij tenminste) en dan lig je er zo uit als een een paar redelijke medespelers hebt.
Zander en Jane, vertel eens, zijn jullie nou ooit wel eens in de eerste ronde al afgevallen?Ik wil even weten of de goden ook nog menselijke trekjes hebben
Oh, en ik ben trouwens ook alweer 2 vragen tegengekomen die ik pas heb ingestuurd.
quote:Ja, natuurlijk, als je vaker speelt zie je soms dezelfde vragen, maar net had ik bijvoorbeeld een finale waar ik geloof ik maar één vraag eerder van gezien had.
Op woensdag 25 december 2002 01:32 schreef Krocht het volgende:
Geinig, alleen krijg een hoop dezelfde vragen!
quote:Zojuist 474 maar dat was een uitschieter naar boven. Nu ga ik even op mijn lauweren rusten.
Op woensdag 25 december 2002 01:35 schreef Don_Tom het volgende:
Hmm net eens geprobeerd als gast, wel geinig lijkt heel erg op het online webstrijd wat sbs eerst had. Ik had trouwens 450 das toch best ok denk ik of niet? wat zijn jullie highscores.
quote:664 inmiddels. Plaats 18 voorlopig, maar dat duurt meestal niet lang (ik bedoel, voordat ze me weer voorbij gaan
wat zijn jullie highscores.
quote:Momenteel 718, maar als gast heb ik ook 1x 720 gehaald.
wat zijn jullie highscores.
Meld het even als je nick afwijkt van die die je hier hebt. die van mij is gast.... hehehe
[Dit bericht is gewijzigd door Don_Tom op 25-12-2002 01:38]
quote:Ik zal het proberen. Maar ook zonder afspraken zijn er vaak genoeg Fok!potjes, hoor.
Op woensdag 25 december 2002 01:37 schreef Don_Tom het volgende:
Iemand zin in een fok-potje? join dan als het 01.40 is op nos teletekst.
quote:In de finale krijg ik bijna als regel vragen die ik nog niet ken.
Op woensdag 25 december 2002 01:35 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, natuurlijk, als je vaker speelt zie je soms dezelfde vragen, maar net had ik bijvoorbeeld een finale waar ik geloof ik maar één vraag eerder van gezien had.
Hoef zeker niet te vertellen dat die finale dramatisch geëindigd is...![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 25-12-2002 01:49]
quote:
Op woensdag 25 december 2002 01:50 schreef Vork het volgende:
wat mij op een 17de plek heeft gebracht.
quote:Ook die staat nu nog 41ste geloof ik
Op woensdag 25 december 2002 01:52 schreef Zander het volgende:
Hmm.. ben jij Theremin dan, Vork? Ik dacht dat je gewoon onder je eigen naam meedeed..
quote:In-A-Gadda-Da-Vida
Op woensdag 25 december 2002 01:56 schreef Seborik het volgende:
Wtf, in de finale deze vraag: "Wat is de juiste schrijfwijze?"IN-A-GADADADA-NIVA nog wat.
quote:Jawel, maar hoe moet ik nou weten hoe je het schrijft.
Op woensdag 25 december 2002 01:57 schreef Vork het volgende:[..]
In-A-Gadda-Da-VidaJe gaat me toch niet vertellen dat je Iron Butterfly niet kent he?
Het stond bovendien in caps en de streepjes waren verwisseld.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 25-12-2002 01:58]
quote:Ja! schande!
Op woensdag 25 december 2002 01:56 schreef Jane het volgende:
Theremin... die heb ik vandaag ook al 'ns verslagen, dacht ik.
quote:Ik vind de Drumsolo die op Made In Japan van Deep Purple staat nog veel eeuwigdurender... Daar komt echt geen eind aan, gelukkig is het een aparte track *skip*.
Op woensdag 25 december 2002 01:58 schreef Zander het volgende:
.. met die eeuwigdurende drumsolo.
quote:Ow ja, of op "Song remains the same" van Led Zeppelin, daar staat ook zo'n gedrocht op waar geen einde aan lijkt te komen. Leuk idee voor een nieuw topic: saaiste drumsolos.
Op woensdag 25 december 2002 01:59 schreef Vork het volgende:[..]
Ik vind de Drumsolo die op Made In Japan van Deep Purple staat nog veel eeuwigdurender... Daar komt echt geen eind aan, gelukkig is het een aparte track *skip*.
quote:Dat zijn de langs durende toch wel denk ik.. Drums hebben amper melodie wordt snel eenzijdig natuurlijk. zeker als de rest meestal nietmeer speelt, dan houdt je alleen drums over, nou zie het dan nog maar eens leuk te krijgen..
Op woensdag 25 december 2002 02:00 schreef Zander het volgende:
Ow ja, of op "Song remains the same" van Led Zeppelin, daar staat ook zo'n gedrocht op waar geen einde aan lijkt te komen. Leuk idee voor een nieuw topic: saaiste drumsolos.
(ow en nu je er toch bent, lees eens het Muziekreisjestopic bij )
quote:De eerste stap naar het metalhead zijn is gelegd.
Op woensdag 25 december 2002 02:08 schreef Jane het volgende:
En ik kan er niks aan doen, maar ik ondervind daar een soort satanisch plezier door.
Wat is de juiste spelling:
Boezie Woezie
Boozy Woozy
Boesi Woesi
quote:En die doet ze via Dance? Da's wel een hele grote omweg nietwaar?
Op woensdag 25 december 2002 02:09 schreef Seborik het volgende:
De eerste stap naar het metalhead zijn is gelegd.
quote:The road to hell is full of good intentions zeg maar.
Op woensdag 25 december 2002 02:10 schreef Vork het volgende:[..]
En die doet ze via Dance? Da's wel een hele grote omweg nietwaar?
Zander zelf kan het niet zijn, want daarnet had hij een vraag wel goed die die nepzander fout heeft.
quote:Heb jij je dan soms geregistreerd onder
Op woensdag 25 december 2002 02:10 schreef Krocht het volgende:
Grappig, wist net geen enkel antwoord, en gokte alles mis, haha.
code:Zander :(.:r.
quote:Oh, jij was hem ook al tegengekomen...
Op woensdag 25 december 2002 02:13 schreef Seborik het volgende:
Welke Fokker heeft zich geregistreerd als "Zander![]()
."
Zander zelf kan het niet zijn, want daarnet had hij een vraag wel goed die die nepzander fout heeft.
NepZander had bijna alles fout, BTW.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 25-12-2002 02:15]
quote:Dat moet vlens haast wel zijn
Op woensdag 25 december 2002 02:14 schreef Jane het volgende:[..]
Heb jij je dan soms geregistreerd onder
code:Zander :(.:r.
quote:Nu weer.
Op woensdag 25 december 2002 02:14 schreef Jane het volgende:[..]
Oh, jij was hem ook al tegengekomen...
Ja, serieus dus.
quote:Haha, die ja serieus heb je later erbij gezet.
Op woensdag 25 december 2002 02:16 schreef Jane het volgende:
Alsof Seborik en ik zouden liegen!Ja, serieus dus.
quote:Ik twijfel niet aan je capaciteiten, maar ik zou bijna zeggen: Wie niet??
Op woensdag 25 december 2002 02:17 schreef deurmat het volgende:
Ik heb gewonnen van de nepzander
quote:Zelfs jij?
Op woensdag 25 december 2002 02:17 schreef deurmat het volgende:
Ik heb gewonnen van de nepzander
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-12-2002 02:19]
quote:Ik wilde alle mogelijke twijfel aan onze integriteit wegnemen, Sebbo!
Op woensdag 25 december 2002 02:17 schreef Seborik het volgende:[..]
Haha, die ja serieus heb je later erbij gezet.
quote:
Op woensdag 25 december 2002 02:19 schreef Jane het volgende:[..]
Ik wilde alle mogelijke twijfel aan onze integriteit wegnemen, Sebbo!
Hmm, ik drukte net op R&B in de categorie Dance, dat moest natuurlijk wel fout zijn.
Maak de volgende regel af:
"We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door.."
Moet ik tegen Thelonious, maak ik gelijk al een enorme misser op de eerste vraag. Tja, en dan komt het ook niet meer goed...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 25-12-2002 02:26]
quote:Ja, daar heb ik ook wel een beetje last van, modjes worden geacht alles te weten.
Op woensdag 25 december 2002 02:21 schreef Jane het volgende:
Ik krijg echt de zenuwen als ik tegen Fok!kers speel...Moet ik tegen Thelonious, maar ik gelijk al een enorme misser op de eerste vraag. Tja, en dan komt het ook niet meer goed...
Gelukkig net een goede ronde gespeeld tegen Thelonious en Deurmat van de kaart geveegd.
quote:Dat was gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.
Op woensdag 25 december 2002 02:25 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, daar heb ik ook wel een beetje last van, modjes worden geacht alles te weten.
![]()
![]()
Gelukkig net een goede ronde gespeeld tegen Thelonious en Deurmat van de kaart geveegd.
quote:
Op woensdag 25 december 2002 02:18 schreef Vork het volgende:[..]
Zelfs jij?
![]()
Iemand die zooo slecht speelt, dat moet dan haast wel Vlens zijn
quote:Ja hoor..
Zander en Jane, vertel eens, zijn jullie nou ooit wel eens in de eerste ronde al afgevallen?
quote:Omdat je snel moet reageren, wil je een beetje kans maken, is de kans ook zeer groot dat je in van die instinkers tuimt. Extra naar als je dan al op het antwoord hebt geklikt en weet dta je fout zit
Op woensdag 25 december 2002 02:43 schreef Krocht het volgende:
Moet erg lachen om sommige antwoorden en kies ze dan ook,
Smoke on the water zou over het roken van een waterpijp gaan volgens mij, hahaha.
quote:
Op woensdag 25 december 2002 02:43 schreef Zander het volgende:[..]
Ja hoor..
quote:Hehehe.
Op woensdag 25 december 2002 02:43 schreef Zander het volgende:[..]
Ja hoor..
Weer ondanks het spelen van de Dance-joker, dit keer door Zander.
Was alleen te sloom in de finale. Had wel alles goed, maar als ik wat sneller was geweest had ik ook mijn high score kunnen verbeteren.
Dus ik sta 60ste.
edit: stand
[Dit bericht is gewijzigd door Thelonious op 25-12-2002 02:57]
quote:
Op woensdag 25 december 2002 02:40 schreef Seborik het volgende:
Dance_Reality kiest zelf soms Dance en heeft ze dan nog goed ook.
quote:
Door Jane - woensdag 25 december 2002 02:40
Maak ik net toch weer een reusachtige misser tegen Diverse_reality, maar gelukkig toch gewonnen. Ondanks het inzetten van de Dance-joker.
quote:Dan stop ik
Op woensdag 25 december 2002 02:49 schreef Jane het volgende:
Jongens, Dance wordt nog eens mijn favoriete categorie!
Ik vraag mij wel af hoe ik mijn ouders morgen ga uitleggen hoe ik aan die brakke kop kom
Weer een stomme misser van mij op die Mambo vraag. Lou Bega!
quote:Ahem. Mooi niet, tijdens de kerstdagen zijn bijna veertig mensen mij voorbijgegaan
Op donderdag 26 december 2002 23:02 schreef Fogerty het volgende:
zet ik de achtervolging in op Wolfje, die maar kort boven mij staat
Zander, je neefje Victor doet het beduidend slechter dan jij
quote:Da's mijn jongste broertje.
Op donderdag 26 december 2002 23:18 schreef Fogerty het volgende:
Zander, je neefje Victor doet het beduidend slechter dan jij
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:28 schreef Zander het volgende:
Da's mijn jongste broertje.
En ik heb hem iets TE goed ontdekt, ik moet opruimen vanwege naderend kerstdiner hier, maar een beetje popquizzen is natuurlijk veel leuker
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 22:52 schreef Fogerty het volgende:
ik moet opruimen vanwege naderend kerstdiner hier, maar een beetje popquizzen is natuurlijk veel leuker
Het was een toevalstreffer, maar dat blijft onder ons.
Nu opruimen
Aan het sterk verminderde aantal reacties in dit topic te zien is het bij de anderen net zo gegaan als bij mij: een paar dagen HEEL veel spelen, en dan gaat op een gegeven moment de lol er eraf omdat 1) je inmiddels nogal erg veel vragen uit je hoofd weet en 2) je dankzij een toevalstreffer een dusdanig hoge score hebt behaald dat je er toch nooit meer bij in de buurt kunt komen.
Ik ben nu overgestapt op het inzenden van vragen, dat is nog wel leuk, ik heb al een aantal goeie verzonnen al zeg ik het zelf
Iemand enig idee wanneer er nou een nieuwe ronde begint?
ze zullen wel veel nieuwe vragen nodig hebben
quote:Ik had een tijdje terug een vraag ingestuurd over Maiden, krijg ik een mailtje terug dat hij erin is opgenomen. Het ging om het eerste album van Iron Maiden met Bruce Dickinson. Het goede antwoord is natuurlijk The Number of The Beast, maar in het mailtje stond dat het Killers was. Wel even teruggemaild daarna met het goede antwoord natuurlijk.
Op dinsdag 31 december 2002 18:35 schreef Zander het volgende:
Ja, dat heb ik ook al een keer gehad. Misschien moeten sommige vragen eerst op juistheid gecontroleerd worden voordat ze gebruikt worden?
quote:Dat zou idd lullig zijn
Op zondag 5 januari 2003 19:21 schreef Zander het volgende:
Sterker nog, ik weet het eigenlijk wel zeker.. hmm, ik wil geen slechte verliezer lijken maar ik baal er wel een beetje van dat nu door een of andere bug of valsspelerij ineens die bon door m'n neus wordt gedouwd.
quote:Shit! Dat is inderdaad wel heel stom! Ik kan me voorstellen dat je baalt en dat heeft niks met een slechte verliezer zijn te maken. Die ander heeft toch niet van je gewonnen als die z'n score door een bug voor elkaar heeft gekregen?
Op zondag 5 januari 2003 19:21 schreef Zander het volgende:
Sterker nog, ik weet het eigenlijk wel zeker.. hmm, ik wil geen slechte verliezer lijken maar ik baal er wel een beetje van dat nu door een of andere bug of valsspelerij ineens die bon door m'n neus wordt gedouwd.
Heb je al een mailtje gestuurd? Zou het wel doen, al was het alleen maar met de vraag hoe het mogelijk is dat iemand 750 punten haalt. Komen ze er vanzelf achter dat er iets mis is gegaan.
Heb jouw naam niet genoemd hoor, alleen gezegd dat ik zelf een enthousiast medequizzer was. Ben benieuwd, de vorige keer dat ik mailde (over die bug) kreeg ik heel snel antwoord.
quote:Briljant
Op zondag 5 januari 2003 19:45 schreef Jane het volgende:
Ik heb een naief opgesteld mailtje gestuurd met de vraag of er soms bonuspunten te behalen zijn.
Hoop wel dat de mail is aangekomen, maar om er nu alweer 1 te gaan sturen staat misschien wat drammerig.
quote:Kan ik me wel voorstellen, ja.
Op maandag 6 januari 2003 12:51 schreef Zander het volgende:
2e plaats nu, ik heb pas 1x gespeeld. Maar ik ben ineens niet zo gemotiveerd meer na gisteren..
Nog geen antwoord, BTW. Valt me toch een beetje tegen...
ik sta voorlopig ook weer in de top 10... kan rustig gaan studeren
die opmerking 'je hebt X punten, je staat nu nummer Y' klopt ook niet precies... er stond bij mij nummer 10 maar ik sta 8
Ik had het volgende geschreven:
Als enthousiaste speler in de quiz was ik vandaag zeer verbaasd te zien dat er iemand is geweest die 750 punten heeft behaald, terwijl ik dacht dat 720 punten de maximale score was. Niet dat ik ooit in de buurt van die maximale score ben gekomen (ik doe wel mijn best), maar ik ben toch benieuwd: zijn er soms bonuspunten te verkrijgen of iets dergelijks?
Groeten en succes met de quiz,
Karin
En dit is het antwoord:
quote:Ik hoop dat je je bon snel krijgt, Zander.
Wij zoeken het uit, dit lijkt inderdaad niet te kunnen kloppen!
Gr,
Fred Hermsen
VPRO Radio/Digitaal
035-xxxxxxxTime flies like an arrow, but fruit flies like a banana - Groucho
quote:Nee, inderdaad. Bij mij zegt 'ie nu dat ik 7 sta, maar in de lijst is dat 6. En als je die kwallebak met z'n 750 punten weghaalt, dan is het 5.
Op maandag 6 januari 2003 14:14 schreef MadScientist het volgende:
die opmerking 'je hebt X punten, je staat nu nummer Y' klopt ook niet precies... er stond bij mij nummer 10 maar ik sta 8
quote:Ja, dat moet eigenlijk wel, anders is het wel erg dom.
Op maandag 6 januari 2003 16:01 schreef Zander het volgende:
Nou ja, volgens mij heeft hij wel expres zichzelf meer punten dan mogelijk gegeven om evt. gaten in het systeem op pijnlijke wijze bloot te leggen.
Maar mooi dat diezelfde figuur meteen weer bovenaan staat met weer 750 punten, en dat ze zelf al in de gaten hebben dat er iets niet klopt. Ik denk dat je die bon wel krijgt Zander
quote:Nou, wat sportief. Mensen spelen uren dat spel om in de top 50 te komen, hoezo meer tijd en inzet en dan zeker ook meer persoonlijke kennis. Hoewel dat laatste element wel verloren gaat zodra je veel vragen uit je hoofd weet.
Op maandag 6 januari 2003 17:57 schreef Lud het volgende:
Toch puik werk van die Dlask. Een kwis kraken kost toch aanzienlijk meer dan tijd en inzet dan hem spelen. Ik hoop dat hij die cd-bon krijgt. Zou wel sportief zijn van de vpro.
Een bedankje voor het laten zien dat het stuk kan, zou wel een leuke zijn, maar hij had ook even een mailtje naar de organisatie kunnen sturen natuurlijk...
quote:Zander mag idd. van geluk spreken dat Koekepan de muziekquiz nog niet heeft ontdekt.
Op zondag 5 januari 2003 19:51 schreef Fogerty het volgende:
Overigens ziet de scorelijst van de wetenschapsquiz er ook op zijn minst apart uit, maar ik ben ervan overtuigd dat dat niet het resultaat is van hackerij.
70 maal een maximale score bij de wetenschapsquiz. . Koekepan.
.
Heb een poging gewaagd, maar ik scoorde maar iets van 318 punten. Misschien ook wel de verkeerde categorieen gekozen, want in de finale kreeg ik iets meer vragen die ik wist, maar toch... *schaam*
Dacht nog 'Ik begin met taal, want van taalwetenschap moet ik wat weten', maar ja, krijg ik historische letterkundevragen en dat is weer niet mijn sterkste punt.
Pop is een stuk makkelijker voor me.... triest maar waar.
quote:En daarmee moet je zo'n 70 fokkers voor je dulden
Op maandag 6 januari 2003 23:02 schreef Jane het volgende:
Heb een poging gewaagd, maar ik scoorde maar iets van 318 punten.![]()
Maar troost je, ook bij mij gaat de muziekquiz een stuk beter, en zelfs daar kom ik nog niet in de buurt van de topscores
* Jane blijft lekker popquizzen.
Als Scientist gaat mij het vanaf het begin al redelijk snel af (ik heb ook al mijn hele leven de Kijk gelezen, dat helpt ), alleen ook hier zijn er van die vragen tussen die geen redelijk mens kan weten (de 1e keer that is
)
quote:Welke 'bla bla bla'... ÉN waarom?
Op dinsdag 7 januari 2003 00:16 schreef ranja het volgende:
Oh, die is ook gaaf ja... dan krijg je een bonusvraag aan het einddie is maar half meerkeuze
quote:Ik wist niet wat me overkwam
Op dinsdag 7 januari 2003 00:21 schreef Jane het volgende:
Gefeli, Fogerty!
deze vond ik grappig genoeg om nog even te delen:
heeft de maan een atmosfeer, ja, nee, soms
maar met al die mensen met 780 punten is de lol er ook wel een beetje vanaf. vooral veel fokkers bovenaan overigens
quote:Ja, Brechtje (op 63 met 780 punten) is ook slim voor d'r leeftijd, he?
Op dinsdag 7 januari 2003 00:53 schreef MadScientist het volgende:
vooral veel fokkers bovenaan overigens
quote:Is er gecheat dan
Op dinsdag 7 januari 2003 10:09 schreef Jane het volgende:
Ja, Brechtje (op 63 met 780 punten) is ook slim voor d'r leeftijd, he?
quote:Geen idee, maar ik gok zo dat Brechtje die score niet zelf heeft gehaald.
Op dinsdag 7 januari 2003 13:01 schreef MadScientist het volgende:[..]
Is er gecheat dan
quote:Koekepan is zo goed in het spel dat ie maar een aantal klonen heeft aangemaakt. Hij staat nu 78 keer in de top-100 geloof ik.
Op dinsdag 7 januari 2003 13:08 schreef Jane het volgende:[..]
Geen idee, maar ik gok zo dat Brechtje die score niet zelf heeft gehaald.
. Koekepan.
.
Hoeveel is volgens Pipi* 3 x 3?
Langkous dus - Jane
Ja, die wist ik wel, ja!
Ik bak trouwens ook weinig van die wetenschapsquiz, ik ben niet zo'n exacte wetenschapper.
quote:Ik ook niet, maar met kiezen voor 'verleden tijd', 'taal' en 'aardse zaken' (en een beetje handig gokken als iemand een andere categorie uitkiest
Op dinsdag 7 januari 2003 18:29 schreef Zander het volgende:
Ik bak trouwens ook weinig van die wetenschapsquiz, ik ben niet zo'n exacte wetenschapper.
(Zo baal ik bij de muziekkwis altijd enorm als iemand 'roots' of 'dance' aanklikt en zou het liefste meteen op stoppen drukken )
denken jullie dat er 's nachts klonen worden ingezet om de eenzame spelers nog bezig te laten? het valt mij op dat ik 's nachts als ik inlog elke keer als eerste in een potje zit, waarna er ineens twee mensen bijkomen...
quote:Volgens mij wel ja, zitten een aantal namen in die ik daarvan verdenk... Liz is er 1 van... overigens zou ik eerder van 'bots' dan van 'klonen' spreken
Op woensdag 8 januari 2003 15:26 schreef MadScientist het volgende:
Ik sta nu ergens op de 140e plek of zo...denken jullie dat er 's nachts klonen worden ingezet om de eenzame spelers nog bezig te laten? het valt mij op dat ik 's nachts als ik inlog elke keer als eerste in een potje zit, waarna er ineens twee mensen bijkomen...
Ik sta 125 ofzo trouwens Moeilijk deze keer...
quote:Overigens volgens mij niet eens alleen 's nachts, maar gewoon als het te lang duurt overdag ook.
Op woensdag 8 januari 2003 15:31 schreef MadScientist het volgende:
ja ik bedoel ook eigenlijk bots
Óf ik bedenk van die goeie vragen natuurlijk.
Nu maar eens aan de tweede beginnen, ik heb de afgelopen dagen eigenlijk niet meer gespeeld.
quote:Van harte
Op woensdag 8 januari 2003 23:04 schreef Zander het volgende:
Zo, ik heb mail gehad van de VPRO, ik heb nu officieel de eerste ronde gewonnen.![]()
De enige echte winnaar.
Komt vast mede door het succes van de quiz
quote:kath
Op woensdag 8 januari 2003 15:29 schreef ranja het volgende:
Volgens mij wel ja, zitten een aantal namen in die ik daarvan verdenk... Liz is er 1 van... overigens zou ik eerder van 'bots' dan van 'klonen' spreken
Gefeliciteerd Zander!
Bedankt voor de felicitaties nog, allemaal.
quote:
Beste popquizzer,
na de adempauze gaan we weer vrolijk door met een volgende cyclus van de popquiz, en wel de eerste week van februari. Voorlopig is de toekomst van de
poquiz (en quizcentral) weer even veilig gesteld.Wel verandert er iets: de dag waarop de quiz online komt zal niet de woensdag zijn, maar de maandag. Dus vanaf 3 febuari iedere maandag een nieuwe quiz
online!In de tussentijd is er natuurlijk altijd de mogelijkheid even bij onze vrinden
van de VPRO te quizzen:http://3voor12.vpro.nl/popquiz
(En misschien zul je nog wat vragen uit deze online quiz tegenkomen :-).)
Tot 3 februari.
Jurgen
popquiz@quizcentral.nl
quote:Wat was er dan?
Voorlopig is de toekomst van de
poquiz (en quizcentral) weer even veilig gesteld.
quote:slechte zaak...
Op zaterdag 25 januari 2003 17:31 schreef Zander het volgende:
Hmm.. erg rap met uitbetalen zijn ze ook niet bij de VPRO. Grmbll, moet ik daar ook weer achteraan..
quote:Idem
Op dinsdag 4 februari 2003 12:18 schreef Grobbel het volgende:
De popquiz "oude stijl" schijnt weer te beginnen... Vanavond als ik thuis kom maar eens proberen dan (geen geluid hier).
Ik had de mail ook al...
Hmmm, ik ben tevreden.
Wel weer leuk om eens te spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 21-03-2003 12:06]
* Kan niet wachten op mijn Junkie XL DVD!
quote:Gefeliciteerd.
Op dinsdag 1 april 2003 13:42 schreef ranja het volgende:
Ik heb een popencyclopedie gewonnen bij de muziekbladen.nl quizDat is toch leuker dan zo'n junkie dvd
quote:jij ook gefeliciteerd trouwens
Op dinsdag 1 april 2003 13:44 schreef Jane het volgende:[..]
Gefeliciteerd.
quote:Gefeliciteerd!
Op dinsdag 1 april 2003 13:13 schreef Jane het volgende:
Kreeg bericht van de VPRO dat ik bij de 25 beste spelers in de 3 voor 12 quiz van de afgelopen periode hoor en dus bij de prijswinnaars zit.* Kan niet wachten op mijn Junkie XL DVD!
quote:En jij ook gefeliciteerd!
Op dinsdag 1 april 2003 13:42 schreef ranja het volgende:
Ik heb een popencyclopedie gewonnen bij de muziekbladen.nl quizDat is toch leuker dan zo'n junkie dvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |